Tunnetaan myös nimellä antisosiaalinen persoonallisuushäiriö. Siitä on ihan lääkärin tekemä diagnoosi, joten ei ole mutua.
Hän on ollut yhteensä yli 7 vuotta vankilassa rikosten takia. Mm. Tapon yritys. Käyttänyt huumeita ja alkoholia vaikka nyt onkin toistaiseksi raitis.
Täytti juuri 40 vuotta ja vasta nyt on saamassa ehkä itselleen ammattitutkinnon. Töissä on ollut mutta joka paikasta lähtenyt ovet paukkuen kun pomo on niin " vittumainen" tai sitten päihteiden takia.
Nyt opiskelee uutta alaa ja pääsi oppisopimuksella töihin. Nähtäväksi jää saako koulua loppuun ja irtisanoutuuko taas kun pomon kanssa menee sukset ristiin. Kokee jo nyt olevansa alallaan ehdoton ammattilainen ja tietää " kaiken"ja kokee olevansa pätevämpi kuin kymmeniä vuosia alalla olleet.
Kaksi lasta on otettu huostaan ja myöhemmin adoptoitu. Nykyisen naisystävän kanssa lapsi joka on välillä ollut huostassa ym. Kuitenkin viettävät nyt perhe elämää.
Joulun alla veli sairastui flunssaan ja sanoin että eivät voi tulla jouluna kun ovat kipeitä. Tulivat kuitenkin ovelutta käyttäen soittamalla muistisairaalle äidilleni jonka kanssa asun ja äiti antoi luvan tulla.
Saimme veljeltä tartunnan ja sen myötä äiti kaatuili lattialle. Onneksi ei loukannut itseään
Ilmoitin veljelle tilanteen ja kiittelin tartunnasta jolloin hermostui täysin totaalisesti. Ilmoitti että ei aio enää ikinä tulla käymään ja jos en lopeta yhteydenpitoa niin tulee käymään ... Naisystävänsä oli minun kanssa samaa mieltä että olisi pitänyt jättää tulematta ja veljeni hermostui hänellekin.
Ihmeen vahva reaktio kun äiti ei loukkaantunut tai joutunut edes sairaalaan.
Vaati anteeksipyyntöä kun olen iljennyt häntä epäillä tartuttajaksi. Ihan silkkaa alistamista. Kun en siihen suostunut niin sitten katkesi se kamelin selkä ja uhkasi väkivallalla.
En usko että pysyy raittina pitkään ja olen tyytyväinen jos hänestä ei jatkossa mitään kuulu.
Veljelläni on epäsosiaalinen persoonallisuushäiriö
Anonyymi-ap
1
992
Vastaukset
- Anonyymi
Ei nuo koskaan muutu luotettaviksi ja pitkäjänteiseksi.
Pistä välit kokonaan katki vaan.
No ehkä hautajaisissa voit käydä ja myöhemmin heittää vettä kumpuun.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?143789Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283103Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2802935Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin71971- 2391661
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61450- 751291
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2031255Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41081Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi331073