Seniori miehet

Anonyymi-ap

Muita kohtalo tovereita? Vanhat seniori miehet kiihottaa pirusti. Varsinkin todella heteromaiset ,mahakkaat karvaiset äijät. Yli 60 vuotiaat.

Naisisissa Tykkään oman ikäisistä mutta runkkailen tälläisten kuville ja ihailen esim uimahallissa.

40

3081

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sain seniori kullia joulu viikonloppuna... Kiimainen ukko oli ollut pitkään ilman naista ja nautti todella kun sai itseään nuorempaa naista... Tj74vm

• Anonyymi

Oliko seniori minkä ikäinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko seniori minkä ikäinen?

Lähes seitsemänkymppinen.... Tj74vm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähes seitsemänkymppinen.... Tj74vm

Naapurini senior poikkesi viinilasilla.. Ukko kävi taas kerran pyykkikorillani.. Pikkareita oli ilmeisesti tutkittu... Monesti sanonut et tahtois sänkyyn kanssani.. Ukon vaimo ei ehkä pitäisi asiasta.. Tj74vm

• Anonyymi

Hei.Täällä olisi seniori mies.

• Anonyymi

Täällä olisi seniori mies.

• Anonyymi

Onko senioreita kuulolla... Ehkä myös halukkaita... Heh... Minulla pikkarit hieman kosteana.. Kyl te vanhemmat miehet olette ihania... Tj74vm

• Anonyymi

Olen kuulolla. Bi ukm 67v

• Anonyymi

Minkä ikäisen luokittelet senioriksi🙂?m54

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kuulolla. Bi ukm 67v

Onko sinulla halukas olo... Tj74vm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla halukas olo... Tj74vm

Todella on. Vaimo töissä nautin juuri. M 67v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytkö koskaan wherebyssä nautiskemassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro miten nautit... Minä tahtoisin hellää hyväilyä ja sen jälkeen isoa... Heh... Kaverini kävi aamusta ja tahtoi vaan pikapanon.. Nopeasti lattialla takaa päin... Tahtoi vaan purkaa paineensa ja jäin ilman nautintoa.. Tj74vm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytkö koskaan wherebyssä nautiskemassa?

Koskaan käynyt mut kiinnostais tutustua. Saako siellä livenä nauttia. M 67v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koskaan käynyt mut kiinnostais tutustua. Saako siellä livenä nauttia. M 67v

Saa kyllä, täysin anonyymina.Kasvojahan ei tietenkään tarvitse näyttää.. Monet kivat runkut ollut..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro miten nautit... Minä tahtoisin hellää hyväilyä ja sen jälkeen isoa... Heh... Kaverini kävi aamusta ja tahtoi vaan pikapanon.. Nopeasti lattialla takaa päin... Tahtoi vaan purkaa paineensa ja jäin ilman nautintoa.. Tj74vm

Kiinnostaisiko suakin wherebyssä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parasta kun molemmat antautuu rakasteluun, hyväilyä hellää suutelua ennen kunnon panoa. M 67v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostaisiko suakin wherebyssä?

En ole koettanut moista enkä tutustunut asiaan... Tj74vm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole koettanut moista enkä tutustunut asiaan... Tj74vm

Kannattaa kokeilla jos haluaa senioreita katsella 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko Hesassa. Panisin mielellään ja imisin kunnolla. M 67v

• Anonyymi

Tuli se nautinto viimeinkin omin sormin.... Ehkä te seniorit haluatte vaan päästä panemaan itseänne nuorempia naisia.... Aamulla sitten kerrotaan panon jälkeen et vaimo odottaa kotona.. Senkin vois kertoa jo ensin... Tj74vm

• Anonyymi

Olisiko senioreita wherebyyn?

• Anonyymi

Semi oriit vittuun!

• Sama.. Vanhemmat karvaiset työmiehet saa munan kovaks, mut myös rakas vaimo

• Anonyymi

Täälläkin senioreista kiinnostunut m45 Lahden suunnalla.Oisko?

• Anonyymi

Kiimasta runkata autossa suht rauhalisella parkkksella jos mies näkee. 66v ex ukm JKL

• Anonyymi

Kyllä. Sama täällä! Haluisin niin karvaista vanhempaa miestä! M 38

• Anonyymi

Mistä päin? Bi ukm 67

• Karvainen 61v Espoosta?

• Anonyymi

Kyllä. Kiva katsella uimahalleissa peseytyviä pappoja. Aina seniorit kiihoittanut

• Anonyymi

Seniorit kiihottaa, olen olen seniori
      kiinnostunut käsihommista, koskettelu mukavaa, kiva katsoa kaverin jöpöttävää kullia ja hyväillä sitä!
      Olla lähekkäin alasti, tuntea toisen
      kovan omaani vasten!

• Anonyymi

Uuhh... millainen seniori ja missä oot ja haluaisit läheisyyttä ym.? Ootko kookas ukko joka tavalla, jollaisesta tykkäisin todella.
        Haluaisitko muuta kuin "käsihoitoa" miehen kanssa?

Missä tavata näin kesällä vielä? Ulkona vai uimalassa?

• Samoin.

• Anonyymi

Sovitteen ikäiseni ( 68 v) tapaaminen videokatseluliikkeeseen. Etsimme ns.kahden hengen kopin. Laskimme housut nilkkoihin. Otin Jarin puolikovan kullin käteeni jossa se oitis kovettui. Hiplasin hän kiveksiään ja netelin Jarin esinahkaa taakse.

Sitten oli Jarin vuoro. Hän teki saman minulle.

Istuuduimme ja ryhdyimme runkkaamaan rauhallisesti. Välillä pidimme taukoa. Noin puolen tunnin päästäolimme valmiit ruiskumaalaus soermat ulos.

• Anonyymi00070

Satakunnassa olisi

• Anonyymi00071

Samasta minä myös haaveilen, joku 58-65v top heteromainen ukm, joka EI halua kalua peppuunsa. Vakituinen, imettäisi ja panisi peppuani säännöllisesti.
      Tästä enää parempi dynamikka olisi, jos miehen vaimo olisi vaikka katselijana.

Olen M44 pks ja haen siis ihan liveseuraa.

• karvainen , isokokoinen ja vatsakas vanhempi mies , hänenlaiselleen voisin antautua seksileluksi

• Anonyymi00072

Seniori ikäinen minäkin, mutta vanhemmat miehet kiinnostaa. Omissa pienissä aivoissani olen ajatellut, että parhaat hetket (ei välttämättä seksiä) ovat olleet vanhempien miesten kanssa. Ainoastaan yhden seniorin kanssa on sitä seksiäkin kokeiltu, mutta enemmänkin olen ihastellut vanhoja kulleja ja välillä itsekin näyttänyt teininä heille kovaa kyrpääni. Reaktiot olivat: "tyttöystävän tarvisit" tai "lumella seisokki helpottaa". Nämä vanhukset eivät innostuneet teinikullista, mutta suhtautuivat siihen ihan asiallisesti.
      Nyt sitten vanhana on taas alkanut kiinnostaa miehet, ja nimenomaan seniori-ikäiset. Ehkä vielä sellaiseen pääsen käsiksi.

• Anonyymi00074

Seniorit kiinnostaa, haluja tavata ja keskustella, sex alkanut kiinnostaa, olen seniori myös.
        Ajattelen usein toista lähekkäin oltaisiin, kosketeltaisiin. Millaisia ajatuksia,haluja olisi sinulla?

• Anonyymi00073

Keski-Uudenmaan alueella olisi 65 seniori ukm joka haluisi kokea ensimmäistä kertaa m+m seksiä nuoremman kollin kanssa, puhdas ja terve seisova 17/4.5 jortikka ;)

Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      177
      4161
    2. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      82
      2701
    3. Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!

Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am
      Maailman menoa
      126
      2193
    4. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      72
      2159
    5. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      19
      2011
    6. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      18
      1916
    7. Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!

Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu
      Lieksa
      125
      1763
    8. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      82
      1747
    9. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      20
      1743
    10. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      12
      1547
    Aihe