Lopettakaa

Anonyymi-ap

Olen aito kylmät kädet.
Olen väsynyt kirjoitteluun.
En ole asunut aikoihin puohitiellä.
Yritän vain parsia elämääni kokoon vaikka kehoni on peruuttamattomasti tuhoutunut.
Älkää koskaan aloittakaa juomista.

14

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ajattele omaa mielenterveyttäsi!

      Tietääkseni Kylmis-pakkomielle (lat. Kylmis Kiimatus) on nykyään ihan diagnoosin arvoinen mielenterveysongelma, johon on saatavilla ilmaista apua. Ilman hoitoa et voi jo vuosikausia jatkuneesta sairaudestasi parantua.

      Pahimmillaan tuo pakkomielle voi ennen pitkää johtaa pakkohoitoon psykiatriselle osastolle (potilaiden kesken: suljetulle).

      -M1

    • Anonyymi

      Viimeksi näin tissun verhoutuneena hirventaljaan sarvet päässään juoksemassa kuin hirvi valkohäntäpeurojen perässä jortikka tanassa jossain Hyvinkään metsissä

      • Anonyymi

        Aloitus ei vaikuta Tissun kirjoittamalta. Hänellä on erilainen kirjoitustapa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus ei vaikuta Tissun kirjoittamalta. Hänellä on erilainen kirjoitustapa.

        Niin tarkoitat varmaan narsistinen kirjoitustapa, missä tuo esille ensimmäisenä ja viimeisenä oman erinomaisuutensa. Kylmiskin on narsisti uhriutumisellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tarkoitat varmaan narsistinen kirjoitustapa, missä tuo esille ensimmäisenä ja viimeisenä oman erinomaisuutensa. Kylmiskin on narsisti uhriutumisellaan.

        Aloitus kyllä pätee täysin Kylmiksen "elämään" ja agendaan, mutta ei silti ole hänen kirjoittamansa. Ei ole kirjoitellut vuosiin, ainakaan tunnistettavasti, kuten Tissukin toimii nykyään, täysin anonyymisti.


    • Anonyymi

      Tissuttaja on vanha munasuu

      • Anonyymi

        Huomaatteko? Tissukin harrastaa itsensä dissaamista, josta nousikin valtava kohuteoria, että Sauna_Timppa ITSE olisi aito Kylmis, kun kokoajan dissaa tyyppiä!

        :O


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaatteko? Tissukin harrastaa itsensä dissaamista, josta nousikin valtava kohuteoria, että Sauna_Timppa ITSE olisi aito Kylmis, kun kokoajan dissaa tyyppiä!

        :O

        LYHYESTI:

        Tissu vihaa itseään ja Kylmis vihaa itseään. Tänään on osoitettu melko vakuuttavasti se, että Saunis ja Kylmis ovat sama henkilö, koska Sauna_Timppa haukkuu Kylmistä joka ikinen päivä ja jopa yllyttää ihmisiä tyypin ovelle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        LYHYESTI:

        Tissu vihaa itseään ja Kylmis vihaa itseään. Tänään on osoitettu melko vakuuttavasti se, että Saunis ja Kylmis ovat sama henkilö, koska Sauna_Timppa haukkuu Kylmistä joka ikinen päivä ja jopa yllyttää ihmisiä tyypin ovelle.

        Olen Tissu, Kylmis, asd, Hauka, 1hoitsu, nuori lääkäri ja mitä kaikkea


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Olen Tissu, Kylmis, asd, Hauka, 1hoitsu, nuori lääkäri ja mitä kaikkea

        Kyllä sinä olet Kylmis. Ilmielävä ja pesunkestävä Kylmäkäsi.

        -Kylmis


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinä olet Kylmis. Ilmielävä ja pesunkestävä Kylmäkäsi.

        -Kylmis

        Näillä keleillä on kieltämättä ollut kylmät kädet


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Näillä keleillä on kieltämättä ollut kylmät kädet

        Todellakin kylmis kädet. Onneksi vessanpönttö vielä vetää

        M1


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin kylmis kädet. Onneksi vessanpönttö vielä vetää

        M1

        Kaikki ne samanlaiset kokemuksensa kyllä vahvasti viittaa siihen. Joskun olleet jopa samaan aikaan pitkän ajan sairaalassa sängyn vankina.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe