Kenellä se on se tiejyrä yöllä oulaistenkatua pitkin vain nyt olisi tie joka OIKEASTI JYRÄTÄ!!!

Anonyymi-ap

800m puoleensa yhteensä 1,6 km L muotoinen pisto sulamis rooppeja 10cm syviä 1m pituisia 10-20 kpl per puoli A800m .Se on kuin olisi laivan kyydyssä kovassa merenkäynnissä yhtä heilumista kun ajaa sitä autolla tai jos tekohampaat suussa tippuvat suusta joka kuopan jälkeen .Minun nykyinen auto reakoi näihin kovasti kamala ryminä ,hidasteista melko kovaa pystyy ajamaan.Entinen auto nämä kuopat eivät tuntuneet missään ,mutta hidasteista piti ajaa alle 40km/h .Kyllä minä maksan 300€ asti jyräyksen saako sillä 800m vai 1,6 km yhteensä🥺🤔💶.

17

1155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kenellä se on se tiejyrä yöllä oulaistenkatua pitkin vain.Nyt olisi tie joka oikeasti jyrätä !!!= Traktori ei pysty en tiedä pystyisikö sellainen traktori kopin alla jyräpiikit 5cm syvyydeltä riittäisi hyvin ,ei 10 cm syvyydeltä .🤔😳🤗.

      • Anonyymi

        Kenellä se on se tiehöylä yöllä oulaistenkatua pitkin vain.Nyt olisi tie joka oikeasti pitäisi JYRÄTÄ!!!= Joo kävin rullamitalla mittaamassa 5cm se on se höyläystarve ,joku muukin voi ottaa yhteyttä oulaisten kaupunkiin asian pohjalta ?🤔.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenellä se on se tiehöylä yöllä oulaistenkatua pitkin vain.Nyt olisi tie joka oikeasti pitäisi JYRÄTÄ!!!= Joo kävin rullamitalla mittaamassa 5cm se on se höyläystarve ,joku muukin voi ottaa yhteyttä oulaisten kaupunkiin asian pohjalta ?🤔.

        Vai pitääkö tässä hommata itselle tiehöylä että rupeasi tapahtumaa: Katselin juuri tiehöyliä lähellä olisi kohtalaisen edullisestikin ,ainut este ajokorttivaatimus,rekisteröinti mopo,traktori paino 13tht nopeus 30km/h max .Yksityikäyttöön vain tulisi ei urakointiin.🤔🤔🤔.Ennen saanut ajaa traktori kortilla säännöt muuttuneet mitenkäs nyt???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenellä se on se tiehöylä yöllä oulaistenkatua pitkin vain.Nyt olisi tie joka oikeasti pitäisi JYRÄTÄ!!!= Joo kävin rullamitalla mittaamassa 5cm se on se höyläystarve ,joku muukin voi ottaa yhteyttä oulaisten kaupunkiin asian pohjalta ?🤔.

        Nyt miehet olivat oikeassa paikassa,oikeaan aikaan, oikeaa jälkeä ❗👍👍👍😄.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt miehet olivat oikeassa paikassa,oikeaan aikaan, oikeaa jälkeä ❗👍👍👍😄.

        Ihmetyttää vaan mihin höylän perässä tarvii traktorin


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😍 ­­N­­y­m­f­o­m­­a­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😍 ­­­N­y­­m­­f­­­o­­m­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#181796989

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Vähä käsitteet nyt hukassa kirjoittajalla?

      • Anonyymi

        Kerroppa mitä tarkoitat 🤔🤔???.


      • Anonyymi

        Olisko valitaja paras hommat oma kalusto,sitten ei tarvetta valituksille..
        Siitä vaan yritään,hae pakista fyrkaa jos saat?
        Maksa sitten polttoaineesta 1,8:euroa litralat se muuten on kannatav bisnes.
        Sitä nääs kuluu pirusti kun tekee lumihommia kokemuksesta tiedän.
        Ei muutaku kaikki kateeliset hankikaa omat aurauskalustot.


    • Anonyymi

      konttaat aina sen matkan päissää juokale

      • Anonyymi

        Minä en ota alkoa ,sinä näytät sitä ottavan .Minä 1kpl siideriä 5,5% 3,33 dl vain janoon jos ei muuta juotavaa alkoholitonta ole saatavilla .🤔😳.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ota alkoa ,sinä näytät sitä ottavan .Minä 1kpl siideriä 5,5% 3,33 dl vain janoon jos ei muuta juotavaa alkoholitonta ole saatavilla .🤔😳.

        Juoppo.


    • Anonyymi

      Lunta puskea pitää yöllä jolloin vähiten liikennettä ,mutta ei yhtä kohtaa koko yötä naamansa näkee kuin peilistä jaa tuosta kohdasta jäänyt parta ajamatta.Kun suvanto puhdisti lunta .Kohtuuden rajoissa 2-4 kerralla tulla tasaista jälkeä.🤔.

      • Anonyymi

        Minäkin aatelin puskulevyä traktorin erikoisterällä hinnakas on puskutukeja tratorissa välyksiä tapeissa poikki etukuormaaja menisi ,molemmin puolen siihen työhön pystyisi vain suvella 48h suvia olla puskemaan tien tasaiseksi haaveeksi jäi,ikkuna ostoksia aina voi kuitenkin tehdä.


    • Anonyymi

      Taitaa olla näiltä kirjoittajilta jääny äikän tunnit väliin:))))))

      • Anonyymi

        Minulla 8 äidinkieli koulussa kun aloitin kirjoittelun 2 viikkoa oli koko suomen luetuin texsti se on paras saavutus en muista aihetta enään mitä se käsitteli siitä on jo aikaa noin 8 v.aikaa jo .Eikö se ole parempi kirjoittaa jotakin kuin ei mitään kirjoitus taito pysyy jonkunlaisena kaveri lähettää kortin aina pitää kysyä oletko lähettänyt minulle kortin ,melko huono käsiala huononee joka vuosi. Paikkoja vielä joissa allekirjoitus tarvitaan minä en rupea kirjoittamaan ympyrän kuvaa siinä on minun allekirjoitus se tulee kaunokirjoituksella se ei ole vielä yhtä ympyrää.🖊️✏️📝päiväkirjaakin täytän 160sivua yli puolet on täytetty 1kk aikana. Ennen kesti 90 sivuista täyttää 4 vuotta aivoinfarkti tulee kaikki opetella uudestaan siis kaikki .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1595
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1263
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1037
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      930
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      861
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      858
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      61
      779
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe