Ihmisjätteen vapaapäivät.

WoWittelen ja vemputtelen. Niistä on ihmisjätteen vapaat tehty.

26

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vemputtaminen ei ole rikos et siis ole ihmisjäte. Olet hyödyllisempi ihmiskunnalle kuin joku upseeri joka kouluttaa tappamaan.

      • Miten hyödyllisyys / hyödyttömyys liittyy ihmisjätteenä olemiseen? Käyn myös töissä, mutta luokittelen itseni silti ihmisjätteeksi mikä pitäisi vetää alas vessanpöntöstä.


      • Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

        Miten hyödyllisyys / hyödyttömyys liittyy ihmisjätteenä olemiseen? Käyn myös töissä, mutta luokittelen itseni silti ihmisjätteeksi mikä pitäisi vetää alas vessanpöntöstä.

        No ole sitten.


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍒 ­­­N­­­y­­­m­­­f­­o­­m­­­a­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Mä en kyllä ymmärrä mikä mua näissä naurattaa.

      • Sulla on hyvä huumorintaju, tai ihmisjäte on niin säälittävä tapaus, että pitäisi vaan etsiä ulkohuussi ja mennä istumaan sinne paskasoikkoon. Saa kaikki sitten vuorollaan käydä tekemässä tarpeensa ja kaataa kirjaimellisesti lisää sitä itseään niskaan.


      • Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

        Sulla on hyvä huumorintaju, tai ihmisjäte on niin säälittävä tapaus, että pitäisi vaan etsiä ulkohuussi ja mennä istumaan sinne paskasoikkoon. Saa kaikki sitten vuorollaan käydä tekemässä tarpeensa ja kaataa kirjaimellisesti lisää sitä itseään niskaan.

        😂.. Mun mielestä sana " ihmisjäte" on jotenkin söpö. Siis niin kui oikeasti sellaista ei ole, mutta ne on tavallaan parhaita. Tai siis osa ihmisistä oikeasti luokittelee ihmiset tiettyihin piireihin. Mä en ja oon kuulemma outo, kun hyväksyn kaikki 🤷‍♀️


      • Anonyymi kirjoitti:

        😂.. Mun mielestä sana " ihmisjäte" on jotenkin söpö. Siis niin kui oikeasti sellaista ei ole, mutta ne on tavallaan parhaita. Tai siis osa ihmisistä oikeasti luokittelee ihmiset tiettyihin piireihin. Mä en ja oon kuulemma outo, kun hyväksyn kaikki 🤷‍♀️

        Ei siinä ole mielestäni mitään outoa, jos hyväksyy kaikki sellaisina kuin he ovat. Maailmassa saisi enemmänkin olla lisää sellaisia ihmisiä. En luokittele ihmisiä sosiaalisten standardien, koulutuksen tai tittelin mukaan, vaan heidän moraalien kautta. Ihminen saa olla ja tehdä mitä ikinä haluaa, kunhan ei satuta ketään tai mitään. Näin tuumii ihmisjätteen aivonystyrät kusisoikon pohjalta.

        Mukavaa päivänjatkoa, nyt on päikkäriaika. Jaksaa sitten taas nörtteillä WoWin parissa. 👋


      • Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

        Ei siinä ole mielestäni mitään outoa, jos hyväksyy kaikki sellaisina kuin he ovat. Maailmassa saisi enemmänkin olla lisää sellaisia ihmisiä. En luokittele ihmisiä sosiaalisten standardien, koulutuksen tai tittelin mukaan, vaan heidän moraalien kautta. Ihminen saa olla ja tehdä mitä ikinä haluaa, kunhan ei satuta ketään tai mitään. Näin tuumii ihmisjätteen aivonystyrät kusisoikon pohjalta.

        Mukavaa päivänjatkoa, nyt on päikkäriaika. Jaksaa sitten taas nörtteillä WoWin parissa. 👋

        Oiskin noin. Mun ympärillä ookkaan muita kuin tuomitsijoita! Sitten en tietty tuu heidän kanssaan aina toimeen. Tulee erimielisyyksiä, koska jaksa kuunnella mikä on mikäkin. Jokainen on sellainen kui on ja se pitää hyväksyä. Mä yleensä olen vähä osaisten puolella, kun muut nöyryyttää. Oon sillain aika suorasanainenkin, kun hetken kuuntelen. 😂Mukavaa päikkäriä. Mä lähden rasittaa itseä nyt töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oiskin noin. Mun ympärillä ookkaan muita kuin tuomitsijoita! Sitten en tietty tuu heidän kanssaan aina toimeen. Tulee erimielisyyksiä, koska jaksa kuunnella mikä on mikäkin. Jokainen on sellainen kui on ja se pitää hyväksyä. Mä yleensä olen vähä osaisten puolella, kun muut nöyryyttää. Oon sillain aika suorasanainenkin, kun hetken kuuntelen. 😂Mukavaa päikkäriä. Mä lähden rasittaa itseä nyt töihin.

        Mitä hemputtia. Eläisivät sitä omaa elämäänsä ja antaisi muiden olla. Tietty, jos heillä on asiat niin vallan mainiosti omasta mielestään että on aikaa ja varaa tunkea nokkaansa joka asiaan. Enemmän haiskahtaa kyllä jokin omien ruusuisten pierujen sniffailumeiningiltä heidän suunnaltaan. Aina-arvostelijoille kun jotain näpäyttää vähän takaisin, niin ollaan heti loukkaantumassa ja uhriutumassa. Ehkä he eivät vain tahdo myöntää itselleen sitä seikkaa että he vain kuvittelevat olevansa tärkeitä.

        Kiitos, oli virkistävät päikkärit.

        Vaikutat hyvältä ihmiseltä maailmankatsomuksesi perusteella. Pisteet siitä ja toivotan kaikkea hyvää sekä mieluisaa työpäivää. 👻


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hemputtia. Eläisivät sitä omaa elämäänsä ja antaisi muiden olla. Tietty, jos heillä on asiat niin vallan mainiosti omasta mielestään että on aikaa ja varaa tunkea nokkaansa joka asiaan. Enemmän haiskahtaa kyllä jokin omien ruusuisten pierujen sniffailumeiningiltä heidän suunnaltaan. Aina-arvostelijoille kun jotain näpäyttää vähän takaisin, niin ollaan heti loukkaantumassa ja uhriutumassa. Ehkä he eivät vain tahdo myöntää itselleen sitä seikkaa että he vain kuvittelevat olevansa tärkeitä.

        Kiitos, oli virkistävät päikkärit.

        Vaikutat hyvältä ihmiseltä maailmankatsomuksesi perusteella. Pisteet siitä ja toivotan kaikkea hyvää sekä mieluisaa työpäivää. 👻

        Tämä oli siis minulta. Olikin kirjannut minut ulos huomaamattani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hemputtia. Eläisivät sitä omaa elämäänsä ja antaisi muiden olla. Tietty, jos heillä on asiat niin vallan mainiosti omasta mielestään että on aikaa ja varaa tunkea nokkaansa joka asiaan. Enemmän haiskahtaa kyllä jokin omien ruusuisten pierujen sniffailumeiningiltä heidän suunnaltaan. Aina-arvostelijoille kun jotain näpäyttää vähän takaisin, niin ollaan heti loukkaantumassa ja uhriutumassa. Ehkä he eivät vain tahdo myöntää itselleen sitä seikkaa että he vain kuvittelevat olevansa tärkeitä.

        Kiitos, oli virkistävät päikkärit.

        Vaikutat hyvältä ihmiseltä maailmankatsomuksesi perusteella. Pisteet siitä ja toivotan kaikkea hyvää sekä mieluisaa työpäivää. 👻

        Se on just noin! Oli vissiin pika päikkätit:) joo kiitos, mitä nyt saattaa tulla nyrkistä muuten ihan jees:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on just noin! Oli vissiin pika päikkätit:) joo kiitos, mitä nyt saattaa tulla nyrkistä muuten ihan jees:)

        Yritän ottaa aina vain tunnin max päikkärit. Joskus se tosin saattaa venähtyä päivän uniksi.

        Ei saa ottaa nyrkistä. Toivottavasti ei ainakaan kovin lyö. Riehujat pitäisi laittaa lepositeisiin. 😄


    • Anonyymi

      Kun laitospaikkoja vähennetään, tuollaiset aloittajan kaltaiset mielenterveyspotilaat juoksentelee vapaana aiheuttamassa inhoa ja myötähäpeää muissa ihmisissä.

      • Anonyymi

        Upseerit juoksentelee myös vapaina eikä oteta hoitoon.


      • Anonyymi

        Mä en jaksa😂..


    • Anonyymi

      Ei se elämä mitään hunajaa ole ollut🥺

      • Iso ja lämminnsymppishali täältä. 🤗 Kyllä se iloksi vielä jossain vaiheessa muuttuu, vaikka onkin kliseinen lausahdus tämä. Nimimerkki kokemuksella kertoo.


    • Anonyymi

      Mäkin WoWittelen. Sisarhentovalkoinen, niin suloinen ja empaattinen, muuttuu säkenöiväksi soturiksi ja lahtaa vihut. En silti ole ihmisjäte (ehkä sen takia, kun en siihen päälle vemputtele). 😃

      • Hei! Sisarhentovalkoisella ilmeisesti viittaat sairaanhoitajaan. Näin laikkarin näkökulmasta arvostan teidän työtä. Jouluksi tein juuri korviksia heille piristämään kineksiä. Itse en sitä pystyisi (halua) tekemään, koska ihmiset sekä vastuuta. Mulle sopii stressittömyys sekä se kun leimaan ulos, jää työt sinne.

        Mukavia WoWitteluja ja olkoon loottirollit suotuisia. Ehkä me törmäämme kirmatessamme kukkien perässä tai haaliessamme lisää pinkkejä pikseleitä gearin muodossa. Argent Dawnilla pyörin ja Haureus on Paladinin harrastus.


      • Anonyymi

        😂 ne arvostelee mun kasvitkin. Tykkään katsoa kun ne kasvaa mutta nyt kävi huonosti. Viimeks kävi hyvin mutta siinäkin kävi huonosti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        😂 ne arvostelee mun kasvitkin. Tykkään katsoa kun ne kasvaa mutta nyt kävi huonosti. Viimeks kävi hyvin mutta siinäkin kävi huonosti.

        Puhutaanko me oikeista kasveista vai WoWin virtuaalisista? Mutta ei se niin tarkkaa. Pääasia että tykkää niitä katsella. Se on tärkeintä. Nauttia asioista joista tykkää.


      • Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

        Hei! Sisarhentovalkoisella ilmeisesti viittaat sairaanhoitajaan. Näin laikkarin näkökulmasta arvostan teidän työtä. Jouluksi tein juuri korviksia heille piristämään kineksiä. Itse en sitä pystyisi (halua) tekemään, koska ihmiset sekä vastuuta. Mulle sopii stressittömyys sekä se kun leimaan ulos, jää työt sinne.

        Mukavia WoWitteluja ja olkoon loottirollit suotuisia. Ehkä me törmäämme kirmatessamme kukkien perässä tai haaliessamme lisää pinkkejä pikseleitä gearin muodossa. Argent Dawnilla pyörin ja Haureus on Paladinin harrastus.

        Tuo kasveista höpisevä oli joku sivusta.
        Tämmöisen paatuneen gamerin on ollut järkytys huomata, että vielä vuoden wowittelun jälkeen oon siinä pelissä täys newbie. 😅
        Ehkä löydän sut joskus sieltä. Mulle ei ole varsinaisesti "mainia" vielä syntynyt, en osaa päättää millä tykkäisin eniten pelata.

        Sisarhentovalkoinen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kasveista höpisevä oli joku sivusta.
        Tämmöisen paatuneen gamerin on ollut järkytys huomata, että vielä vuoden wowittelun jälkeen oon siinä pelissä täys newbie. 😅
        Ehkä löydän sut joskus sieltä. Mulle ei ole varsinaisesti "mainia" vielä syntynyt, en osaa päättää millä tykkäisin eniten pelata.

        Sisarhentovalkoinen

        Aah okei. Ei aina osaa arvata, kun ei ole nikkiä.

        Olen pelaillut wowia on off sen ilmestymisestä asti. Jossain vaiheessa se alkaa aina kyllästyttämään. Nyt palasin parisen viikkoa sitten taas sen pariin. Olen kokeillut kanssa kaikkia klasseja, mutta taitaa tuo Paladin olla se vakio mihin aina palaan. Se on ympäripyöreän rento. Helppo soolota ja tankata tarvittaessa.

        Mutta joo. Emailkin löytyy profiilin takaa, jos haluaa joskus höpötellä tai muuta.


    • Minäkin jätöstelen itseäni tupruttelemalla tupakkaa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      151
      8821
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1443
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      76
      1335
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      79
      1239
    5. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      143
      1112
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      91
      1094
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      103
      847
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      818
    9. 46
      809
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      791
    Aihe