Ole hyvä ja kerro minulle
sinun huonoimmat luonteenpiirteesi?
Ole rehellinen, kuten toivoisit sinulle oltavan. Pidän suorasta puheesta.
Enonyymi
Sinulle, mies.
32
489
Vastaukset
- Anonyymi
No juu, Käyn yö aikaan varkaissa kun en uskalla päivällä liikkua "etsintäkuulutus peräs. Olen myös transu joten kauppa käy vain hesassa,
- Anonyymi
Mielenkiintoisia harrastuksia sulla..
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18188483K
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ei ne kerro, kun pitäisi olla rehellinen ja sanoa itsestään jotain negatiivista.
- Anonyymi
Nämä on ihan naurettavia laittaa palaveikkojen huonoja puolia yhden miehen tiliin. Typerää.
- Anonyymi
No älä sitten vastaa.
- Anonyymi
Oon aika temperamenttinen ja impulsiivinen ehkä jopa jotkut vois sanoo et vaikee ihminen.
- Anonyymi
Ei temperamenttisuus ja impulsiivisuus tee ihmisestä vaikeaa, jos hän itse kestää samanlaista ihmistä. Tietysti, jos imppa tekee väkivaltaiseksi, olipa kyse naisesta tai miehestä, niin se on huono asia.
- Anonyymi
Oon itsepäinen, en joskus ymmärrä toisen näkökulmaa jos hän ei osaa sitä sanallisesti sanoa ja pitäis pelkillä tunteilla ajatella. En oo kauhean tunteellinen ja päätökset teen logiikalla, eli jos minua petät niin toista mahdollisuutta ei tule vaikka kuinka itseeni sattuis.
- Anonyymi
Olet varmaankin joku oinas, härkä tai kauris, jolle luonnehoroskoopit ovat huuhaata?
- Anonyymi
Entäs jos olisit mielyttävässä ympäristössä ja tapaisit miellyttävän ihmisen, johon rakastuisit. Ilmoittaisitko siitä ex-rakkaalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet varmaankin joku oinas, härkä tai kauris, jolle luonnehoroskoopit ovat huuhaata?
Luonnehoroskoopit ovatkin huuhaata. Vuodenajalla, ympäristöllä, elintavoilla ja ravinnolla(lähinnä äidin) jne. onkin varmaan merkitystä sikiön kehittymisen suhteen, mutta suurin osa tulee perimästä.
Aivan naurettavaa, että henkilön yhden päivän ero syntymäajankohdassa tekeekin Härästä Kaloja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs jos olisit mielyttävässä ympäristössä ja tapaisit miellyttävän ihmisen, johon rakastuisit. Ilmoittaisitko siitä ex-rakkaalle?
Miksi kertoisin exälle mitään? Se minkä taakseni jätän, niin se pysyy siellä. Ei mulla ole tarvetta olla enää yhteyksissä ihmisiin, ihan sama miten läheisiä ollaan oltu joskus jos he tekevät mulle jotain minkä takia olen jättänyt heidät taakseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksonen kylläkin olen, jos joku näihin höpö höpö hommiin haluaa uskoa. Ehkäpä se on kun on kokenut mitä on joutunut kokemaan, niin se on kasvattanut luonnetta ja tehnyt itsepäisen minusta.
- Anonyymi
Olen liian kiltti ja ajattelen usein toisen kannalta, vaikka hän ei minusta enää tykkäisikään. Oma onnellisuus siitä voi kärsiä.
- Anonyymi
Tunnistan itsestäni tuon. Ilkeä ihminen voi alkaa alistamaan. Joskus elämässä on käynyt niin.
- Anonyymi
Onko tuollaisia miehiä olemassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuollaisia miehiä olemassa?
Siis muita ajattelevia?
- Anonyymi
Oon liian pitkä, komea, älykäs, rikas ja vähän turhan hyvin varustettu. Huomioin naistani liikaa, teen liikaa kotitöitä ja kasvatan lapsia liian hyvin. Osaan keskustella liian hyvin ja arvostan naistani liikaa.
- Anonyymi
Voihan kyynel sentään.
- Anonyymi
Et ole kovin älykäs kyllä, kun et ymmärtänyt aloituksen sisältöä. -sivusta
- Anonyymi
Tämä kuulostaa tutulta mieheltä ♡ ehdottomasti liian pitkä.
- Anonyymi
Ainakin jossain asioissa laiska mutta toisaalta minulla on myös tietyt rutiinit mitä pyrin noudattamaan ja niitten sekoittamisista en tykkää.
- Anonyymi
Los rutinos. Espanjalaiset rutiinit.
- Anonyymi
Turhan vaatimaton potentiaaliin nähden, itsekin sen tiedän.
- Anonyymi
Tyytymätön
Jos en saa tahtoani läpi
Suutun helposti
Loukkaannun, jos mennään henk koht
Huutaa osaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyytymätön
Jos en saa tahtoani läpi
Suutun helposti
Loukkaannun, jos mennään henk koht
Huutaa osaanEi kannata huutaa, jos ei itse kestä sitä toiselta. Huutaminen on henkistä väkivaltaa.
Olet ilmeisesti saanut kotona kiukuttelemalla asioita periksi, kun yrität niitä huutamalla saada myös parisuhteessa?
Siedän turhan hyvin epäjärjestystä. En pidä kiireestä ja hoputtamisesta. Menetän hermoni, jos jokin juttu ei mene ihan odotusteni mukaisesti, tosin viime vuosina olen rauhoittunut sen suhteen paljon. Olen usein omissa ajatuksissani, mutta havainnoin silti ympäristöä, vaikka se ei siltä aina vaikuta. Olen herkkä tunneihminen.
- Anonyymi
Liian pitkät hermot jos ollenkaan
Olen laiska. Keksin aina mahdollisimman yksinkertaisen ja helpoimman keinon tehdä asioita.
Huono aloittamaan mitään. Välillä aloitan liikaakin projekteja, mitkä loppuu sitten kesken.
Juttelen mielelläni asiasta kuin asiasta. Mutta vain jos toinen aloittaa, tai olen tullut tutuksi ihmiseen. En usko kenenkään tuntemattoman olevan kiinnostunut sanomisistani, sekä suojamuurit ovat korkeat ensialkuun. Aristelen aina uuden tuttavuuden kohdalla. Sen koulukiusaaminen on minuun aiheuttanut. Nykyään olen onneksi opetellut aloittamaan höpinöitä ihan randomien kanssakin. Kauppajutut tosin onnistuvat hyvin, jos myyjää tarvitsen. Niin sitä vartenhan ne siellä ovat. Kysymällä asiat selviää.- Anonyymi
Olen kunnianhimoton jeesus.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea
Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja3252205En luovuta
Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail631387Matti Nykänen dokumentti tuli tv:stä - Katsoitko ja mitä ajatuksia herätti?
Matti Nykänen -dokumenttielokuvassa läheiset puhuivat legendasta, maailman parhaasta mäkihyppääjästä. Vaikeitakaan asioi601077Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta51076Keskusteluista julkisia.....
Näköjään lähettiin sitten sille linjalle että laitetaan asioita tänne aloituksiin yksityiskeskusteluista. (huom. moniko131984- 135967
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi14928- 63836
Rakas nainen
Ihastuin sinuun, vaikka en olisi saanut. Tulen sinusta levottomaksi, onnelliseksi ja surulliseksi. Kaipaan näkemistäsi e22769Päivän aforismi
Mitä vaikeampi nainen on saavuttaa, sitä varmemmin saatte hänestä kumppanin, joka ei lähde ensimmäisen liehittelijän mat84745