Kokoomuksen "rumasta salaisuudesta"
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008100413.html
Kirsi Piha oli oikeassa
16
242
Vastaukset
- Anonyymi
Nykyinen Kokoomuksen saumaton yhteistyö PS:n kanssa on tuonut
asiat ihan eri valoon. - Anonyymi
Kirsi Piha oli huolissaan ahdasmielisyyden kasvusta ja viittasi ”ikkunan alla
kulkevaan natsikulkueeseen”. - Anonyymi
pertikki on krisi pihan talon mies
- Anonyymi
Kirsi Pihan oli pakko olla "liian hienotunteinen". Ei voinut suoremmin kirjoittaa.
- Anonyymi
Kirsi Piha sai järkyttävää kuonaa päälleen netissä. Iso osa siitä tuli kokoomuksen oikealta laidalta. "Persusiivestä".
- Anonyymi
"Piha oli Rydmanille punainen vaate"
IS 2.6.2021
Ja muutamalle muullekin ....- Anonyymi
Piha on kiero taustakähmikä lobbarina
- Anonyymi
vanhukset eivät tiedä Kataisen pskanpuhujista mitään mitä koiruuksia he ovat saaneet kokea näiden lobbarien tahoilta sen kun jauhavat täällä sekoilujaan
politiikasta lobbausfirmoihin lähteneet takovat jättisummia: Kirsi Piha ja Taru Tujunen saivat yhteensä kaksi miljoonaa euroa osinkoja Ellun Kanoista
Joukko politiikan tehtävistä lobbaustoimistoihin lähteneitä nostaa kovia tuloja. - Anonyymi
vanhusparat kirjoittelevat täällä naiivia pskaansa pihasta ja kumppaneista
Kirsi Pihan johdolla kokoomus olisi ollut oikeudenmukainen ja hyväntahtoinen puolue.
- Anonyymi
Kokoomus olisi Pihan johdolla kuin kuohittu savolainen!
Miten niin savolainen ?
- Anonyymi
Kokoomus ja Ps on paita ja p*rse. Kokoomuksella on persusiipensä ja koko
kokoomus näyttää olevan hyvin yhtenevä ajatusmaailmaltaan PS:n kanssa.
Tai päinvastoin PS kokoomuksen kanssa. Erottaako niitä mikään ? - Anonyymi
Kok ja ps muodostavat toimivan aisaparin.
- Anonyymi
Savustiko kokoomuksen persusiipi Kirsi Pihan ulos, koska Piha kertoi
epämiellyttäviä totuuksia heistä ?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482879Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672037- 401767
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371722Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321411Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328955Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782