Kuinka paljon olisit valmis maksamaan

Anonyymi-ap

Että saisit nukkua yhden yön Kylmiksen sängyssä?

23

609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ja saada ne kaikki punkit ja täit itseesi, jotka eivät lähde pesemälläkään? No thanks! Olet nähnyt varmasti ne kuvat ja videot.

      • Anonyymi

        Olen juuri sen takia kysyinkin. Se sänky pitäisi olla jossain pelkokerroin ohjelmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen juuri sen takia kysyinkin. Se sänky pitäisi olla jossain pelkokerroin ohjelmassa.

        Arvostan sitä ohjelmaa, mutta rajansa kaikella. Täytyy huolehtia ihmisten terveydestä kuitenkin. Haluaisitko sinä esimerkiksi täit kehosi riesaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen juuri sen takia kysyinkin. Se sänky pitäisi olla jossain pelkokerroin ohjelmassa.

        Kuvassahan Kylmis makasi siinä sängyssä jonkun ihme kohtauksen kourissa ja kuvaaja vain kuvasi:

        https://aijaa.com/XXLXWc


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvostan sitä ohjelmaa, mutta rajansa kaikella. Täytyy huolehtia ihmisten terveydestä kuitenkin. Haluaisitko sinä esimerkiksi täit kehosi riesaksi?

        Kylmis kuulemma nauttii siitä tunteesta, kun täi pistää päänahkaansa ja alkaa imemään verta. Tuntee olevavansa elossa. Siksi se ei ikinä hätistele sääskiä kesällä, vaan antaa vain imeä.

        Kylmis on yleisluovuttaja O+


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmis kuulemma nauttii siitä tunteesta, kun täi pistää päänahkaansa ja alkaa imemään verta. Tuntee olevavansa elossa. Siksi se ei ikinä hätistele sääskiä kesällä, vaan antaa vain imeä.

        Kylmis on yleisluovuttaja O

        Täit muuten tarttuu ihmisestä toiseen välittömästi, jos rupeat sitä pahoinpitelemään tavatessasi. Joudut näkemään aivan sairaalloisen vaivan, että pääset niistä eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvassahan Kylmis makasi siinä sängyssä jonkun ihme kohtauksen kourissa ja kuvaaja vain kuvasi:

        https://aijaa.com/XXLXWc

        Siis mitä sängyn vieressä lattialla on?!


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        💋 ­N­­­y­­­m­f­o­­­m­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18184697A

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Aloituksen täytyy olla sarkasmia, koska oikea kysymys kuuluu, kuinka paljon SINULLE täytyisi maksaa. Ties minkä sukupuuttoon kuolleen tai hävitetyn taudin saat siitä sängystä ja rokotusta tai hoitokeinoa ei enää ole.

    • Anonyymi

      Vasaran ja nauloja koko rahalla.
      Olisi aika lyödä lopullisesti naula kylmiksen päähän.

      • Anonyymi

        Vihasi kumpuaa siitä, kun olet vuosien saatossa mennyt trolleihin, jotka esittävät olevansa Kylmis.


    • Anonyymi

      Niin ja mieti että tuo kuva on kuitenkin jo yli 7 vuotta vanha, että missä kunnossa tuo tautipesäke tällä hetkellä on.

      - I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

      • Anonyymi

        Onko Kylmiksen tytär saanut alkunsa tuossa sängyssä?


      • Anonyymi

        Aliens on hieno elokuva.
        Ei ole tytärtä, trollien keksintöä se.


    • Anonyymi

      Olen kylmät kädet. Aito. Feikit esittävät minua.
      Toivun alkoholiongelmasta. En koskaan voinut olla oma itseni tai hyväksyä itseäni tälläisenä.
      Homouteni ajoi minut juomaan. Se on vain tyhmää.
      Älkää koskaan alkako käyttämään alkoholia tai päihdyttäviä aineita kuten diapamia. Oli syy mikä tahansa. Niin ja lopettakaa ongelmani pilkkaaminen.

      • Anonyymi

        Se on sitten Maikkulan Salen konkurssi.

        -Kylmis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sitten Maikkulan Salen konkurssi.

        -Kylmis

        Lopeta feikkaaminen.
        -Kylmis, se aidompi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta feikkaaminen.
        -Kylmis, se aidompi

        Hei kaikki vale-Kylmikset. Ajatelkaa omaa mielenterveyttänne!

        Tietääkseni Kylmis-pakkomielle (lat. Kylmis Kiimatus) on nykyään ihan diagnoosin arvoinen mielenterveysongelma, johon on saatavilla ilmaista apua. Ilman hoitoa et voi jo vuosikausia jatkuneesta sairaudestasi parantua.

        Pahimmillaan tuo Kylmis-kiima voi johtaa pakkohoitoon psykiatriselle osastolle (potilaiden kesken: suljetulle).

        -M1


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei kaikki vale-Kylmikset. Ajatelkaa omaa mielenterveyttänne!

        Tietääkseni Kylmis-pakkomielle (lat. Kylmis Kiimatus) on nykyään ihan diagnoosin arvoinen mielenterveysongelma, johon on saatavilla ilmaista apua. Ilman hoitoa et voi jo vuosikausia jatkuneesta sairaudestasi parantua.

        Pahimmillaan tuo Kylmis-kiima voi johtaa pakkohoitoon psykiatriselle osastolle (potilaiden kesken: suljetulle).

        -M1

        Kylmis.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on sitten Maikkulan Salen konkurssi.

        -Kylmis

        Mutta apteekissa alkaa ovet käymään kun jää alkoholi pois


    • Anonyymi

      Miettikää niitä lutikoiden määrää.

      • Anonyymi

        Kylmiksiä on nykyään enemmän kuin lukijoita.


        -M1 feikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmiksiä on nykyään enemmän kuin lukijoita.


        -M1 feikki

        Totta.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe