Olen rakkaan pikkuveljeni bestman. Puhe pitäisi pitää. Olen aikamoinen runoilija ja olen kehitellyt lyhyen, tunteikkaan ja ytimekkään puheen jo valmiiksi, vaikka häihin on vielä hetki aikaa.
Ongelmana seuraavaa; tiedän jo nyt, että puhetta pitäessä purskahdan itkuun. Tulen vanhoja arvoja pitävästä suurperheestä, jossa ei pahemmin ole tunteista puhuttu tai itkua näytettyä. ”Miehet ovat rautaa ja miehet eivät itke” tyyppisestä perheestä (en tiedä miksi muotoilin sen noin)
Puheen pitäminen on vaikeaa juurikin tuosta meidän perheestä johtuen. Tiedän, että toiset pikkuveljeni ja isäni ovat erittäin tunteellisia ihmisiä, vaikkakaan me ei olla sitä koskaan toisillemme näytetty muulla kuin teoilla. Ajatus itsestäni pitämässä puhetta kyyneleet silmissä pahentaa ajatusta, koska tiedän muun perheeni itkevän myös.
Eihän siinä muuten mitään, saa itkeä ja pitääkin. Oma itkuni on vain sellainen, että kun se tulee niin en saa sanoja suustani, koska itku on voimakas. Pelkään, että puhe menee piloille tämmöisen itkukohtauksen takia. Olisiko teillä jotain vinkkejä, että miten toimia tämmöisessä tilanteessa? Pitääkö väkisin vääntää itku kurkussa puhe? Rohkaisuryypyt otetaan tietenkin. Olen aina ollut hyvä esiintymään yleisön edessä, mutta pelkään oman itkun takia pilaavani puheen.
Yhen harjoitusvedon vedin puolisolleni tylsyyksissäni, mutta itku tuli jo ennen puheen puoltaväliä😂
Onkohan tähän vippaskonstia, vai keksinkö uuden, en niin tunteikkaan puheen?
Vai onko tämä vain turhaa stressiä ja kaikki menee hyvin?
Ongelmana puheen pitäminen
Anonyymi-ap
1
160
Vastaukset
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18184842f
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279