Joulusiivous vaimolla teetettynä työnä

Anonyymi-ap

Vaimo on puuhakas nainen pieni mutta ihmeen väsymätön työssä kun työssä ja jaksaa aina vaan olla liikkeessä vaikka ikä on jo 60v. Pysynyt hoikkana jäntevänä toisin kuin minä liki 60v ukkonsa. Vaimo oman työnsä ohessa joskus siivoilee ihmisten huusholleja kun sitä virtaa riittää ja on hyvää vaihtelua naisvaltaiseen leipätyöhönsä ns nollaus puuhaa vain ja saahan sitä lisä rahaakin ja vaimo ajeleekin uusilla autoilla ja sekös taas kanssa työilmapiiriä vain kateuttaa lisää. Auto ei ole hyvä sijoituskohde mutta mitä sitten. Nyt vaimo tuli ennen joulua siivouskeikaltaan ja olikin jotenkin jännä kun kotiin saapui ja no antaa kertoa kun aika on kun töissään on se harmillinen työilmapiiri ja joskus näkyy miten tuohduksissaan on ”laiskojen vetelysten somettajien työtävierouvuksien” lauman kanssa joten aika normia mutta jotenkin erilainen oli kuitenkin. Hyvällä päällä kuitenkin ja se riittää minulle sillä vaimon hyvä olo ei mitään negatiivista on leppisaa arkea joten jo unohtuikin pitkän avioelämän myötä naisten tunnekuohunnat. Joulun jälkeen vaimo otti puheeksi asiansa kun saunassa joulun jälkeen loikoiltiin. Tuot noin vaimo aloitti. Jaha mitähän nyt pitää ostaa remontoida ajattelin. Mutta olikin kyse siistimiskeikasta joka oli ja paikan kummallisuus. Tiedetään kumpikin se talo mistä on ukon vaimo lähtenyt kävelemään eikä ihme semmoinen kumma ukko ollut aina ja poika jotain 20v ja ukko yli 60 taitaa olla jo ja poika samanlainen luin isänsä. No kaikkea saa olla ei siinä mitään. Palkkasivat vaimon joulusiivoukseen ja muuten rahatalohan se on isosti metsiä mitä tekevätkin aika paljon joten eipä jää rahat saamatta tuumittiin. Sivous oli mennyt ihan ok ja ei mikään peikkoluola iso talo ollutkaan vaan vaimon mielestä ihan ok siisteystaso oli jo alkutilanteessa. No tunteja meni kun iso talo siivotaan hyvin mutta vaimo oli kummastuttanut kun mies oli katsellut paljon kun vaimo liikkui ripeää tahtiaan ja kehuskelikin miten työ sujuu ja oli oikein lipevä ollutkin. No vaimo on tottunut kaikkeen joten eipä haitannut ja onhan vaimo nätti edelleen hyväkuntoinen kaiken lisäksi. Aikaa kului ja talossa oli kuuma joten vaimohan oli ohuissa vaatteissa ja on muuten kivoja työasuja ehkä jo seksikkääseen suuntaan kallellaan mutta oikein ilo silmälle kotonakin. Lopulta mies alkoi työ lähestyessä loppuaan ehdotella että hän maksaa bonusta paljon jos saa hyväillä vähän vaimon muotoja! Vaimo oli osannut jotain tuommoista jo odottaakkin ja ei yllättynyt sen ihmeemmin. Mies oli hyvin kiimaisen näköinen vaimon sanoin joten hiukan arvelutti kuitenkin että mitenhän käy. Mies vain jatkoi ja rahaa tyrkytti lisää joka kyllä kiinnosti vaimon sanoin.. vaimo esteli kuitenkin ja kertoi että naimisissa onnellisesti ja sen sellaista ja mies vain ettei kerrota mitään missään. Mies oli ihan iholla kokoajan ja oli yhtääkkiä riisunut itsensä alasti ja siinä vaimo katseli jäykkää kattoa kohti sojottavaa kalua. Eipä aikuinen seksuaalisesti viriili nainen hätkähdä eikä varsinkaan minun vaimo tuommoista joten oli vaan kehaissut hyvin seisovaa kalua. Mies otti vaimon kädestä nyt kiinni ja veti kaluunsa kiinni käden. Nyt saunassa kysyin heti että miten reagoit? Vaimo hiukan varovasti sanoi että jotenkin häntä kiihotti työnpäälle tämmöinen ja puristi kaluun kätensä kiinni lujaa! Mies huokaili ja kouri vaimon pyllyä. No vaimo sanoi että jos vähän liikuttelee kättä. Mies huohotteli ja rahaa tyrkytty vain ja jatka jatka hoki. Oli kuulemma tosi kova kalu ja vaimoa hiukan kiihotti miehen kova himo kuitenkin. Mies puristeli hyväili joka paikkaa ja vaimo liikutteli kättään ja vaimo arvasi että ei tuo ukko jätä tähän. Vaimo sanoi että jotenkin vaan antoi miehen himon tarttua ja nautti himokkaasta ukosta ja kourinnasta. Kuuntelin vaimon kertomaa nyt ääneti ja nyt vaimo puristeli saunan lämmössä minun kalua samalla. Vaimo oli tuuminut että seksiähän se vaan on ja usein itse oma ukko puhui vieraasta mukaan ja kokeiltukin on joten.. mies jo oli alkanut vaimon etumusta hieromaan ohuen housun päältä ja sekös oli kivalta tuntunut vaimosta ja antoi miehen hyväillä. Mies avasi vaimon housuja ja rullaili mustia alushousuja alas ja vaimo sanoikin saunassa että ihan märkähän hän jo olikin hieman harmissaan kun näin oli itsensä päästänyt kiimaan. Mies oli liukkaasta puhunut ja pari paksua sormea olikin samassa vaimossa. Mies sormeili kuulemma hyvin ja oli vaimo jo valmiina vaikka mihin! Mies jatkoi sormetustaan himoissaan pitkään ja vaimoa oli jo alkanut ihan tekemään mieli kalua mutta sormetus jatkui ja jatkui ja pikku orgasmejakin jo oli tullut. Vaimo jo itse oli kääntynyt jonkin ison sohvan selkänojaa kohti nojaamaan ja käänsi selkänsä miehellä mutta sormet pysyi sisässä mutta mies oli polvistunut ja pusutteli samalla perspuolta kiimaisesti josta vaimo kyllä piti ja kieli oli anaalissa noin vain pyörimässä. Vaimo kertoi kiimansa kasvaneen jo ohi normaalin ja hämmästeli sitä itsekkin saunassa kun samalla puristeli kaluani. Oho 62merkkiä jäljellä eipä mahdukkaan loppu tähän,jatkan jos

0

2961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. 110
        2156
      2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        58
        2011
      3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        15
        1935
      4. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        19
        1687
      5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        20
        1608
      6. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        12
        1408
      7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

        Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
        Ikävä
        26
        1350
      8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        11
        1336
      9. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        15
        1331
      10. Kristityt "pyhät"

        Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
        Kristinusko
        6
        1262
      Aihe