Tapasin serkkuani silloin tällöin. Serkulla oli tytär Laura, joka kirjoitti vuosi sitten ylioppilaaksi. Sukutaapaamisissa oli ollut pari kertaa mukana myös Lauran poikaystävä Tuomas. Kesällä nuorella parilla oli asiaa kotikaupunkiimme ja olimme luvanneet heille yöpaikan meidän vierashuoneesta. Viimeiseksi illaksi olimme sopineet grillausta meidän terassilla. Tarjolla oli viiniä, olutta ja siideriä. Istuimme iltaa, juttu luisti hyvin ja nuori parikin höpötti pikku humalassa. Illalla Tuomas ja vaimoni lähtivät käymään yläkerrassa, etsimässä peittoja ja tyynyjä vierashuoneeseen. Vaimoni ei tiennyt, että olin piilottanut huoneeseen Elisan turvakameran. Videolta näin myöhemmin mitä siellä tapahtui sillä välin, kun minä ja Laura söimme jälkiruokia terassilla. Vaimo meni Tuomaksen taakse, tunnusteli tämän pitkiä hiuksia ja lihaksikasta vartaloa. Saman tien hän työnsi kätensä sisään Tuomaksen shortseihin ja käsi vatkasi siellä. Tuomas kääntyi vaimooni päin, vaimo veti shortsit alas ja sieltä ponnahti esiin nuori, sileä ja jäntevä penis. Vaimo polvistui Tuomaksen eteen ja otti tältä suihin. Tuomas yritti vetäytyä, mutta törmäsi sänkyyn ja kaatui siihen istualleen. Vaimo nosti kesämekkonsa ylös, tipautti pitsipikkuhousunsa lattialle ja katseli nuorta poikaa, joka istui sängyn reunalla kalu pystyssä. Vaimo työnsi Tuomaksen selälleen ja nousi ratsaille. Hän tarttui nuoreen kaluun ja ohjasi sen pilluunsa. Lantio vatkasi vasten Tuomaksen omaa, vaimo nosti rintansa ulos kesämekon kaula-aukosta ja hieroi niitä. Tuomas tuijotti rintoja suu auki. Vaimo nousi sängystä, meni seisomaan seinää vasten, pyllisti ja nosti hameen ylös. Kamera kuvasi suoraan sivusta hyvällä näkyväisyydellä. Tuomas nousi, meni vaimon taakse kalu pystyssä ja sovitteli sitä pillun huulille. Vaimo nojasi käsillä seinään, oli selkä notkolla ja peppu pystyssä. Tuomas tarttui lanteisiin, työnteli napakkaa kaluaan sisään nopeasti, pysähtyi pohjaan ja pakarat jännittyneinä laukesi vaimoni sisään. Tuomas vetäytyi ulos, poimi shortsinsa lattialta ja veti ne jalkaan. Vaimo jäi laittamaan sänkyä ja Tuomas poistui terassille meidän seuraan. Illalla menimme omiin makuuhuoneisiimme, olin tässä vaiheessa jo nähnyt sovelluksesta, että vaimo oli antanut vieraallemme herkkuaan. Yöllä kuuliin vierashuoneesta, kuinka Laura uikutti ja sänky natisi. Vaimoni nukkui vieressäni ja minä runkkasin seisovaa kaluani, olin siis ainoa joka ei ollut saanut naida tänään.
Sukulaispoika ja vaimo
Anonyymi-ap
0
3920
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2364600Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763035- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 251613
- 781439
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69938
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894