Keskustelut vuodelta 2006 ja 2012

Anonyymi-ap

Nyt on taas kommentoitu keskusteluja, jotka on aloitettu vuosina 2006 ja 2012. Kuka näitä ikivanhoja keskusteluja kaivaa esiin ja miksi?

14

142

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Asiat ovat muuttuneet niin paljon noista ajoista, että on vaikea ymmärtää, mikä on perusteena vanhojen asioiden kaiveluun. Ilmeisesti nostot on tehty tarkoituksena saada joku vastaamaan otsikon perusteella.

      Onhan niissä -tietenkin- paljon kommentteja, kun niitähän on kertynyt kymmenessä tai jopa 20 vuodessa. Kannattaa katsoa myös keskustelun aloituspäivämäärää.

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😍 ­­­N­y­m­­f­­­o­m­a­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Onko nämä aiheet jotenkin poliittisesti erityisen ajankohtaisia?

      Korkein korotettu palkkatuki
      Mie
      2012-02-10 11:59:01

      • Anonyymi

        Tässä toinen. Tätähän ollaan juuri päätetty muuttaa. Onko tässä takana joku toimittaja, joka kalastelee juttuunsa näkemyksiä, koska nosti tämänkin aiheen esiin? Vai opposition edustaja, joka haluaa vielä yrittää muuttaa jotain? Se on jo myöhäistä.

        Asumistukea omakotitaloon?
        omakoti-asuja
        2006-09-18 12:36:56

        Mulla on omakotitalo ja milli vanhaa rahaa velkaa. Nyt näyttäisi työt olevan ehkä katkolla, ainakin tilapäisesti. Onko minulla mahdollisuuksia asumistukeen, kun eihän se minun syy ole tämä Suomen nykyinen tila pätkätöiden suhteen.


    • Anonyymi

      Onneksi sinä ja muut kaltaisesi perslävet eivät päätä t siitä mistä täällä keskustellaan. Ei ole pakko lukea ellei kiinnosta.

      • Anonyymi

        Betaalast, numerohomo?


    • Anonyymi

      Savon tupauuno ollut asialla ilman muuta.

      • Anonyymi

        Ettei olis yllä pitäjä roska sivuston.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettei olis yllä pitäjä roska sivuston.

        On sillå aasilla jonkin tason valvojan oikeudet viestit jotka sitä sikaa eivät miellytä katoavat sen verran nopeasti.


      • Anonyymi

        Onneton törppö onnellisen virkanilkin pantavana


      • Anonyymi

        Tai 167n panokaveri naapurin masa


    • Anonyymi

      Sivua päivitetty 28.12.2023

      Lisätty kohta
      121. Hallintokantelu 231228
      Näitä hallintokantelun aiheita on jonossa todella paljon ja niitä näyttää tulevan jatkuvasti lisää. Hallintokanteluiden käsittely Kelassa on niin osaamatonta touhua että lähes jokaisesta hallintokanteluratkaisusta joutuu tekemään uuden hallintokantelun. Miten on mahdollista se että hallintokantelun kohde vastaa itse hallintokanteluun?
      En tee noita hallintokanteluja kaikkia kerralla vaan pyrin siihen että niitä olisi aina muutama vireillä. Kiirettähän tässä ei ole kun on 2 vuotta aikaa tehdä tuo hallintokantelu.
      Ellei hallintokanteluratkaisujen laatu parane niin tästä taitaa tulla ikiliikkuja.

      https://onnellinen-maa.webnode.fi/tilanne/
      Surullista on katsoa kun laillisuusvalvojakin nuolee virkanilkkien persausta


      On järkyttävää että Kelan toiminta perustuu lain sisällöstä ja tarkoituksesta valehteluun asiakkaan vahingoksi. Tuollaisesta valheesta jää aina kiinni mutta eihän sillä mitään väliä ole kun virkavastuu ei käytännössä toimi. Kyse on siitä, kuinka paljon virkamies saa erehtyä lain sisällöstä ilman, että hän joutuu vastuuseen virkavelvollisuutensa rikkomisesta. Kyse on myös laillisuusvalvojien puuttumattomuudesta asiaan.

      • Anonyymi

        Ajatella. Ja virkamiesten kun pitäisi olla kansan palvelijoina. Rikosilmoitus tehtävä ja mahdollisesti kunnianloukkaussyytekin saattaa tulla kysymykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatella. Ja virkamiesten kun pitäisi olla kansan palvelijoina. Rikosilmoitus tehtävä ja mahdollisesti kunnianloukkaussyytekin saattaa tulla kysymykseen.

        Asiat kääntyy kyllä niin että kunnianloukkaussyytteen saa se rikosilmoituksen tekijä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8634
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      127
      2332
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1724
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe