Hankin sellaisen Reolink Go PT Ultra -valvontakameran. Itselläni lähinnä pihaa kuvaamaan, mutta laitoin tänne, jos jollain on kokemusta tästä vaikka riistakamerana.
Mukana tuli Niteforce dc charger 5V johto, jonka avulla kameran sisäistä akkua voidaan ladata. Johto siis laitetaan vaikka auton akkuun kiinni, toinen pää kameraan ja ladataan. Kysymys: voiko latausjohdon ja akun pitää jatkuvasti kytkettynä, vai onko sillä vaan tarkoitus ladata kameran sisäinen akku ja sitten irrottaa johdot? Mietin, että lataako tuo muuten jatkuvasti, ja onko siitä haittaa kameran sisäiselle akulle.
Kysymys valvonta/riistakameran akun lataamisesta
Anonyymi-ap
1
455
Vastaukset
- Anonyymi
Kai olet lukenut ohjeet?
NITEforce DC laturi on tarkoitettu NITEforce LIVE 360 Green riistakameran ulkoisen virran syöttöön. Voit syöttää sen avulla kameraan ulkoista ylläpitoenergiaa talvikäytön aikana esimerkiksi 12V:n akusta. DC laturi muuntaa isomman 12V:n jännitteen alemmaksi (5V 2A), joka on yhteensopiva kameran käyttöjännite.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161