Meni noin niinku omasta mielestä.
Mites vuosi 2023
59
791
Vastaukset
- Anonyymi
Huonosti ja piste.
Vuosi meni hyvin kiitos kysymästä. Paljon vemputtelua sekä nörtittelyä.
Ostin tänä vuonna ison kasan Alien kirjoja, sekä ne sarjakuvakokoelmat mitkä Marvel uudelleenjulkaisi. Niitä lueskellut hiljalleen iltaisin. H.R. Giger on kyllä tehnyt upean luomuksen.n
Seuraavana vuonna tuleekin sitten se uusi elokuva, sitä odotellessa.Miten aloittajan vuosi mennyt?
- Anonyymi
Vähän huonosti äidin kuolema.
- Anonyymi
Pakko myöntää että huonosti… Lähivuosina tulee 40v mittariin ja tämä on ollut ehkä heikoin vuosi ainakin aikuisiän aikana. Ei mitään isoja menetyksiä tai muutoksia tällä kertaa, mutta alakuloa ja ahdistusta. Olisi kai pitänyt jo toipua aiemmista vuosista ja löytää uutta mielihyvää & onnea, kun siihen en olekaan pystynyt niin tuntuu ettei elämä ole oikein mitenkään hyvää. Sinnittelyä, asioiden hoitamista, tulevaisuus pelottaa ja masentaa.
- Anonyymi
Kaikki muuttuu vielä paremmaksi. Usko pois ❤️
- Anonyymi
Yhtä jännästi kuin jossain kauhuelokuvassa meni.
Rose Maryn painajainen. - Anonyymi
Kohta se TULEE loppuu.
- Anonyymi
Tj nolla
- Anonyymi
Todella huonosti.
- Anonyymi
Kiitos, hyvin on mennyt. Tai no... mutta eteenpäin mennään kuin lohi vastavirtaan. Välillä tulee suvanto, jossa huilia. Mutta rahat on aina loppu ja sairaudet piinaavat. Onneksi olen vahva aikuinen nainen, enkä mikään hupakko.
Kaikesta selvitään!- Anonyymi
Hyvä tsemppiä.
- Anonyymi
Hermot oli lähellä palaa kun näkyi niin paljon niitä autuaita kusetettuja kuminaamoja jotka korostuu ihan liikaa kun väki on muutenkin vähäistä, mutta onneksi hymyt on hyytyny ja parempaa luvassa näin voi kai turvallisin mielin sanoa
- Anonyymi
Järven pinta jäänynyt talvipakkasessa love it
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järven pinta jäänynyt talvipakkasessa love it
Nimenomaan iha ankri böört joka olikin pikkutsirppi, animointi vääristää kuvaa
- Anonyymi
Todella hyvin. Oli se mitä luvattiin, muutoksen vuosi.
- Anonyymi
Olisi voinut mennä paremminkin, pitää ottaa takaisin ja kuitata menetys.
- Anonyymi
Ilman häntä, meni💔
- Anonyymi
Vuosi meni aika hyvin. Toivon, että vuodesta 2024 tulee vielä onnellisempi.
- Anonyymi
Päin helvettiä meni.
Tammikuun alussa otan viimein sen avioeron, joka minun olisi pitänyt ottaa jo kaksi vuotta sitten. - Anonyymi
Siinähän se meni. Vuosi muiden joukossa. Sain paljon itsestäni irti ja opin paljon uutta.
- Anonyymi
Hurja vuosi. Paljon on tapahtunut. Uusia ihmisiä, mahtavia kokemuksia. Parisuhde sen sijaan on mennyt päin persettä koko vuoden, itseasiassa pidempäänkin. Sitä on yritetty korjata huonoin tuloksin. Kun saisi jostain voimaa repäistä itsensä irti.
- Anonyymi
Se on se muutos mikä pelottaa ja jos vielä asutaan yhdessä ni ei oo helppo lähteä. Kokemusta on! Turhaa kärvistellä huonossa suhteessa, ku vois olla onnellinen. Kokemus opettaa ja näkee asioita selvemmin nyt.
Tää vuosi menny tosi kivasti. Onneksi uskaltauduin lähtee huonosta työpaikasta vaikka ei ollu varmuutta heti uudesta paikasta. Tiesin et oli lähdettävä ja en kadu hetkeäkään sitä päätöstä. Löyty niin kiva paikka lopulta. Eihän sitä tiedä mihin ens vuos kuljettaa! Joku uus harrastus. Laulusta taas kiinnostunu pitkästä aikaa ni ehkä sitä tai derbyy.
- Anonyymi
Kiusaamista oli yhä liikaa. Nyt näyttää siltä että se loppuu kokonaan. Mikä on erittäin hyvä asia!
- Anonyymi
Kovasti oli yrittämistä minulla mutta mikään ei sitten ollutkaan mun juttu. Tarvitsen aitoa muutosta.
- Anonyymi
intensiivinen, vahva
- Anonyymi
Oli raskas vuosi. Olin työttömänä, hain töitä, pääsin opiskelemaan, oli äidin hoitoa ja lopulta kuolema ja hautajaiset.
- Anonyymi
Köyttä ei tarvinnut rasvata kertaakaan vaikka avioerokin kuvioihin mahtui 😁, kai tässä sitten ihan hyvin menee
- Anonyymi
Aika hyvin. Onneksi jokin suuri voima johdatteli tänne ja pedofiili paljastui
- Anonyymi
Paras vuosi pitkään aikaan. Ensi vuodesta tulee vielä parempi, toivottavasti. Siihen pyritään.
- Anonyymi
Ei ole ok tämä millään tasolla
- Anonyymi
Ei senkummempi vuosi kuin edeltäjänsä. Terveyshuolia lisää.
Olihan siinä hetkensä, mutta kaiken kaikkiaan aika tylsästi meni. Ei ainakaan rakkausasioissa juurikaan poikennut edellisistä vuosista. Sellaista se on vanhaksi tuleminen.
- Anonyymi
Ei rakkaus katso ikää, todellakaan. Jotkut löytävät toisensa vanhainkodissakin. Eri asia on sitten, jos ei omanikäiset kiinnosta.
Anonyymi kirjoitti:
Ei rakkaus katso ikää, todellakaan. Jotkut löytävät toisensa vanhainkodissakin. Eri asia on sitten, jos ei omanikäiset kiinnosta.
Eipä se niinkään toimi, että ulkopuolelta tullaan sanomaan, minkä pitäisi kelvata... Mene kysymään Rennyltä ja Dannyltä, että miksi eivät katsele ikäisiään?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Eipä se niinkään toimi, että ulkopuolelta tullaan sanomaan, minkä pitäisi kelvata... Mene kysymään Rennyltä ja Dannyltä, että miksi eivät katsele ikäisiään?
Ei kukaan niin ole väittänytkään.
Siinä vaiheessa kun ukolla on taskut täynnä rahaa ja julkisuutta vaikka muille jakaa, niin tietyntyyppiset nuoret naiset voivat kiinnostua, koska itse hyötyvät siitä. Suurinta osaa nuorista naisista ei sittenkään vanhat kääkät kiinnosta. Niin se vain menee. Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan niin ole väittänytkään.
Siinä vaiheessa kun ukolla on taskut täynnä rahaa ja julkisuutta vaikka muille jakaa, niin tietyntyyppiset nuoret naiset voivat kiinnostua, koska itse hyötyvät siitä. Suurinta osaa nuorista naisista ei sittenkään vanhat kääkät kiinnosta. Niin se vain menee.No niin näyttää menevän. Ja siinähän menee sitten...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta.Eikä ole pakko.
- Anonyymi
hyvin vittumainem vuosi, voin kuvitella yhden ihmisen taas ajattelevan voi voitti se saa hyvää, eikä vieläkään tee kuten käsken tai kuten olisi hyvä minulle ja minun määräämille ihmisille. kyllä minä. irti sille vielä näytön ja laitan sen matalaksi. se on kuule karma edessä saatte ihan sitä mitä ootte itse tehnyt. enkä minä tee yhtään mitään. itseppä olette järjestäneet ja tehneet, ette ehkä ole niin hyviä kuin luulette, tai niin vaikutusvaltaisia.
- Anonyymi
minä toivon niille hyvää ja olen heille hyvä jotka sitä toivovat minulle, ja eivät aiheuta tai tee mitä jotkut ovat tehneet viime vuodet.
- Anonyymi
nyt ootte kostonne saaneet ja toivon ettei tarvitse tehdä missään yhteistyötä. ei edes laihdutuksessa tai missään asiassa. tämän kevään jälkeen ei toivottavasti tarvitse ikinä nähdä tai olla tekemisissä. jatkoa edelliseen.
- Anonyymi
Super nopeasti, ei jäänyt juuri muisteltavaa
- Anonyymi
Nopeestiko meni. Onhan noi monivuotisia prosesseja
- Anonyymi
Joskus se success kuitenkin tulee. Se on solun ja voiman laki
- Anonyymi
Otin yhteyttä kaivattuuni vuosien jälkeen. Ei aluksi sanonut oikein mitään, mutta lopulta innokkaasti kertoi kuulumiset, ja sanoi, että olen hänelle kuin sisar, en poikaystävä :(
- Anonyymi
Nyt on selkeetä. Jamaan ei tarvitse välttämättä tähdätä niinkään että se olisi kiikareissa https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009755862.html
- Anonyymi
Työttömäksi oli ihan helkastin paljon tekemistä, eimeinannu tunnit päivässä riittää, kunnes laastipussit ja maalipurkit oli tyhjiä. Enskesänä saa kannella ympäri vuorokauden /ympäri mäkiä puita läjälle, mikäli edelleen työttömänä.
- Anonyymi
Pska mikä pska.
- Anonyymi
Se on täytetty
- Anonyymi
Naista sain
- Anonyymi
Naista saanut helposti.....
- Anonyymi
Voisin olla hänelle empaattisempi, kuten jotkut miehet huomaavat, jos toinen menettää liikaa kiloja yms.
- Anonyymi
Toivon että vuosi 24 on parempi.
- Anonyymi
Huonosti.
- Anonyymi
Todella huonosti.
- Anonyymi
Hyvä vuosi on ollut. Mukavien ihmisten seurassa paljon aikaa vietetty.
Toivottavasti myös ensi vuonna samalla tyylillä - Anonyymi
Onneksi tämä vuosi on kohta taputeltu.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea
Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja3202109En luovuta
Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail631357Matti Nykänen dokumentti tuli tv:stä - Katsoitko ja mitä ajatuksia herätti?
Matti Nykänen -dokumenttielokuvassa läheiset puhuivat legendasta, maailman parhaasta mäkihyppääjästä. Vaikeitakaan asioi581028Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta51016Keskusteluista julkisia.....
Näköjään lähettiin sitten sille linjalle että laitetaan asioita tänne aloituksiin yksityiskeskusteluista. (huom. moniko131964- 134905
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi11865- 63816
Rakas nainen
Ihastuin sinuun, vaikka en olisi saanut. Tulen sinusta levottomaksi, onnelliseksi ja surulliseksi. Kaipaan näkemistäsi e22749Päivän aforismi
Mitä vaikeampi nainen on saavuttaa, sitä varmemmin saatte hänestä kumppanin, joka ei lähde ensimmäisen liehittelijän mat84725