Siinä se ojassa arontien ja Kirkkokadun risteyksessä mököttää punanen Volvon rotisko.On siinä kuski ollu noita järjen jättiläisii.
Joulurauhaa
16
2024
Vastaukset
- Anonyymi
Joo ei ois kuskin pitäny notella kaasuu ni ois hyvin menny sladissa ojan läpi
- Anonyymi
Yks retkukuski tommonen rääpäle,jos tulloo pimiällä vastaa nurkka takan sitä vois vähä löylyttää.
- Anonyymi
Kenen punainen farmari volvo kyseessä ?
- Anonyymi
Kännikuski oli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen punainen farmari volvo kyseessä ?
III-881
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kännikuski oli
yks noista viidestä pölhöpäästä romuvolvoilla ja mersuilla sata lasissa kylää ympäri,riittääköhän sitte ohoeiku kun joku kulkija on romun alla...käräjillä saa dumari nauraa ko luiperopoika sanoo et ohoeiku sevaan sillai niinko lähti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yks noista viidestä pölhöpäästä romuvolvoilla ja mersuilla sata lasissa kylää ympäri,riittääköhän sitte ohoeiku kun joku kulkija on romun alla...käräjillä saa dumari nauraa ko luiperopoika sanoo et ohoeiku sevaan sillai niinko lähti.
Tosta parvekkeelta vaan kuvaa videolle ja toimittaa virkavallalle kyllä kelpaa todisteeksi tieliikenteen törkeästä vaarantamisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksiköhä nakkilaa on nii paljo noit vatipäit
pesiytyny vaikutta vähäse sisäsiittoselt paikkakunnalt.? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksiköhä nakkilaa on nii paljo noit vatipäit
pesiytyny vaikutta vähäse sisäsiittoselt paikkakunnalt.?Serkut keskenään karvamättähällä?
- Anonyymi
Juovuksissa täytyi olla ei tuolla lailla muuten kukaan aja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
III-881
Hakemistosta omistaja viinamkisten porukkaa isukki omistaja pojjaan kloppi haltia öisin koheltaa pitkin keskustaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hakemistosta omistaja viinamkisten porukkaa isukki omistaja pojjaan kloppi haltia öisin koheltaa pitkin keskustaa.
Hormistosta tuollainen löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
III-881
Kyseinen volvo omistaja on Nakkilan hormistosta.
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Komiasti menee volvo lintassa
- Anonyymi
Vois siit eräästä bemaristakin/mossesta laittaa sytkän kohilleen niin ei paukuta kokoajan näytti jo haittaavan ajamistakin, kun noin pahasti pielessä oli.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591184Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11850Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83613Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45542Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501