Kuinka voin erottaa onko esim kaupassa liikkuvat henkilöt venäläisiä vai ukrainalaisia. Kielestä, ulkonäöstä ei...
Mistä tunnet sä ystävän
22
735
Vastaukset
- Anonyymi
No hajust mää ne erotan.
- Anonyymi
Kerro tarkemmin? Pitääkö nuuhkia alapäätä kuin koira vai kuinka erotat heidät..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro tarkemmin? Pitääkö nuuhkia alapäätä kuin koira vai kuinka erotat heidät..?
Slobot haisee paskalle kilometrin päähän.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ukrainalaiset erottaa siitä että niillä on suomalaisten maksamat merkkivaatteet päällä ja ostoskärryt täynnä muita kuin tarjoustuotteita! Loisivat Suomessa.
- Anonyymi
Valtio varmaan maksaa lomamatkat kotimaahan kuten somaleille viimeiset 35 vuotta.
- Anonyymi
Jos ne eivät viihtyisi täydellä ylläpidolla Suomessa niin kai ne lähtisivät menemään.
- Anonyymi
Venäläisten hulluutta Ukranalaiset on Suomeen pakoon tulleet ,se on ainoa syy.
Venäläisillä on suippokorvat , siitä ne erottaa muista ihmisistä ja lisäksi Venäläiset on kovia valehtelemaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ne eivät viihtyisi täydellä ylläpidolla Suomessa niin kai ne lähtisivät menemään.
Imatralta heitä ajaa pois se ettei täällä ole töitä kaikille halukkaille. Osa on jo muuttanutkin pääkaupunkiseudulle töiden perään.
- Anonyymi
Sotapakolaisia Ukrainalaiset ovat , Venäjän raakalaismaista hyökkäystä karkuun lähtivät.
- Anonyymi
Työtä vieroksuvia yhteiskunnan elättejä on meillä kantaväestössäkin huru mycket.
No murhaa se on sota joka päivä ihmisiä kuolle sota
Mutta jos kaikki Ukrainalaiset naiset ovat pakolaisia mistä sitten Venäjä voi raiskaa
2 vuotta sota emme nähnyt joka Ukraina naiset TV SSA sano että Venäjä raiskannut
Mutta me nähnyt Heidän elokuva ja he ovat ylpeä kuinka Amerikkalaiset raiskasi Vietnami naiset
Oho anteeksi nyt muistin että UNCLE SAM heillä' on oikeus- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
No murhaa se on sota joka päivä ihmisiä kuolle sota
Mutta jos kaikki Ukrainalaiset naiset ovat pakolaisia mistä sitten Venäjä voi raiskaa
2 vuotta sota emme nähnyt joka Ukraina naiset TV SSA sano että Venäjä raiskannut
Mutta me nähnyt Heidän elokuva ja he ovat ylpeä kuinka Amerikkalaiset raiskasi Vietnami naiset
Oho anteeksi nyt muistin että UNCLE SAM heillä' on oikeusPutlerin trolli ei oikein hallitse suomen kieltä
Anonyymi kirjoitti:
Putlerin trolli ei oikein hallitse suomen kieltä
Lammas oliko kieli ongelma vai viesti on lian raskas sinun pieni aivo et osaa vastata
- Anonyymi
Miul on fu#k Putin paita. Se päällä kun tuijottaa vähän aikaa niin kansalaisuus selviää..
- Anonyymi
Näit sie ku mie yks päivä tuijotin takas siinä liiterin eessä neljän maissa? Sie olit vissii vähä jurrissa? Ainakii sie otit yhen askeleen eteen ja pari taakse…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näit sie ku mie yks päivä tuijotin takas siinä liiterin eessä neljän maissa? Sie olit vissii vähä jurrissa? Ainakii sie otit yhen askeleen eteen ja pari taakse…
En mie käy liiterissä ja harvoin oon siiderissä, enkä mie suomalaisia tuijota. Venäläisiä mie kyykytän pelkällä katseella.
- Anonyymi
Haluaisin muistuttaa keskustelukumppaneitani, että ennen 24.02.2022 tuskin joku meistä voisi niitä slavilaisiä erottaa......., mutta nyt OK kyllä .....esim. Lidlissa...tämä on ukrainalainen SLAVA UKRAINE..tuo on venäläinen V......u!
Varo virhettä! - Anonyymi
Hävettääkö olla venäläinen? Tunnetusti maailman typerin kansa. Ja harhaanjohtaja putin, räkäpallon arvoinen vajakki.
- Anonyymi
Välillä hävettää, mutta jos olisin HOHOL( ukrainalainen), sit rupes itkemään.
Kun vanhassa juutalaisessa sananlaskussa:" mis hohol on käynyt, evrejy ei ole asja", tai " kun hohol on syntynyt, evrey rupes itkemään",
PS. Tiedoksi evrey on juutalainen.
- Anonyymi
Evreyt uuniin.
- Anonyymi
Aghtun juden
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579