Muistosi joulu Hyrynsalmella?

Anonyymi-ap

🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄 Mikä on paras muistosi Hyrynsalmelta? Turistit saavat myös osallistua Ukkohallasta! Onhan nyt sentään joulu! 🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄 Hyvää joulua kaikille! & onnea tulevalle vuodelle 2024! 🎄

48

2205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sain eka kerran v.i.t.t.u.a hyrynsalmella jouluna.

• Anonyymi

Paras joulu oli hyryllä 24.12.1975

• Anonyymi

Eikös se Joulurauha mielestäsi koske myös kotieläimiä navetoissa.

• Anonyymi

Taisikohan olla ihan kaksi kertaa ensimmäinen ja viimeinen ja olikohan se ensimmäinenkin oma käsi stimulointi. Sellane erräänlainen selfi.

• Anonyymi

Oltiin Nanten kanssa joulukalassa.Paikkaa en muista,mutta saantia oli.

• Anonyymi

Naisoletettua turistia painettiin porukalla kerran Ukkohallassa jouluna 90-luvulla. Sano että ei oo koskaan saanu niin hyvää ryhmäpanoa ennen. Hyrynsalmen JahtiJakt miehet kumisaappaissa osaavat nääs. Aikoi tulla uudestaankin. En tiiä liekö tullu. Emäntä ei oo sittemmin päästäny yökuntiin mihinkää, oli semmoset kynnenjälet hartioissa.

• Anonyymi

Sitten heräsit ja tumputit jahtijak lippikseen 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten heräsit ja tumputit jahtijak lippikseen 😂

Eiku mersun lippis😄

• Anonyymi

....sä oot mies, jolle ei koskaan tapahdu mitään...
        Sen tähden kirjoitat noita juttuja 🤣🤣🤣🤣.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

....sä oot mies, jolle ei koskaan tapahdu mitään...
        Sen tähden kirjoitat noita juttuja 🤣🤣🤣🤣.

Minäki muistan kuulleeni takavuosina noista ukkohallan ryhmmäseksibileistä mutta en oo ite osallistunut. Ja taisivatpa puhua että ihan paikalliset naiset siellä että ei kaikkea turistien piikkiin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäki muistan kuulleeni takavuosina noista ukkohallan ryhmmäseksibileistä mutta en oo ite osallistunut. Ja taisivatpa puhua että ihan paikalliset naiset siellä että ei kaikkea turistien piikkiin..

Kyllä oli paikallinen, nimittäin vaimosi Ansku.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä oli paikallinen, nimittäin vaimosi Ansku.

Sinun äiti?

• Anonyymi

No et sitten tiennyt kumpi oli oliko uros vai naarasporo.

• Anonyymi

Paras joulumuistoni Hyrynsalmesta on kun 2021 tulimme Kuusamosta matkalla etelään niin Hyrynsalmen kohdalla 50- rajotuksen kohdalla lisäsimme kaasua ja sivuutimme kyläpahasen 120kh/h.

• Anonyymi

Paitsi, että tuolla seudulla ei ole 50 kmh rajoitusta.
        Viitostiellä on kirkonkylän kohalla 60 kmh ja varsinaisessa cityssä 40 kmh rajoitukset.
        Sulla ei ollu vissiin hajuakaan missä mennään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi, että tuolla seudulla ei ole 50 kmh rajoitusta.
        Viitostiellä on kirkonkylän kohalla 60 kmh ja varsinaisessa cityssä 40 kmh rajoitukset.
        Sulla ei ollu vissiin hajuakaan missä mennään?

No kyllähän oli 50 rajotus, joku tietyömaa oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kyllähän oli 50 rajotus, joku tietyömaa oli.

Äitilläs on yleinen tietyömaa 🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äitilläs on yleinen tietyömaa 🤣🤣🤣🤣

Sijaiskotien kasvatti yrittää keulia ! 🤣

• Anonyymi

Joulun aikoihin joskus vuonna 2016... kuopiosta joulua viettämään kuusamoon... niin hyrynsalmen Seon jälkeen oli parkissa bussipysäkillä kamera-auto ja se välähti meidän kohdalla 😬 koskaan ei siitä mitään rikesakkoa tai mitään muutakaan tullut. 💌 lomien loppuessa käytiin paluu matkalla vielä hyrynsalmen r kioskilla! Siitä torista vähän eteenpäin... sellaiset jouluiset muistot hyrynsalmelta....

• Anonyymi

Eipä oo enää Hyryskällä etes ärrää, lopetti 2017.

• Anonyymi

Sulla näkyy olevan vaikeuksia sisäistää lukemaasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla näkyy olevan vaikeuksia sisäistää lukemaasi.

Miten niin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin?

😅 Tuota juuri tarkoitin ! 🙈

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😅 Tuota juuri tarkoitin ! 🙈

Avaapa ajatustasi hieman kun mielestäni luetun ymmärtäminen on itsellä ihan hyvällä tasolla. Se toteamus että hyrynsalmen ärrä on lopetettu 2017 ei liene väärä tieto. Ja se että joku on poikennut sinne ohikulkumatkallaan 2016 lienee sekin ihan totuudenmukaista. Kukaanhan tässä ei väitä kumpaakaan tietoa vääräksi, sinä itse vain oletat niin ja syytät toista luetun ymmmärtämisen heikkoudesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avaapa ajatustasi hieman kun mielestäni luetun ymmärtäminen on itsellä ihan hyvällä tasolla. Se toteamus että hyrynsalmen ärrä on lopetettu 2017 ei liene väärä tieto. Ja se että joku on poikennut sinne ohikulkumatkallaan 2016 lienee sekin ihan totuudenmukaista. Kukaanhan tässä ei väitä kumpaakaan tietoa vääräksi, sinä itse vain oletat niin ja syytät toista luetun ymmmärtämisen heikkoudesta.

Vain omasta mielestäsi, ei muiden !🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain omasta mielestäsi, ei muiden !🤣🤣🤣

Voi sinua tyttöraasua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sinua tyttöraasua

Älä minua surkuttele, en minä kärsi siitä etten ymmärrä lukemaani.

• Anonyymi

Ukkohallan joulu 2022 jäi kyllä mieleen.
      Ravintolan joulubileistä löysin kypsällä iällä jo olevan hyväntahtoisen ja anteliaan naisen, joka kertoi tulleensa yksi lomalle Eteläisen Pohjanmaan suunnalta. Ilta meni mukavasti rupatelleessa. Myöhemmin päätettiin siirtyä naisen mökille jatkoille. Siellä riisuttiin heti riiveisilleen ja alettiin pistämään lihaa kissalta piiloon.
      Yhtäkkiä ulko-ovelta alkoi kuulua ropinaa ja humalaista kiroilua. Petikumppani säikähti kovin ja kuiskas, että ukko tulee. Ja minä luulin, että olen sinkun haarojen välissä.
      Nyt tuli kiire; Sipaisin vain boxerit jalkaan ja loppuja kamppeita kainaloon. Syöksyin takaovesta suoraan lumihankeen. Loikin sitten avojaloin omalle kämpälleni, jonne ei onneksi ollut matkaa kuin alle kilometri.
      Toivottavasti sille ukolle soii ne minun 44 numeron Parkanolaiset. Oma eukkoni ole älynnyt niiden perään vielä kyselläkään, josta asiasta olen hyvinkin kiitollinen...

• Anonyymi

Olikohan silloin ahman kaatolupa, kun on pienturkikisen kimpussa oltu 🤔

• Anonyymi

Onpahan perseellisiä joulu muistoja, no siitä puhe mistä puute

• Anonyymi

Eikö olekin, on mukava muistella tuollaistakin tappaosta!

• Anonyymi

Mitä lie aesankannattaja tuumannu emännän hankkimista hyvin sisäänajetuista talavisaappaista?

• Anonyymi

Opin lukemaan jouluna 1982!!

• Anonyymi

Joutensuolla kodassa tulien loimutessa ährättiin.

• Anonyymi

Joulu 1992.
      Olin 7-vuotias. Joulupukin tulo jännitti ihan kauheasti, koska uskoin vielä, että pukki on oikeasti olemassa.
      Kun pukki lopulta tuli, hän pyysi minua tulemaan lähemmäksi. Kävelin varovaisin askelin pukkia kohti, kun minulta pääsi äänekäs ja oikein väkevälle tuoksuva pieru.
      ''Sekö poeka piipulla leipeä poltteloo'', tuumasi pukki.

• Anonyymi

Joulunpyhät taas lähestyy ja joulupukillekin pitäisi jo kirjoittaa. Miten aiotte tänä vuonna joulua viettää? Onko joulu Kanarialla vai Moesseessa? Miten on rahatilanne? Haetaanko joulupöytään kinkut ja lohet, vai tuntuuko taskuissa siltä, että joulun kunniaksi saadaan lenkkimakkaran päälle juuri ja juuri toinen viiva sinappia ja lapsille lahjat kierrätysmyymälästä?

• Anonyymi

Nante meni kerran kylpylässä naisten saunaan ja erän rouva sanoi tämän olevan naisille varattu. Nante heilutti lerssiään ja sanoi niin on tämäkin.

• Anonyymi

Hauskin jouluaatto muisto täältä on kun naapurin talo palokivijalkaan, palo syttyi kai kuusenkynttilöistä.

• Anonyymi

Mutta juuri tällainenhan on tyypillistä hyrynsalmelaista hauskan pitoa, muutenhan täällä olisikin hyvin tylsää tylsämielisille.

• Anonyymi

Joulupukki tuli ja sai lahjat jaettua just ennen kun sammui keinutuoliin. Isä ei ollut juuri silloin kotona ja me penskat ihmeteltiin, että mihin me tuon pukin kanssa jouvutaan.
      Äiti alkoi karjua, että saatanan sika!
      Pelotti kun se tuolla keinon pukkia haukkui...

• Anonyymi

Nante lähti yhtenä tapanina käymään naapurinsa Etvin luona. Vaiakka Akka varoitti ryyppäämisestä niin siihenhän ne kaverukset päätyivät, joivat jalluplöröjä ihan huolella.
      Illan mittaan Etvin vaimo alkoi näyttää Nanten silmissä ihan kauniilta naiselta. Niinpä Nante loihe kysymään:
      -Kuulehan Etvi, jos minä ruppean tuon sinun eukon viereen yöksi niin ollaanko me sen jälkeen sukulaisia
      -No ei me varmaan sukulaisia sitten olla, mutta ollaan kuitenkin ikäänkuin tasoissa, vastasi Etvi

• Anonyymi

Löysin ennen joulua eukon. Vuosi oli -84 mulla oli vanha ford cortina ja siinä hyryn torilla pyöriskeltiin joulun paikkeilla silloin -84

• Anonyymi

Onko molemmat vielä kotona?

• Anonyymi

85 perse korollalla minä myös torin kulmilla ajelin, ei jääny eukkoa kynsiin.
      Siitä olen ollut enempi kuin tyytyväinen....

• Anonyymi

Vuosi 2000 joulu oli paras hyrynsalmella sain silloin paljon lahjoja ja ne oli kovia paketteja ei pehmeitä👍

• Anonyymi

Puhuuvat, että Kontulan ala-asteelle valmisteltiin tiernapoika-esitys.
      Yhden oppilaan naama piti meikata valkoiseksi, että saatiin Herodes aikaan.

• Anonyymi

Kohta joku nostaa .......kortin

• Anonyymi

Kylläpä se on monelle suurten ikäluokkien ihmiselle joulu ollut se vuoden ainoa päivä kun ei saanut kotona lapsena selkäänsä. Varsinkin, jos on ollut uskovainen talo. Eipä näistä ole kyllä ympäriinsä huudeltu.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      16
      2356
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1261
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      897
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      135
      828
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      821
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      797
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      766
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      735
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      164
      722
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      673
    Aihe