Elossa jouluna

Anonyymi-ap

Hyvät joulun toivotukset Dingo-faneille.

Teeman mukaisesti kuunteluun sopii nyt "Elossa jouluna"-kappale vuodelta 2007.

Kyseessähän on ainoa Dingon nimissä julkaistu joulukappale. Tämä julkaistiin aikanaan promosinkkuna ja eri artistien kappaleista koostuvalta Joulun tähtitaivas 3 -kokoelmalta.

Muistaako kukaan tarkemmin tämän biisin tarinaa? Oliko ihan vain tilausbiisi levy-yhtiön joululevylle, joita tuohon aikaan tehtiin?

Tämähän on muuten nykyään yksi harvinasimpia Dingon biisejä. Ei löydy miltään myöhemmin julkaisulta albumilta tai kokoelmalta, ei edes Spotifystä.

11

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos tiedosta. Enpä tiennytkään ton biisin olemassaoloa =)
      Hyvää joulupäivää sinulle.

      • Anonyymi

        Joulubiisien ongelma vähän onkin se, että ei niitä muuten kuin joulun aikaan yleensä tule kuunneltua.

        Ja huonosti sopii keikan settilistaan. Tätä biisiä ei käsittääkseni ole ikinä soitettu keikoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joulubiisien ongelma vähän onkin se, että ei niitä muuten kuin joulun aikaan yleensä tule kuunneltua.

        Ja huonosti sopii keikan settilistaan. Tätä biisiä ei käsittääkseni ole ikinä soitettu keikoilla.

        mä kuuntelen ihamn millo tahansa joulubiisei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä kuuntelen ihamn millo tahansa joulubiisei.

        mut on se vähän toki ristiriitaista. Mut tuntuu että jää paljosta vaille jos ei kuuntele joululauluja kuin jouluna. Näin itte koen asianlaidan.-


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Löytyykö sulta enemmän Dingo-aiheisia videoita? RMJ 2004 ja esiintyminen Huumassa 2005 kiinnostaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyykö sulta enemmän Dingo-aiheisia videoita? RMJ 2004 ja esiintyminen Huumassa 2005 kiinnostaisi.

        Musta Leski ”Live” Huuma ohjelmassa löytyy. RMJ on myös, mutta se taitaa YouTubesta löytyä jo? -Myrkky-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta Leski ”Live” Huuma ohjelmassa löytyy. RMJ on myös, mutta se taitaa YouTubesta löytyä jo? -Myrkky-

        Olisi hienoa nähdä vielä tuo Huuman "live". Se oli muistaakseni oikeasti ennalta nauhoitettu playback. Bändi keikalla samaan aikaan muualla.

        RMJ:stä ei löydy tubesta enää kuin yksi biisi. Se koko keikka olisi kiva jostain vielä nähdä.


    • Anonyymi

      Mielestäni kappale on aika mitäänsanomaton. Mutta en muutenkaan pidä joululauluista.

      En tiedä kappaleen taustoista sen kummemmin, mutta haiskahtaa tilaustyöltä Edelin kokoelmalle.

      En muista, että tätä olisi radiossakaan soitettu.

    • Anonyymi

      Todella kökkö sanoitus ja Nipan laulu kuulostaa huonolta.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      499
      5123
    2. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      237
      2052
    3. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      410
      1923
    4. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      57
      1372
    5. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      88
      1281
    6. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1073
    7. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      1039
    8. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      99
      999
    9. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      38
      972
    10. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      73
      955
    Aihe