Naisystäväni tytärtä

Anonyymi-ap

Muutamien vuosien takaa tositapahtuma eräältä lauantai-illalta. Olimme kolmestaan katsomassa telkusta Pirates of Caribbeania, siis minä, kihlattuni ja hänen tyttärensä aiemmasta avioliitostaan. Tytär, sanotaan vaikkapa Minna, ei koskaan vaikuttanut olevan mitenkään minusta tai yleensäkään miehistä kiinnostunut. Useasti kertoi olevansa enemmänkin naisista kiinnostunut. Yhtään poikaystävää hänellä ei ollut vielä 22.vuotianakaan ollut. Muutama naispuoleinen, lähinnä yliopistosta tuttuja. Istuimme siis sohvalla, minä heidän keskellään ja kun asunnossa oli hieman viileätä, meillä kaikilla oli oma peitto lämmikkeenä. Yleensä en jostain syystä saanut olla hänen lähellään, vaan aina kihlattuni oli välissä. Se ei sinällään haitannut millään muotoa, en ollut vähäisestikään kiinnostunut hänestä, olinhan vielä häntä kolmisenkymmentä vuotta vanhempi. Leffan katselu sujui mukavasti välillä jutustellessa. Ehkäpä varttia ennen kuin elokuva loppui alkoi tapahtua jotain. Kihlattuni haki meille keittiöstä mehua ja lähes heti kun hän pääsi keittiöön, hänen tyttärensä käsi hakeutui kaluni päälle. Säpsähdin hieman, mutta en voinut reagoida siihen mitenkään, varsinkin kun naisystäväni tuli samantein takaisin. Kaluni kovettui melkoista pikavauhtia ja minulla alkoi olla jo hieman hankala olotila. Minna puristeli kevyesti kaluani alkkareiden päältä, eikä se todellakaan helpottanut oloani. Pelkäsin kihlattuni huomaavan asianlaidan ja tönäisin kevyesti jalallani Minnaa saadakseni hänet lopettamaan. Se taisi olla virhe sillä hänen otteensa terskastani vain tiukentui. Olin aivan varma, että kohta kärähdän seisokkini vuoksi. Olisi siinä tainnut olla selittelyt turhaa. Onneksi leffa loppui ja naisystäväni halusi suihkuun ja tyttärensäkin häippäisi omaan huoneeseensa. Minä jäin vielä seisokkini kanssa yksin huokaisten helpotuksesta. Tosin seisokki ei tahtonut rauhoittua vähääkään, vaikka tilanne itsessää rauhoittui. Naiseni mennessä suihkuun ja veden lorinan alkaessa, Minna tuli luokseni ja repäisi peiton päältäni ja muitta mutkitta mitään kyselemättä kiskaisi alushousuni pois kalun päältä. Siinä olin kalu seisokissa ja paljaana Minnan edessä. Minna tutki lyhyen hetken kaluani ja sanoi olevansa iloinen kun seisokki ei ollut heikentynyt. Hän istui päälleni ja sanoi vihdoin olevan aika hänen saada kokeilla kalua. Hänellä oli vaikeuksia tutustua uusiin ihmisiin ja siksi hän sanoikin haluavansa minun vehkeeni sisäänsä ensimmäisenä, olimmehan tunteneet jo yli kymmenen vuotta. Hän istahti syliini ja ohjasi kaluni sisäänsä todella tiukkaan pimpsaansa. Minna aloitti peppunsa pyörittämisen sylissäni ja huomasin liikkeistä, ettei tämä touhu ollut hänelle entuudestaan tuttua. Hyvin hän kyllä itse pääsi vauhtiin ja kun hieman peukalolla avittelin klittaansa, niin orgasmi tuli muutamassa minuutissa. Itse en uskaltanut ajatellakaan laukeamista häneen. Lähinnä tilanne hirvitti, vaikka oli toisaalta älyttömän kiihoittava. Entuudestaan tiesin naiseni olevan vartin verran suihkussa, joten pieni hetki meillä vielä oli. Hän rauhoittui hetken ja sai juuri sanotuksi, että voisin kyllä laueta häneen, mutta aikaa ei enää kovin paljoa ole. Ilmoitin hänelle että haluan tulla häneen takaapäin. Minna pomppasi kiiruusti ylös ja polvilleen sohvan reunalle. Menin hänen taaksensa ja sain ihailla kaluni uppoamista nuoreen neitoon todelliselta näköalapaikalta. Painoin itseni aivan pohjaan saakka ja pysähdyin häneen hetkeksi. Aloin painella häntä takaapäin ja samalla katsellen yhtymäkohtaamme. Miten ihanan rietas tilanne olikaan. En tainnut ehtiä minuuttia kauempaa liikutella kaluani hänen ihanassa pimpissään kun ylitin nautinnossani rajan, josta ei enää palata. Annoin kaluni tyhjentyä hänen sisäänsä. Viimeisiä jälkimaininkeja oli vielä jäljellä, kun suihkun hana suljettiin. Pomppasin pois hänestä ja Minnakin lähti vauhdilla paperitukko jalkovälissään omaan huoneeseensa. Minäkin pyyhin suurimmat tahnat pois kullistani. Rupesin tekemään hirmu vauhtia etunojapunnerruksia, joka selittäisi kasvojeni punoituksen. Ehdin tehdä ehkä kymmenkunta ennen kuin naiseni tuli suihkusta. Jatkoin vielä hetken ja sanoin sitten tarvitvani kuitenkin suihkun pikku "etunojapunnerrus treenin" jälkeen. Iltateetä juodessamme täytyi ihailla Minnan käytöstä, hän oli taas oma itsensä, mistään ei voinut päätellä mitä hetki sitten oli tapahtunut. Muutamia päiviä myöhemmin, ollessamme kahden hississä, hän sanoi olevansa iloinen että sai tuon jo kauan haluamansa asian vietyä loppuun asti. Nyt hänellä olisi ehkä parempi itsetunto hakeutua ikäistensä seuraan. Hän oli kuulemma halunnut tuota asiaa ensimmäisen kerran jo 17.vuotiaana. Voi pojat, olisinpa tiennyt tuon, olisin järjestänyt hänelle vaikka mitä kivaa. Samalla itsellenikin :)
T. Epe1

5

9415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onpas outoja kommentteja, onko kaikki hyvin?

    • Anonyymi

      Hyvä tarina.

      • Anonyymi

        Ja todellakin otsikon mukaisesti "tositarina" Kiva, kun pidit
        Epe1


    • Anonyymi

      Saiko tämä juttu jatkoa myöhemmin?

    • Anonyymi

      Kyllä sai, muutaman kerran

    Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1939
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1867
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1855
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe