Läppäriä korjaamassa ja...

Anonyymi-ap

Työpaikalla on tiedossa, että minussa on jonkinlaista nörtin vikaa, vaikka ikää on jo kuutisenkymmentä vuotta. Työkaverini Sanna lähestyi minua aiheella, että hänen siskollaan Sannilla on kotiläppäri jumissa ja pitäisi tehdä jotain tai ostaa uusi. Sanna on kaunis urheilullinen nelikymppinen ja olen katsellut häntä hänen liikkuessa monet kerrat salaa, kuten muutkin työpaikan miehet. Mietin, miten pääsen käsiksi Sannin läppäriin ilman, että kotona tiedetään asiasta. Vaimolle tuli viikonlopun meno ja sovin saman ajankohdan käydäkseni Sannin luona. Kerroin vaimolle lähteväni lentopallo-otteluun…
Sanni asui muutaman kilometrin päässä minusta, joten kävelin hänen luokse repullinen tarvikkeita mukana (mm. ulkoinen kovalevy ja muistitikku). Soitin ovikelloa ja sieltähän tuli Sannan näköinen nainen vastaan. Sanni on ehkä 35-vuotias todella urheilullisen näköinen, sporttivaatteet päällä. Täydellinen peppu, pitempi kuin minä pitkine jalkoineen ja pienirintainen, joka johtunee kovasta treenaamisesta. Sisälle päästyäni aloin mittailemaan häntä niin tiiviisti, että hänen käännyttyä yllättäen taaksepäin jäin kiinni. Sanni hymyili ja kertoi läppärin olevan keittiössä.
Hieman nolona marssin keittiön pöydän ääreen tutkimaan läppäriä. Sanni kysyi millä tulin ja kun sanoin kävelleeni, niin hän toi eteeni oluen. Sanna sanoi, että hän hieman siivoilee samalla ja otti viinilasillisen mukaan. Hänen touhutessa vilkuilin aina kuin mahdollista ja pari kertaa jäin kiinni siitä. Sanni otti lisää viiniä.
Aloin tutkimaan läppäriä ja totesin C-aseman olevan aivan täynnä ja D-aseman tyhjän. Ilmeisesti hän on tallentanut tiedostot ajattelematta paikkaan, jota tietokone on esittänyt. Kerroin tästä hänelle ja aloin varmuuskopioimaan tiedostoja ulkoiselle kovalevylle. Kun olin kopioinut, siirsin ne D-asemalle ja poistin samat tiedostot C-asemalta. Läppäri alkoi toimimaan aivan eri tavalla kuin hetki sitten. Minulle on tullut työn kautta ulkoisia kovalevyjä paljon ja annoin tämän hänelle varmuuskopioksi. Kysyin samalla käyttääkö hän pilvipalveluja varatallennuspaikkana ja meneekö puhelimen kuvat pilvipalveluun. Ei käytä, joten aloin neuvomaan, miten hommat saadaan toimimaan. Sanni toi toisen oluen minulle ja tuli viereiselle tuolilla aivan viereen katsomaan, käsivarsi käsivartta vasten. Tilanne alkoi tilanne kuumottamaan. Neuvoin mihin tiedostot kannattaa tallentaa ja neuvoin myös pilvipalveluperiaatteet. Aloin valmistelemaan lähtöä.
Sitten Sanni kysyi, mitä hän on velkaa toimistani. Ilman auttamistani hän olisi sijoittanut satoja euroja uuteen läppäriin ja siksi haluaa korvata. Sanoin, ettei mitään ja on mukava palvella kaunista naista. Sanni naurahti ja sanoi korostaen ”ahaa”. Hän toi minulle lasillisen konjakkia ja sanoi että, nauti tuota odotellessasi. Sanni meni kylpyhuoneeseen ja alkoi kuulua suihkun ääniä. Ihmettelin, miksi hän menee suihkuun kesken kaiken.

18

5845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sanni tuli suihkusta keittiöön pyyhkeen ollessa vyötäisillä. Hän laittoi pöydälle kortsun ja liukuria sekä meni tiskipöydän luokse nojautuen eteenpäin käsien ollessa keittiön kaappeja vasten ja sanoi, että ”saat tehdä siinä takana, mitä ikinä haluat”. Konjakki meinasi mennä väärään kurkkuun ja hämmästelin tilannetta. Sanni siihen, että sinulla on minuutti aikaa aloittaa tai tilanne menee ohi. Mietin muutaman sekunnin ja ajattelin, että tällaista tilannetta ei enää tule tämän jälkeen, joten nousin tuolilta ja menin Sannin taakse. Otin pyyhkeen pois, sen alta paljastui herkkupeppu ja upeat reidet.
      Aloin hyväilemään reisiä ja sieltä nousin pepulle, sitä välillä puristaen. Reidet ja peppu olivat kiinteitä eikä ollut yhtään löysiä. Minulla alkoi kovettumaan housuissa. Siirsin käteni pillulle ja aloin hyväilemään. Sanni huokaili sormeni liikkuessa klitoriksella ja samalla hän pyllisti hieman. Laskeuduin alaspäin ja aloin suutelemaan peppua eri puolilta samalla sormen liikkuessa klitalla. Sanni alkoi voihkia pyllistäen lisää. Upotin naamani Sannin alapäähän ja aloin nuolemaan pillua. Voihkinta yltyi ja pyllistystä lisää. Vaihdoin sormen klitalle kielen tilalle ja aloin nuolla houkuttelevasti esillä ollutta peppureikää. Nuolin peppureikää ja samalla kiihdytin tahtia klitalla. Hetken päästä Sanni karjaisi saaden orgasmin.
      Toinnuttuaan siitä hän sanoi, että sinunhan tässä pitää nauttia eikä minun. Otin housut, pikkarit ja sukat jalasta. Asetin kortsun kalulleni ja sen päälle liukkaria. Otin Sannin lanteista kiinni ja aloin asettelemaan kalua pillun suuntaan. Sannin pitkistä jaloista johtuen kaluni oli paljon alempana kuin hänen pillu, joten jouduin varvastelemaan hieman maaliin päästäkseni. Aloin tunnustelevan nainnin, pikkuhiljaa vauhtia kiihdyttäen. Ensin meinasin mennä pikaisesti maaliin, mutta päätin nauttia tilanteesta enkä hätäillä. Naidessani katselin samalla isohkon mahani alta Sannin peppua ja kaluni edestakaista liikettä pillussa. Alkoi pikkuhiljaa tuntua ylivoimaiselta ja aloin kiihdyttämään tahtia. Sanni voihki samalla keinuttaen peppua. Pidin tiukasti kiinni lanteista, etten vahingossakaan ”irtoa” tilanteesta. Orkun tulo alkoi tuntumaan varpaissa asti ja pumppasin täysillä lastin lähtiessä liikkeelle. Sanni karjahti taas saaden orgasmin (taisin äännellä minäkin…). Orkkujen jälkeen annoin kalun olla pillun lämpimässä, kunnes se veltostui ja luiskahti pois pillusta. Sanni kääntyi ympäri, suuteli minua ja sanoi sen jälkeen, että jäin sulle edelleen velkaa ja sinun täytyy tulla joskus takuutöihin. Tilanteesta toivuttuamme kävin pesulla, housut jalkaan ja pakkasin kamppeeni. Sannilla oli jonnekin meno, joten emme voineet jatkaa enempää.
      Työpaikalla Sanna kertoi Sannin kertoneen ja kiittäneen täydestä palvelusta. Hän ei valaissut sen enempää, mitä kaikkea tarkoitti, enkä kysellyt. Takuutyöt jäivät tekemättä, kun Sanna kertoi Sannin alkaneen seurustelemaan muutama viikko tapahtuman jälkeen. Olen nähnyt Sannin muutaman kerran jälkeen päin, mutta toisten läsnäolon vuoksi emme ole tervehtineet emmekä siten jutelleetkaan. Katseet ovat kohdanneet… Monet kerrat olen ”vatkannut” tapahtumaa muistellen.

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        ❤️ ­­­N­y­m­­­f­­­o­­m­­a­­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Mainio tarina. Sannille terkkuja!

    • Anonyymi

      Olisit kopioinut C:ltä suoraan D:lle, mitä vittua oikein säädit?

      • Anonyymi

        Tämähän oli oleellisinta jutussa!


      • Anonyymi

        Jutun mukaan ulkoisesta koviksesta tehtiin varmuuskopio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jutun mukaan ulkoisesta koviksesta tehtiin varmuuskopio.

        Itse asiassa "Kun olin kopioinut, siirsin ne D-asemalle ja poistin samat tiedostot C-asemalta" eli ulkoiselle kovikselle ei jäänyt mitään, koska ne siirrettiin, ei kopioitu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa "Kun olin kopioinut, siirsin ne D-asemalle ja poistin samat tiedostot C-asemalta" eli ulkoiselle kovikselle ei jäänyt mitään, koska ne siirrettiin, ei kopioitu.

        Ehkäpä aloittajalla on tullu vain termivirhe, siirto/kopiointi. Tämä muuttuikin tietotekniikkakeskusteluksi.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä aloittajalla on tullu vain termivirhe, siirto/kopiointi. Tämä muuttuikin tietotekniikkakeskusteluksi.....

        Täyttä paskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa "Kun olin kopioinut, siirsin ne D-asemalle ja poistin samat tiedostot C-asemalta" eli ulkoiselle kovikselle ei jäänyt mitään, koska ne siirrettiin, ei kopioitu.

        Tiedostot kopioitiin ensin C-asemalta ulkoiselle kovalevylle talteen. Tämän jälkeen tiedostot kopioitiin C-asemalta D-asemalle. Lopuksi alkuperäiset tiedostot poistettiin C-asemalta. Eli kyllä ne tiedostot jäivät talteen sinne ulkoiselle kovalevylle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä aloittajalla on tullu vain termivirhe, siirto/kopiointi. Tämä muuttuikin tietotekniikkakeskusteluksi.....

        Keskittyvät tosiaan tietotekniikkaan ja eivät tajua mitään seksistä.


    • Anonyymi

      Ja se ulkoinen kovo olisi kannattanut pitää itsellä, ties mitä kivaa siellä olisi ollut.

      • Anonyymi

        Spedellä taas suoltaa paskaa yhteen pötköön buaahaa


    • Anonyymi

      Tässä aloittaja. Pahoittelen kirjoittamaani väärää termiä. Siirtämisen sijasta piti olla kopiointi (kovalevyltä D:lle). Toivottavasti pääsette nyt asian yli ja lukemaan novellini loppuun...

      • Anonyymi

        Hyvä tarina, jossa nautinto teki kovasta lerpun...aargh.


    • Anonyymi

      Aloittaja kirjoittelee fantasioitaan vaikka on kokematon fossiili joka ei ole livenä pillua nähnyt.
      Surullista.

      • Anonyymi

        Niinpä. Vain kokemattomat kirjoittavat tänne tarinoita ja kokemattomat myös kommentoivat.


    • Anonyymi

      Yhtä tosi, kuin raamatun tarinat.

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      150
      10892
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2902
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1908
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1706
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 83
      1566
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    Aihe