on annettu eteenpäin jos te aiotte suunnitella minun varalle jotain ja tuon julki teidän nimiä kun te käytte vierailulla asunnossani.
Teidän nimet
12
315
Vastaukset
- Anonyymi
Ritva kävi taas ätmillä varastamassa toppahousut, seuraavaksi lähtee koneet ja vehkeet ja ätmin järki. Tutkintavankeus on aika kova paikka hiirulaiselle koska se on sitä kovemmalle jännämiehellekin
- Anonyymi
Kävikö Ritva herättämässä hygienia toimillaan mr piinaajan?
On se kumma kun ohjeita noudattaa on nekin väärin.
Ritvanko pitäisi siis hävitä kuin pieru Saharaan?
Ritva kun on köyhä nainen ,ei se häviäminen onnistu ihan heti. - Anonyymi
On se tuo ätmin fiktiovarjo vaan paikkakunnalta toiseen ehtivä pyykkituparosvo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävikö Ritva herättämässä hygienia toimillaan mr piinaajan?
On se kumma kun ohjeita noudattaa on nekin väärin.
Ritvanko pitäisi siis hävitä kuin pieru Saharaan?
Ritva kun on köyhä nainen ,ei se häviäminen onnistu ihan heti.Ritva lienee tämä palstalla nähty tuulimyllykin joka pitää ätmiä hereillä. Kysymys kuuluu onko Ritva sittenkin ätmin äitimuori
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se tuo ätmin fiktiovarjo vaan paikkakunnalta toiseen ehtivä pyykkituparosvo
Juha ja ritu tuli ja vei toppikset. Jollain ilveellä kukaan ei kuitenkaan ole vienyt ätmin neitsyyttä
- Anonyymi
täh 😂
- Anonyymi
Tämäkin ätmin kevyt henkäys on yllä selitetty auki mr keskipäivän piste
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkin ätmin kevyt henkäys on yllä selitetty auki mr keskipäivän piste
nyt ei ihan ymmärtän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt ei ihan ymmärtän
Sinun ei tarvitse leikkiä erikseen tyhmää, mutta sekin näkyy kun pinnistelet kovasti nääs ihan sitä varten
- Anonyymi
Kiitos huolenpidostasi ,
- Anonyymi
Suosittelen sinulle aitoa juttelua elävän ihmisen kanssa. Olet selvästi nyt vähän harhoissasi ja tarvitset jonkun joka tiputtaa sinua takaisin maan pinnalle. Minä en ainakaan tiedä kuka voisit olla.
- Anonyymi
Siis onx toi ätmi Miesnainen vai naismiestä jos sais? Ei meillä oo pyykkitupaa ja toppikset pysyy jaloos, niitä kukaan oikeen paskanhajuusena halua mukaansa. Mäki kaivan allakan kohta ja alan luetella nimiä, joilta voisin korjata neitseellisyyden... Siin jos se on rikki.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031678- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67871
- 45867
- 61835