Kuinka paljon olisit valmis maksamaan

Anonyymi-ap

Että saisit nukkua yhden yön Kylmiksen sängyssä?

23

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ja saada ne kaikki punkit ja täit itseesi, jotka eivät lähde pesemälläkään? No thanks! Olet nähnyt varmasti ne kuvat ja videot.

      • Anonyymi

        Olen juuri sen takia kysyinkin. Se sänky pitäisi olla jossain pelkokerroin ohjelmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen juuri sen takia kysyinkin. Se sänky pitäisi olla jossain pelkokerroin ohjelmassa.

        Arvostan sitä ohjelmaa, mutta rajansa kaikella. Täytyy huolehtia ihmisten terveydestä kuitenkin. Haluaisitko sinä esimerkiksi täit kehosi riesaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen juuri sen takia kysyinkin. Se sänky pitäisi olla jossain pelkokerroin ohjelmassa.

        Kuvassahan Kylmis makasi siinä sängyssä jonkun ihme kohtauksen kourissa ja kuvaaja vain kuvasi:

        https://aijaa.com/XXLXWc


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvostan sitä ohjelmaa, mutta rajansa kaikella. Täytyy huolehtia ihmisten terveydestä kuitenkin. Haluaisitko sinä esimerkiksi täit kehosi riesaksi?

        Kylmis kuulemma nauttii siitä tunteesta, kun täi pistää päänahkaansa ja alkaa imemään verta. Tuntee olevavansa elossa. Siksi se ei ikinä hätistele sääskiä kesällä, vaan antaa vain imeä.

        Kylmis on yleisluovuttaja O+


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmis kuulemma nauttii siitä tunteesta, kun täi pistää päänahkaansa ja alkaa imemään verta. Tuntee olevavansa elossa. Siksi se ei ikinä hätistele sääskiä kesällä, vaan antaa vain imeä.

        Kylmis on yleisluovuttaja O

        Täit muuten tarttuu ihmisestä toiseen välittömästi, jos rupeat sitä pahoinpitelemään tavatessasi. Joudut näkemään aivan sairaalloisen vaivan, että pääset niistä eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvassahan Kylmis makasi siinä sängyssä jonkun ihme kohtauksen kourissa ja kuvaaja vain kuvasi:

        https://aijaa.com/XXLXWc

        Siis mitä sängyn vieressä lattialla on?!


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        💋 ­N­­­y­­­m­f­o­­­m­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18184697A

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Aloituksen täytyy olla sarkasmia, koska oikea kysymys kuuluu, kuinka paljon SINULLE täytyisi maksaa. Ties minkä sukupuuttoon kuolleen tai hävitetyn taudin saat siitä sängystä ja rokotusta tai hoitokeinoa ei enää ole.

    • Anonyymi

      Vasaran ja nauloja koko rahalla.
      Olisi aika lyödä lopullisesti naula kylmiksen päähän.

      • Anonyymi

        Vihasi kumpuaa siitä, kun olet vuosien saatossa mennyt trolleihin, jotka esittävät olevansa Kylmis.


    • Anonyymi

      Niin ja mieti että tuo kuva on kuitenkin jo yli 7 vuotta vanha, että missä kunnossa tuo tautipesäke tällä hetkellä on.

      - I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

      • Anonyymi

        Onko Kylmiksen tytär saanut alkunsa tuossa sängyssä?


      • Anonyymi

        Aliens on hieno elokuva.
        Ei ole tytärtä, trollien keksintöä se.


    • Anonyymi

      Olen kylmät kädet. Aito. Feikit esittävät minua.
      Toivun alkoholiongelmasta. En koskaan voinut olla oma itseni tai hyväksyä itseäni tälläisenä.
      Homouteni ajoi minut juomaan. Se on vain tyhmää.
      Älkää koskaan alkako käyttämään alkoholia tai päihdyttäviä aineita kuten diapamia. Oli syy mikä tahansa. Niin ja lopettakaa ongelmani pilkkaaminen.

      • Anonyymi

        Se on sitten Maikkulan Salen konkurssi.

        -Kylmis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sitten Maikkulan Salen konkurssi.

        -Kylmis

        Lopeta feikkaaminen.
        -Kylmis, se aidompi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta feikkaaminen.
        -Kylmis, se aidompi

        Hei kaikki vale-Kylmikset. Ajatelkaa omaa mielenterveyttänne!

        Tietääkseni Kylmis-pakkomielle (lat. Kylmis Kiimatus) on nykyään ihan diagnoosin arvoinen mielenterveysongelma, johon on saatavilla ilmaista apua. Ilman hoitoa et voi jo vuosikausia jatkuneesta sairaudestasi parantua.

        Pahimmillaan tuo Kylmis-kiima voi johtaa pakkohoitoon psykiatriselle osastolle (potilaiden kesken: suljetulle).

        -M1


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei kaikki vale-Kylmikset. Ajatelkaa omaa mielenterveyttänne!

        Tietääkseni Kylmis-pakkomielle (lat. Kylmis Kiimatus) on nykyään ihan diagnoosin arvoinen mielenterveysongelma, johon on saatavilla ilmaista apua. Ilman hoitoa et voi jo vuosikausia jatkuneesta sairaudestasi parantua.

        Pahimmillaan tuo Kylmis-kiima voi johtaa pakkohoitoon psykiatriselle osastolle (potilaiden kesken: suljetulle).

        -M1

        Kylmis.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on sitten Maikkulan Salen konkurssi.

        -Kylmis

        Mutta apteekissa alkaa ovet käymään kun jää alkoholi pois


    • Anonyymi

      Miettikää niitä lutikoiden määrää.

      • Anonyymi

        Kylmiksiä on nykyään enemmän kuin lukijoita.


        -M1 feikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmiksiä on nykyään enemmän kuin lukijoita.


        -M1 feikki

        Totta.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2032
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1569
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      150
      1505
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1328
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1105
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1012
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      127
      1007
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      112
      988
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      52
      818
    Aihe