Muistosi joulu Hyrynsalmella?

Anonyymi-ap

🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄 Mikä on paras muistosi Hyrynsalmelta? Turistit saavat myös osallistua Ukkohallasta! Onhan nyt sentään joulu! 🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄 Hyvää joulua kaikille! & onnea tulevalle vuodelle 2024! 🎄

34

1145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sain eka kerran v.i.t.t.u.a hyrynsalmella jouluna.

      • Anonyymi

        Paras joulu oli hyryllä 24.12.1975


    • Anonyymi

      Oltiin Nanten kanssa joulukalassa.Paikkaa en muista,mutta saantia oli.

    • Anonyymi

      Naisoletettua turistia painettiin porukalla kerran Ukkohallassa jouluna 90-luvulla. Sano että ei oo koskaan saanu niin hyvää ryhmäpanoa ennen. Hyrynsalmen JahtiJakt miehet kumisaappaissa osaavat nääs. Aikoi tulla uudestaankin. En tiiä liekö tullu. Emäntä ei oo sittemmin päästäny yökuntiin mihinkää, oli semmoset kynnenjälet hartioissa.

      • Anonyymi

        Sitten heräsit ja tumputit jahtijak lippikseen 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten heräsit ja tumputit jahtijak lippikseen 😂

        Eiku mersun lippis😄


      • Anonyymi

        ....sä oot mies, jolle ei koskaan tapahdu mitään...
        Sen tähden kirjoitat noita juttuja 🤣🤣🤣🤣.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ....sä oot mies, jolle ei koskaan tapahdu mitään...
        Sen tähden kirjoitat noita juttuja 🤣🤣🤣🤣.

        Minäki muistan kuulleeni takavuosina noista ukkohallan ryhmmäseksibileistä mutta en oo ite osallistunut. Ja taisivatpa puhua että ihan paikalliset naiset siellä että ei kaikkea turistien piikkiin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäki muistan kuulleeni takavuosina noista ukkohallan ryhmmäseksibileistä mutta en oo ite osallistunut. Ja taisivatpa puhua että ihan paikalliset naiset siellä että ei kaikkea turistien piikkiin..

        Kyllä oli paikallinen, nimittäin vaimosi Ansku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä oli paikallinen, nimittäin vaimosi Ansku.

        Sinun äiti?


      • Anonyymi

        No et sitten tiennyt kumpi oli oliko uros vai naarasporo.


    • Anonyymi

      Paras joulumuistoni Hyrynsalmesta on kun 2021 tulimme Kuusamosta matkalla etelään niin Hyrynsalmen kohdalla 50- rajotuksen kohdalla lisäsimme kaasua ja sivuutimme kyläpahasen 120kh/h.

      • Anonyymi

        Paitsi, että tuolla seudulla ei ole 50 kmh rajoitusta.
        Viitostiellä on kirkonkylän kohalla 60 kmh ja varsinaisessa cityssä 40 kmh rajoitukset.
        Sulla ei ollu vissiin hajuakaan missä mennään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi, että tuolla seudulla ei ole 50 kmh rajoitusta.
        Viitostiellä on kirkonkylän kohalla 60 kmh ja varsinaisessa cityssä 40 kmh rajoitukset.
        Sulla ei ollu vissiin hajuakaan missä mennään?

        No kyllähän oli 50 rajotus, joku tietyömaa oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllähän oli 50 rajotus, joku tietyömaa oli.

        Äitilläs on yleinen tietyömaa 🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitilläs on yleinen tietyömaa 🤣🤣🤣🤣

        Sijaiskotien kasvatti yrittää keulia ! 🤣


    • Anonyymi

      Joulun aikoihin joskus vuonna 2016... kuopiosta joulua viettämään kuusamoon... niin hyrynsalmen Seon jälkeen oli parkissa bussipysäkillä kamera-auto ja se välähti meidän kohdalla 😬 koskaan ei siitä mitään rikesakkoa tai mitään muutakaan tullut. 💌 lomien loppuessa käytiin paluu matkalla vielä hyrynsalmen r kioskilla! Siitä torista vähän eteenpäin... sellaiset jouluiset muistot hyrynsalmelta....

    • Anonyymi

      Eipä oo enää Hyryskällä etes ärrää, lopetti 2017.

      • Anonyymi

        Sulla näkyy olevan vaikeuksia sisäistää lukemaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla näkyy olevan vaikeuksia sisäistää lukemaasi.

        Miten niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin?

        😅 Tuota juuri tarkoitin ! 🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😅 Tuota juuri tarkoitin ! 🙈

        Avaapa ajatustasi hieman kun mielestäni luetun ymmärtäminen on itsellä ihan hyvällä tasolla. Se toteamus että hyrynsalmen ärrä on lopetettu 2017 ei liene väärä tieto. Ja se että joku on poikennut sinne ohikulkumatkallaan 2016 lienee sekin ihan totuudenmukaista. Kukaanhan tässä ei väitä kumpaakaan tietoa vääräksi, sinä itse vain oletat niin ja syytät toista luetun ymmmärtämisen heikkoudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaapa ajatustasi hieman kun mielestäni luetun ymmärtäminen on itsellä ihan hyvällä tasolla. Se toteamus että hyrynsalmen ärrä on lopetettu 2017 ei liene väärä tieto. Ja se että joku on poikennut sinne ohikulkumatkallaan 2016 lienee sekin ihan totuudenmukaista. Kukaanhan tässä ei väitä kumpaakaan tietoa vääräksi, sinä itse vain oletat niin ja syytät toista luetun ymmmärtämisen heikkoudesta.

        Vain omasta mielestäsi, ei muiden !🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain omasta mielestäsi, ei muiden !🤣🤣🤣

        Voi sinua tyttöraasua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua tyttöraasua

        Älä minua surkuttele, en minä kärsi siitä etten ymmärrä lukemaani.


    • Anonyymi

      Ukkohallan joulu 2022 jäi kyllä mieleen.
      Ravintolan joulubileistä löysin kypsällä iällä jo olevan hyväntahtoisen ja anteliaan naisen, joka kertoi tulleensa yksi lomalle Eteläisen Pohjanmaan suunnalta. Ilta meni mukavasti rupatelleessa. Myöhemmin päätettiin siirtyä naisen mökille jatkoille. Siellä riisuttiin heti riiveisilleen ja alettiin pistämään lihaa kissalta piiloon.
      Yhtäkkiä ulko-ovelta alkoi kuulua ropinaa ja humalaista kiroilua. Petikumppani säikähti kovin ja kuiskas, että ukko tulee. Ja minä luulin, että olen sinkun haarojen välissä.
      Nyt tuli kiire; Sipaisin vain boxerit jalkaan ja loppuja kamppeita kainaloon. Syöksyin takaovesta suoraan lumihankeen. Loikin sitten avojaloin omalle kämpälleni, jonne ei onneksi ollut matkaa kuin alle kilometri.
      Toivottavasti sille ukolle soii ne minun 44 numeron Parkanolaiset. Oma eukkoni ole älynnyt niiden perään vielä kyselläkään, josta asiasta olen hyvinkin kiitollinen...

      • Anonyymi

        Olikohan silloin ahman kaatolupa, kun on pienturkikisen kimpussa oltu 🤔


    • Anonyymi

      Onpahan perseellisiä joulu muistoja, no siitä puhe mistä puute

      • Anonyymi

        Eikö olekin, on mukava muistella tuollaistakin tappaosta!


    • Anonyymi

      Mitä lie aesankannattaja tuumannu emännän hankkimista hyvin sisäänajetuista talavisaappaista?

    • Anonyymi

      Opin lukemaan jouluna 1982!!

    • Anonyymi

      Joutensuolla kodassa tulien loimutessa ährättiin.

    • Anonyymi

      Joulu 1992.
      Olin 7-vuotias. Joulupukin tulo jännitti ihan kauheasti, koska uskoin vielä, että pukki on oikeasti olemassa.
      Kun pukki lopulta tuli, hän pyysi minua tulemaan lähemmäksi. Kävelin varovaisin askelin pukkia kohti, kun minulta pääsi äänekäs ja oikein väkevälle tuoksuva pieru.
      ''Sekö poeka piipulla leipeä poltteloo'', tuumasi pukki.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe