Mikä juttu tää oli et parilla pätkällä R-rallicupeissa on tullut siviiliautoja kilpa-autoja vastaan erikoiskokeilla?
Eikös rallitie pitäisi olla aina suljettu tie vai pystyykö turvallisuudesta noissa jotenkin tinkimään?
Kuulostaa hullun hommalta.
R-rallicuppien liikkuva shikaani?
22
777
Vastaukset
- Anonyymi
Älä yritä mollata R-rallicuppia. Näitä on tapahtunut silloin tällöin myös AKK:n kisoissa ja varmasti tulee tapahtumaan jatkossakin. Olin itse aikoinaan SM rallin pätkällä jossa siviiliauto ajoi ralliautoja vastaan mutta mitään ei sattunut kun rallikuljettaja oli ajantasalla ja valppaana.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Siis mitä ihmettä?
Tuliko siviiliautoja jollain erikoiskokeella kilpailijoiden välissä?Tuolla ainakin.
Käsittääkseni poliisin tutkinnassa
https://www.iltalehti.fi/ralli/a/651c293a-3320-40c4-b70e-738f2d568c36- Anonyymi
Joo, onhan noita aina välillä sattunut..itekkin nähnyt pari kertaa. Onneks ei ainakaan vielä ole sattunut mitään kilpailuissa...treeneissä kylläkin! Kerran on laskettu reitille kesken kilpailun, siinä vähän säikähtää kun kilpuri vetää ohi...onneks oli sama suunta....
- Anonyymi
Pitäishän tästä saada myös järjestäjä isot sanktiot jos eivät osaa sulkea teitä asianmukaisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäishän tästä saada myös järjestäjä isot sanktiot jos eivät osaa sulkea teitä asianmukaisesti.
Järjestäjillä on sulkumiehet mutta jos, kuten tuossa jutussakin, joku aikoo ajaa sulkumiehen yli niin mielelläni minäkin siirtyisin sivuun. Sen jälkeen reitille menijä on vastuussa kaikesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järjestäjillä on sulkumiehet mutta jos, kuten tuossa jutussakin, joku aikoo ajaa sulkumiehen yli niin mielelläni minäkin siirtyisin sivuun. Sen jälkeen reitille menijä on vastuussa kaikesta.
Joo, aika mahdoton estää mitenkään... mut onneks järkkärit ja katsojat ovat yleensä skarppeja jos noin käy....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, aika mahdoton estää mitenkään... mut onneks järkkärit ja katsojat ovat yleensä skarppeja jos noin käy....
Auto poikittain tielle…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auto poikittain tielle…
Sä voit luovuttaa omasi siihen käyttöön...
- Anonyymi
Mutta ei pätkää suljeta niin että seistään siiman edessä, itse monesti pätkälle kävellessä olen ääneen todennut että nyt on pätkä suljettu oikeaoppisesti kun on ollut henkilö-auto tai joku muu vastaava laite tiellä poikittain. Jos siitä sitten joku kyöpelivuoren emäntä luudalla laskee yli ja lentää pätkälle niin antaa mennä vaan. Tietä pitkin ei pitäisi päästä. Kenenkään .Ikinä. T: Man Is The
- Anonyymi
Näköjään suljetaan.
- Anonyymi
Kyllä se pitäis riittää että on järkkäri ja siima....mutta aina on joku pässi joka änkee jostain, jos ei muuta niin mönkijällä, traktorilla tai kelkalla...
- Anonyymi
Voisit olla järjestelyissä mukana kun noin tarkkaan arvostelet toisten tekemisiä.
Sulla vois olla uusia ideoita asioihin ja juttuihin. Anna ne rallin käyttöön ja lisää
turvallisuutta omalta osaltasi. - Anonyymi
Siis maaliinkin laitat auton poikittain ettei kukaan pääse? Sieltä se auto tuli.. laita lähtöönkin auto poikittain niin ei kukaan pääse pätkälle,sitte on suljettu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis maaliinkin laitat auton poikittain ettei kukaan pääse? Sieltä se auto tuli.. laita lähtöönkin auto poikittain niin ei kukaan pääse pätkälle,sitte on suljettu..
Käy joskus rallissa ja tutustu sen järjestämiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se tullut välitieltä tai jostain vastaavasta tienhaarasta? Olihan siitä videokin hetken näkyvillä.
- Anonyymi
Tässä ei ole mitää epäselvää kun että auto poikittain pistoon ja thats it
- Anonyymi
Jos sinä annat autosi...kun kaikilla sulkumiehillä ei autoa ole....?
- Anonyymi
Kyllä täällä on fiksua porukkaa...🤣🤣🤣
- Anonyymi
Sinäkin täällä 🤣
- Anonyymi
Pöhköä porukkaa itäsuomessa, Suomussalmi rallissa samanlainen tapaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904