VikingContact 7:n ohjattavuus ja pito säilyy jäällä luistossakin.
Muillakin osa-alueilla tulos oli hyvä eli kyseessä on sellainen talvirengas, jolla on upea ajaa läpi talvien.
Kitkarengas kyseessä.
Continental VikingContac7 sai Tuulilasin vertailussa 2023 viisi tähteä jääpidosta. Oikea talvirengas
16
350
Vastaukset
- Anonyymi
Voin kertoa kokemuksesta, että kyseessä todella hyvä rengas Suomen talveen.
- Anonyymi
Kannattaisi sinunkin purkaa tuo typerä puhti opiskeluun, niin voisit menestyä tai ainakin pärjätä elämässä.
- Anonyymi
Paras talvirengas minun mielestä. Huima kehitys, jos vertaa mitä talvirenkaat olivat 10 vuotta sitten tai varsinkin 20 vuotta sitten.
- Anonyymi
Mitä erikoista noissa lamelloiduissa salmiakkikuvioissa sitten on...?
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/continental-vikingcontact-7-185-60r15-talvirengas-kitkarengas - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä erikoista noissa lamelloiduissa salmiakkikuvioissa sitten on...?
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/continental-vikingcontact-7-185-60r15-talvirengas-kitkarengasParhaat talvirenkaat, ei muuta ihmeellistä.
- Anonyymi
Ei ole hjuva terveisin ladasergei joka varasti Nokianrenkaat.
Varastin myös njaapurin työkengät vaika en niita tarvitse. - Anonyymi
Continental VikingContact 7 -kitkarengas sai Tuulilasin rengasvertailussa jääpidosta viisi tähteä ja kaikista muista osa-alueista (lumi, märkä asvaltti, kuiva asvaltti jne.) neljä tähteä. Just tuota pitorajan ylittämisen jälkeenkin saavutettavaa pitoa kehuttiin.
- Anonyymi
Joskus muinoin Viking oli itsenäinen, norjalainen rengasmerkki.
- Anonyymi
Entä sitten, nyt se on Continental.
- Anonyymi
Nokian Hakkapeliitta 10 ei saanut asvalttiominaisuuksista ja hiljaisuudesta yhtä hyviä arvosanoja kuin Continentalin huippukitka. :)
- Anonyymi
Ainut vika ko. renkaissa oli että ainkain itsellä oli made in russia ja edellisä sukuspolvia kehnommat contit kuin koskaan ,,, koko oli 215/ 55 18 passattiin
- Anonyymi
Kielikouluun kirjoitusoppiin.
- Anonyymi
VikingContact 7 on hieno talvirengas. Olkoon tiellä jäätä, polannetta, lunta ja asvalttia tai näitä kaikkia sekaisin, niin ohittaminen sujuu hienosti. VikingContact 7 sallii ylikovan ajamisen ja luisuissa menemisen, koska pitoa ja ohjautuvuutta löytyy vielä luistossakin. Tästähän on ennen tunnistanut kilparenkaan, mutta nyt tällaiset ominaisuudet on saatu siviilipuolellekin.
- Anonyymi
Mulla on molemmissa autoissa nuo renkaat ja ovat kyllä älyttömän hyvät. Loistava pito ja mielettömän hiljaiset.
- Anonyymi
Onko ne yhtä hyvät kuin kormoraanit
Luotan Kormoran teknologiaaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974