Lopettakaa

Anonyymi-ap

Olen aito kylmät kädet.
Olen väsynyt kirjoitteluun.
En ole asunut aikoihin puohitiellä.
Yritän vain parsia elämääni kokoon vaikka kehoni on peruuttamattomasti tuhoutunut.
Älkää koskaan aloittakaa juomista.

14

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ajattele omaa mielenterveyttäsi!

      Tietääkseni Kylmis-pakkomielle (lat. Kylmis Kiimatus) on nykyään ihan diagnoosin arvoinen mielenterveysongelma, johon on saatavilla ilmaista apua. Ilman hoitoa et voi jo vuosikausia jatkuneesta sairaudestasi parantua.

      Pahimmillaan tuo pakkomielle voi ennen pitkää johtaa pakkohoitoon psykiatriselle osastolle (potilaiden kesken: suljetulle).

      -M1

    • Anonyymi

      Viimeksi näin tissun verhoutuneena hirventaljaan sarvet päässään juoksemassa kuin hirvi valkohäntäpeurojen perässä jortikka tanassa jossain Hyvinkään metsissä

      • Anonyymi

        Aloitus ei vaikuta Tissun kirjoittamalta. Hänellä on erilainen kirjoitustapa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus ei vaikuta Tissun kirjoittamalta. Hänellä on erilainen kirjoitustapa.

        Niin tarkoitat varmaan narsistinen kirjoitustapa, missä tuo esille ensimmäisenä ja viimeisenä oman erinomaisuutensa. Kylmiskin on narsisti uhriutumisellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tarkoitat varmaan narsistinen kirjoitustapa, missä tuo esille ensimmäisenä ja viimeisenä oman erinomaisuutensa. Kylmiskin on narsisti uhriutumisellaan.

        Aloitus kyllä pätee täysin Kylmiksen "elämään" ja agendaan, mutta ei silti ole hänen kirjoittamansa. Ei ole kirjoitellut vuosiin, ainakaan tunnistettavasti, kuten Tissukin toimii nykyään, täysin anonyymisti.


    • Anonyymi

      Tissuttaja on vanha munasuu

      • Anonyymi

        Huomaatteko? Tissukin harrastaa itsensä dissaamista, josta nousikin valtava kohuteoria, että Sauna_Timppa ITSE olisi aito Kylmis, kun kokoajan dissaa tyyppiä!

        :O


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaatteko? Tissukin harrastaa itsensä dissaamista, josta nousikin valtava kohuteoria, että Sauna_Timppa ITSE olisi aito Kylmis, kun kokoajan dissaa tyyppiä!

        :O

        LYHYESTI:

        Tissu vihaa itseään ja Kylmis vihaa itseään. Tänään on osoitettu melko vakuuttavasti se, että Saunis ja Kylmis ovat sama henkilö, koska Sauna_Timppa haukkuu Kylmistä joka ikinen päivä ja jopa yllyttää ihmisiä tyypin ovelle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        LYHYESTI:

        Tissu vihaa itseään ja Kylmis vihaa itseään. Tänään on osoitettu melko vakuuttavasti se, että Saunis ja Kylmis ovat sama henkilö, koska Sauna_Timppa haukkuu Kylmistä joka ikinen päivä ja jopa yllyttää ihmisiä tyypin ovelle.

        Olen Tissu, Kylmis, asd, Hauka, 1hoitsu, nuori lääkäri ja mitä kaikkea


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Olen Tissu, Kylmis, asd, Hauka, 1hoitsu, nuori lääkäri ja mitä kaikkea

        Kyllä sinä olet Kylmis. Ilmielävä ja pesunkestävä Kylmäkäsi.

        -Kylmis


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinä olet Kylmis. Ilmielävä ja pesunkestävä Kylmäkäsi.

        -Kylmis

        Näillä keleillä on kieltämättä ollut kylmät kädet


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Näillä keleillä on kieltämättä ollut kylmät kädet

        Todellakin kylmis kädet. Onneksi vessanpönttö vielä vetää

        M1


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin kylmis kädet. Onneksi vessanpönttö vielä vetää

        M1

        Kaikki ne samanlaiset kokemuksensa kyllä vahvasti viittaa siihen. Joskun olleet jopa samaan aikaan pitkän ajan sairaalassa sängyn vankina.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe