En syö enää herkkuja enkä käytä enää alkoholia

Anonyymi-ap

Aloitan uuden elämän ja se alkaa tänään. Alkoholi toisin on ollut vähällä jo pitkään.

25

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tosin, ei toisin.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😋 ­­N­y­­m­f­­o­­­m­­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18183952G

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Uuden elämän eka päivä, onnea!

      • Anonyymi

        Kiitos, keväällä voin paremmin kuin koskaan kun elimistö puhdistuu.


    • Anonyymi

      Miksi? Mulle sanottiin että pitäisiköhän sun vetäisi kunnon känni niin hetkeksi rentoudut .

      • Anonyymi

        Koska sisäelimet on minulle tärkemmät ja olen niin rento, että osaan relata ilman viinaa. Ihan tarpeeksi tähän elämään ehtinyt olla kännissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska sisäelimet on minulle tärkemmät ja olen niin rento, että osaan relata ilman viinaa. Ihan tarpeeksi tähän elämään ehtinyt olla kännissä.

        Mä en juo oikeastaan ollenkaan. Pari lasia varmaan vuodessa. Monta vuotta eyten jounut yhtään .Enkä osaa kyllä rentoutuakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en juo oikeastaan ollenkaan. Pari lasia varmaan vuodessa. Monta vuotta eyten jounut yhtään .Enkä osaa kyllä rentoutuakaan.

        Ota känni ja kokeile auttaako se sinua. Itse keksin muita keinoja. Otin viimeksi kesällä ihan kunnon kännin eikä siitä tullut kuin krapula.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota känni ja kokeile auttaako se sinua. Itse keksin muita keinoja. Otin viimeksi kesällä ihan kunnon kännin eikä siitä tullut kuin krapula.

        Mulle auta muu enää kuin kuolema tähän oloon. Mut onnea uuteen elämään sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle auta muu enää kuin kuolema tähän oloon. Mut onnea uuteen elämään sulle.

        Varmasti auttaa jokin. Kokeile sitä känniä nyt vaikka. Tarvitset naurua jotta piristyt.


    • Anonyymi

      Tsemppiä! Aloitan liikunnan heti kun saan keuhkot toimimaan kunnolla.

      • Anonyymi

        Toivotaan että saat keuhkot kuntoon. Minäkin koitan kevään myötä ryhdistäytyä enemmän ja nostaa kuntoa. Liikun jo nyt mutta en tarpeeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan että saat keuhkot kuntoon. Minäkin koitan kevään myötä ryhdistäytyä enemmän ja nostaa kuntoa. Liikun jo nyt mutta en tarpeeksi.

        Kiitos, liikunta on tärkeää enkä ole voinut muutamaan kuukauteen harrastaa sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, liikunta on tärkeää enkä ole voinut muutamaan kuukauteen harrastaa sitä.

        Mikset?


    • Anonyymi

      Kuulin ton aika monesti viime vuonna

    • Anonyymi

      Mitähän minä tekisin? En polta enkä dokaa ja olen vähän väliä flunssassa ja reumasairaus kiusaa.
      Koetan liikkua, mutta taas on reumapisteet tosi kipeät 😞

      • Anonyymi

        Syötkö paljon sokeria? Sehän tässä oli se pääasia. Ei kukaan polta enää nykyisin.


    • Minäkin lopetin tänään herkuttelun ja tupruttelun. Nyt kurinalaisesti treeniä kohti kevättä.

    • Anonyymi

      Kuuluuko uuteen elämääsi TÖISSÄ käynti?

      • Anonyymi

        Työnteko on köyhille.


      • Anonyymi

        Huomaa että sinun entiseen elämään ei kuulunut koulunkäynti :)


      • Anonyymi

        On se hienoa että ihmiset oppivat sanoja mitä voivat sitten tohkeissaan toistaa.
        Ehkä joku päivä vielä pääset opettelemaan mitä on 1+1.


      • Anonyymi

        Juu. Tammikuussa alkaa duunit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu. Tammikuussa alkaa duunit.

        Sivusta vastasin.


    • Anonyymi

      Tuota samaa itsellenikin toivon heti ensi vuonna mitä Ap sanoi 💫

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      134
      8295
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      98
      4511
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1363
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1145
    5. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      57
      1102
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      93
      1040
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      136
      944
    8. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      765
    9. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      758
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      741
    Aihe