Kiitos hallitus!

Anonyymi-ap

Äänestän jatkossakin PS. Leikkaukset eivät koske meitä yksinäisiä sontaseppoja millään tavalla vaan päinvastoin. "Toimeentulotuen perusosan määrää korotetaan vuoden alusta kansaneläkeindeksin mukaisesti 5,9 prosenttia. Siten yksinasuvan perusosa nousee 32,60 eurolla 587,71 euroon kuukaudessa".

Kiitos oikein paljon Petteri Orpo & Riikka Purra.

18

456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aivan oikein! Leikkaukset kohdistuvat siihen työttömäksi jäävään 1hoitsun kaverin ansiosidonnaiseen. Eli jälleen 1hoitsun fantasiat sontaseppojen metsäleireistä ja pakkotyöstä laitoksissa ovat osoittautuneet perättömiksi.

      Hauskahan sitä on seurata vuosikymmenestä toiseen, kun 1hoitsun visiot ovat aina kulman takana tulossa

      Asd

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😋 ­­N­­­y­­­m­­f­­­o­­m­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18188446L

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Niinpä. Tiedätkin varmaan, että julkinen sektori hoitaa mahdollisimman ystävällisesti alkoholin aiheuttamien sairauksien takia hoitoon joutuneet.
      He suorastaan tekevät kaikkensa pelastaakseen alkoholistin hengen samoin muu päihdehuolto vaihtaa paljon merkitsevän katseen, jos toistamiseen tapaavat saman asian tiimoilta. Niin ja lisäksi kirjoitamme nykyisin juopoille vain ketipinoria rauhoittamaan sen varmaan olet huomannut, koska yksityisiin sinulla ei ole varaa ja tajuat tyhmyytesi vasta liinavaatevarastossa.

    • Tässä kommunistisessa maassa on mukava ja hyvä olla kunhan vain ei itse ole siinä samassa kommunistisessa leikissä mukana ja valikoden ottaa kommunismin puolelta parhaat asiat ja loput kapitalismista. Muuten ei pärjää

    • Anonyymi

      Tällä osiolla jauhetaan aina niin paljon psskaa, että sonta tulee jo korvista ULOS, eikä mene siis sisään.

      Ensinnäkin me alkoholistit olemme alinta kastia sairaalassa. Vaikka minkälaiset tuskat olisi päällä, muut menevät jonon ohi. Kokemusta on.

      • Anonyymi

        Minä olen saannut aina erittäon kiitettävää hoitoa. Minut on haettu kotoa lanssilla ja palautettu KELA taksilla plus 1hoitsu antaa erinomaista hoitoa, kun pelkää menettävänsä työpaikkansa thaimaasta tulleelle kauniille nuorelle hoitajalle joka on valmis antamaan happyending ennen potilaan kotiuttamista jos saa 20€.

        Kylmät kädet se aito oikea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen saannut aina erittäon kiitettävää hoitoa. Minut on haettu kotoa lanssilla ja palautettu KELA taksilla plus 1hoitsu antaa erinomaista hoitoa, kun pelkää menettävänsä työpaikkansa thaimaasta tulleelle kauniille nuorelle hoitajalle joka on valmis antamaan happyending ennen potilaan kotiuttamista jos saa 20€.

        Kylmät kädet se aito oikea.

        Tosin viimeksi en saanut julkiselta sektorilta bentsoja?Vaikuttaako asiaan päihderiippuvuus vai apteekkimurto?
        Tapasin hyvän osastolääkärin ja sain bentsoja vahvemmat aineet atarax ja propral.
        Ajelin Kelataksilla residenssiini jatkamaan ryypiskelyä reseptit taskussa.
        Eivät kuitenkaan auttaneet? Siemailen hyvää kuohuvaa kotimaista olutta vaihteeksi haimasta huolimatta.
        - Kylmis, se hieman aidompi sontaseppo…kuten Santtu viime yönä sen muotoili kuin savenvalaja, että mausta sen tuntee,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen saannut aina erittäon kiitettävää hoitoa. Minut on haettu kotoa lanssilla ja palautettu KELA taksilla plus 1hoitsu antaa erinomaista hoitoa, kun pelkää menettävänsä työpaikkansa thaimaasta tulleelle kauniille nuorelle hoitajalle joka on valmis antamaan happyending ennen potilaan kotiuttamista jos saa 20€.

        Kylmät kädet se aito oikea.

        Aito oikea Kylmis ei ole moneen vuoteen enää kirjoitellut nimimerkillään. Teidän feikkien tulisi vähän ajatella omaa mielenterveyttänne.

        Tietääkseni Kylmis-pakkomielle (lat. Kylmis Kiimatus) on nykyään ihan diagnoosin arvoinen mielenterveysongelma, johon on saatavilla ilmaista apua. Ilman hoitoa et voi jo vuosikausia jatkuneesta mielisairaudestasi parantua.

        Pahimmillaan tuo Kylmis-kiima voi johtaa pakkohoitoon psykiatriselle osastolle (potilaiden kesken: suljetulle).
        Jokainen kyllä aina väittää, että voisi lopettaa milloin tahansa kun haluaa, mutta kokeileppa, eipä kuule onnistu enää sinun tapauksessasi ilman ammattiapua.

        -M1


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tosin viimeksi en saanut julkiselta sektorilta bentsoja?Vaikuttaako asiaan päihderiippuvuus vai apteekkimurto?
        Tapasin hyvän osastolääkärin ja sain bentsoja vahvemmat aineet atarax ja propral.
        Ajelin Kelataksilla residenssiini jatkamaan ryypiskelyä reseptit taskussa.
        Eivät kuitenkaan auttaneet? Siemailen hyvää kuohuvaa kotimaista olutta vaihteeksi haimasta huolimatta.
        - Kylmis, se hieman aidompi sontaseppo…kuten Santtu viime yönä sen muotoili kuin savenvalaja, että mausta sen tuntee,,,

        Mitähän täällä on oikein muotoiltu? Kadett been takavaloja?


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Mitähän täällä on oikein muotoiltu? Kadett been takavaloja?

        Tässä sen näkee Saunis, että ei ikinä kannata paljastaa mitään yksityiselämästään tänne. Trollit tulevat aina ja ikuisesti jauhamaan niistä, esiintymään sinuna Maailman tappiin asti, vaikka itse uhri ei olisi kirjoitellut enää vuosiin palstalle.

        Koita muistaa se jopa kovassa humalassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä sen näkee Saunis, että ei ikinä kannata paljastaa mitään yksityiselämästään tänne. Trollit tulevat aina ja ikuisesti jauhamaan niistä, esiintymään sinuna Maailman tappiin asti, vaikka itse uhri ei olisi kirjoitellut enää vuosiin palstalle.

        Koita muistaa se jopa kovassa humalassa.

        Rekisteröity nimimerkki. Ja sitä paitsi täysin raitis


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Rekisteröity nimimerkki. Ja sitä paitsi täysin raitis

        Kyllähän Kylmiskin yritti, molempia. Todella huonolla menestyksellä. Tuli vaan valtavasti rekisteröityneitä feikkejä, sekä yritys olla selvinpäin kesti vain päivät.

        Pystyisitkö esimerkiksi ITSE olemaan jauhamasta Kylmiksestä edes yhden päivän? Epäilen. Kylmiksellä vahva riippuvuus alkoholiin ja sinulla Kylmikseen.

        Mikä avuksi teille molemmille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän Kylmiskin yritti, molempia. Todella huonolla menestyksellä. Tuli vaan valtavasti rekisteröityneitä feikkejä, sekä yritys olla selvinpäin kesti vain päivät.

        Pystyisitkö esimerkiksi ITSE olemaan jauhamasta Kylmiksestä edes yhden päivän? Epäilen. Kylmiksellä vahva riippuvuus alkoholiin ja sinulla Kylmikseen.

        Mikä avuksi teille molemmille?

        Kylmis katkolle ja Saunis lataamoon. Hyvin yksinkertaista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän Kylmiskin yritti, molempia. Todella huonolla menestyksellä. Tuli vaan valtavasti rekisteröityneitä feikkejä, sekä yritys olla selvinpäin kesti vain päivät.

        Pystyisitkö esimerkiksi ITSE olemaan jauhamasta Kylmiksestä edes yhden päivän? Epäilen. Kylmiksellä vahva riippuvuus alkoholiin ja sinulla Kylmikseen.

        Mikä avuksi teille molemmille?

        Eihän se rekisteröinti voi olla niin vaikeaa. Esim KyLmis nimimerkki tms?


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Eihän se rekisteröinti voi olla niin vaikeaa. Esim KyLmis nimimerkki tms?

        Koita nyt tajuta, että yritti sitä vuosia sitä ja feikit rekisteröivät vain lukuisia vastaavia nimimerkkejä.

        Etkö ole tajunnut vieläkään, miksi tällä palstalla kaikki haluaa kirjoittaa vain täysin anonyymina ilman nimimerkkiä, kuten Tissu ja Kylmis?


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Eihän se rekisteröinti voi olla niin vaikeaa. Esim KyLmis nimimerkki tms?

        Jo pelkästään tuo ehdotus saa jonkun feikin tekemään tunnuksen prikulleen tuolla nimellä. Aidolla ei ole mitään tekemistä teidän sekoiluiden kanssa.


    • Anonyymi

      Meillä ei johtoryhmässä ole yhtään thaimaalaista.
      Idea on hyvä,sillä nykyisin on todettu,että puutteellinen suuhoito on syynä moniin sairauksiin.Tärkeämpi syy on pitkäsääristen venäläisten tehtaankaduntyttöjen toimitusvaikeudet.

    • Anonyymi

      30 eurolla saa paljon sokeria ja hiivaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe