Terveiset Julia- nimiselle kauniille naiselle

Anonyymi-ap

Haluan tämän kautta välittää terveiset Hämeenlinnassa asuvalle Julialle ja samalla pahoittelen, että minusta on saanut käsityksen etten koskaan käyttäydy ikäiseni tavoin. Todellisuudessa olen todella huomaamaton ja "tylsä" persoona, kun minut näkee livenä. En kerro Juliasta mitään muita tietoja, en edes ikähaarukkaa kymmenen vuoden tarkkuudella, koska hän varmasti tunnistaa itsensä, jos sattuu tämän lukemaan. En ole enää sen jälkeen ollut yhteydessä, kun kerroin tyhmiä vitsejä omasta kaljuuntumisesta ja ymmärsin, ettei sinua kiinnosta. Täytyy myöntää, että olen hieman kateellinen Julian upeille hiuksille. Anteeksi siitä

20

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei mua sun kalju hämää tai no vähän mutta se hämää että yrität panna väkisin ja syöt kysymättä kaiken jääkaapista.

      • Anonyymi

        En ole kuitenkaan täysin kaljuuntunut vaan juuri sopivasti päälaelta, että siitä voi vähän naljailla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kuitenkaan täysin kaljuuntunut vaan juuri sopivasti päälaelta, että siitä voi vähän naljailla...

        Luostariinhan tuo sopisi ja sinnehän sinun muutenkin kannattaa mennä niin ei niin v****a kun et kuitenkaan saa.


    • Anonyymi

      Kuulehan kaljupää. Kaljusi ei toki ole kiihottava, mutta peruukki voisi parantaa tilannetta . Olen Julia 19v ja muistan sinut kyllä, lymyilit kaverisi Masan selän takana ja aina kun katsoi, pääsi kääntyi poispäin, huomasin että olet todella ujo heppu. Voisit mielestäni hommata pari bisseä ja juoda ne rohkaisuksi seuraavaan tapaamiseemme, tulethan ilman Masaa!

      • Anonyymi

        Niin Masahan tuli jo.


      • Anonyymi

        Onneksi sitä kaljua ei näe julkisilla paikoilla, kun on lippis päässä aina kun liikkuu ulkona. Eli sitä ei tarvitse puolestani hävetä. Emme ole koskaan tavanneet livenä, mutta tuossa sinun kirjoituksessasi on yllättävän paljon totuuksia, sanoin että 70% on faktaa. En ihan joka päivä ole Hämeenlinnassa liikkumassa, on sen verran matkaa kuitenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin Masahan tuli jo.

        Luulen että viesti on mennyt jo Julialle perille, kiitos siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen että viesti on mennyt jo Julialle perille, kiitos siitä.

        Ja Masan soosit varmaan vielä peremmälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Masan soosit varmaan vielä peremmälle.

        En ole ihan välittömästi seksuaalisesti kiinnostunut tutustumaan henkilöön, vaan ajattelin tuoda persoonani esiin näin julkisesti, vaikka lähtökohtaisesti nämä ovat henkilökohtaisia asioita. Jos on ainoastaan privatisti jutellut henkilön kanssa, niin jollekkin saattaa muodostua vääristynyt mielikuva, että olen joku "trolli" tai "pelleilijä". Nyt kun olen puhunut sekä privatisti ja julkisesti, niin minuun voi suhtautua vakavammin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ihan välittömästi seksuaalisesti kiinnostunut tutustumaan henkilöön, vaan ajattelin tuoda persoonani esiin näin julkisesti, vaikka lähtökohtaisesti nämä ovat henkilökohtaisia asioita. Jos on ainoastaan privatisti jutellut henkilön kanssa, niin jollekkin saattaa muodostua vääristynyt mielikuva, että olen joku "trolli" tai "pelleilijä". Nyt kun olen puhunut sekä privatisti ja julkisesti, niin minuun voi suhtautua vakavammin

        Vakavammin heko heko. Hullu sinä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vakavammin heko heko. Hullu sinä olet.

        Olen pahoillani antamastani mielikuvasta ja pyydän vielä anteeksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pahoillani antamastani mielikuvasta ja pyydän vielä anteeksi

        Älä täällä pyytele anteeksi. Puhu puolueesi ihmisille, jos saivat hassutetuksi sinut jäsenhankintaan mukaan. Kerro nyt kuitenkin millä perusteella teit lopullisen valintasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä täällä pyytele anteeksi. Puhu puolueesi ihmisille, jos saivat hassutetuksi sinut jäsenhankintaan mukaan. Kerro nyt kuitenkin millä perusteella teit lopullisen valintasi

        En tiedä puolueista mitään, mutta käsittääkseni tämä Julia kävi aivan äskettäin pyörähtämässä lähellä minun asuinseutuani. Eli en asu ihan kävelymatkan päässä Hämeenlinnasta. En enää ota yhteyttä internetissä, vaan jos joskus liikun Kanta-Hämeen alueella, niin voin kysyä joltain Julian ikäiseltä henkilöltä, että tunteeko hän kyseisen Julian. Hämeenlinnassa monet tietävät toisensa, joten jos näytän vaikka Julian instagramia jollekin hänen ikäiselleen. Tässä on se hyvä puoli, että he saavat välittömästi tietää ulkonäköni; internetissä voi esiintyä vaikka millä nimellä ja kuvalla, mutta jos minut näkee livenä, niin se voi olla suuri yllätys, että olen täysin normaali ihminen.

        Tästä Juliasta täytyy sanoa se, että mikä hänessä myös erityisesti kiinnostaa, niin minulle on muodostunut käsitys, että hän osaa olla ilkeä ja jopa julma, ja sitä arvostan naisessa. Melkein sanoisin, että jopa pelkään Juliaa. Sen takia hän erottuu muista, mutta onneksi olen pyytänyt häneltä anteeksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä puolueista mitään, mutta käsittääkseni tämä Julia kävi aivan äskettäin pyörähtämässä lähellä minun asuinseutuani. Eli en asu ihan kävelymatkan päässä Hämeenlinnasta. En enää ota yhteyttä internetissä, vaan jos joskus liikun Kanta-Hämeen alueella, niin voin kysyä joltain Julian ikäiseltä henkilöltä, että tunteeko hän kyseisen Julian. Hämeenlinnassa monet tietävät toisensa, joten jos näytän vaikka Julian instagramia jollekin hänen ikäiselleen. Tässä on se hyvä puoli, että he saavat välittömästi tietää ulkonäköni; internetissä voi esiintyä vaikka millä nimellä ja kuvalla, mutta jos minut näkee livenä, niin se voi olla suuri yllätys, että olen täysin normaali ihminen.

        Tästä Juliasta täytyy sanoa se, että mikä hänessä myös erityisesti kiinnostaa, niin minulle on muodostunut käsitys, että hän osaa olla ilkeä ja jopa julma, ja sitä arvostan naisessa. Melkein sanoisin, että jopa pelkään Juliaa. Sen takia hän erottuu muista, mutta onneksi olen pyytänyt häneltä anteeksi

        Pakko nyt kysyä miten varma olet, että kuulit nimen oikein. Olisiko voinut Julian sijaan olla Jutta? Tuo mitä sanoit luonteenpiirteistä sopisi hyvin erääseen Juttaan ja hän puhuu vähän epäselvästi. Itse luulin pitkään hänen sanoneen nimekseen Suvi. Miten muuten se hänen ilkeytensä ilmenee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko nyt kysyä miten varma olet, että kuulit nimen oikein. Olisiko voinut Julian sijaan olla Jutta? Tuo mitä sanoit luonteenpiirteistä sopisi hyvin erääseen Juttaan ja hän puhuu vähän epäselvästi. Itse luulin pitkään hänen sanoneen nimekseen Suvi. Miten muuten se hänen ilkeytensä ilmenee

        Lopeta sekoilu, olen 100% varma että etunimi on Julia, mitään muuta vaihtoehtoa ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko nyt kysyä miten varma olet, että kuulit nimen oikein. Olisiko voinut Julian sijaan olla Jutta? Tuo mitä sanoit luonteenpiirteistä sopisi hyvin erääseen Juttaan ja hän puhuu vähän epäselvästi. Itse luulin pitkään hänen sanoneen nimekseen Suvi. Miten muuten se hänen ilkeytensä ilmenee

        Voisin vielä lisätä, etten ole kuullut hänen nimeään mitenkään, vaan sattumalta löysin hänen profiilinsa internetin kautta. Tiedät varmaan, kun käyt esimerkiksi katsomassa vaikkapa jonkun julkkiksen profiilia, sitten voit nähdä, ketkä kaikki ovat tykänneet päivityksestä jne.. Eli en tunne millään tavalla Juliaa enkä ketään hänen kaveriaan tai tuttuaan. Enkä ylipäätään tunne Hämeenlinnasta ketään. Olen huomannut että Julia on ollut ilkeä, jos olen käyttäytynyt asiattomasti, mutta se on ollut ihan omaa syytäni. En nyt tarkenna asiaa enempää

        Eilinen vastaus jäi vähän vajaaksi kun olin jo juhlafiiliksissä


    • Anonyymi

      Hattelmalan sairaala kun lopetettiin. Kaltaisenne siirtyivät avohoitoon. Nyt on sairastelunne siis kaiken kansan seurattavissa.

      • Anonyymi

        Kyllä ne on valtuustossa. Mm myös. Todella sairaita päätöksiä. Ihan kaikkien kannalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne on valtuustossa. Mm myös. Todella sairaita päätöksiä. Ihan kaikkien kannalta

        Ilmaisuus pysäköinnistä poistettiin. Tappiolliseksi meni. Ilmaista ei ole.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      413
      1716
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1348
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      172
      1334
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1285
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1026
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      936
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      890
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      110
      834
    Aihe