Siinä se ojassa arontien ja Kirkkokadun risteyksessä mököttää punanen Volvon rotisko.On siinä kuski ollu noita järjen jättiläisii.
Joulurauhaa
16
1821
Vastaukset
- Anonyymi
Joo ei ois kuskin pitäny notella kaasuu ni ois hyvin menny sladissa ojan läpi
- Anonyymi
Yks retkukuski tommonen rääpäle,jos tulloo pimiällä vastaa nurkka takan sitä vois vähä löylyttää.
- Anonyymi
Kenen punainen farmari volvo kyseessä ?
- Anonyymi
Kännikuski oli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen punainen farmari volvo kyseessä ?
III-881
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kännikuski oli
yks noista viidestä pölhöpäästä romuvolvoilla ja mersuilla sata lasissa kylää ympäri,riittääköhän sitte ohoeiku kun joku kulkija on romun alla...käräjillä saa dumari nauraa ko luiperopoika sanoo et ohoeiku sevaan sillai niinko lähti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yks noista viidestä pölhöpäästä romuvolvoilla ja mersuilla sata lasissa kylää ympäri,riittääköhän sitte ohoeiku kun joku kulkija on romun alla...käräjillä saa dumari nauraa ko luiperopoika sanoo et ohoeiku sevaan sillai niinko lähti.
Tosta parvekkeelta vaan kuvaa videolle ja toimittaa virkavallalle kyllä kelpaa todisteeksi tieliikenteen törkeästä vaarantamisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksiköhä nakkilaa on nii paljo noit vatipäit
pesiytyny vaikutta vähäse sisäsiittoselt paikkakunnalt.? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksiköhä nakkilaa on nii paljo noit vatipäit
pesiytyny vaikutta vähäse sisäsiittoselt paikkakunnalt.?Serkut keskenään karvamättähällä?
- Anonyymi
Juovuksissa täytyi olla ei tuolla lailla muuten kukaan aja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
III-881
Hakemistosta omistaja viinamkisten porukkaa isukki omistaja pojjaan kloppi haltia öisin koheltaa pitkin keskustaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hakemistosta omistaja viinamkisten porukkaa isukki omistaja pojjaan kloppi haltia öisin koheltaa pitkin keskustaa.
Hormistosta tuollainen löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
III-881
Kyseinen volvo omistaja on Nakkilan hormistosta.
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Komiasti menee volvo lintassa
- Anonyymi
Vois siit eräästä bemaristakin/mossesta laittaa sytkän kohilleen niin ei paukuta kokoajan näytti jo haittaavan ajamistakin, kun noin pahasti pielessä oli.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821249Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021047Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä61990Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103933Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12919Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ139890Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68836Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119751- 77685
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121684