En syö enää herkkuja enkä käytä enää alkoholia

Anonyymi-ap

Aloitan uuden elämän ja se alkaa tänään. Alkoholi toisin on ollut vähällä jo pitkään.

25

448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tosin, ei toisin.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😋 ­­N­y­­m­f­­o­­­m­­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18183952G

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Uuden elämän eka päivä, onnea!

      • Anonyymi

        Kiitos, keväällä voin paremmin kuin koskaan kun elimistö puhdistuu.


    • Anonyymi

      Miksi? Mulle sanottiin että pitäisiköhän sun vetäisi kunnon känni niin hetkeksi rentoudut .

      • Anonyymi

        Koska sisäelimet on minulle tärkemmät ja olen niin rento, että osaan relata ilman viinaa. Ihan tarpeeksi tähän elämään ehtinyt olla kännissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska sisäelimet on minulle tärkemmät ja olen niin rento, että osaan relata ilman viinaa. Ihan tarpeeksi tähän elämään ehtinyt olla kännissä.

        Mä en juo oikeastaan ollenkaan. Pari lasia varmaan vuodessa. Monta vuotta eyten jounut yhtään .Enkä osaa kyllä rentoutuakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en juo oikeastaan ollenkaan. Pari lasia varmaan vuodessa. Monta vuotta eyten jounut yhtään .Enkä osaa kyllä rentoutuakaan.

        Ota känni ja kokeile auttaako se sinua. Itse keksin muita keinoja. Otin viimeksi kesällä ihan kunnon kännin eikä siitä tullut kuin krapula.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota känni ja kokeile auttaako se sinua. Itse keksin muita keinoja. Otin viimeksi kesällä ihan kunnon kännin eikä siitä tullut kuin krapula.

        Mulle auta muu enää kuin kuolema tähän oloon. Mut onnea uuteen elämään sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle auta muu enää kuin kuolema tähän oloon. Mut onnea uuteen elämään sulle.

        Varmasti auttaa jokin. Kokeile sitä känniä nyt vaikka. Tarvitset naurua jotta piristyt.


    • Anonyymi

      Tsemppiä! Aloitan liikunnan heti kun saan keuhkot toimimaan kunnolla.

      • Anonyymi

        Toivotaan että saat keuhkot kuntoon. Minäkin koitan kevään myötä ryhdistäytyä enemmän ja nostaa kuntoa. Liikun jo nyt mutta en tarpeeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan että saat keuhkot kuntoon. Minäkin koitan kevään myötä ryhdistäytyä enemmän ja nostaa kuntoa. Liikun jo nyt mutta en tarpeeksi.

        Kiitos, liikunta on tärkeää enkä ole voinut muutamaan kuukauteen harrastaa sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, liikunta on tärkeää enkä ole voinut muutamaan kuukauteen harrastaa sitä.

        Mikset?


    • Anonyymi

      Kuulin ton aika monesti viime vuonna

    • Anonyymi

      Mitähän minä tekisin? En polta enkä dokaa ja olen vähän väliä flunssassa ja reumasairaus kiusaa.
      Koetan liikkua, mutta taas on reumapisteet tosi kipeät 😞

      • Anonyymi

        Syötkö paljon sokeria? Sehän tässä oli se pääasia. Ei kukaan polta enää nykyisin.


    • Minäkin lopetin tänään herkuttelun ja tupruttelun. Nyt kurinalaisesti treeniä kohti kevättä.

    • Anonyymi

      Kuuluuko uuteen elämääsi TÖISSÄ käynti?

      • Anonyymi

        Työnteko on köyhille.


      • Anonyymi

        Huomaa että sinun entiseen elämään ei kuulunut koulunkäynti :)


      • Anonyymi

        On se hienoa että ihmiset oppivat sanoja mitä voivat sitten tohkeissaan toistaa.
        Ehkä joku päivä vielä pääset opettelemaan mitä on 1+1.


      • Anonyymi

        Juu. Tammikuussa alkaa duunit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu. Tammikuussa alkaa duunit.

        Sivusta vastasin.


    • Anonyymi

      Tuota samaa itsellenikin toivon heti ensi vuonna mitä Ap sanoi 💫

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe