Olen aito kylmät kädet.
Olen väsynyt kirjoitteluun.
En ole asunut aikoihin puohitiellä.
Yritän vain parsia elämääni kokoon vaikka kehoni on peruuttamattomasti tuhoutunut.
Älkää koskaan aloittakaa juomista.
Lopettakaa
14
409
Vastaukset
- Anonyymi
Ajattele omaa mielenterveyttäsi!
Tietääkseni Kylmis-pakkomielle (lat. Kylmis Kiimatus) on nykyään ihan diagnoosin arvoinen mielenterveysongelma, johon on saatavilla ilmaista apua. Ilman hoitoa et voi jo vuosikausia jatkuneesta sairaudestasi parantua.
Pahimmillaan tuo pakkomielle voi ennen pitkää johtaa pakkohoitoon psykiatriselle osastolle (potilaiden kesken: suljetulle).
-M1 - Anonyymi
Viimeksi näin tissun verhoutuneena hirventaljaan sarvet päässään juoksemassa kuin hirvi valkohäntäpeurojen perässä jortikka tanassa jossain Hyvinkään metsissä
- Anonyymi
Aloitus ei vaikuta Tissun kirjoittamalta. Hänellä on erilainen kirjoitustapa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus ei vaikuta Tissun kirjoittamalta. Hänellä on erilainen kirjoitustapa.
Niin tarkoitat varmaan narsistinen kirjoitustapa, missä tuo esille ensimmäisenä ja viimeisenä oman erinomaisuutensa. Kylmiskin on narsisti uhriutumisellaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tarkoitat varmaan narsistinen kirjoitustapa, missä tuo esille ensimmäisenä ja viimeisenä oman erinomaisuutensa. Kylmiskin on narsisti uhriutumisellaan.
Aloitus kyllä pätee täysin Kylmiksen "elämään" ja agendaan, mutta ei silti ole hänen kirjoittamansa. Ei ole kirjoitellut vuosiin, ainakaan tunnistettavasti, kuten Tissukin toimii nykyään, täysin anonyymisti.
- Anonyymi
Tissuttaja on vanha munasuu
- Anonyymi
Huomaatteko? Tissukin harrastaa itsensä dissaamista, josta nousikin valtava kohuteoria, että Sauna_Timppa ITSE olisi aito Kylmis, kun kokoajan dissaa tyyppiä!
:O - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaatteko? Tissukin harrastaa itsensä dissaamista, josta nousikin valtava kohuteoria, että Sauna_Timppa ITSE olisi aito Kylmis, kun kokoajan dissaa tyyppiä!
:OLYHYESTI:
Tissu vihaa itseään ja Kylmis vihaa itseään. Tänään on osoitettu melko vakuuttavasti se, että Saunis ja Kylmis ovat sama henkilö, koska Sauna_Timppa haukkuu Kylmistä joka ikinen päivä ja jopa yllyttää ihmisiä tyypin ovelle. Anonyymi kirjoitti:
LYHYESTI:
Tissu vihaa itseään ja Kylmis vihaa itseään. Tänään on osoitettu melko vakuuttavasti se, että Saunis ja Kylmis ovat sama henkilö, koska Sauna_Timppa haukkuu Kylmistä joka ikinen päivä ja jopa yllyttää ihmisiä tyypin ovelle.Olen Tissu, Kylmis, asd, Hauka, 1hoitsu, nuori lääkäri ja mitä kaikkea
- Anonyymi
sauna_timppa kirjoitti:
Olen Tissu, Kylmis, asd, Hauka, 1hoitsu, nuori lääkäri ja mitä kaikkea
Kyllä sinä olet Kylmis. Ilmielävä ja pesunkestävä Kylmäkäsi.
-Kylmis Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinä olet Kylmis. Ilmielävä ja pesunkestävä Kylmäkäsi.
-KylmisNäillä keleillä on kieltämättä ollut kylmät kädet
- Anonyymi
sauna_timppa kirjoitti:
Näillä keleillä on kieltämättä ollut kylmät kädet
Todellakin kylmis kädet. Onneksi vessanpönttö vielä vetää
M1 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin kylmis kädet. Onneksi vessanpönttö vielä vetää
M1Kaikki ne samanlaiset kokemuksensa kyllä vahvasti viittaa siihen. Joskun olleet jopa samaan aikaan pitkän ajan sairaalassa sängyn vankina.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341198
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä22502Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14452Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad17423