Suuret kirkkourut kuulemma 8hz
Siinä kotinkivi suppaselle onko äänitteitä se leikattu pois
Matalimmat äänet8hz
3
494
Vastaukset
- Anonyymi
MULLAPA ON KERTAAKAAN RIKKOUTUMATON BASSO ALUEELLA: 0 -200 Hz, JOKA ON AINA PÄÄLLÄ!
- Anonyymi
Heip. Ensimmäistä kertaa näen kerrottavan, että mitkään urut menisivät kahdeksaan hertsiin. Eikä ihminen toisaalta kuule niin matalia ääniä. Pitäisi olla aivan hirmuinen äänenpaine, jotta tuollaisesta saisi jotakin, lähinnä ehkä tuntoaistimuksia.
Sen sijaan 16Hz kyllä löytyy suuremmista uruista. Näitä olen kuullut CD-levyltäkin omasta subbarista. On aika vaikuttavaa, varsinkin livenä.
Norsut kommunikoivat pitkien matkojen päähän infraäänien avulla, mutten tiedä, havaitsevatko nekään kahdeksaa hertsiä.- Anonyymi
Tuolta löytyy hieman lisätietoa...
https://www.reddit.com/r/todayilearned/comments/foy7sw/til_there_are_only_two_organs_with_64_pipes_stops/
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604646Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352129Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511618- 1701554
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621512Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2721336Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961209- 2031132
- 811079
- 651074