Selvisi että meidän 12v poika pitää sen poikapuolisesta kaverista. Ei siis näe vapaa ajalla mutta on harrastuksen kautta paljon tekemisissä. En tiedä miten asiaan pitäisi suhtautua. Toivon pojastani heteroa mutta nyt näyttää siltä että siitä ei ainakaan 100% hetero ole tulossa. Näin myös kun katsoi netflixistä heartstopper sarjaa. Saman kirjasarjan kirjoja lainannut myös kirjastosta. Kerran kun tyttöpuoleinen kaveri oli kylässä kuulin kun keskustelivat biseksuaalisuudesta. Kuulin kun kaverikin sanoi että tuntee olevansa bi. Mitä minun pitäisi tehdä??
Poikani pitää pojasta!
3
513
Vastaukset
- Anonyymi
Se on vielä tuossa iässä aika horjuvaa ne tunteet. Mutta murros iässä tietävät mitä haluavat .
Ja tuo että haluaisit että poika olisi hetero, älä vaan sano aitä sille koskaan, sillä jos on vaikka bi tai homo niin tulee vaan turhia paineita pojalle.
Minun poikani kanssa oli aina kakarana yhdessä jonkun pojan kanssa harrastamassa , ja heteroita olivat kumpikin ja ovat molemmat naimisissa tänään naisen kanssa.niin että ei se aina tarkoita sellaista suhdetta vaikka olisikin harrastuksissa toisen kanssa.
Seuraa vaan hiljaa sivusta miten on . - Anonyymi
"Mitä minun pitäisi tehdä??" Ei siis yhtään mitään tuon asian tiimoilta. Sitten jos hän ottaa asian puheeksi, niin se on ihan eri asia.
- Anonyymi
Hmh minun mielestä et voi toivoa pojastasi heteroa. Koska pojalla on oikeus olla mitä haluaa eli vaikka homo. Muttaa suosittelen sulle sitä samaista sarjaa. Niin voit ehkä ymmärtää poikaansi paremmin. Olen itse katsonut kyseisen sarjan ja oli muuten ihana sarja. Ihania rakkaus tarinoita. Hyvää päivän,illan,aamun tai yön jatkoa. <3
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003124339- 152183
- 1871994
- 1041423
- 701285
- 74952
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57927IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2869Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119804Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59726