Uskoitko rakkauteen ?

Anonyymi-ap

Oliko sinulla ihastus, jota et koskaan saanut ? Rakasti sinua joku palavasti,
mutta et ollut itse kiinnostunut ?

22

400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uskon rakkauteen, Minulla oli ihastus, jonka sain. Yhdessä olemme olleet 45 vuotta

    • Anonyymi

      Joka sorttia oli. Henkilö joka rakasti palavasti, mutta minä halusin pois työttömältä kotiseudulta. Oli henkilö jota minä rakastin, mutta hänellä oli varaa valita monesta ja valitsi ihan erilaisen kuin minä. Oli henkilö joka sanoi minua muusakseen, ei koskaan halunnut minua omakseen, mutta unelmoi minusta siitä kun olin 20 v, kuolemaansa asti, soitti vielä kolme päivää ennen kuin olisi loppunsa aavistanut.
      Oli henkilö jota rakastin enemmän kuin ketään muuta koskaan olen rakastanut. Tajusin heti ettei hän ollut yhteiselämään juuri minun kanssani sopiva, joten sairastin rakkauden kunnes hälveni. Vieläkin sävähtäisin jos hänet näkisin. Hänkin oli rakastunut minuun, mutta rakkautensa syvyyttä en saanut koskaan tietää.
      Järjellä, toki häneen vahvasti vuosien myötä kiintyen valitsin puolison. Onnistuimme täyttämään molempien toiveet, kaikki mitä tahdoimme, toteutui. On vieläkin tunne että tein oikein, Suuren rakkauden perään ei välttämättä kannata sännätä.

    • Anonyymi

      Ihastuksia on ollut läjäpäin. Rakkauksia vain yksi.

    • Anonyymi

      Uskon siihen mitä itse tunnen, mä koen rakkautta,
      rakkaus on ikuinen,
      se on raamatussa sanottu,

      joskus elämässä vain kohde vaihtuu,

    • Anonyymi

      Vaikka olen ollut aviossa vuosikymmeniä, vasta nyt yli 6 kymppisenä leskenä uskon rakkauteen. Kiitos siitä eräälle ihanalle leskinaiselle.

      • Anonyymi

        Oi kun kiva lukea että rakkaus on tullut elämääsi . Siinä sen näkee ettei rakkaus ole mitenkään ikään kiinnitetty.hyvää jatkoa suhteelle


    • Anonyymi

      Vataa kyllä kysymykseesi! Nyt olaan pian plus 70v. joten mitään ei kaivata entisiä ihastuksia.rakauksia. Miksi tuhlaa nihin aikaa ja elämää.Ihana utta vuotta 2024.Eläkää tekin vaan ihan tosi elämä livenä.

    • Anonyymi

      Rakkaus! Onko koskaan ollut, mitenkään päin? En todellakaan enää tiedä, enkä oikeastaan, kohta seitsemänkymppisenä, niin välitäkkään. Nyt on mukavaa näin ja elän elämää eteenpäin.

    • Ihastuksia varsinkin nuorempana oli enemmänkin. Joskus tuntuu kun jälkeenpäin ajattelee että olenko edes osannut oikeasti rakastaa tai avata itseni siihen haavoittuvaan asemaan? En tiedä.

      Nykyinen tasainen elämä riittää. En kaipaa mitään sen kummempia tunnekuohuja enää.

      • Nii. Ja minulla on tunne et en ole kokenut tulleeni palavasti rakastetuksi. Vissiin semmosta arkirakkautta kuitenkin🤔


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Nii. Ja minulla on tunne et en ole kokenut tulleeni palavasti rakastetuksi. Vissiin semmosta arkirakkautta kuitenkin🤔

        "Älä luota mieheen, jonka vatsa ei nauraessa hytky." -(Kiinalainen sananl.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Älä luota mieheen, jonka vatsa ei nauraessa hytky." -(Kiinalainen sananl.)

        Voiko hyvin treenattu vatsa hytkyä? Pallomahoja ei jaksa / viitsi katsella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Älä luota mieheen, jonka vatsa ei nauraessa hytky." -(Kiinalainen sananl.)

        o sanotaanko näin et ois saanu enemmänki hytkyä :).


    • Anonyymi

      Kukaan ei tavoitellut minua hillittömästi.

    • Anonyymi

      Rakatuminen on kemiaa. Kemia on naamioitu "rakkaudeksi".

    • Anonyymi

      En ole oikein koskaan uskonut "rakkauteen". Mikään ei ole niin häilyväistä
      kuin tunteet. "Rakkaus" ... hmh ... mitä se on ? En ole tullut tietämään
      vieläkään.... Ajattelisin, että se on esim. vanhempien rakkautta lapseen
      ja päinvastoin. Sitäkään ei ilmene aina, mikä on surullista-
      Muu "rakkaus" on jotain muuta.

      • Anonyymi

        Yeap, olet oikeilla jäljillä; kukaan ei tiedä, mitä se on oikeasti.


    • Anonyymi

      En ehkä tiedä edes, mitä koko rakkaus tarkoittaa ja olen aikoinaan kuvitellut rakastuneeni johonkin tyyppiin, mutta aina väärään, josta ei sitten ole mitään järkevää seurannut😂

    • Anonyymi

      Tietenki uskon,
      rakkaus on sitä
      pitää itsestään huolta,
      ja kun itse voi hyvin jaksaa pitää huolta muistaki,

      rakkaus on pyytetöntä,
      ei vaadi eikä o d o t a vastapalveluita,

      rakkaus aina asuu ihmisessä itsessään,
      jos välittää omasta hyvinvoinnistaan
      välittää myös lähimmäisistään,

    • Anonyymi

      Oli niitä jotka rakastuivat ja joiden rakkauteen ei voinut vastata sekin antoi paineita . Mutta eräänä päivänä sitten tuli ” hän ” joka oli se oikea.

    • Anonyymi

      Uskoin ja 40 vuoden avioliiton jälkeen leskeksi jäätyäni uskon edelleen, koska vielä löytyi uusi rakkaus. Kiitos siitä ihanaiselleni.

    • Anonyymi

      Nuorena tein pari vikatikkiä, joita kaduin vuosikymmeniä. Yli viisikymppisenä sain toisen onneksi korjattua.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3417
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      155
      2057
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      200
      1722
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1633
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      267
      1010
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      125
      959
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      919
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      875
    Aihe