Kiitos hallitus!

Anonyymi-ap

Äänestän jatkossakin PS. Leikkaukset eivät koske meitä yksinäisiä sontaseppoja millään tavalla vaan päinvastoin. "Toimeentulotuen perusosan määrää korotetaan vuoden alusta kansaneläkeindeksin mukaisesti 5,9 prosenttia. Siten yksinasuvan perusosa nousee 32,60 eurolla 587,71 euroon kuukaudessa".

Kiitos oikein paljon Petteri Orpo & Riikka Purra.

18

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aivan oikein! Leikkaukset kohdistuvat siihen työttömäksi jäävään 1hoitsun kaverin ansiosidonnaiseen. Eli jälleen 1hoitsun fantasiat sontaseppojen metsäleireistä ja pakkotyöstä laitoksissa ovat osoittautuneet perättömiksi.

      Hauskahan sitä on seurata vuosikymmenestä toiseen, kun 1hoitsun visiot ovat aina kulman takana tulossa

      Asd

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😋 ­­N­­­y­­­m­­f­­­o­­m­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18188446L

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Niinpä. Tiedätkin varmaan, että julkinen sektori hoitaa mahdollisimman ystävällisesti alkoholin aiheuttamien sairauksien takia hoitoon joutuneet.
      He suorastaan tekevät kaikkensa pelastaakseen alkoholistin hengen samoin muu päihdehuolto vaihtaa paljon merkitsevän katseen, jos toistamiseen tapaavat saman asian tiimoilta. Niin ja lisäksi kirjoitamme nykyisin juopoille vain ketipinoria rauhoittamaan sen varmaan olet huomannut, koska yksityisiin sinulla ei ole varaa ja tajuat tyhmyytesi vasta liinavaatevarastossa.

    • Tässä kommunistisessa maassa on mukava ja hyvä olla kunhan vain ei itse ole siinä samassa kommunistisessa leikissä mukana ja valikoden ottaa kommunismin puolelta parhaat asiat ja loput kapitalismista. Muuten ei pärjää

    • Anonyymi

      Tällä osiolla jauhetaan aina niin paljon psskaa, että sonta tulee jo korvista ULOS, eikä mene siis sisään.

      Ensinnäkin me alkoholistit olemme alinta kastia sairaalassa. Vaikka minkälaiset tuskat olisi päällä, muut menevät jonon ohi. Kokemusta on.

      • Anonyymi

        Minä olen saannut aina erittäon kiitettävää hoitoa. Minut on haettu kotoa lanssilla ja palautettu KELA taksilla plus 1hoitsu antaa erinomaista hoitoa, kun pelkää menettävänsä työpaikkansa thaimaasta tulleelle kauniille nuorelle hoitajalle joka on valmis antamaan happyending ennen potilaan kotiuttamista jos saa 20€.

        Kylmät kädet se aito oikea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen saannut aina erittäon kiitettävää hoitoa. Minut on haettu kotoa lanssilla ja palautettu KELA taksilla plus 1hoitsu antaa erinomaista hoitoa, kun pelkää menettävänsä työpaikkansa thaimaasta tulleelle kauniille nuorelle hoitajalle joka on valmis antamaan happyending ennen potilaan kotiuttamista jos saa 20€.

        Kylmät kädet se aito oikea.

        Tosin viimeksi en saanut julkiselta sektorilta bentsoja?Vaikuttaako asiaan päihderiippuvuus vai apteekkimurto?
        Tapasin hyvän osastolääkärin ja sain bentsoja vahvemmat aineet atarax ja propral.
        Ajelin Kelataksilla residenssiini jatkamaan ryypiskelyä reseptit taskussa.
        Eivät kuitenkaan auttaneet? Siemailen hyvää kuohuvaa kotimaista olutta vaihteeksi haimasta huolimatta.
        - Kylmis, se hieman aidompi sontaseppo…kuten Santtu viime yönä sen muotoili kuin savenvalaja, että mausta sen tuntee,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen saannut aina erittäon kiitettävää hoitoa. Minut on haettu kotoa lanssilla ja palautettu KELA taksilla plus 1hoitsu antaa erinomaista hoitoa, kun pelkää menettävänsä työpaikkansa thaimaasta tulleelle kauniille nuorelle hoitajalle joka on valmis antamaan happyending ennen potilaan kotiuttamista jos saa 20€.

        Kylmät kädet se aito oikea.

        Aito oikea Kylmis ei ole moneen vuoteen enää kirjoitellut nimimerkillään. Teidän feikkien tulisi vähän ajatella omaa mielenterveyttänne.

        Tietääkseni Kylmis-pakkomielle (lat. Kylmis Kiimatus) on nykyään ihan diagnoosin arvoinen mielenterveysongelma, johon on saatavilla ilmaista apua. Ilman hoitoa et voi jo vuosikausia jatkuneesta mielisairaudestasi parantua.

        Pahimmillaan tuo Kylmis-kiima voi johtaa pakkohoitoon psykiatriselle osastolle (potilaiden kesken: suljetulle).
        Jokainen kyllä aina väittää, että voisi lopettaa milloin tahansa kun haluaa, mutta kokeileppa, eipä kuule onnistu enää sinun tapauksessasi ilman ammattiapua.

        -M1


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tosin viimeksi en saanut julkiselta sektorilta bentsoja?Vaikuttaako asiaan päihderiippuvuus vai apteekkimurto?
        Tapasin hyvän osastolääkärin ja sain bentsoja vahvemmat aineet atarax ja propral.
        Ajelin Kelataksilla residenssiini jatkamaan ryypiskelyä reseptit taskussa.
        Eivät kuitenkaan auttaneet? Siemailen hyvää kuohuvaa kotimaista olutta vaihteeksi haimasta huolimatta.
        - Kylmis, se hieman aidompi sontaseppo…kuten Santtu viime yönä sen muotoili kuin savenvalaja, että mausta sen tuntee,,,

        Mitähän täällä on oikein muotoiltu? Kadett been takavaloja?


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Mitähän täällä on oikein muotoiltu? Kadett been takavaloja?

        Tässä sen näkee Saunis, että ei ikinä kannata paljastaa mitään yksityiselämästään tänne. Trollit tulevat aina ja ikuisesti jauhamaan niistä, esiintymään sinuna Maailman tappiin asti, vaikka itse uhri ei olisi kirjoitellut enää vuosiin palstalle.

        Koita muistaa se jopa kovassa humalassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä sen näkee Saunis, että ei ikinä kannata paljastaa mitään yksityiselämästään tänne. Trollit tulevat aina ja ikuisesti jauhamaan niistä, esiintymään sinuna Maailman tappiin asti, vaikka itse uhri ei olisi kirjoitellut enää vuosiin palstalle.

        Koita muistaa se jopa kovassa humalassa.

        Rekisteröity nimimerkki. Ja sitä paitsi täysin raitis


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Rekisteröity nimimerkki. Ja sitä paitsi täysin raitis

        Kyllähän Kylmiskin yritti, molempia. Todella huonolla menestyksellä. Tuli vaan valtavasti rekisteröityneitä feikkejä, sekä yritys olla selvinpäin kesti vain päivät.

        Pystyisitkö esimerkiksi ITSE olemaan jauhamasta Kylmiksestä edes yhden päivän? Epäilen. Kylmiksellä vahva riippuvuus alkoholiin ja sinulla Kylmikseen.

        Mikä avuksi teille molemmille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän Kylmiskin yritti, molempia. Todella huonolla menestyksellä. Tuli vaan valtavasti rekisteröityneitä feikkejä, sekä yritys olla selvinpäin kesti vain päivät.

        Pystyisitkö esimerkiksi ITSE olemaan jauhamasta Kylmiksestä edes yhden päivän? Epäilen. Kylmiksellä vahva riippuvuus alkoholiin ja sinulla Kylmikseen.

        Mikä avuksi teille molemmille?

        Kylmis katkolle ja Saunis lataamoon. Hyvin yksinkertaista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän Kylmiskin yritti, molempia. Todella huonolla menestyksellä. Tuli vaan valtavasti rekisteröityneitä feikkejä, sekä yritys olla selvinpäin kesti vain päivät.

        Pystyisitkö esimerkiksi ITSE olemaan jauhamasta Kylmiksestä edes yhden päivän? Epäilen. Kylmiksellä vahva riippuvuus alkoholiin ja sinulla Kylmikseen.

        Mikä avuksi teille molemmille?

        Eihän se rekisteröinti voi olla niin vaikeaa. Esim KyLmis nimimerkki tms?


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Eihän se rekisteröinti voi olla niin vaikeaa. Esim KyLmis nimimerkki tms?

        Koita nyt tajuta, että yritti sitä vuosia sitä ja feikit rekisteröivät vain lukuisia vastaavia nimimerkkejä.

        Etkö ole tajunnut vieläkään, miksi tällä palstalla kaikki haluaa kirjoittaa vain täysin anonyymina ilman nimimerkkiä, kuten Tissu ja Kylmis?


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Eihän se rekisteröinti voi olla niin vaikeaa. Esim KyLmis nimimerkki tms?

        Jo pelkästään tuo ehdotus saa jonkun feikin tekemään tunnuksen prikulleen tuolla nimellä. Aidolla ei ole mitään tekemistä teidän sekoiluiden kanssa.


    • Anonyymi

      Meillä ei johtoryhmässä ole yhtään thaimaalaista.
      Idea on hyvä,sillä nykyisin on todettu,että puutteellinen suuhoito on syynä moniin sairauksiin.Tärkeämpi syy on pitkäsääristen venäläisten tehtaankaduntyttöjen toimitusvaikeudet.

    • Anonyymi

      30 eurolla saa paljon sokeria ja hiivaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1593
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      123
      938
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe