Kukahan tietäisi sellaisen kirjan nimen jossa on
kattavasti kerrottu elokuvakameroista&projektori
-laitteista. Kysymys koskee 16mm ja 35mm kalustoa?
ELOKUVALAITTEET
1
261
Vastaukset
- Filmi-Mies
Kysy Akateemisesta kirjakaupasta. Auttavat ja tilaavat kirjat sinne jos ei ole hyllyssä.
Jos olet vasta alkamassa harrastamaan niin:
Toivottavasti rahoitus on kunnossa jos aiot ostaa kalustoa..
Isot elokuvakamerat on käsittämättömän kalliita.. Parhaita ei kai edes myydä vaan ainoastaan vuokrataan. 16mm ja 8mm kameroita ja projektoreita saa käytettynä esim: Ebaysta. Itse kuvaan mieluummin 8mm kameroille.. Pro Super8 kameralla saa hyvällä tuurilla jopa halvan 16mm jälkeä.. Digivideo yhdistyksen netti keskustelut voivat auttaa kirjan etsinnässä ja harrastuksessasi, heillä on filmille kuvaavia siellä paljonkin mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2154178Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692685Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932401- 472333
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321561Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5321350Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em951316- 571300
- 751273
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251176