Paljonko on ollut tuotto ja myynti viime kuukaisiana

Anonyymi-ap

Kun tuo sähkökin ollut niin kalista

Lukuja kehiin

20

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole raaskinut myydä kun sitten sähköä olisi pitänyt ostaa kalliilla takaisin. Nytkin pesin koneellisen pyykkiä ilmaiseksi.

      • Anonyymi

        Kyllä ne aina tutaa ainakin 1 mwh


    • Anonyymi

      Eioo säkö ollut kalista, 8 centtii/kwh.
      Pameeleista taas ei ole olut nitään hyötyä kun om pineää ilasta aanuun.

      • Anonyymi

        Meillä ei kyllä ole pimeetä. Nytkin on valot päällä aurinkosähköllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä ei kyllä ole pimeetä. Nytkin on valot päällä aurinkosähköllä.

        Minula on ainakin silmät kiimmi kun yällä nu kun. On tosi pomeää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä ei kyllä ole pimeetä. Nytkin on valot päällä aurinkosähköllä.

        Taidat leukailla


    • Anonyymi

      Paneelit lämmittää meilläkin täällä

      • Anonyymi

        En minä paneeleilla taloa valaise vaan minulla on aurinkosähkösopimus sähköyhtiön kanssa. Saan aurinkosähköä yölläkin.


    • Anonyymi

      Ajatella kukaan raatilaisista ei muönnä että paneelit ei tuota talvella puoleen buoteen mitään

      • Anonyymi

        Olet aika tietämätön taikka sitten vain et osaa lukea. Paneelit tuottavat koko vuoden ajan ja tuotto painottuu kesäkuukausiin. Talvella marras-helmikun saakka tuotto on pientä, mutta paneelit tuottavat tänäkin aikana noin 1/8 vuoden tuotosta. Paneelit tuottavat aina kun niihin osuu valoa. Talvella valon määrä on tietysti pienempi, mutta ei tuotto kokonaan lopu. Pitäisiköhän sinun hieman lukea asiasta eikä vain toistella virheluuloasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet aika tietämätön taikka sitten vain et osaa lukea. Paneelit tuottavat koko vuoden ajan ja tuotto painottuu kesäkuukausiin. Talvella marras-helmikun saakka tuotto on pientä, mutta paneelit tuottavat tänäkin aikana noin 1/8 vuoden tuotosta. Paneelit tuottavat aina kun niihin osuu valoa. Talvella valon määrä on tietysti pienempi, mutta ei tuotto kokonaan lopu. Pitäisiköhän sinun hieman lukea asiasta eikä vain toistella virheluuloasi.

        Mitä ne siellä lumen alla tuottaa???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ne siellä lumen alla tuottaa???

        Miksi paneelit olisivat lumen alla? Harjakatolta lumi valahtaa paneeleiten päältä pois ja paneelit pystyy asentamaan myös maatelineille lähes pystyyn, jolloin niihin ei edes tartu lunta. Paneelit pystyy asentamaan, niin ettei niihin keräänny lunta.

        Mistä ihmeestä olet saanut näin pahoja harhoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi paneelit olisivat lumen alla? Harjakatolta lumi valahtaa paneeleiten päältä pois ja paneelit pystyy asentamaan myös maatelineille lähes pystyyn, jolloin niihin ei edes tartu lunta. Paneelit pystyy asentamaan, niin ettei niihin keräänny lunta.

        Mistä ihmeestä olet saanut näin pahoja harhoja?

        Minulla ikävä kyllä ne on lumen alla kuten naapurillakin ja on harjakatto,en ole koskaan talvella puhdistanut enkä puhdista eli tuotto 0Keväällä sitten liukuvat kyllä puhtaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ikävä kyllä ne on lumen alla kuten naapurillakin ja on harjakatto,en ole koskaan talvella puhdistanut enkä puhdista eli tuotto 0Keväällä sitten liukuvat kyllä puhtaaksi.

        Minulla on myös harjakattto ja lumet valuluvat aina suojakelillä pois paneeleitten päältä. Ei ole tarvinnut putsailla lumista. Eihän keskitalvella toki paljon tuottoa tule, sillä airinko on hyvin matalalla ja aurinkotunteja on vähän. Heti maaliskuussa alkaa tulla jo kunnon tuottoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ikävä kyllä ne on lumen alla kuten naapurillakin ja on harjakatto,en ole koskaan talvella puhdistanut enkä puhdista eli tuotto 0Keväällä sitten liukuvat kyllä puhtaaksi.

        Myyjä lupas 1000 000kwh


    • Anonyymi

      Kaikkialla muualla paistaa aurinko paitsi skandinaavis ja baltias!🤪

      • Anonyymi

        Kannattaisi lukea hieman maantietoa. Maapallolla on muitakin lähellä napoja olevia maa-alueita kuin skandit ja balttia. Ehkei kannattaisi paljastaa kaikille tietämättömyyttäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi lukea hieman maantietoa. Maapallolla on muitakin lähellä napoja olevia maa-alueita kuin skandit ja balttia. Ehkei kannattaisi paljastaa kaikille tietämättömyyttäsi.

        smart meter ohjaa ylimääräsen varaajaan mulla ei mee sähköyhtiölle mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        smart meter ohjaa ylimääräsen varaajaan mulla ei mee sähköyhtiölle mitään

        Minulla on Shellyn logiikkareleellä ohjattu myyntiin kaikki kun hinta ylittää ostohinnan. Muuten minullakin menee varaajaan.


    • Anonyymi

      Shelly mainistaja vai maahantuja yrittää mainistaa
      Tuthaketta

      Yksinkertainen ajasti riittää pörssisähkl,säästöön varajat pälle yöllö klo 02 desta klo o6 teen
      Ei siin Shelly jä ja epävarmaa wifiä,tarvii tarvita

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      35
      2811
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      9
      1985
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1443
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1335
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1300
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1221
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1131
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1075
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1044
    10. 21
      1038
    Aihe