Aloitan uuden elämän ja se alkaa tänään. Alkoholi toisin on ollut vähällä jo pitkään.
En syö enää herkkuja enkä käytä enää alkoholia
25
329
Vastaukset
- Anonyymi
Tosin, ei toisin.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18183952G
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Uuden elämän eka päivä, onnea!
- Anonyymi
Kiitos, keväällä voin paremmin kuin koskaan kun elimistö puhdistuu.
- Anonyymi
Miksi? Mulle sanottiin että pitäisiköhän sun vetäisi kunnon känni niin hetkeksi rentoudut .
- Anonyymi
Koska sisäelimet on minulle tärkemmät ja olen niin rento, että osaan relata ilman viinaa. Ihan tarpeeksi tähän elämään ehtinyt olla kännissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska sisäelimet on minulle tärkemmät ja olen niin rento, että osaan relata ilman viinaa. Ihan tarpeeksi tähän elämään ehtinyt olla kännissä.
Mä en juo oikeastaan ollenkaan. Pari lasia varmaan vuodessa. Monta vuotta eyten jounut yhtään .Enkä osaa kyllä rentoutuakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en juo oikeastaan ollenkaan. Pari lasia varmaan vuodessa. Monta vuotta eyten jounut yhtään .Enkä osaa kyllä rentoutuakaan.
Ota känni ja kokeile auttaako se sinua. Itse keksin muita keinoja. Otin viimeksi kesällä ihan kunnon kännin eikä siitä tullut kuin krapula.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota känni ja kokeile auttaako se sinua. Itse keksin muita keinoja. Otin viimeksi kesällä ihan kunnon kännin eikä siitä tullut kuin krapula.
Mulle auta muu enää kuin kuolema tähän oloon. Mut onnea uuteen elämään sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle auta muu enää kuin kuolema tähän oloon. Mut onnea uuteen elämään sulle.
Varmasti auttaa jokin. Kokeile sitä känniä nyt vaikka. Tarvitset naurua jotta piristyt.
- Anonyymi
Tsemppiä! Aloitan liikunnan heti kun saan keuhkot toimimaan kunnolla.
- Anonyymi
Toivotaan että saat keuhkot kuntoon. Minäkin koitan kevään myötä ryhdistäytyä enemmän ja nostaa kuntoa. Liikun jo nyt mutta en tarpeeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan että saat keuhkot kuntoon. Minäkin koitan kevään myötä ryhdistäytyä enemmän ja nostaa kuntoa. Liikun jo nyt mutta en tarpeeksi.
Kiitos, liikunta on tärkeää enkä ole voinut muutamaan kuukauteen harrastaa sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, liikunta on tärkeää enkä ole voinut muutamaan kuukauteen harrastaa sitä.
Mikset?
- Anonyymi
Kuulin ton aika monesti viime vuonna
- Anonyymi
Mitähän minä tekisin? En polta enkä dokaa ja olen vähän väliä flunssassa ja reumasairaus kiusaa.
Koetan liikkua, mutta taas on reumapisteet tosi kipeät 😞- Anonyymi
Syötkö paljon sokeria? Sehän tässä oli se pääasia. Ei kukaan polta enää nykyisin.
Minäkin lopetin tänään herkuttelun ja tupruttelun. Nyt kurinalaisesti treeniä kohti kevättä.
- Anonyymi
Kuuluuko uuteen elämääsi TÖISSÄ käynti?
- Anonyymi
Työnteko on köyhille.
- Anonyymi
Huomaa että sinun entiseen elämään ei kuulunut koulunkäynti :)
- Anonyymi
On se hienoa että ihmiset oppivat sanoja mitä voivat sitten tohkeissaan toistaa.
Ehkä joku päivä vielä pääset opettelemaan mitä on 1+1. - Anonyymi
Juu. Tammikuussa alkaa duunit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Tammikuussa alkaa duunit.
Sivusta vastasin.
- Anonyymi
Tuota samaa itsellenikin toivon heti ensi vuonna mitä Ap sanoi 💫
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211811
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1271541Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill511521Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1621317- 1481285
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.661105