Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

nuoret miehet ottakaa yhteyttä siistiin ehdottomasti terveeseen mieheen olen 57v.

Anonyymi-ap

etsin miestä oulun alueelta olen 57v. olen ens.kertalainen ja haluttas imeä ja saaha perään miten löydän sut alle 30v.

15

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Osta Karhu Goldhammer ja tunge se kuivana kakkoseen, niin saat kunnolla perään v***n puppelipoika. Voit myös imeskellä sitä ihan vapaasti, sitten ko kakomatta saat nieltyä sen puoliväliin asti, niin menestys kaikissa mahdollisissa luonnonoikkujen piireissä on taattu.

    • Anonyymi

      Kannattaa ottaa yhteyttä Mäntyharjun Jason Stathamiin kun se tulee seuraavan kerran orhilaumansa kanssa Oritkariin keikalle.

      Jos et malta odottaa niin joku ns miespuolinen mamu jolla on aika mones oleskelulupahakemus tekeillä vois olla valmis koeponnistukseen jos saa sitten paperilla että ootte olleet sillai.

      Ens viikolla kun on kovat pakkaset niin punavihreät kävelee ja pyöräilee ulkona kun on kuulleeet että kylmässä valkoista rasvaa muuttuu ruskeaksi. Korstoja kannattaa varoa, ne on oodineita jotka etsii punavihreitä "koulutettavaksi".

    • Anonyymi

      Hommafoorumilla maalaisukkoja sontasissa kumisaappaissaan ja hanureissaan.

    • Anonyymi

      Eikö siellä suunnalla asu niitä vaippapersuja.Kysäseppä sieltä.

    • Anonyymi

      Koti Kankaantie 2 kellossa, siellä et pety

    • Anonyymi

      Kempeleen puolella asuvat noista jutuista kiinnostuneet samat hörhöt osallistuu Pudasjärven pirunkarkoitus juhlii heinäkuun alussa

    • Anonyymi

      Kärkkäiseltä löytyy.Koppalakilla tai ilman.

    • Anonyymi

      Jos ei oo maha kuralla,ni mä voin tulla pukkaan.

    • Anonyymi

      Mikä tarjoushaukka siellä on taasen liikkeellä? Eikö sulle kelpaa kypsä ja kokenut 6-kymppinen? Minussa on myös, mistä kiinni pitää!

      • Anonyymi

        Pitää olla maalaisukko ja haalarit ja saappaat.Mielellään persu mutta ehkä kepulainenkin menee jos omistaa ison ahterin.


    • Anonyymi

      Tänään on Haaviston vaalitilaisuus neliviitosessa, sieltä löytyy varmaan sopivaa seuraa.

      • Anonyymi

        Että ihan bussilastillinen on koottu jatkoporukkaa ...


    • Anonyymi

      Persujen pilli ja pulla mutta taitavat olla liian nuoria sinulle.Onhan niillä se monnikin mutta taitaa olla varattu ulkolaiselle.

    • Anonyymi

      Kempeleen puolella asuvat ja kesäisin käyvät sitten suviseuroissa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe