Mitä joululahjoja saitte

Anonyymi-ap

Mä sain pari uutta bad dragonii ne on tosi cool!

83

585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pukki toi uuden furry puvun 🐻

      • Anonyymi

        kondomipakkauksen sain saa naida jouluna naisten kanssa että peitto heiluu


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🔞 ­­­N­­y­­­m­­f­­o­­m­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18183533a

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Sain kuukauden karenssia ja 4h nuoret kävi tekemässä tortut ovelle.🥰

    • Anonyymi

      Straponin

      • Anonyymi

        Jaa ponin? 🐴


    • Anonyymi

      Sain serkkupojalta uuden wunderbaumin!

    • Olen jo vuosikausia sitten kieltänyt lähipiiriä toimittamasta minulle joululahjoja, sillä tavaraa on jo muutenkin omiksi tarpeikseni. Sen sijaan menneenä kesänä "tuntemattomana lahjoittajana" hankin kylän naisimmeisille kuntoradan, mikä saikin heidän joukossaan erinomaisen vastaanoton ja hyppytelineet onkin olleet erittäin kovassa käytössä! Kuva: https://aijaa.com/10JxUq

      • Anonyymi

        Joo mitä vanhemmaksi tulee niin alkaa miettiä mitä järkeä tässä pakollisesta tavaranvaihdossa on jokainen saa kyllä ostettua sen mitä tarvitsee eri asia on jos on vähävarainen ja puuttuu jotain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mitä vanhemmaksi tulee niin alkaa miettiä mitä järkeä tässä pakollisesta tavaranvaihdossa on jokainen saa kyllä ostettua sen mitä tarvitsee eri asia on jos on vähävarainen ja puuttuu jotain

        Venäläiset on saaneet uusia putinin homokalenterita, jossa putin on homoasussa.
        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010076544.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mitä vanhemmaksi tulee niin alkaa miettiä mitä järkeä tässä pakollisesta tavaranvaihdossa on jokainen saa kyllä ostettua sen mitä tarvitsee eri asia on jos on vähävarainen ja puuttuu jotain

        Eipä taida kovin moni tälle palstalle kirjoittava käyttää joululahjoihin tuollaisia summia mikä on ihan oikein. Pienemmällekin rahalle löytyy tarpellisempaakin käyttöä.
        Nordean kyselytutkimuksen mukaan suomalaiset aikovat tänä vuonna käyttää jouluhankintoihin keskimäärin 557 euroa, mikä on kaksi euroa enemmän kuin edellisenä vuonna. Joululahjoihin kulutettava summa on keskimäärin 333 euroa, kun viime vuonna lahjoihin käytettiin 346 euroa.
        https://www.stat.fi/tup/poimintoja-tilastovuodesta/joulu-tilastojen-valossa.html


    • Anonyymi

      Mä sain käytetyn ahnustapin, olen kyllä pettynyt 😫

    • Anonyymi

      Mieheni osti mulle geishakuulat ja pölynimurin 🙋‍♀️

      • Anonyymi

        Sisältänee vihjeen... 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sisältänee vihjeen... 🤔

        Mitä vihjailet? Minkä vihjeen muka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vihjailet? Minkä vihjeen muka?

        Rönttösesi saattaa olla vähän väljä ja siivouskyvyissäsi on toivomisen varaa.


    • Anonyymi

      Naapurin repan käytetyt hipsterit.

    • Anonyymi

      Mä sain uuden Audin!

    • Anonyymi

      Mulle tuli hiukkaskiihdytin, olen nyt tosi iloinen 🥰

    • Anonyymi

      Musta-aukko imaisi minut, tuli musta ja surullinen joulu.

      • Anonyymi

        Brutaalia.


    • Anonyymi

      Sain 2 tölkkiä k-menua kauniissa lahjapakkauksessa.

    • Anonyymi

      Tontut toi uudet coretex releet, baikal haulikon ja SKS venäläisen kiväärin 7,62X39. Näillä kuulemma ei osu mihinkään, eläimillä ei ole hätää.

      Tuli myös susihattu sekä todella riittoisa pakkaus kiinalaista axelrasvaa!

      • Anonyymi

        Todella upeat lahjat sait 🧙‍♂️


      • Anonyymi

        Kyllä niillä sentään omaan jalkaan osuu 😅😂


    • Anonyymi

      Sain kilon tummelia ja bmw clubin vapaajäsenyyden.
      Allekirjoittajana oli jatkuvasyyttely.
      Kiitos, hieno lahja!

    • Anonyymi

      Sain lenkkarit nyt on hyvä hakee juoksukaljaa 🏃🏃‍➡️🕺

      • Anonyymi

        Hahaa, sain kuntosalijäsenyyden. Kohta ei juoksukaljoittelijat karkuun pääse kun laihdun! 👹

        T Lihava vartija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahaa, sain kuntosalijäsenyyden. Kohta ei juoksukaljoittelijat karkuun pääse kun laihdun! 👹

        T Lihava vartija

        Minulle joulupukki toi Husgvarna Enduro -moottoripyörän, joten juoksukaljojen hakijoiden olisi parasta kohottaa kuntoaan ihan reippaanlaisesti mikäli aikovat jotain kautta karkuun päästä! Turha on nyt metsään juoksennella!
        Terveisin lihaksikas vartija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle joulupukki toi Husgvarna Enduro -moottoripyörän, joten juoksukaljojen hakijoiden olisi parasta kohottaa kuntoaan ihan reippaanlaisesti mikäli aikovat jotain kautta karkuun päästä! Turha on nyt metsään juoksennella!
        Terveisin lihaksikas vartija.

        " juoksukaljojen hakijoiden"
        Koskee luonnollisesti kaikkia muitakin myymälärottia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " juoksukaljojen hakijoiden"
        Koskee luonnollisesti kaikkia muitakin myymälärottia!

        Rotta sulla on housuissas 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahaa, sain kuntosalijäsenyyden. Kohta ei juoksukaljoittelijat karkuun pääse kun laihdun! 👹

        T Lihava vartija

        Haetaan juoksukaljat kun vartija on kuntosalilla.🙋🏻‍♂️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haetaan juoksukaljat kun vartija on kuntosalilla.🙋🏻‍♂️

        Silloin päivystää 4H nuoret 💀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rotta sulla on housuissas 🤣

        Eipä ole, vaan boa -kärmes!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole, vaan boa -kärmes!

        Ei, vaan katkarapu 🤣


    • Anonyymi

      Oli, Juudas kehitti sipuliteemakkaran

    • Anonyymi

      Painoni on 124 kiloa ilman erektiota. Erektion kanssa 126 kiloa

      • Anonyymi

        Varmastikin tarkoita painoasi Electrolux -merkkisen varsi-imurin kanssa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmastikin tarkoita painoasi Electrolux -merkkisen varsi-imurin kanssa!

        Olen imenyt paljaalla pölyä 🤠


      • Anonyymi

        Miehen kokonen mies kun käypi paskalla ja kusella, leikkaa kyntensä, kaivelee hampaanvälinsä, niistää nenänsä ja vetää käteen niin painoa on lähtenyt 15 kg.


    • Anonyymi

      Pillunkarvapohjasukset! Hiihdin jo 50 km nopeammin kuin Kaisa Kämäräinen koskaan.

    • Anonyymi

      Uunin voi aina maalata uuniksi.


      Äänestä

      • Anonyymi

        No nyt tuli kiire äänestämään 🏃🏃‍➡️


    • Anonyymi

      Charles myös ehdotti säätämään savuttoman sukupolven luomiseksi lain, joka rajoittaisi tupakan myyntiä.

    • Anonyymi

      Mä sain brutaalin erection, jo 3 päivä eikä vaan laske!

    • Anonyymi

      En mitään, mutta ostan itselleni myöhästyneenä joululahjana vanhan pesukoneen tilalle pesutornin, eli pesukoneen ja kuivausrummun, jotkas voi yhdistää älykotiin ja joita voi ohjata älypuhelimella.

      • Anonyymi

        Onko pesukoneesi älykkäämpi kuin sinä? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pesukoneesi älykkäämpi kuin sinä? 🤔

        Taitaa se vähän olla... 🥴🥺


      • Anonyymi

        No jopa oli älyttömiä hankintoja!
        Olisit ostanut pesutornin sijasta tornitalon.
        Tuollasissa mittää jälkeen oo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jopa oli älyttömiä hankintoja!
        Olisit ostanut pesutornin sijasta tornitalon.
        Tuollasissa mittää jälkeen oo!

        Siis mittää järkee oo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jopa oli älyttömiä hankintoja!
        Olisit ostanut pesutornin sijasta tornitalon.
        Tuollasissa mittää jälkeen oo!

        Aina se nyrkkipyykin voittaa ✊️👊🤛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jopa oli älyttömiä hankintoja!
        Olisit ostanut pesutornin sijasta tornitalon.
        Tuollasissa mittää jälkeen oo!

        Älypuhelimella ohjattavissa pesukoneissa ja kuivausrummuissa on hyvinkin paljon järkeä. Esimerkiksi itse olen sokeutunut.Ällypuhelimella ohjattavat kodinkoneet mahdollistaa sen, että niitä voi käyttää helposti sokeanakin. Nykyään valitettavasti suurimmassa osassa tiskikoneita, pesukoneita ja kuivausrumpuja toimintoja voi ohjata pelkästään kodinkkoneen etupaaneelissa olevalla kosketusnäytöllä. Tai ainakin suurinta osaa toiminnoista voi ohjata vain kosketusnäytöltä. Näin näkövammaisena jopa sokeana sellaiset kodinkoneet on täysin mahdottomia käyttää, koska kodinkoneet ei puhu mitään. Miten muka sokeana käytät kosketusnäytöllistä laitetta, joka ei puhu mitään? Nykyään yhä useammassa kuivausrummussa ja pesukoneessa ei ole mitään nappuloita ja vaikka olisi niin nekin on hankalia käyttää etenkin sokeana.

        Älypuhelimella ohjattavaa pesukonetta ja kuivausrumpua puolestaan on täysin mahdollista käyttää jopa sokeana. Kun kodinkonetta ohjataan älypuhelimessa olevalla sovelluksella niin puhelimessa oleva ruudunlukuohjelma puhuu sovelluksen käyttöliittymän ja se mahdollistaa kodinkoneen ohjaamisen täysin sokeanakin. Itse pesukoneessa olevia kosketusnäyttöjä ja nappuloita ei tarvitse käyttää välttämättä ollenkaan kun laitteen ohjaaminen onnistuu älypuhelimella.Eli älypuhelimella ohjattavaa pesukonetta voi käyttää sokeanakin , mutta tavallisen pelkällä kosketusnäytöllä ja parilla nappulalla varustetun pesukoneen ja kuivausrummun käyttö ei usein onnistu ollenkaan, jos laitetta ei voi ohjata älypuhelimella. Etenkin jos laitteessa on pelkkä kosketusnäyttö eikä muita tapoja ohjata sitä niin laite on täysin käyttökelvoton näkövammaisille ja etenkin sokeille. Sillonkin jos koneen etupaneelissa on esimerkiksi pyöritettävä valintanuppi niin se on yleensä nykyään portaaton ja sun pitäs katsoa siitä koneen etupaneelin näytöltä mikä valinta on valittuna. Miten muka katsot kun et näe? Sellainen koneen ohjaaminen on aivan käyttökelvotonta ja mahdotonta, jos et näe. Eli älykotiin yhdistettävässä älypuhelimella ohjattavassa pesukoneessa ja kuivausrummussa on paljonkin järkeä, se mahdollistaa itsenäisemmän elämän jopa sokeille.

        Tietenkin ongelmana on se, että sokeana et voinähdä vaatteiden värejäja pesumerkintöjä. Avustajan avuntarpeesta ei siis konaan pääse eroon pyykkäyksessäkään. Mutta älykkäät kodinkoneet mahdollistaa sen, että voi tehdä edes osan itsekin.

        Lisäksi nykyaikaset älypuhelimella ohjattavat kodinkoneet sisältää muitakin etuja. Moninissa pesukoneissa ja kuivausrummuissa on toimintoja joita voi käyttää vain älypuhelimella ja joita ei löydy ollenkaan niistä kodinkoneista, joita ei voi ohjata älypuhelimella. Esimerkiksi monissa älypuhelimella ohjattavissa pesukoneissa ja kuivausrummuissa voi yksinkertasesti kertoa sovelluksella koneelle millasta pyykkiä koneessa on ja kuinka likasta se on. KSovellus osaa sitten valita oikean pesu- tai kuivausohjelman ilman että sitä tarvitsee itse koneelle kertoa. Tälläinen ei onnistu koneissa, joita ei voi ohjata älypuhelimella. Nykyaikaisssa älykkäissä pesukoneissa on lisäksi mm. automaattisia pesuohjelmia joiden kanssa ei tarvitse edes tietää vaatteiden materiaalia. Monisa on myös automaattinen nestemäisen pesuaineen annostelu ja älypuhelinsovelluksella on helppo valita käytetäänkö sitä ja onko pesuainelokeroissa pesuainetta vai huuhteluainetta. Lisäksi älypuhelinsovelluksella on muutenkin helppo valitapesuohjelma ja sen lisätoiminnot. Sovelluksella voidaan myös ladata uusia pesu- ja kuivausohjelmia koneeseen. Älypuhelimella ohjattavia kodinkoneita voi myös ajastaa monipuolisemmin kuin niitä kodinkoneita, joita ei voi ohjata älypuhelimella. Useissa perinteisissä kodinkoneissa voi vain ajastaa toiminnon tiettyjen tuntien päähän. Älypuhelimella voi helposti tehdä ajastuksen tarkemmin ja voi vaikka automatisoida kodinkoneen käynnistymään sillon kun sähkö on oikeasti halpaa, ei vain kellonajan mukaan. Jotkin kodinkoneet voidaan automatisoida käyttämään haluttua energianlähdettä, jos itsellä on aurinkopaneelit jne. ne

        Älykotiin yhdistettävissä olevia älypuhelimella ohjattavia kodinkoneita voidaan myös automatisoida toimimaan yhdessä muiden kokdinkoneiden kanssa ja ne voidaan automatisoida käynnistymään esimerkiksi kun tulet kotiin. Puhelin voi vaikka kysyä kotiin tullessasi, että käynnistetäänkö tiskikone.

        Pesukoneeseen ja kuivausrumpuun liittyen vielä sekin, että kun niitä voi ohjata samalla sovelluksella niin koneiden maallista riippuen ne voi osata keskustella keskenään niin, että pesukoneelta välittyy kuivausrummulle automaattisesti tieto pyykin tyypistä, määrästä ja kosteudesta.

        Lisäksi älypuhelimella ohjattavat kodinkoneet voi antaa puhelimeen ilmoituksen kun ohjelma on valmi tai jotain meni pieleen. Nykyaikaset koneet on niin hiljaisia ettei ohjelman valmistumista välttämättä huomaa kun koneen toimintaankaanei kiinnitä huomiota. Sillon älykkään kodinkoneen antama ilmoitus voi kertoa, että hei ohjelma on valmis.

        T. miksuh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älypuhelimella ohjattavissa pesukoneissa ja kuivausrummuissa on hyvinkin paljon järkeä. Esimerkiksi itse olen sokeutunut.Ällypuhelimella ohjattavat kodinkoneet mahdollistaa sen, että niitä voi käyttää helposti sokeanakin. Nykyään valitettavasti suurimmassa osassa tiskikoneita, pesukoneita ja kuivausrumpuja toimintoja voi ohjata pelkästään kodinkkoneen etupaaneelissa olevalla kosketusnäytöllä. Tai ainakin suurinta osaa toiminnoista voi ohjata vain kosketusnäytöltä. Näin näkövammaisena jopa sokeana sellaiset kodinkoneet on täysin mahdottomia käyttää, koska kodinkoneet ei puhu mitään. Miten muka sokeana käytät kosketusnäytöllistä laitetta, joka ei puhu mitään? Nykyään yhä useammassa kuivausrummussa ja pesukoneessa ei ole mitään nappuloita ja vaikka olisi niin nekin on hankalia käyttää etenkin sokeana.

        Älypuhelimella ohjattavaa pesukonetta ja kuivausrumpua puolestaan on täysin mahdollista käyttää jopa sokeana. Kun kodinkonetta ohjataan älypuhelimessa olevalla sovelluksella niin puhelimessa oleva ruudunlukuohjelma puhuu sovelluksen käyttöliittymän ja se mahdollistaa kodinkoneen ohjaamisen täysin sokeanakin. Itse pesukoneessa olevia kosketusnäyttöjä ja nappuloita ei tarvitse käyttää välttämättä ollenkaan kun laitteen ohjaaminen onnistuu älypuhelimella.Eli älypuhelimella ohjattavaa pesukonetta voi käyttää sokeanakin , mutta tavallisen pelkällä kosketusnäytöllä ja parilla nappulalla varustetun pesukoneen ja kuivausrummun käyttö ei usein onnistu ollenkaan, jos laitetta ei voi ohjata älypuhelimella. Etenkin jos laitteessa on pelkkä kosketusnäyttö eikä muita tapoja ohjata sitä niin laite on täysin käyttökelvoton näkövammaisille ja etenkin sokeille. Sillonkin jos koneen etupaneelissa on esimerkiksi pyöritettävä valintanuppi niin se on yleensä nykyään portaaton ja sun pitäs katsoa siitä koneen etupaneelin näytöltä mikä valinta on valittuna. Miten muka katsot kun et näe? Sellainen koneen ohjaaminen on aivan käyttökelvotonta ja mahdotonta, jos et näe. Eli älykotiin yhdistettävässä älypuhelimella ohjattavassa pesukoneessa ja kuivausrummussa on paljonkin järkeä, se mahdollistaa itsenäisemmän elämän jopa sokeille.

        Tietenkin ongelmana on se, että sokeana et voinähdä vaatteiden värejäja pesumerkintöjä. Avustajan avuntarpeesta ei siis konaan pääse eroon pyykkäyksessäkään. Mutta älykkäät kodinkoneet mahdollistaa sen, että voi tehdä edes osan itsekin.

        Lisäksi nykyaikaset älypuhelimella ohjattavat kodinkoneet sisältää muitakin etuja. Moninissa pesukoneissa ja kuivausrummuissa on toimintoja joita voi käyttää vain älypuhelimella ja joita ei löydy ollenkaan niistä kodinkoneista, joita ei voi ohjata älypuhelimella. Esimerkiksi monissa älypuhelimella ohjattavissa pesukoneissa ja kuivausrummuissa voi yksinkertasesti kertoa sovelluksella koneelle millasta pyykkiä koneessa on ja kuinka likasta se on. KSovellus osaa sitten valita oikean pesu- tai kuivausohjelman ilman että sitä tarvitsee itse koneelle kertoa. Tälläinen ei onnistu koneissa, joita ei voi ohjata älypuhelimella. Nykyaikaisssa älykkäissä pesukoneissa on lisäksi mm. automaattisia pesuohjelmia joiden kanssa ei tarvitse edes tietää vaatteiden materiaalia. Monisa on myös automaattinen nestemäisen pesuaineen annostelu ja älypuhelinsovelluksella on helppo valita käytetäänkö sitä ja onko pesuainelokeroissa pesuainetta vai huuhteluainetta. Lisäksi älypuhelinsovelluksella on muutenkin helppo valitapesuohjelma ja sen lisätoiminnot. Sovelluksella voidaan myös ladata uusia pesu- ja kuivausohjelmia koneeseen. Älypuhelimella ohjattavia kodinkoneita voi myös ajastaa monipuolisemmin kuin niitä kodinkoneita, joita ei voi ohjata älypuhelimella. Useissa perinteisissä kodinkoneissa voi vain ajastaa toiminnon tiettyjen tuntien päähän. Älypuhelimella voi helposti tehdä ajastuksen tarkemmin ja voi vaikka automatisoida kodinkoneen käynnistymään sillon kun sähkö on oikeasti halpaa, ei vain kellonajan mukaan. Jotkin kodinkoneet voidaan automatisoida käyttämään haluttua energianlähdettä, jos itsellä on aurinkopaneelit jne. ne

        Älykotiin yhdistettävissä olevia älypuhelimella ohjattavia kodinkoneita voidaan myös automatisoida toimimaan yhdessä muiden kokdinkoneiden kanssa ja ne voidaan automatisoida käynnistymään esimerkiksi kun tulet kotiin. Puhelin voi vaikka kysyä kotiin tullessasi, että käynnistetäänkö tiskikone.

        Pesukoneeseen ja kuivausrumpuun liittyen vielä sekin, että kun niitä voi ohjata samalla sovelluksella niin koneiden maallista riippuen ne voi osata keskustella keskenään niin, että pesukoneelta välittyy kuivausrummulle automaattisesti tieto pyykin tyypistä, määrästä ja kosteudesta.

        Lisäksi älypuhelimella ohjattavat kodinkoneet voi antaa puhelimeen ilmoituksen kun ohjelma on valmi tai jotain meni pieleen. Nykyaikaset koneet on niin hiljaisia ettei ohjelman valmistumista välttämättä huomaa kun koneen toimintaankaanei kiinnitä huomiota. Sillon älykkään kodinkoneen antama ilmoitus voi kertoa, että hei ohjelma on valmis.

        T. miksuh

        Ttselläni on myös tiskikone, jota voi ohjata älypuhelimella ja se on helpottanut elämää aivan valtavasti kun en näe. Tiskikoneeseen pätee aivan samat asiat mitä olen sanonut tossa edellä pesukoneesta ja kuivausrummustaq

        Itselläni on myös airfryer, jota voi ohjata älypuhelimella. Siinä on pelkkä kosketusnäyttö eikä yhtään nappulaa. Laitteen käytöö olisi täysin mahdotonta näin sokeana, jos sitä ei voisi ohjata älypuhelimella. Mutta sitä voi. Sovelluksella voi valita kypsennysajan ja lämpötilan. Lisäksi sovellukseen voi luoda omia suosikkiasetuksia, otka voi lähettää suoraan laitteelle. Sovelluksessa on myös suuri määrä valmiita ruokareseptejä joiden valmistusasetukset voi lähettää suoraan laitteelle.

        Samaten ohjaan robotti-imurianikin älypuhelimella. Suurin osa toiminnoista on käytettävissä vain älypuhelinsovelluksella. Esimerkiksi sovelluksella robotin voi laittaa imuroimaan tietyn huoneen tai alueen

        Ja niin edelleen, kyllä älykkäistä älykotiin yhdistettävistä kodinkoneista on paljonkin hyötyä.

        T. miksuh


    • Anonyymi

      Haluaisin älyahnuksen jota voi ohjata älypuhelimelle👆

      • Anonyymi

        Sitten perzeesi hakkeroidaan 👽


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten perzeesi hakkeroidaan 👽

        JÖSSES


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten perzeesi hakkeroidaan 👽

        Sen voi estää huolehtimalla siitä, että lähiverkko on kunnolla suojattu ja reitittimen päivitykset on asennettu. Samaten välttämällä Windowsin käyttöä ja käyttämällä linuxia. Ja mikä muka estää laittamasta kodinkoneita omaan wi-fi -verkkoonsa, joka ei ole yhteydessä nettiin?


    • Anonyymi

      Itse olen sokea ja ajelen Teslalla.

    • Anonyymi

      En saanut mitään, olen yksinäinen työtön puli 🥺

      • Anonyymi

        Tämä on hyysäyksen tulos. Terveisin Lieksan kaupungin hallitus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on hyysäyksen tulos. Terveisin Lieksan kaupungin hallitus

        Suomen hallitus komppaa


      • Anonyymi

        Elä huoli mittää!
        Ens vuonna joulupukki tuo siulle siitä hyvästä ihan ikioman koottavan pulipenkin nauloinee ja vasaroinee! Paketissa on mukana sinoli- ja kolinapullo, pari olutta, kiljutarpeet ja uunilenkki!
        Kyllä siun sitte passaa!


    • Anonyymi

      Helpompi köyhän on luetella mitä ei saanut. Ja sinä leuhkija jäät siinä toiseksi

      • Anonyymi

        Työhaluttomalle pulille olisi voineet lahjoittaa kapallisen umpipaskaa.


      • Anonyymi

        Jeesus Kristus Jumalan poika on ainoa pelastus.hänet tunnistamalla herraksesi saat maailman parhaan lahjan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus Kristus Jumalan poika on ainoa pelastus.hänet tunnistamalla herraksesi saat maailman parhaan lahjan.

        Eipä tuonut joulupukki Jeesusta 😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuonut joulupukki Jeesusta 😭

        Mulle joulupukki toi Moolokin! 👺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus Kristus Jumalan poika on ainoa pelastus.hänet tunnistamalla herraksesi saat maailman parhaan lahjan.

        Kun poika avasi lahjapakettinsa niin se huusi että jee, sukset!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus Kristus Jumalan poika on ainoa pelastus.hänet tunnistamalla herraksesi saat maailman parhaan lahjan.

        Kyllä...Jumalan rauhaa ja siunausta sinullekin.


    • Anonyymi

      Siinä rahan ansaitsemisessa on eri tekniikka

      • Anonyymi

        Tavan tallaaja ei ymmärrä näitä asioita 😩


      • Anonyymi

        Rahan ansaitsemisen tekniikka:
        1) riistä huono-osaisia
        2) tee rikos
        3) voita lotossa
        4) mene rikkaisiin naimisiin

        Mutta mitä tahansa teetkin
        5) älä tee rehellistä työtä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahan ansaitsemisen tekniikka:
        1) riistä huono-osaisia
        2) tee rikos
        3) voita lotossa
        4) mene rikkaisiin naimisiin

        Mutta mitä tahansa teetkin
        5) älä tee rehellistä työtä

        Kohtaan 4 kuuluu myös sugar daddyt ja provider mänit. Naiset voi ansaita myös rahaa pornoilemalla netissä mikä on nykyään helppoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohtaan 4 kuuluu myös sugar daddyt ja provider mänit. Naiset voi ansaita myös rahaa pornoilemalla netissä mikä on nykyään helppoa.

        Mutta kumpi siinä on typerä, pyytäjä vai se joka rahoittaa muovisen kottaraisen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kumpi siinä on typerä, pyytäjä vai se joka rahoittaa muovisen kottaraisen?

        Molemmat on tyhmii ostaja ja myyjä joka ei arvosta itseään


    • Anonyymi

      Sain vanhat kolikärryn pyörät. Alan harjottelemaan voimannostajaksi ja sitten osta Laaa-puhelimen.

      • Anonyymi

        Joo kun saan Laa puhelimen minäkin soitan Merita pankkiin ja kysyn miksi niiden kortti ei toimi


    • Anonyymi

      Minä sain tontulta gupan ja herbeksen 🥺

      • Anonyymi

        Upeaa, muut on kateellisia 😵‍💫


    • Anonyymi

      Analverkehr kann mit einem Penis oder einem Sextool, beispielsweise einem Dildo, stattfinden. Im Anusbereich gibt es eine starke Innervation, weshalb sich Streicheleinheiten und Geschlechtsverkehr sexuell angenehm anfühlen können. Außerdem befinden sich im Anus zwei Schließmuskeln, an denen man starke Schmerzen verspürt, wenn der Analverkehr heftig und unvorsichtig ist.

    • Anonyymi

      Kondomeita tuli sellaset 300kpl tta ja sitten jotku ihmeen jouluvalot kiinalaiset? ja koppa olutta jnee siinäpä se,,,,nohh eikun vaan uuttavuotta kohden hyvää uutta vuotta vaan kaikille

    • Anonyymi

      Minä cain coop olutta

    • Anonyymi

      Sain BMW merkkisen tekopeniksen.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1134
    Aihe