Köyhiltä ei leikata, Julisti huijari-Purra

Anonyymi-ap

Jep. Ennen vaaleja purra sanoi TV haastattelussa : "Köyhiltä ei voi eikä saa leikata, meille se ei käy". Ja nyt se petturi leikkaa köyhiltä ja huonontaa työväestön ehtoja !! Pettämällä ja huijaamalla saatu kusetusJytky ! Katala rotta koko akka tuo purra..

52

375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin se sanoi, ja nyt tekee ihan muuta kuin sanoi ennen vaaleja.. Petosjytky & Huijausjytky.

      • Anonyymi

        !

        SDP ja LaitaVasemmisto +MyrkynVihreät Otti 4vuodessa 40Miljardia Velkaa !

        Sitten Ne SuuVaahdossa Huutivat - " Velkaa Ei Tarvi Koskaan Maksaa Takaisin "

        Ne Paskiaiset Valehteli SuomenKansalle - Päin Naamaa !

        Me Maksellaan Nyt Sitä Velkaa ja Maksavat Vielä LastenLapsetkin !

        Miten Ne Kehtasivatkin ? - Siis Miten Ne Kehtasivatkin ?

        ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        !

        SDP ja LaitaVasemmisto MyrkynVihreät Otti 4vuodessa 40Miljardia Velkaa !

        Sitten Ne SuuVaahdossa Huutivat - " Velkaa Ei Tarvi Koskaan Maksaa Takaisin "

        Ne Paskiaiset Valehteli SuomenKansalle - Päin Naamaa !

        Me Maksellaan Nyt Sitä Velkaa ja Maksavat Vielä LastenLapsetkin !

        Miten Ne Kehtasivatkin ? - Siis Miten Ne Kehtasivatkin ?

        ?

        Ei velkaa tarvitsekaan maksaa takaisin, vaan se voidaan hoitaa ottamalla uutta velkaa sen maksamiseen. Näinhän valtiot ovat yleensä toimineet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei velkaa tarvitsekaan maksaa takaisin, vaan se voidaan hoitaa ottamalla uutta velkaa sen maksamiseen. Näinhän valtiot ovat yleensä toimineet.

        Rakkaat afrikkalaiset. Menen nyt Suomeen presidentiksi, osaan soittaa urkuharmoonilla 200 virttä. Ketään ei jätetä


    • Anonyymi

      Mene töihin.

    • Anonyymi

      Uusin takinkääntöhän oli tämä että Ylen rahoitusta voi leikata mutta nythän ne päinvastoin lisää rahoitusta miljoonilla.

    • Anonyymi

      Huijareitahan persut on.

      • Anonyymi

        Pääministeri on kyllä kokoomuslainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääministeri on kyllä kokoomuslainen.

        Juu, mutta Kokoomus on aina sanonutkin leikkaavansa sieltä ja täältä. Se ei ole huijaus, jos sitten näin tekevät hallitukseen päästyään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääministeri on kyllä kokoomuslainen.

        Huoh, raskasta tämä omien viestien kommentointi,,


    • Anonyymi

      Ei se ookkaan tyhmä joka lupaa vaan se joka uskoo.

      • Anonyymi

        Jaa no enpä tiä. . Mut toista kertaa ei enään moni usko. PS on nyt nähty, öyhöttäviä huijareita joiden puheet ja lupaukset ei pidä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa no enpä tiä. . Mut toista kertaa ei enään moni usko. PS on nyt nähty, öyhöttäviä huijareita joiden puheet ja lupaukset ei pidä.

        Heippa tyhmä!


    • Anonyymi

      Nukkuvien puolue on olemassa hyvästä syystä. Moni heistä kiihotettiin rasismilla äänestämään ja nyt he kiroavat tyhmyyttään kun mitätön kaljarahakin katoaa.

    • Anonyymi

      Aika harvoin jos koskaan varmaankaan moista temppua tehty kannattajakunnalle , ihme ettei isompaa rähinää ole synnyttäny .

      • Anonyymi

        Ovat liian tyhmiä jopa siihen.


    • Anonyymi

      <"Köyhiltä ei voi eikä saa leikata, meille se ei käy". Ja nyt se petturi leikkaa köyhiltä ja huonontaa työväestön ehtoja !!>

      Joo, mutta nääs oikeistopuolueiden mielestä Suomessa ei ole köyhiä. Ja kun toimeentulotukea ei leikata, niin sen varassa roikkuvat elävät kuten ennenkin. Tällä tavalla oikeistopäättäjät menevät nukkumaan hyvin mielin. Hymysuin kallistavat päänsä tyynylle, kun ensi vuonna saavat itse kaikkein suurimmat veronalennukset. https://demokraatti.fi/nain-paljon-petteri-orpon-verotus-kevenee-nostaa-edelleen-myos-2-000-e-kk-puheenjohtajapalkkiona

      • Anonyymi

        Toimeentulotuelle putoa kohta puoli miljoonaa lisää ja sitten ne huomaa ettei työnteossa olekaan järkeä.


    • Anonyymi

      Purra joutui ulkonäön haukkumiskampanjan kohteeksi. Ketkä sen järjestivät? Eliitti on avoimesti ollut kauan sitä mieltä, että sosiaaliturva pitää poistaa. Olisiko ostanut Purran. Tämähän laihtui. Oli kuin tyylikoulun käynyt. Muuttui itsevarmaksi. Oliko luvattu tukea ja rahaa, kun muuttaa mielipiteensä???

      • Anonyymi

        Ilmaista leikkausta ei ole. Joku senkin maksaa.


    • Anonyymi

      Kaikkein köyhimmät ovat olleet ennen vaaleja jo toimeentuella ja siitähän ei leikata. Moni työtön varmaan ihmettelee mitä heiltä viedään ja voivat olla ihan rauhassa ei mitään. Mikäli se asumistuki laskee niin toimeentulotuki korjaa asian, koska siitä ei leikata. Omavastuu asumiskuluihin 5% on vähemmän kuin 1990 luvun 7% ja silloinkin pärjättiin. Köyhimmiltä ei siis olla leikkaamassa ja se paskanjauhanta loppukoon.

      • Anonyymi

        Näin on. Ne ketkä tässä kärsivät ovat soviteltua päivärahaa saavat osa-aikatyötä tekevät joilta menee nyt 300e suojaosa ja asumistuet mutta eivät saa toimeentulotukia työnsä takia. Osa-aikatyötä tekee moni jolla ei terveys salli täyteen työviikkoon, esim reuman tai minkä vaan muun sairauden joka haittaa työtä. Samaan aikaan elämäntapatyötön alkoholisti saa nostaa sen leikatun asumistuen toimeentulotuesta, eikä menetä käytännössä yhtään mitään. Toimeentulotuen varassa oleva elelee herroiksi valtion ylläpidolla ja nämä osa-aikatyölliset tippuvat pahimmillaan asunnottomiksi.

        Eikö olekin fiksusti suunniteltu päätös? Ehkäpä persut tässä muistivat heidän suurimman kannattajakuntansa eli ekämäntspatyöttömät alkoholistit.


      • Anonyymi

        Mitä sinne petos-persujen puoluetoimistolle kuuluu.

        Nykyisellä inflaatiotahdilla indeksikorotusten poistaminen on tehokkain tapa leikata sosiaaliturvaa.

        Toisaalta ... saatat perus-persuna olla niin yksinkertainen että et ymmärrä inflaatio-indeksi-yhtälöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Ne ketkä tässä kärsivät ovat soviteltua päivärahaa saavat osa-aikatyötä tekevät joilta menee nyt 300e suojaosa ja asumistuet mutta eivät saa toimeentulotukia työnsä takia. Osa-aikatyötä tekee moni jolla ei terveys salli täyteen työviikkoon, esim reuman tai minkä vaan muun sairauden joka haittaa työtä. Samaan aikaan elämäntapatyötön alkoholisti saa nostaa sen leikatun asumistuen toimeentulotuesta, eikä menetä käytännössä yhtään mitään. Toimeentulotuen varassa oleva elelee herroiksi valtion ylläpidolla ja nämä osa-aikatyölliset tippuvat pahimmillaan asunnottomiksi.

        Eikö olekin fiksusti suunniteltu päätös? Ehkäpä persut tässä muistivat heidän suurimman kannattajakuntansa eli ekämäntspatyöttömät alkoholistit.

        Ei työ estä toimeentulotuen saamista. Onko sinulla joku väärä käsitys asiasta? Ei tarvitse olla työtön sitä saadakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei työ estä toimeentulotuen saamista. Onko sinulla joku väärä käsitys asiasta? Ei tarvitse olla työtön sitä saadakseen.

        Noin 50000 töissäkäyvää suomalaista saa tällä hetkellä toimeentulotukea. Leikkausten jälkeen en osaa sanoa mutta luku tulee olemaan varmasti monta kertaa enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin 50000 töissäkäyvää suomalaista saa tällä hetkellä toimeentulotukea. Leikkausten jälkeen en osaa sanoa mutta luku tulee olemaan varmasti monta kertaa enemmän.

        Mene kahteen työhön!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene kahteen työhön!

        Voi olla että tarvitsen kolme työtä sillä olen vain tälläinen mitätön näkymätön siivooja enkä vaadi yhtään mitään mutta sivutöiden verotus tekee toisesta työn palkasta puolikkaan ja tarvitaan kolmaskin työ että saa kahden työn palkan. Kolmella työllä saisin käteen jo yli 2000 kuukaudessa. Hitsi ostaisin heti uudet kengät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla että tarvitsen kolme työtä sillä olen vain tälläinen mitätön näkymätön siivooja enkä vaadi yhtään mitään mutta sivutöiden verotus tekee toisesta työn palkasta puolikkaan ja tarvitaan kolmaskin työ että saa kahden työn palkan. Kolmella työllä saisin käteen jo yli 2000 kuukaudessa. Hitsi ostaisin heti uudet kengät.

        Olen 80 v- mummo. Tein aikanaan neljää työtä eli 32 tuntia vuorokaudessa. Nykynuoret ei kyllä jaksaisi tuota menoa vaikka niillä onkin sisävessat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 80 v- mummo. Tein aikanaan neljää työtä eli 32 tuntia vuorokaudessa. Nykynuoret ei kyllä jaksaisi tuota menoa vaikka niillä onkin sisävessat.

        Lisäksi minulla oli lapamato ja anemia koko ajan. En valittanut kertaakaan vaan olin onnellinen kun oli töitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei työ estä toimeentulotuen saamista. Onko sinulla joku väärä käsitys asiasta? Ei tarvitse olla työtön sitä saadakseen.

        Ei estä. Tulee vain kannattamattomaksi tehdä työtä, kun tt-tuesta saa saman rahan pelkällä hakemuslomakkeella. Jokainen palkkaeuro vähentää tukieuron.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei estä. Tulee vain kannattamattomaksi tehdä työtä, kun tt-tuesta saa saman rahan pelkällä hakemuslomakkeella. Jokainen palkkaeuro vähentää tukieuron.

        No monet tekee silti töitä kuitenkin. Eikö näitä ihmisiä kohdella huonosti? Mikä voisi olla ratkaisu tähän että jos tekee ahkerasti töitä mutta joutuu silti elämään toimeentulotuen varassa? Minä ehdotan että hänen palkkaa nostetaan sen verran ettei enää ole oikeutta ttt tukeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No monet tekee silti töitä kuitenkin. Eikö näitä ihmisiä kohdella huonosti? Mikä voisi olla ratkaisu tähän että jos tekee ahkerasti töitä mutta joutuu silti elämään toimeentulotuen varassa? Minä ehdotan että hänen palkkaa nostetaan sen verran ettei enää ole oikeutta ttt tukeen.

        Tekevät joo, Olisiko kyseessä jonkinlainen välitila varsinaista työtä odotellessa?


    • Anonyymi

      Purra, nimi kuin Putlerilla.

    • Anonyymi

      Myös Hitler kannattajineen soluttautui aluksi työväen puolueeseen, lopulta valtaan päästyään lakkauttaen puolueensa ja tapattaen kaikki maan sosialistijohtajat.

      "Persuhenkiset" toimijat, joita tapan on fasisteiksi nimittää, ovat jo varustautuneet asein, odottaen tilausuuttaa toteuttaa yhteiskunnan puhdistukset epäisänmaallisesta "kommunisti-aineksesta", kuten he jo 30-luvulla tekivät.

    • Anonyymi

      Mene töihin.

      • Anonyymi

        Olen punikki en usko että oikeasti toivot tuota.


    • Anonyymi

      Köyhiä on niin paljon, että hyvä kohde leikata. Ehkä alkaa muukin kiinnostaa, kun sohvalla kaljan kittaaminen

      • Anonyymi

        Riippuu vähän mitä sä tarkoitat tolla. Jos tarkoitat työtekoa niin se on ihan red flag mulle. Mulla hajoo duunissa pää.


    • Anonyymi

      Ei köyhiltä voi leikata, eihän ne edes omista mitään..telkussa oli asunnoton?työtön? Joka sai 900€ kuussa...mihin se käyttää ton 900€...asuu jossain asuntolassa? Riittääkö hän tuo ysisatanen edes viinan ja tupakkaan

      • Anonyymi

        Mistä se sai noin paljon?


      • Anonyymi

        Miks se ei mene töihin


    • Anonyymi

      Mene töihin...tai opiskele ammatti mihin osaamisesi riittää...näin tein minä yksinhuoltajana...
      Nyt velaton asunto, en tarvi asumis- enkä toimeentulotukea...

      • Anonyymi

        Olen opiskellut kaksi ammattia niihin mihin osaamiseni riitti. Saan toimeentulotukea palkan lisäksi.


      • Anonyymi

        Että mä nautin kun asunnoista ei enää kohta saa rahaa käytännössä lainkaan. Onko se betonikehikko sittenkään mikään sellainen järjettömän arvokas omaisuus miksi se on joskus arvotettu.


    • Anonyymi

      Luojan kiitos nykyinen hallitus pistää velanoton kuriin.

      • Anonyymi

        Päinvastoin, tekee yhä vain enemmän velkaa!


    • Anonyymi

      Otsä rotta! Hyvinvointialueet nostaa vain omia etujaan. Valtion pitäisi valvoa mitrn rahansa jakaavat. Ja järjestääkö vain kavereilleen työpaikat ja palkat kohdilleen. Nyt hunonnetaav vain työläisen asemaa joissain kunnissa.

      • Anonyymi

        Etkö menisi katkolle tai johonkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö menisi katkolle tai johonkin?

        Eikun vaihdan katkojan ladaan


    • Anonyymi

      Persut on huijareita.

      • Anonyymi

        Niin on


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      702
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      701
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe