senioripareja?

Anonyymi-ap

Löytyykö muita +65v pareja joita edelleen kimppaseksi kiinnostaa?

66

3365

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen haaveillut vanhemmasta parista. Tekisin molemmille hyvää. Ei vaan löydy sellaista paria joiden kanssa pääsisi sänkyyn kolmestaan. M52v

      • Anonyymi

        Hyvää alkavaa vuotta, sinulle Mies52v / Kyllä täällä on aviopari M59v N 58v . Tämä a on asiamme,olemme todella halukkaita ,saama tollaisen miehen vieraaksemme,sängyssä on tilaa vieraale Miehelle,
        Myös senkin tulisisit saama sinulle mies tehtäisii hyvää, minkä todella tuntisit kyrvässäsl mitä saat kyrvälläsi tehdä painaa rva vaimon vittuun , lujaa voimia käyttäen.Vaimo on tosi halukas saammaa vierasta kyrpää,halukas nussittamaa vittuaa, kun vaan kohtaisi miehiä joilla on halukkuuta nussia 58v rva.
        Ja tälläistä tilannetta missä oltaisi 3mistai yhdessä tehtäisi töitä.tämä antaisi sitä potkua lisää niin kyrpä kyllä seisoo aivan mielettömästi.Näin me halutaa tehdää hyvää toisillemme,sitä halutaa,ja osataan myös,
        tätä vaan aina halua lisää, kuinka vieras mies nussii vaimolta vittua säälimättä mitää, ja itse saan vaimoo pitää kiinni siinä samalla.
        Rva on hyvinki edustuksellinen naine,pukeutuu tyylikkäästi on hivenen pyöree pönäkkä ,on rintava
        sanosi himottavan nussittava rva.
        Heitäppä jotai halluutko tämmöstä seuraa.


      • Anonyymi

        No emme tiijä,haluatko tosiaa sinä M 52v sänkyymme kolomisin.Olemme M 62v N61v vaimo nuorekas nainen,halumme on sitä ,että naidaa pannaan kuinka vaan haluut.Me olemme valmiit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No emme tiijä,haluatko tosiaa sinä M 52v sänkyymme kolomisin.Olemme M 62v N61v vaimo nuorekas nainen,halumme on sitä ,että naidaa pannaan kuinka vaan haluut.Me olemme valmiit.

        Lopeta! Kaikki tunnistaa sinut jo. Sun iät vaihtelee viestistä toiseen ja välillä esiinnyt naisena.


      • Anonyymi

        Tämä kyllä on,tietylaine epätoivo jopa avuto olotila. Kyllä oomme varttunu avp m 64v n 61v..
        Olisit varmaa tervetullut,meijä vieraaksi sänkyymme,
        Olemme täysin varmat tästä asiasta, vaimo todella tarvii,varmasti tarvii vierasta miestä.
        Emme yli kehu,vaan tämä voime vilpittömästi totee
        vaimo rva,on ihan nuorekkaa näköne ,tyyli pukeutumine,voispa totee alus vaatteet corsettiliiviä myöte ovat hyviki sexksikkkäitä.
        Vaimo on tanakka,on pyöreyttä mutta tyylikkäästi.
        On kiinte lihane , vaikka jonkiverra lihv pyllyä,ja vatsaa onki,kute lihv jämäkät reidet.On 165cm noi 79kg.
        Rva vielä työssä tilitoimisto.
        Voimme sen verran totee,viimmeise 4kk aikana on vaimolla ollut 6 eri miestä,jotka kotonamme ovat vieras huoneessa vaimoo vkl öinä panneet,
        Olen sen vaan kuullut,että vaimo on tosi himokas pantava,jolle kyrpä seisoo.
        Toivomme tosi miestä sänkyymme.


    • Anonyymi

      M65 N61 pari Kuopiosta on kiinnostunut.

      • Anonyymi

        Miten kuvailisitte fyysisiä piirteitänne?


      • Anonyymi

        M65 N61. Olis kiihottava tehdä teille hyvää sängyssä. Saisitte molemmat pitkää ja paksua munaa. M52v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M65 N61. Olis kiihottava tehdä teille hyvää sängyssä. Saisitte molemmat pitkää ja paksua munaa. M52v

        Olisi kiinnostavaa. Mistä päin olet?

        M65 N61 Kuopio


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kiinnostavaa. Mistä päin olet?

        M65 N61 Kuopio

        M65 N61 harmi kun väli matka niin pitkä. M52v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kiinnostavaa. Mistä päin olet?

        M65 N61 Kuopio

        Moikka Kuopion pari täällä olisi 51v mies savonlinnan seudulta olen lievä bi ei vielä kokemusta parista mut kiinnostais miten teihin sais yhteyden t.m51


      • Anonyymi

        Hymm 40v mies vois Kuopiosta tulla heti teen mitä pyydätte!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hymm 40v mies vois Kuopiosta tulla heti teen mitä pyydätte!!

        Miten iso kyrpä sulla on. Vaimo on kiinnostunut.

        M65 N61 Kuopio


      • Anonyymi

        Kiinnostaako Kuopion paria nuorempi mies? T. 23v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaako Kuopion paria nuorempi mies? T. 23v

        Tietysti kiinnostaa. Oletko nussinut vanhempaa naista? Saisinko imeä kyrpääsi?


    • Anonyymi

      pari lapista ois kiinnostunu 3:nen pyörän mukaan ottamisesta kimppaan

      • Anonyymi

        Mistäpäin Lappia ja minkä ikäisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin Lappia ja minkä ikäisiä.

        pohjoisosassa lappia ollaan entäs sä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pohjoisosassa lappia ollaan entäs sä

        Täällä etelä Lapissa olen..


    • Anonyymi

      Täällä olisi 60v mies jota seksi parin kanssa kiinnostaisi.

    • Anonyymi

      Kiinnostaisiko 61v mies seuraanne?

    • Mies Tampereelta 57-182-95 tarjolla apumieheksi vanhemmalle parille.

      • Anonyymi

        Tulisitko Nummelaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tulisitko Nummelaan.

        Kyllä kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Armas1966 kirjoitti:

        Kyllä kiinnostaa.

        Aletaan sopii aikaa kun sinulle sopii, vaimo sanoi olet hyvän kokoinen. Pari Nummela


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aletaan sopii aikaa kun sinulle sopii, vaimo sanoi olet hyvän kokoinen. Pari Nummela

        Ok. Laittakaa jotain viestiä


    • Anonyymi

      Harrastettu kimpoja 20 vuotta silloin tällöin, edelleen kiinnostaa. Pari M 67 N 59v Nummelasta

      • Anonyymi

        Hei Nummelan pari. Olen 50 v mies asun hieman kaukana, mutta ajomatkan päässä kuitenkin.

        Kysyisinkin olisko päivä kimppailu teidän makuun, kun ei viitsisi pimeällä ajella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Nummelan pari. Olen 50 v mies asun hieman kaukana, mutta ajomatkan päässä kuitenkin.

        Kysyisinkin olisko päivä kimppailu teidän makuun, kun ei viitsisi pimeällä ajella?

        Kyllähän sellainen onnistuu kun vaimolla vapaa päivä töistä, itse olen eläkkeellä kimpaan osallistun katselemalla, yleensä nautin äänistä olohuoneessa kun makkarin ovi auki. Voidaan laittaa tietoa vapaista mikä sopisi sinulle jos todella tulet paikalle. Pari Nummela


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän sellainen onnistuu kun vaimolla vapaa päivä töistä, itse olen eläkkeellä kimpaan osallistun katselemalla, yleensä nautin äänistä olohuoneessa kun makkarin ovi auki. Voidaan laittaa tietoa vapaista mikä sopisi sinulle jos todella tulet paikalle. Pari Nummela

        Joo.. nummelan pari, tässä yhteys tietoni, niin jatketaan yksityisesti.

        Ota sulut pois (mies.turku @)hotmail.com


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo.. nummelan pari, tässä yhteys tietoni, niin jatketaan yksityisesti.

        Ota sulut pois (mies.turku @)hotmail.com

        Nummelan pari...viestiä odotellaan...


    • Olisi tosiaan kiinnostavaa päästä mukaan vanhemman parin leikkeihin heidän ehdoillaan.Löytyisiköhän sellaista paria Ylivieska +100km.M58v

      • Anonyymi

        Toivotaan löydät parin joita kiinnostaa apu mies.
        Parasta näin miehen kannalta kun näkee vieraan kiiman vaimoa nussiessa ja vaimo nauttii täysillä. T. Nummelan Pari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan löydät parin joita kiinnostaa apu mies.
        Parasta näin miehen kannalta kun näkee vieraan kiiman vaimoa nussiessa ja vaimo nauttii täysillä. T. Nummelan Pari

        Ajatuksena kiihottavaa olla varttuneemman pariskunnan kanssa.47v.mies


      • Anonyymi

        Moi! Ylivieska Mies 58v,olet kiinnostunu varttuneemma parin luokse. Kyllä vaan löytyy tästä 100km säteeltä. Me olemme M 65v N 64v rva on tyylikäs pukeutuja,kute muutenki fiksusti käytäytyvä julkisesti.Rval kyllä on niin sanottua iän tuomaa naisellista painon nousua, joten Oulussa käydää usein vaate ostoksilla, alusvaatetus että jakkupuvut.
        Sillä tän hetke kilot noin 82kg 164cm. Se todetaa on tiivistä tiukkaa pintaa, ei löysää lihaa,tää on fakta.
        Siis tilanne on sellaine,olemme täysin erittäi vireä virilli sexi suhtee, vaimon rva suhtee. Rva haluaa tarvii,vieraita miehehiä tosi kiivaalla himolla.
        Tää on vain aikamoine riesa,täällä seurataa kytätää ihmisiä juorutaa,käymme paljo Rovaniemi hotelit Oulu hotelit ,kuten Virossa 1/2 vk lomamatkoja.
        Kyllä tää on vaan välttämätöntä, Mikä on asumis paikkasi , vai oletko ukkomies.Sexi leikit voivat olla, asiallise kiihkeitä koviakin,että syntisen rajuja irstaita ,
        sitä vartenhan ollaan että on lupa nauttia kaikesta.
        Tästä voidaa jotai suunnitella,mitä mielessäsi on.
        Laita mitä mielessäi vois olla.


    • Ihana olisi tavata vanhempi pari Tampereen alueelta.

    • Anonyymi

      Turusta 50v pari olisi kiinnostunut toisen parin seurasta.

      • Anonyymi

        Entä apumies pelkästään, samaa ikä luokkaa olen


    • Anonyymi

      Olen 78 v 180/90 erittäin isopallinen herrasmies. Etsin paria, jonka rouva tykkää alistaa. Nuolen mielelläni molemmat osapuolet, mulla seisoo huonosti, minua saa mies panna

    • Anonyymi

      Haluaisiko mies tai nainen tarjota naisensa rinnat nuoltaviksi ja imettäviksi.. olisivat käsissäsi, sinä nainen takana..

    • Etelä-pohjanmaa olisi mies kolmen kivaan, hoikka vartalo, 174 17, varattu mutta on lupa

    • Anonyymi

      Kyllä tällä vielä hormonit hyrrä vaika olla 70v, vielä on toiveita että löytyisi sellainen pari joka on samalla kemialla varustettu, olisi mukava viettää yhteisiä aikoja normaalisti, mutta olisi mukava saunoa yhdessä ja vaikka sen päälle rakastella yhdessä vaihtaen pareja. Voitas anta nautinto toisillemme.

      • Anonyymi

        Hei
        Mistä päin olette? Olen 50plus siisti mies ja kiinnostaa apumiehen hommat. Saan myös vanhemman daamin mukaan tarvittaessa. Itse olen Tampereen seudulta.
        Kik svante66


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei
        Mistä päin olette? Olen 50plus siisti mies ja kiinnostaa apumiehen hommat. Saan myös vanhemman daamin mukaan tarvittaessa. Itse olen Tampereen seudulta.
        Kik svante66

        Tuo Kangasalle nainen niin naidaan yhdessä


    • Anonyymi

      Huomenta. Nyt olisi mukava löytää pari 60-70v. Itse olen 60v. ja kiinnostunut kolmen kimpasta hetero pohjalta. Etelä-Suomi olisi hyvä alue minulle. Omalla autolla kuljen.
      Normivartalo.

      • Anonyymi

        Mistä päin Etelä- Suomea olet. Vuosien tauko meillä nyt kiinnostus herännyt uudelleen. Kimpasta vaimo niinkään tykkää mutta vieraan kanssa yhdynnästä kylläkin. Itsekkin tykkään seurustella ja viettää kivaa yhdessä olo porukalla, kuulla kun makkarissa naidaan kunnolla, äänet parasta kun vaimo ja vieras nauttii. T. Pari N 57 M 67v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin Etelä- Suomea olet. Vuosien tauko meillä nyt kiinnostus herännyt uudelleen. Kimpasta vaimo niinkään tykkää mutta vieraan kanssa yhdynnästä kylläkin. Itsekkin tykkään seurustella ja viettää kivaa yhdessä olo porukalla, kuulla kun makkarissa naidaan kunnolla, äänet parasta kun vaimo ja vieras nauttii. T. Pari N 57 M 67v

        Olen pääkaupunkiseudulta. Nyt olen iltavuorossa, Kuten joka toinen viikko. Eli aamutkin käy tapaamiseen. Teidän kuvio sopisi minulle loistavasti.


    • Anonyymi

      Moikka

      Mistä löytäisi vanhempaa paria 55-70 jotka haluaisivat kolmen kimppaa. Olen hyväkuntoinen 60v. mies pääkaupunkiseudulta. Vapaana olen ja heteromeiningillä mennään.

      • Anonyymi

        Eihän me mihkää karkuu päästä,emmekä haluakkasa.
        Olemme pari M62v N59v nuorekkaita olemme , rva katsee kestävä nuorekas pullukka on..
        Sinä pääkaupunki seudun mies 60v olemme kiinostuneet vaimo tarvii hyvä kuntoista tosi miestä asumme Korso. Päästäisiikö touhuamaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän me mihkää karkuu päästä,emmekä haluakkasa.
        Olemme pari M62v N59v nuorekkaita olemme , rva katsee kestävä nuorekas pullukka on..
        Sinä pääkaupunki seudun mies 60v olemme kiinostuneet vaimo tarvii hyvä kuntoista tosi miestä asumme Korso. Päästäisiikö touhuamaa.

        Lähellä😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän me mihkää karkuu päästä,emmekä haluakkasa.
        Olemme pari M62v N59v nuorekkaita olemme , rva katsee kestävä nuorekas pullukka on..
        Sinä pääkaupunki seudun mies 60v olemme kiinostuneet vaimo tarvii hyvä kuntoista tosi miestä asumme Korso. Päästäisiikö touhuamaa.

        Ai että, jos 32 v nuori herrasmies kelpaa teillä nii voidaan kyllä pitää hauskaa, vaimolle olis yllätyksen koko vartalon sensuelli hieronta todella tyytyväisen lopulta...


    • Anonyymi

      Kuopiosta myös 68v pari kiinnostunut toisen senioriparin seurasta

      • Anonyymi

        Ollaan 65M ja 61N pari Kuopiosta. Kimppa kiinnostaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan 65M ja 61N pari Kuopiosta. Kimppa kiinnostaisi.

        Savonlinnan seudulla olisi 51v siisti terve mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Savonlinnan seudulla olisi 51v siisti terve mies

        Ensisijaisesti etsitään pareja kimppaan.

        M65 N61 Kuopio


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensisijaisesti etsitään pareja kimppaan.

        M65 N61 Kuopio

        Hei vaa työ Kuopio pari M65 N61 Me ollaa Pyhäsalmi M60 N62v ollaan hyvinki nuorekkaita, ja kiinnostaa kovasti tuo,et hajette kimppaan pareja ,sitäää myös meki halutaa.
        Myöskin me ollaa valmiit,jo löytisi räväkkä ukkomies nuorempi joka kävisi meillä kylässä,oikeesti polkemassa jyystämässä vaimoo
        sitä haluume.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei vaa työ Kuopio pari M65 N61 Me ollaa Pyhäsalmi M60 N62v ollaan hyvinki nuorekkaita, ja kiinnostaa kovasti tuo,et hajette kimppaan pareja ,sitäää myös meki halutaa.
        Myöskin me ollaa valmiit,jo löytisi räväkkä ukkomies nuorempi joka kävisi meillä kylässä,oikeesti polkemassa jyystämässä vaimoo
        sitä haluume.

        Hieman ollaan kaukana. Kimppa kyllä olisi mahtavaa. Tulisi vaihtelua seksielämään. Vaimo olisi kiinnostunut seksistä naisen kanssa, onnistuuko. Itse voisin imeä myös kyrpääsi.

        M65 N61 Kuopio


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei vaa työ Kuopio pari M65 N61 Me ollaa Pyhäsalmi M60 N62v ollaan hyvinki nuorekkaita, ja kiinnostaa kovasti tuo,et hajette kimppaan pareja ,sitäää myös meki halutaa.
        Myöskin me ollaa valmiit,jo löytisi räväkkä ukkomies nuorempi joka kävisi meillä kylässä,oikeesti polkemassa jyystämässä vaimoo
        sitä haluume.

        Hei vaan Pyhäsalmi. Kelpaisko saman ikäluokan ukkomies naapurikunnasta leikkikaveriksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei vaan Pyhäsalmi. Kelpaisko saman ikäluokan ukkomies naapurikunnasta leikkikaveriksi.

        Hei täällä Pyhäsalmen pari m 60v n62v .Sinä mies joka kysyt saman ikäluoka ukkomies naapurikunta haluaisit leikkikaveriksi, Olet kyllä täysi tervetullut,
        meidä luokse,olemme täysin luotettavia, mitä sitten tapahtuukin. Olemme myös täysin terveitä,niin yläpäästä kuin Rva Vaimo alapäästää
        mekon alta pyllystää reisie haarojensa välistä.
        Säännölisesti käy Rva gynekoloki tarkistuksella.
        Olemme sexiin täysi vapaamielisiä, ja pystymme kyllä toteemaa,me tarviimme välttämättä vierasta miestä Rouvalle , täydellisesti naimaa panemaa, käsittelemää muutenkin Rva naisellist muodot.
        On noi 160cm ja noi 75kg plus miinus.
        Tanakka on ,kuten sopivasti pyöriää vatsaa että jämäkät ovat tissit, kuten reidet ovat jämäkät lihvt.
        Että vapaasti pystymme,hyvinkin jopa syntistä sexiä harastaa tekemää, jos semmosta on vierasmies ajatellut.
        Ehkä jotai voisi saada tietoja,vieraasta miehestä
        joka haluaa rva ottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei täällä Pyhäsalmen pari m 60v n62v .Sinä mies joka kysyt saman ikäluoka ukkomies naapurikunta haluaisit leikkikaveriksi, Olet kyllä täysi tervetullut,
        meidä luokse,olemme täysin luotettavia, mitä sitten tapahtuukin. Olemme myös täysin terveitä,niin yläpäästä kuin Rva Vaimo alapäästää
        mekon alta pyllystää reisie haarojensa välistä.
        Säännölisesti käy Rva gynekoloki tarkistuksella.
        Olemme sexiin täysi vapaamielisiä, ja pystymme kyllä toteemaa,me tarviimme välttämättä vierasta miestä Rouvalle , täydellisesti naimaa panemaa, käsittelemää muutenkin Rva naisellist muodot.
        On noi 160cm ja noi 75kg plus miinus.
        Tanakka on ,kuten sopivasti pyöriää vatsaa että jämäkät ovat tissit, kuten reidet ovat jämäkät lihvt.
        Että vapaasti pystymme,hyvinkin jopa syntistä sexiä harastaa tekemää, jos semmosta on vierasmies ajatellut.
        Ehkä jotai voisi saada tietoja,vieraasta miehestä
        joka haluaa rva ottaa.

        Kuulostaapa hyvältä.Tuollainen sopivasti pyöreä vatsa on erittäin kiihottava näky jos pääsee alastoman rouva polvien välistä katsomaan,,rintoja unohtamatta.Täällä toisiaan luotettava,hoikka 180cm,80kg, 60vuotias mies.Seksisähän on elämän suola.Oisko aikaa tapailla päivisin,,itse pääsen irtautumaan silloin parhaiten.Voitais sopia vaikka kahvittelua ensin jossain jos haluatte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaapa hyvältä.Tuollainen sopivasti pyöreä vatsa on erittäin kiihottava näky jos pääsee alastoman rouva polvien välistä katsomaan,,rintoja unohtamatta.Täällä toisiaan luotettava,hoikka 180cm,80kg, 60vuotias mies.Seksisähän on elämän suola.Oisko aikaa tapailla päivisin,,itse pääsen irtautumaan silloin parhaiten.Voitais sopia vaikka kahvittelua ensin jossain jos haluatte.

        Ensiksi me joudumme käymää Vantaalla Tikkurilassa Tyttömme luona noi 2/3vk. Niin sen jälkee olemme siellä Pyhäsalme nurkilla.
        Toi on ihan jes, että pidät lihv rva vaimosta, Tämä on tosi asia,mitä tossa kirjotit,että lihv rva vaimo kun on alasti kontallaa pyllistää jalat polvet auki haarat auki , niin.lihv maha että tissit näkyy jalkoje polvie reisie välistä,että tämä vittuje vittu miitä naisella on,mitä vitun häpyliha limpit löysänä myttyrässä vitun vaossa uomassa.On aina elämä täytymys ollut vieraille miehille tämä vaimoni ,mitä saavat nähdä, ja savat kyrpää työntä painaa takoo halujensa mukaa että perse lihat lätisee.Tämä on minulle itselleni tosi tärkeetä. Kuten tämä on vaimolle tosi tärkeetä että hän tosiaa saa vieraita mirhiä että miehet polkee nussii takoo kyrpää vituu syvälle,tämän halusi kertoo valaista sinulle mitä saat jos haluat oikei ottaa rajumma kaava mukaa.
        Näillä mennää etiäpäi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensiksi me joudumme käymää Vantaalla Tikkurilassa Tyttömme luona noi 2/3vk. Niin sen jälkee olemme siellä Pyhäsalme nurkilla.
        Toi on ihan jes, että pidät lihv rva vaimosta, Tämä on tosi asia,mitä tossa kirjotit,että lihv rva vaimo kun on alasti kontallaa pyllistää jalat polvet auki haarat auki , niin.lihv maha että tissit näkyy jalkoje polvie reisie välistä,että tämä vittuje vittu miitä naisella on,mitä vitun häpyliha limpit löysänä myttyrässä vitun vaossa uomassa.On aina elämä täytymys ollut vieraille miehille tämä vaimoni ,mitä saavat nähdä, ja savat kyrpää työntä painaa takoo halujensa mukaa että perse lihat lätisee.Tämä on minulle itselleni tosi tärkeetä. Kuten tämä on vaimolle tosi tärkeetä että hän tosiaa saa vieraita mirhiä että miehet polkee nussii takoo kyrpää vituu syvälle,tämän halusi kertoo valaista sinulle mitä saat jos haluat oikei ottaa rajumma kaava mukaa.
        Näillä mennää etiäpäi.

        Katsellaampa asiaa kun palaatte.


    • Kevät tulee ja seksin nälkä kasvaa.Onkohan Ylivieskan suunnilla seniori paria joka kiinnostuisi ottamaan 58v vuotiaan miehen leikkeihinsä mukaan.

    • Anonyymi

      olen 70v+ ja tapailen 60v+ täysin naiseksi pukeutunutta trans olisi kiva löytää hänelleTop ja saisin olla aisuri olemme pks

    • Anonyymi

      Olisi kiva löytää mukavan Vanhemman Pariskunnan seuraa kimpan merkeissä. Ei ole kokemusta minulla vielä sellaisesta mutta kiinnostaa kyllä.

      • Anonyymi

        Olen siis 51v mies Uudeltamaalta.


    Ketjusta on poistettu 178 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      308
      3137
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      272
      1213
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe