Mites vuosi 2023

Anonyymi-ap

Meni noin niinku omasta mielestä.

59

791

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huonosti ja piste.

• Vuosi meni hyvin kiitos kysymästä. Paljon vemputtelua sekä nörtittelyä.

Ostin tänä vuonna ison kasan Alien kirjoja, sekä ne sarjakuvakokoelmat mitkä Marvel uudelleenjulkaisi. Niitä lueskellut hiljalleen iltaisin. H.R. Giger on kyllä tehnyt upean luomuksen.n

Seuraavana vuonna tuleekin sitten se uusi elokuva, sitä odotellessa.

• Miten aloittajan vuosi mennyt?

• Anonyymi

Vähän huonosti äidin kuolema.

• Anonyymi kirjoitti:

Vähän huonosti äidin kuolema.

Voi ei! 🥺 Syvimmät osanottoni ja halaus.

• Anonyymi

Pakko myöntää että huonosti… Lähivuosina tulee 40v mittariin ja tämä on ollut ehkä heikoin vuosi ainakin aikuisiän aikana. Ei mitään isoja menetyksiä tai muutoksia tällä kertaa, mutta alakuloa ja ahdistusta. Olisi kai pitänyt jo toipua aiemmista vuosista ja löytää uutta mielihyvää & onnea, kun siihen en olekaan pystynyt niin tuntuu ettei elämä ole oikein mitenkään hyvää. Sinnittelyä, asioiden hoitamista, tulevaisuus pelottaa ja masentaa.

• Anonyymi

Kaikki muuttuu vielä paremmaksi. Usko pois ❤️

• Anonyymi

Yhtä jännästi kuin jossain kauhuelokuvassa meni.
      Rose Maryn painajainen.

• Anonyymi

Kohta se TULEE loppuu.

• Anonyymi

Tj nolla

• Anonyymi

Todella huonosti.

• Anonyymi

Kiitos, hyvin on mennyt. Tai no... mutta eteenpäin mennään kuin lohi vastavirtaan. Välillä tulee suvanto, jossa huilia. Mutta rahat on aina loppu ja sairaudet piinaavat. Onneksi olen vahva aikuinen nainen, enkä mikään hupakko.
      Kaikesta selvitään!

• Anonyymi

Hyvä tsemppiä.

• Anonyymi

Hermot oli lähellä palaa kun näkyi niin paljon niitä autuaita kusetettuja kuminaamoja jotka korostuu ihan liikaa kun väki on muutenkin vähäistä, mutta onneksi hymyt on hyytyny ja parempaa luvassa näin voi kai turvallisin mielin sanoa

• Anonyymi

Järven pinta jäänynyt talvipakkasessa love it

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Järven pinta jäänynyt talvipakkasessa love it

Nimenomaan iha ankri böört joka olikin pikkutsirppi, animointi vääristää kuvaa

• Anonyymi

Todella hyvin. Oli se mitä luvattiin, muutoksen vuosi.

• Anonyymi

Olisi voinut mennä paremminkin, pitää ottaa takaisin ja kuitata menetys.

• Anonyymi

Ilman häntä, meni💔

• Anonyymi

Vuosi meni aika hyvin. Toivon, että vuodesta 2024 tulee vielä onnellisempi.

• Anonyymi

Päin helvettiä meni.

Tammikuun alussa otan viimein sen avioeron, joka minun olisi pitänyt ottaa jo kaksi vuotta sitten.

• Anonyymi

Siinähän se meni. Vuosi muiden joukossa. Sain paljon itsestäni irti ja opin paljon uutta.

• Anonyymi

Hurja vuosi. Paljon on tapahtunut. Uusia ihmisiä, mahtavia kokemuksia. Parisuhde sen sijaan on mennyt päin persettä koko vuoden, itseasiassa pidempäänkin. Sitä on yritetty korjata huonoin tuloksin. Kun saisi jostain voimaa repäistä itsensä irti.

• Anonyymi

Se on se muutos mikä pelottaa ja jos vielä asutaan yhdessä ni ei oo helppo lähteä. Kokemusta on! Turhaa kärvistellä huonossa suhteessa, ku vois olla onnellinen. Kokemus opettaa ja näkee asioita selvemmin nyt.

Tää vuosi menny tosi kivasti. Onneksi uskaltauduin lähtee huonosta työpaikasta vaikka ei ollu varmuutta heti uudesta paikasta. Tiesin et oli lähdettävä ja en kadu hetkeäkään sitä päätöstä. Löyty niin kiva paikka lopulta. Eihän sitä tiedä mihin ens vuos kuljettaa! Joku uus harrastus. Laulusta taas kiinnostunu pitkästä aikaa ni ehkä sitä tai derbyy.

• Anonyymi

Kiusaamista oli yhä liikaa. Nyt näyttää siltä että se loppuu kokonaan. Mikä on erittäin hyvä asia!

• Anonyymi

Kovasti oli yrittämistä minulla mutta mikään ei sitten ollutkaan mun juttu. Tarvitsen aitoa muutosta.

• Anonyymi

intensiivinen, vahva

• Anonyymi

Oli raskas vuosi. Olin työttömänä, hain töitä, pääsin opiskelemaan, oli äidin hoitoa ja lopulta kuolema ja hautajaiset.

• Anonyymi

Köyttä ei tarvinnut rasvata kertaakaan vaikka avioerokin kuvioihin mahtui 😁, kai tässä sitten ihan hyvin menee

• Anonyymi

Aika hyvin. Onneksi jokin suuri voima johdatteli tänne ja pedofiili paljastui

• Anonyymi

Paras vuosi pitkään aikaan. Ensi vuodesta tulee vielä parempi, toivottavasti. Siihen pyritään.

• Anonyymi

Ei ole ok tämä millään tasolla

• Anonyymi

Ei senkummempi vuosi kuin edeltäjänsä. Terveyshuolia lisää.

• Olihan siinä hetkensä, mutta kaiken kaikkiaan aika tylsästi meni. Ei ainakaan rakkausasioissa juurikaan poikennut edellisistä vuosista. Sellaista se on vanhaksi tuleminen.

• Anonyymi

Ei rakkaus katso ikää, todellakaan. Jotkut löytävät toisensa vanhainkodissakin. Eri asia on sitten, jos ei omanikäiset kiinnosta.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei rakkaus katso ikää, todellakaan. Jotkut löytävät toisensa vanhainkodissakin. Eri asia on sitten, jos ei omanikäiset kiinnosta.

Eipä se niinkään toimi, että ulkopuolelta tullaan sanomaan, minkä pitäisi kelvata... Mene kysymään Rennyltä ja Dannyltä, että miksi eivät katsele ikäisiään?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Eipä se niinkään toimi, että ulkopuolelta tullaan sanomaan, minkä pitäisi kelvata... Mene kysymään Rennyltä ja Dannyltä, että miksi eivät katsele ikäisiään?

Ei kukaan niin ole väittänytkään.

Siinä vaiheessa kun ukolla on taskut täynnä rahaa ja julkisuutta vaikka muille jakaa, niin tietyntyyppiset nuoret naiset voivat kiinnostua, koska itse hyötyvät siitä. Suurinta osaa nuorista naisista ei sittenkään vanhat kääkät kiinnosta. Niin se vain menee.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan niin ole väittänytkään.

Siinä vaiheessa kun ukolla on taskut täynnä rahaa ja julkisuutta vaikka muille jakaa, niin tietyntyyppiset nuoret naiset voivat kiinnostua, koska itse hyötyvät siitä. Suurinta osaa nuorista naisista ei sittenkään vanhat kääkät kiinnosta. Niin se vain menee.

No niin näyttää menevän. Ja siinähän menee sitten...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kiinnosta.Eikä ole pakko.

• Anonyymi

hyvin vittumainem vuosi, voin kuvitella yhden ihmisen taas ajattelevan voi voitti se saa hyvää, eikä vieläkään tee kuten käsken tai kuten olisi hyvä minulle ja minun määräämille ihmisille. kyllä minä. irti sille vielä näytön ja laitan sen matalaksi. se on kuule karma edessä saatte ihan sitä mitä ootte itse tehnyt. enkä minä tee yhtään mitään. itseppä olette järjestäneet ja tehneet, ette ehkä ole niin hyviä kuin luulette, tai niin vaikutusvaltaisia.

• Anonyymi

minä toivon niille hyvää ja olen heille hyvä jotka sitä toivovat minulle, ja eivät aiheuta tai tee mitä jotkut ovat tehneet viime vuodet.

• Anonyymi

nyt ootte kostonne saaneet ja toivon ettei tarvitse tehdä missään yhteistyötä. ei edes laihdutuksessa tai missään asiassa. tämän kevään jälkeen ei toivottavasti tarvitse ikinä nähdä tai olla tekemisissä. jatkoa edelliseen.

• Anonyymi

Super nopeasti, ei jäänyt juuri muisteltavaa

• Anonyymi

Nopeestiko meni. Onhan noi monivuotisia prosesseja

• Anonyymi

Joskus se success kuitenkin tulee. Se on solun ja voiman laki

• Anonyymi

Otin yhteyttä kaivattuuni vuosien jälkeen. Ei aluksi sanonut oikein mitään, mutta lopulta innokkaasti kertoi kuulumiset, ja sanoi, että olen hänelle kuin sisar, en poikaystävä :(

• Anonyymi
    • Anonyymi

Työttömäksi oli ihan helkastin paljon tekemistä, eimeinannu tunnit päivässä riittää, kunnes laastipussit ja maalipurkit oli tyhjiä. Enskesänä saa kannella ympäri vuorokauden /ympäri mäkiä puita läjälle, mikäli edelleen työttömänä.

• Anonyymi

Pska mikä pska.

• Anonyymi

Se on täytetty

• Anonyymi

Naista sain

• Anonyymi

Naista saanut helposti.....

• Anonyymi

Voisin olla hänelle empaattisempi, kuten jotkut miehet huomaavat, jos toinen menettää liikaa kiloja yms.

• Anonyymi

Toivon että vuosi 24 on parempi.

• Anonyymi

Huonosti.

• Anonyymi

Todella huonosti.

• Anonyymi

Hyvä vuosi on ollut. Mukavien ihmisten seurassa paljon aikaa vietetty.
      Toivottavasti myös ensi vuonna samalla tyylillä

• Anonyymi

Onneksi tämä vuosi on kohta taputeltu.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea

Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja
      NATO
      320
      2109
    2. En luovuta

Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail
      Ikävä
      63
      1357
    3. Matti Nykänen dokumentti tuli tv:stä - Katsoitko ja mitä ajatuksia herätti?

Matti Nykänen -dokumenttielokuvassa läheiset puhuivat legendasta, maailman parhaasta mäkihyppääjästä. Vaikeitakaan asioi
      Media
      58
      1028
    4. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      5
      1016
    5. Keskusteluista julkisia.....

Näköjään lähettiin sitten sille linjalle että laitetaan asioita tänne aloituksiin yksityiskeskusteluista. (huom. moniko
      Ikävä
      131
      964
    6. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      134
      905
    7. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      11
      865
    8. T rakastan

Rakastan sinua, en halua elää ilman. ❤️
      Ikävä
      63
      816
    9. Rakas nainen

Ihastuin sinuun, vaikka en olisi saanut. Tulen sinusta levottomaksi, onnelliseksi ja surulliseksi. Kaipaan näkemistäsi e
      Ikävä
      22
      749
    10. Päivän aforismi

Mitä vaikeampi nainen on saavuttaa, sitä varmemmin saatte hänestä kumppanin, joka ei lähde ensimmäisen liehittelijän mat
      Ikävä
      84
      725
    Aihe