Jotkut eivät vain ymmärrä

Anonyymi-ap

Sontaseppoja on ollut yhtä kauan kuin torakoita ja rottia ja niin tulee myös olemaan tulevaisuudessakin. Hallitus tekee oikean ratkaisun nostamalla verotusta, kun muut leikkaukset eivät riitä takaamaan meille sontasepoille ihmisarvoista elämää. On ehdotettu yhteisiä asuntoloita ja työmaakoppeja, mutta miksi kukaan espoon westendistä suostu majoittamaan sontaseppoa akvaarioonsa asumaan? Espoon westendissä asuu vain audeilla ajavia sosiopaatteja.

12

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei edes EU, kansainvälinen valuuttarahasto IMF ja Euroopan keskuspankki, niin kutsuttu troikka uskalla koskea sontasepoille kuuluviin rahoihin.

    • Anonyymi

      Syökää pojat neuroleptejä, kun bentsoja ette saa.

    • Anonyymi

      Eikö teitä hävetä popsia mt-lääkkeitä ja olla yhteiskunnan alinta pohjasakkaa.
      Millainen kotikasvatus on sontasepoilla?

      • Anonyymi

        -kauhealta
        -ihan jees lapsuus, paitsi murrosiässä helvettiä, kun vanhemmat erosi


      • Anonyymi

        Miksi meidän MT tapausten pitäisi potea jonkinlaista häpeää tai stigmaa? Minä tiedän omasta lapsuudestani vain sen että äitini ei antanut minun imeä tissiä tarpeeksi niin imeskelen nyt oluttölkin kansia ja SSRI lääkkeitä.

        -Se aito oikea Kylmät kädet-


    • Alkoholia on hyvin helppo valmistaa itse, ruokaa saa joesta ja kelan tuet voi sijoittaa tuottoisiin kohteisiin niin eiköhän Kylmis kurvaa siellä westendissä valkoisella Teslalla vastaan kun jää rahaa säästöön

      • Anonyymi

        Miten jaksat jauhaa siitä tyypistä joka ikinen päivä? Etkö tajua, että kaikki trollit vain innostuvat feikkaamaan sitä ja yllyttämään sua sen ovelle, koska kaikista on huvittavaa, kuinka pakkomielteinen sinä olet jostain vanhasta vakiosta vuodelta jeesus.


      • Anonyymi

        Mitä sinäkin sijoittamisesta tiedät, asut sen yhden juopon alakerrassa kuuntelemassa sen päivittäistä korinaa ja piereskelyä ja nostat KELAn tukia, ja jos sinulla on oikeasti jotain sijotuksia esim kryptovaluuttaan, niin KELAn täytyy saada tietää se/ne.

        -1hoitsu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinäkin sijoittamisesta tiedät, asut sen yhden juopon alakerrassa kuuntelemassa sen päivittäistä korinaa ja piereskelyä ja nostat KELAn tukia, ja jos sinulla on oikeasti jotain sijotuksia esim kryptovaluuttaan, niin KELAn täytyy saada tietää se/ne.

        -1hoitsu

        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009956408.html
        Puhumattakaan kaikista muista sijoituksista mitä ihmisillä on olemassa


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009956408.html
        Puhumattakaan kaikista muista sijoituksista mitä ihmisillä on olemassa

        Tuo on täysin pöyristyttävää. Työkkärinrahoista ei paljon sijoitella muuhun kun olueen ellet ole saannut perintönä kultalusikkaa hanuriin.

        =O


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on täysin pöyristyttävää. Työkkärinrahoista ei paljon sijoitella muuhun kun olueen ellet ole saannut perintönä kultalusikkaa hanuriin.

        =O

        Se on kuitenkin mahdollista nostaa täydet tuet vaikka niitä ei tarvitsisi


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      202
      2133
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      22
      824
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe