Tiesitkö et esim vastaamattomuus

Anonyymi-ap

Ja ghostaaminen on henkistä väkivaltaa? Se on tietoista. Tietää että se sattuu toista, mutta silti toimii niin.

162

1609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kaikki tajua että se sattuu. Empatiakyvyttömät ei pysty samaistumaan eikä tajua miltä toisesta tuntuu. He eivät vaan tajua.

      • Anonyymi

        Kyllä jotkut tietää tasan tarkkaan ja juuri siksi toimivat niin. On ihmisiä jotka saavat tuollaisesta toiminnasta nautintoa, usko tai älä.
        - en ap, vaan sivusta


      • Anonyymi

        Jotkut vaan ei tajua että on vaikea antaa anonyymeille empatiaa. Livenä on helpompaa.
        Jos kaipaat sitä tämän palstan ulkopuolelta niin se onkin jo paljon helpompaa.


    • Anonyymi

      Mulle on tehty niin usein.

    • Anonyymi

      Kysy Aalta se tietää mitä se on

      • Anonyymi

        No tiedän et olen joskus tuota tehnyt. Olen pahoillani siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tiedän et olen joskus tuota tehnyt. Olen pahoillani siitä.

        Narsistimaista ja ylimielistä käytöstä naiselta joka virnuilee muille halveksuen ja pitää itseään parempana kuin muut vaikka ei ole mitään varaa kohdella muita niinkuin kohtelee.


      • Anonyymi

        Niin mä tulin vastaamaankin
        Tähän et tiedän A-nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mä tulin vastaamaankin
        Tähän et tiedän A-nainen

        No oot osan karmastas jo saanu nauti maksakirroosistas ja c hepasta manipuloija :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsistimaista ja ylimielistä käytöstä naiselta joka virnuilee muille halveksuen ja pitää itseään parempana kuin muut vaikka ei ole mitään varaa kohdella muita niinkuin kohtelee.

        Ei ole tapana virnuilla tai olla halveksuva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mä tulin vastaamaankin
        Tähän et tiedän A-nainen

        Siis mitä sinä muka tiedät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tapana virnuilla tai olla halveksuva.

        Ei tietenkään, käännytät ihmisiä toisiaan vastaan valehtelemalla ja keksimällä satuja hu.umehöyryissä ja lopuksi et muista sanomisiasi etkä tekemisiäsi etkä uskalla ottaa vastuuta mistään niistä vaan selittelet omiasi kierrellen ja kaarrellen asioita. Kasva aikuiseks et oo mikään teini enää paitsi henkisesti ja erittäin tunnevammainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään, käännytät ihmisiä toisiaan vastaan valehtelemalla ja keksimällä satuja hu.umehöyryissä ja lopuksi et muista sanomisiasi etkä tekemisiäsi etkä uskalla ottaa vastuuta mistään niistä vaan selittelet omiasi kierrellen ja kaarrellen asioita. Kasva aikuiseks et oo mikään teini enää paitsi henkisesti ja erittäin tunnevammainen.

        No eiköhän tuollaisella ole ihan muut mielessä kuin ghostaamiset😂 Kannattaa seuraavan kerran valita joku kunnollinen nainen, ei mitään white trash -typykkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsistimaista ja ylimielistä käytöstä naiselta joka virnuilee muille halveksuen ja pitää itseään parempana kuin muut vaikka ei ole mitään varaa kohdella muita niinkuin kohtelee.

        Eli olet toisin sanoen aloittaja, joka mussuttaa useammasta naisesta vuorotellen, jotka lyö kanavat kiinni kun kyllästyy urpoon, joka kokee somessa seuraamisen seukkaamisena. Ensin tykätään samalla istumalla noin viidestäkymmenestä kuvasta ja sen jälkeen alkaa pommitus munakoisaemojeilla ym, jotenkin näin menee eikö niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään, käännytät ihmisiä toisiaan vastaan valehtelemalla ja keksimällä satuja hu.umehöyryissä ja lopuksi et muista sanomisiasi etkä tekemisiäsi etkä uskalla ottaa vastuuta mistään niistä vaan selittelet omiasi kierrellen ja kaarrellen asioita. Kasva aikuiseks et oo mikään teini enää paitsi henkisesti ja erittäin tunnevammainen.

        Kaikki normaalit, siis normaalit ihmiset ymmärtää, että sinä aloittajamies et tiedä hevon kuttua niiden naisten asioista joita seuraat jollain valeprofiililla aikasi pintapuolisesti, vaan käyt näitä pettymyksiä läpi feikkidialogeilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eiköhän tuollaisella ole ihan muut mielessä kuin ghostaamiset😂 Kannattaa seuraavan kerran valita joku kunnollinen nainen, ei mitään white trash -typykkää.

        Näin se menee miesaloittaja- kaikki naiset on aivan täysin viallisia ja häiriintyneitä, ei kannata ryhtyä ruveta


    • Anonyymi

      Ghostaaminen kuuluu rakkauteen, kuten myös rikosilmoituksen tekeminen kaipauksen kohteesta. Ne ovat rakkaudenosoituksia!

      • Anonyymi

        Tosi rakkautta.


      • Anonyymi

        Silloin sinun pitäisi kyllä kyetä päättelemään, että et ole tällainen kaipauksenkohde, vaan umpih^^u, jos etsit provopalstalta sinulle osoitettuja viestejä vielä siinä vaiheessa. Oletan, että trollaat, mutta voi olla opettavainen dialogi jollekin never know


    • Anonyymi

      Tiesin. Mulle tehty niin. Ja oon pannu vahigon kiertämään

      • Anonyymi

        Eli haluat tietoisesti satuttaa ja alentua samalle tasolle?


      • Anonyymi

        Ja jotkut tehostaa tuota vielä boostaamalka, että heillä on joku vakava hätä, ja saatravat toisen tarkotykselka tolaltaan. Näin olen toiminu itekin, no olen aika tunnevamnanen ja häikäilemätönkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jotkut tehostaa tuota vielä boostaamalka, että heillä on joku vakava hätä, ja saatravat toisen tarkotykselka tolaltaan. Näin olen toiminu itekin, no olen aika tunnevamnanen ja häikäilemätönkin

        Eli esimerkki: "oon kuolemansairas" ja sit ghostaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli haluat tietoisesti satuttaa ja alentua samalle tasolle?

        Tottakai haluan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli esimerkki: "oon kuolemansairas" ja sit ghostaus

        Jos ihminen on ollut sairas silloin tai tuntenut olevansa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ihminen on ollut sairas silloin tai tuntenut olevansa?

        Ei vaan tarkoitin, että toiselle pitää halehella saadakseen hänet lopettamaan ghostaus. Olen nääs noin tehny, viestittäny noin ja tounen oli väjällä soittaa 112


    • Anonyymi

      En tiedä. Vastaisin hänelle, koska hän on aina rauhallinen. Ja koska tykkään hänestä paljon.

      Mietin että jotkut miehet eivät hyväksy k ielteistä vastausta. Omaa kokemusta ei ole koska miehistä muutenkin vähän kokemusta, mutta jos mies on aggressiivisen oloinen tai uhkaava tai nainen ei ole varma, miten mies suhtautuu kielteiseen, niin joku voi pelosta mieluummin ghostata.

      En tiedä. Nuo termit on outoja koska deittailuapit ja deittailu on aika vieraita asioita mulle. Siis täysin vieraita. Kunhan arvailin.

      Kaikki varmaan toimii kuten parhaaksi näkee.

      • Anonyymi

        Kuulostat just semmoselta
        Minä oon jokaisen ghostaajan pistäny ns. ahtaalle
        Minua ei yksi puhelinhiljaisuus vielä estä...eikä muukaan


      • Anonyymi

        Oon ghostannu pelon vuoksi
        Vain 2 henkilöä tuhansista ...
        Ja ne on syystä ..(toinen on ex)
        Mä en vain pidä jotaki viestittelyä
        yhtä vakavana asiana kun AP.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon ghostannu pelon vuoksi
        Vain 2 henkilöä tuhansista ...
        Ja ne on syystä ..(toinen on ex)
        Mä en vain pidä jotaki viestittelyä
        yhtä vakavana asiana kun AP.

        On se kummaa että se onnAINA teillä sama valitus "eksä sitä eksä tätä" ja ulisette pitkin nettiä. Narsisti ilmiselvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kummaa että se onnAINA teillä sama valitus "eksä sitä eksä tätä" ja ulisette pitkin nettiä. Narsisti ilmiselvä

        Niinpä. Ei tommoset akat osaa kantaa vastuuta mistään se on aina jonkun muun vika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kummaa että se onnAINA teillä sama valitus "eksä sitä eksä tätä" ja ulisette pitkin nettiä. Narsisti ilmiselvä

        Kuullostaa enemmän läheisriippuvaiselta marttyyriltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Ei tommoset akat osaa kantaa vastuuta mistään se on aina jonkun muun vika.

        Miltä tuntuu mies olla hylkiö, joka kirjoittelee itselleen alustoja joissa raivota itsensä kanssa ja esittää naisten kohtalokkaita elämäntarinoita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä tuntuu mies olla hylkiö, joka kirjoittelee itselleen alustoja joissa raivota itsensä kanssa ja esittää naisten kohtalokkaita elämäntarinoita?

        En esitä naisia kuten sinä teet edes minulla ei riitä kiinnostus moiseen vaikka aika riittäisi muttei kiinnostus


    • Anonyymi

      Niin minullekin tehty. E

    • Anonyymi

      On satutettu sitten useasti minuakin.

    • Anonyymi

      juu...onhan se

    • Anonyymi

      Tiedän silti oon tehny niin paljokin
      Koska en pidä jotaki viestitelyä haudan vakavana
      asiana enkä mieti että atmi tason luuserimiehelle esimerkisi se ghotaus voi olla maailmanloppu tai traumanpaikka.
      Mä oon torjunut tuhansia musta kiinnostuneita.
      Miettimättä niitä yhtään .

      Kun viestittely ei ole ainoa toivoni seuran suhteen ...
      Niitä vain tulee jostakin
      Se on vain kivaa hupia minulle
      Mut hätätila jollekki luuseri örvelömiehelle joka epätoivoisena yrittää poistaa yksinolon tunetta .
      Naiselta Sivusta

      • Anonyymi

        Voi odottaa ovelleen ilmestyjiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi odottaa ovelleen ilmestyjiä

        Kiitos mies, että jaksat viihdyttää meitä elämänkolluja näillä näennäisen uhkaavilta yksinpuheluillasi


    • Anonyymi

      Ghostaajille voi kostaa. Sillon kannattaa se kosto siis, tehä häikäilemättömästi. Lyö niihin heikkouksiin joita toinen sulle sydän sykkyrällään kertoi.

      • Anonyymi

        Mies tosiaan tekee tota 😮


    • Anonyymi

      Silloin ghostaus jos kyselee tyhmiä tai esittää muuta.

      • Anonyymi

        Ja jos ghostaa, voi mennä vaikka ghostaajsn ovelle ja sania "kerros kasvotusten jos on selkärankaa"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos ghostaa, voi mennä vaikka ghostaajsn ovelle ja sania "kerros kasvotusten jos on selkärankaa"

        Sinulla ole selkärankaa edes esiintyä omalla sukupuolella suurimman osan ajasta. Eiköhän sinne ovelle olla tulossa pikemmin ku arvaatkaan, voit sitten olla yhtä polleana kuin täällä


    • Anonyymi

      Tutkimuksen mukaan katoamista voi selittää se, että ghostaajalla on tietynlaisia, synkkiä persoonallisuuspiirteitä. Niin kutsuttu synkkä kolmikko ovat: narsistisuus, psykopaattisuus ja machiavellismi. Niitä yhdistävät esimerkiksi muiden ihmisten manipulointi, itsekeskeisyys ja empatian puute.

      • Anonyymi

        Tämä tulikin selväksi mutta vasta jälkeenpäin ymmärsin kun itseni olin jo rikki rakkaudesta saanut


      • Anonyymi

        Mäoon gostaillu paljonkin ja mulla on
        Narsisti diagnoosina ihan syystä
        En tosin enää kiusaa ja oo tarjolla deittiäpeissä.

        Nuorena olin .
        Silloin ihmettelin myös sitä miten mulle annettiin
        Diagnoosiksi Narsisti mut nyt tiedän .
        En tunnista omia vikoja kovinkaan hyvin vieläkään joka asiassa
        A-nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäoon gostaillu paljonkin ja mulla on
        Narsisti diagnoosina ihan syystä
        En tosin enää kiusaa ja oo tarjolla deittiäpeissä.

        Nuorena olin .
        Silloin ihmettelin myös sitä miten mulle annettiin
        Diagnoosiksi Narsisti mut nyt tiedän .
        En tunnista omia vikoja kovinkaan hyvin vieläkään joka asiassa
        A-nainen.

        Humalassa ainakin kirjotat niin epäselvästi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Humalassa ainakin kirjotat niin epäselvästi

        Taitavaa lyriiccaa etten sanois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitavaa lyriiccaa etten sanois

        Eikä kyllä oo .:D
        Mut voisin silti tehdä laulun mun elämästä.
        Kiitos ideasta ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä kyllä oo .:D
        Mut voisin silti tehdä laulun mun elämästä.
        Kiitos ideasta ...

        Ketään ei kiinnosta sekundakappalees


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Humalassa ainakin kirjotat niin epäselvästi

        Sinä itse taidat olla päihtynyt kun hyökit miehen yksinpuheluun läpinäkyvästi muka ojentamaan jotain naista, nähty esitys🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketään ei kiinnosta sekundakappalees

        Ketään ei kiinnosta mustamaalaamisesi, etkä pääse siitä yli millään. Sivusta


    • Anonyymi

      Aiheutan toiselle oksettavaa oloa.

    • Anonyymi

      Onko tämä joku uusi kultti, jossa pukeudutaan Papa Emerituksiksi ja haukutaan toisia vai mitä vi**ua tuo tarkoittaa?

      • Anonyymi

        Ei se tarkoittaa sitä että lopetetaan yhteydenpito kuin seinään perustelematta sitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se tarkoittaa sitä että lopetetaan yhteydenpito kuin seinään perustelematta sitä

        Kenenkään ei tarvitse perustella sulle yhtään mitään. Miten joku voikin olla noin turpaläräjien tarpeessa hyi hlvetti


    • Anonyymi

      Ei teistä valopäistä monikaan edes tiiä, miten helpoi on anonyymin jälille päästä ihan sen pelkän deittiprofiilin kuvan kautta. ;D

      • Anonyymi

        Siinä missä joku pyörittelee peukaloitaan, toinen tekee yhtä sun toista hakua netin ihmemaassa, ja tekee löytöjä...


      • Anonyymi

        Älä haaveile löytäväsi mua .
        Mulla ei oo deittiprofiilia missään ollu 2020
        Et se siitä kostoretkestä :D

        Sit taas ...
        Se kuuluisa karma kalautti mua nilkkaan, toisella tyylillä ...En oo meinaan varma et elänkö yli 40
        A-nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä haaveile löytäväsi mua .
        Mulla ei oo deittiprofiilia missään ollu 2020
        Et se siitä kostoretkestä :D

        Sit taas ...
        Se kuuluisa karma kalautti mua nilkkaan, toisella tyylillä ...En oo meinaan varma et elänkö yli 40
        A-nainen

        Toisesta tietää kyllä halutessaan ilman deittikuvaaki ihan tarpeeksi. Eri asia jaksaako alottaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä haaveile löytäväsi mua .
        Mulla ei oo deittiprofiilia missään ollu 2020
        Et se siitä kostoretkestä :D

        Sit taas ...
        Se kuuluisa karma kalautti mua nilkkaan, toisella tyylillä ...En oo meinaan varma et elänkö yli 40
        A-nainen

        Toivottavasti et pääset hoon viekkuun pian .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti et pääset hoon viekkuun pian .

        Kenen Hoon
        Sekaat johonki toiseen
        A-naiseen mut täysin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen Hoon
        Sekaat johonki toiseen
        A-naiseen mut täysin .

        Noniin anna lopeta jo ei nämä sinulle ole mikään.


    • Anonyymi

      Joskus ghostaus on myös vähän tietämisen rajamailla. Jos esim itsellä uupumusta, ahdistusta tai mitä tahansa, mikä saa välttelemään tiettyjä ihmisiä. Ja lopulta onkin liian korkea kynnys ottaa yhteyttä.

      • Anonyymi

        1. Jos et hae älä hae. Yksinkertaista.

        Huomaatko että oot MINÄ MINÄ MINÄ asenteella liikkeellä siellä deittimarkkinoilla on ajateltava toisten näkökulmasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1. Jos et hae älä hae. Yksinkertaista.

        Huomaatko että oot MINÄ MINÄ MINÄ asenteella liikkeellä siellä deittimarkkinoilla on ajateltava toisten näkökulmasta

        Muissakin ihmissuhteissa sitä tehdään, ei yksistään deittailussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muissakin ihmissuhteissa sitä tehdään, ei yksistään deittailussa.

        Kuten sanoun joko tai... ei mitään harmaata ämpyilyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanoun joko tai... ei mitään harmaata ämpyilyä

        En edes tarkoittanut deittailua esimerkissäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En edes tarkoittanut deittailua esimerkissäni.

        Kuuluu kategoriaan parisuhteet ja kaikki siihen liittyvä. Siitä hetkestä alkaen kun alat puhua anonyymille lausetta, alkaa taskukello raksuttaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuluu kategoriaan parisuhteet ja kaikki siihen liittyvä. Siitä hetkestä alkaen kun alat puhua anonyymille lausetta, alkaa taskukello raksuttaa

        Eli suomeksi - kuulutvtousen elämään jo


    • Anonyymi

      Sitä saa mitä tilaa. Jos ei tule vastausta, se on hiljaisuus. Se kertoo enemmän kuin sata sanaa. Joskus siihen hyvä syy, toinen on esim. varattu tai mennyt eteenpäin. Mitäpä siinä sitten.

      • Anonyymi

        Sitä siitä, että sillon saamasa pitää ja tietää varautua toimenpiteisiin...


      • Anonyymi

        Ja jättää asiat selvittämättä? Ei oo oikein, jos eletään että yhteinen tulevaisuus, sitten yks kax toinen katoaa ja vain vihaa ei ole aikuisen terveen ihmisen käyttäytymistä! Jos puolen vuoden päästä kuuluu ja sanoo ettei vaan tultu enää toimeen, ei ole terveen ihmisen käyttäytymistä jos muka rakastanut!


      • Anonyymi

        Jos on varattu, voi sen todeta suoraan. Hiljaisuus, mykkäkoulu ja tietoinen vetäytyminen on henkistä väkivaltaa.


    • Anonyymi

      Ei muille ole pakko vastata mitään, eikä siinä ole mitään itsekästä. Itsekästä on vaatia toista vastaamaan.

      • Anonyymi

        Jos aloitit itse ja juttelitte, kyllä sinä olet velvollinen, sillä siitä hetkestä asti olet vaikuttanu toisen elämään. Piste. Ei ole kyse siitä miltä se SINUSTA tuntuu.


      • Anonyymi

        Ei tietenkään ole pakko vastata, mutta se että toimit niin kertoo sinusta. Ja se on henkistä väkivaltaa, jos teillä on ollut yhteys ja yhteistä historiaa ja et vaivaudu toiselle edes vastaamaan rehellisesti että nyt on parempi ettei olla enää yhteyksissä. Selkärankaa tekemiseen!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään ole pakko vastata, mutta se että toimit niin kertoo sinusta. Ja se on henkistä väkivaltaa, jos teillä on ollut yhteys ja yhteistä historiaa ja et vaivaudu toiselle edes vastaamaan rehellisesti että nyt on parempi ettei olla enää yhteyksissä. Selkärankaa tekemiseen!!!!

        Se että luet tiktokista ym jonkun naisen tarinoita tai katsot videoita niin (en tunne alustaa, mutta kai se toimii samalla periaattella kuten muutkin) ei tarkoita sitä, että teillä on yhteistä historiaa, hän tuottaa sisältöä kaikille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että luet tiktokista ym jonkun naisen tarinoita tai katsot videoita niin (en tunne alustaa, mutta kai se toimii samalla periaattella kuten muutkin) ei tarkoita sitä, että teillä on yhteistä historiaa, hän tuottaa sisältöä kaikille

        Hyvin pitkältihän TikTok menee samalla kaavalla kun muutkin. Kovin syvällsiä johtopäätöksiä ei tosiaan sen perusteella kannata tehdä. Itse seuraan lähinnä sitä ihmisen tarinaa, joka siellä taustalla on. Monesti se löytyy ns. rivien välistä. :)
        Ei sillä, onhan somessa paljon kauniita naisia näytillä, mutta siellä tarinassa pitää aina löytyä joku "juttu", että viitsii seurantaan ottaa. Pelkän ulkonäön takia en kyllä seuraa kauaa ketään. :)

        TikTokin postin luurista toista vuotta sitten, enkä ole siellä käynyt sen jälkeen, vaikka tili onkin olemassa. Instasta näköjään löytyi moni TikTokkaajakin :)


    • Anonyymi

      Muhun on ehkä eniten sattunut ikinä eräs ghostaus. En uskonut ikinä että voisi olla niin julma. Odotin sitä viestiä monta päivää. Eikä sitä ikinä tullut. Olin niin surullinen että teki mieli kuolla. Tunsin itseni idioottiksi ja tyhmäksi en merkannut hänelle koskaan mitään. En halunnut nähdä koko ihmistä enää koskaan sen jälkeen. Vieläkin nousee kyyneleet kun mietin sitä.

      • Anonyymi

        Kosta hälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kosta hälle

        En minä merkitse hänelle mitään. Olin hetken hupia. Turha sitä on kaunistella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kosta hälle

        Kostosta lähtee kierre johon loppua ei näy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kostosta lähtee kierre johon loppua ei näy.

        Mitä sen on väliä..niin kauan jatkaa että saa pistää sen pisteen öön ään tai iin päälle. Viimenen sana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kostosta lähtee kierre johon loppua ei näy.

        Ei mulla ole mitään kostettavaa. Ymmärsin silloin vain etten merkkinyt hänelle todella mitään. Kyllähän mua varoiteltiin. Mut olin tyhmä ja rakastunut ekaa kertaa elämässäni. Kyllä hän vastasi vuosia myöhemmin toiseen viestiini kun jouduin kysymään erästä asiaa häneltä. Kuin mitään ei olisi tapahtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä merkitse hänelle mitään. Olin hetken hupia. Turha sitä on kaunistella.

        Sinulla on miesaloittaja kovin monta ns ulostuloa ja monta koskettavaa fiktiivistä tarinaa, miten se sattuu kun ”jätetään”


    • Anonyymi

      Kaikki leikkijät ym.pelleilijät pitää ghostata ja estää, feikkiprofiilit.

      • Anonyymi

        Ja kaikille tämän tyyppisille pelleiljöille pitää kostaa


      • Anonyymi

        Tai antaa sen johnny depp officialin keikkua hetken siellä ihan ns huvikseen


    • Anonyymi

      Viestien lähettäminen ihmiselle, joka ei halua vastanottaa niitä, on myös henkistä väkivaltaa. Jos ei tajua, niin tulee blokatuksi, eivätkä viestit mene edes perille. Se voi tuntua ghostaamiselta, mutta se taas on oma vikasi, kun et tajua lopettaa.

      • Anonyymi

        Tommosille just pitää kostaa, että se viesti menee varmasti perille


      • Anonyymi

        Eli sinun kaltasillesi. Jos sinä aloitat jolleki puhua, hän ei oo enää anonyymi, vaan osa elämääsi. Et ole netissä missään kaupassa valikoimassa "haluanko tuon vai tuon." Ei se niin mene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tommosille just pitää kostaa, että se viesti menee varmasti perille

        Välttämättä halua sinulta mitään viestiä, tajuatko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinun kaltasillesi. Jos sinä aloitat jolleki puhua, hän ei oo enää anonyymi, vaan osa elämääsi. Et ole netissä missään kaupassa valikoimassa "haluanko tuon vai tuon." Ei se niin mene.

        Ihmisellä on aina, netissä ja myös IRL, oikeus katkaista välinsä toisiin ihmisiin. Jos tuota ei tajua IRL, niin siihen on sitten olemassa lähestymiskielto jne. Jätä ihminen rauhaan, jos ei hän sun seuraasi halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tommosille just pitää kostaa, että se viesti menee varmasti perille

        Tuo juuri on sitä henkistä väkivaltaa. Anna ihmisen olla rauhassa, kun hän ei sulta mitään viestejä hakua. Viestin olisi syytä mennä sullekin perille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tommosille just pitää kostaa, että se viesti menee varmasti perille

        No eivät ne mene. Kun olet blokattu, niin ei toinen saa niistä viesteistäsi mitään tietoa, eikä hän halua niistä mitään tietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eivät ne mene. Kun olet blokattu, niin ei toinen saa niistä viesteistäsi mitään tietoa, eikä hän halua niistä mitään tietoa.

        Kuule kyllä prepaideja riittää ja pääsee fyysisestikin niitä perusteluja kysymään ellei muu tepsi. Keinolla millä hyvänsä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eivät ne mene. Kun olet blokattu, niin ei toinen saa niistä viesteistäsi mitään tietoa, eikä hän halua niistä mitään tietoa.

        Bl8kkaukset ei auta, aina voi ostaa vaikka miöjoona prepaidia JA tulla myös fyysisesti iholle. Niinkin olen tehnyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule kyllä prepaideja riittää ja pääsee fyysisestikin niitä perusteluja kysymään ellei muu tepsi. Keinolla millä hyvänsä!

        Sen kun blokkaa kaikki tuntemttomat ja se siitä. Easy peasy. Jos tunget livenä kyselemään, niin poliisit paikalle. Painu niiden kanssa perustelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule kyllä prepaideja riittää ja pääsee fyysisestikin niitä perusteluja kysymään ellei muu tepsi. Keinolla millä hyvänsä!

        Miten prepaid liittyy blokkaamattomuuteen? Ei mene läoi kilvestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bl8kkaukset ei auta, aina voi ostaa vaikka miöjoona prepaidia JA tulla myös fyysisesti iholle. Niinkin olen tehnyt!

        Sun kaltases k.pään kanssa olen noin joutunut tekemäänkin, että olen blokannut kaikki tuntemattomat ja tekemään useamman rikosilmoituksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule kyllä prepaideja riittää ja pääsee fyysisestikin niitä perusteluja kysymään ellei muu tepsi. Keinolla millä hyvänsä!

        Lähestymiskielto on seuraava askel.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähestymiskielto on seuraava askel.

        Ja sitäki voi venyttää. On kokeiltu meinaan. Tietyn rajan päähän usksltaa väijymään tulla.

        Ja arimmat ei pelkää miyään lähestymiskieltoja ylipäätään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kaltases k.pään kanssa olen noin joutunut tekemäänkin, että olen blokannut kaikki tuntemattomat ja tekemään useamman rikosilmoituksen.

        Onneks vtun valopää, kaikki ei pelkää tommosia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten prepaid liittyy blokkaamattomuuteen? Ei mene läoi kilvestä.

        Menee helposti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen kun blokkaa kaikki tuntemttomat ja se siitä. Easy peasy. Jos tunget livenä kyselemään, niin poliisit paikalle. Painu niiden kanssa perustelemaan.

        Kaikki kun ei niitä poliiseja pelkää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitäki voi venyttää. On kokeiltu meinaan. Tietyn rajan päähän usksltaa väijymään tulla.

        Ja arimmat ei pelkää miyään lähestymiskieltoja ylipäätään

        No score sulle, vaikuttaa laadukkaalta elämältä mittailla metrejä ns rotvallin reunoilla👍 Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule kyllä prepaideja riittää ja pääsee fyysisestikin niitä perusteluja kysymään ellei muu tepsi. Keinolla millä hyvänsä!

        Eikö tämä oletettu toinen osapuoli kykenisi mielestäsi päättelemään, että tämä on varmaan ny se sama hyypiö? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välttämättä halua sinulta mitään viestiä, tajuatko?

        Kyllä tämä mies sen tajuaa, pistä sen feikkivuoropuheluihin vähän fiksumpaa ku olet tuollainen yritteliäs ihminen


      • Anonyymi

        Ymmärrätkö että tuota termiä käytetään silloin kun kyseessä ollut suhde tai ystävä jossa toinen lopettaa yhteydenpidon ilman selityksiä. Eikä mistään uudesta tuttavasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten prepaid liittyy blokkaamattomuuteen? Ei mene läoi kilvestä.

        Siten et ap hankkii miljoona eri liitymää ja piinaa ja ahdistelee uhriaan kunnes uhri tajuaa vaihtaa yhteystiedot ja numerot soimoisiksi mitä kyseinen valopää AP ei saa käsiinsä
        Tämäkin kuvio on narsisteille,psykopaateillestalkkereille, häiriköille ja vainoajille tyyppilinen .
        Niinku seki et lopeta sana ei mee jakeluun
        Pitää olla järeämpiä toimia ja toivoa et joku muu vie kyseisen yksilön mielenkiin lopulta muualle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneks vtun valopää, kaikki ei pelkää tommosia

        Ei mua kiinnosta paskaakaan pelkäsivätkö. Kunhan painuvat helvettin elämästäni ja antavat mun olla rauhassa, se riittää. Mikään muu ei mua ole kiinnostanut ja sen tuolla on saanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki kun ei niitä poliiseja pelkää

        Pelkää tai älä, yhdentekevää. Oleellista on, että painut helvettin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrätkö että tuota termiä käytetään silloin kun kyseessä ollut suhde tai ystävä jossa toinen lopettaa yhteydenpidon ilman selityksiä. Eikä mistään uudesta tuttavasta.

        Yhdentekevää. Jokaisella ihmisellä on oikeus valita seuransa ja myös lopettaa yhteydenpito selitäämättä sen kummemmin. Jos olet k.pää, niin toinen saa vapaasti todeta, että häntä ei kiinnosta enää vaihtaa kanssasi sanaakaan. C´est la vie, jatka elämääsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bl8kkaukset ei auta, aina voi ostaa vaikka miöjoona prepaidia JA tulla myös fyysisesti iholle. Niinkin olen tehnyt!

        Siitä vaan, omathan ovat rahasi. Kyllä puhelimessa riittää tilaa blokata aina se uusi numero. Joka kerta kun tulee yksikin viesti tai puhelu, niin sanomatta ja vastaamatta sanaakaan estoon vaan ja kaikki tuntemattomina tulevat puhelut estoon.


    • Anonyymi

      HUOM! TE joita on ghostattu kun näppäilet numerosi eteen #31#, niin puhelusi näkyy tuntemattomana ja ohittaa blokkauksen.

      • Anonyymi

        Ei ohita nykyään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ohita nykyään.

        Vasta toissapäivänä kokeiltu, kyllä ohittaa muuten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ohita nykyään.

        Ja mulla myös on 7 prepaid liittymää, siitä on helppo tarpeen mukaan vaihdella.
        Ja aina voi ostaa lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mulla myös on 7 prepaid liittymää, siitä on helppo tarpeen mukaan vaihdella.
        Ja aina voi ostaa lisää.

        Jos kilven luettelossa niitä numeroita näy ne tulee blokatuksi jos nro ei puh.ja asetus päällä. Tajuutko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kilven luettelossa niitä numeroita näy ne tulee blokatuksi jos nro ei puh.ja asetus päällä. Tajuutko.

        #31# toimii aivan hyvin.

        Ja hyvä niin kaltasias apinoita ajatellen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kilven luettelossa niitä numeroita näy ne tulee blokatuksi jos nro ei puh.ja asetus päällä. Tajuutko.

        Opettele vtun lortto kirjoittamaan ensiksi


      • Anonyymi

        Huhhuh mitä sekopäitä täällä pyörii. Kenelläkään ei oo mitään velvollisuutta vastata mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huhhuh mitä sekopäitä täällä pyörii. Kenelläkään ei oo mitään velvollisuutta vastata mihinkään.

        Kyllä on. Sinä hetkenä kun sä jollekin alat viestittää, ja alat perääntyä ilman perusteita sulla on varsin suuri velvollisuus..ei se on suorastaan pakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on. Sinä hetkenä kun sä jollekin alat viestittää, ja alat perääntyä ilman perusteita sulla on varsin suuri velvollisuus..ei se on suorastaan pakko

        Riittääkö uuden vuoden toivotus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on. Sinä hetkenä kun sä jollekin alat viestittää, ja alat perääntyä ilman perusteita sulla on varsin suuri velvollisuus..ei se on suorastaan pakko

        Haluaisin nähdä kun tämä tuubajumi pakottaa ketään vastaamaan yhtään mihinkään. Mikään ihme jos ghostataan, pysy kaukana ihmisistä ettei tule tunti turpaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin nähdä kun tämä tuubajumi pakottaa ketään vastaamaan yhtään mihinkään. Mikään ihme jos ghostataan, pysy kaukana ihmisistä ettei tule tunti turpaan

        Kukahan on kyseessä ? Se vanha gubbeko joka jatkuvasti pyörii pihalla levottomana kun pihapoliisi on töissä.
        Se kyllä joutaisi saada sen kiellon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukahan on kyseessä ? Se vanha gubbeko joka jatkuvasti pyörii pihalla levottomana kun pihapoliisi on töissä.
        Se kyllä joutaisi saada sen kiellon.

        Jatkuu ,jo kesällä yks mummo oli huomannut miehen levottoman käytöksen ja huomautti siitä ovelasti sanomalla:
        "Sinähän hyvässä kunnossa olet kun noin reippaasti liikut.


      • Anonyymi

        Ei muuta kuin yrittämään sillähän siitä selviää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on. Sinä hetkenä kun sä jollekin alat viestittää, ja alat perääntyä ilman perusteita sulla on varsin suuri velvollisuus..ei se on suorastaan pakko

        Olet sairas hanki apua kuulostat väkivaltaiselta.

        Missä vain kohtaa on oikeus lopettaa, niin viestittely kuin seksi ym.

        Ihmisen ei ole pakko vastaanottaa mitä ei halua, jos esim joku on rajaton ja väkivaltainen eikä arvosta ja kunnioita toista ihmistä,ainakaan naisia, mitä tämän ketjun ovelle väkisin tulijat eivät tee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin nähdä kun tämä tuubajumi pakottaa ketään vastaamaan yhtään mihinkään. Mikään ihme jos ghostataan, pysy kaukana ihmisistä ettei tule tunti turpaan

        Se on äärimmäistä vallankäyttöä ja uli uli ulii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on äärimmäistä vallankäyttöä ja uli uli ulii

        Se ghostaus siis, ei vaan oikeasti erittäin selkeä viesti minun mielestä, mutta ei häiriintyneet ymmärrä


      • Anonyymi

        Ilman muuta tarvitaan lisää vinkkejä häiriintyneille pilareiden pirauttelijoille, hyvää uutta vuotta👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on. Sinä hetkenä kun sä jollekin alat viestittää, ja alat perääntyä ilman perusteita sulla on varsin suuri velvollisuus..ei se on suorastaan pakko

        No haasta sit oikeuteen helvetin skitso :D se voi olla epäkohteliasta ja röyhkeetä mut kellään ei oo velvollisuutta olla kohtelias ja mukava kellekään jolle ei halua olla. Hullu. Harvemmin muutenkaan se joka alottaa viestittelyn ghostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin nähdä kun tämä tuubajumi pakottaa ketään vastaamaan yhtään mihinkään. Mikään ihme jos ghostataan, pysy kaukana ihmisistä ettei tule tunti turpaan

        Samaa mietin, että ei mikään ihme, että tyyppi tulee ghostatuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        #31# toimii aivan hyvin.

        Ja hyvä niin kaltasias apinoita ajatellen

        Ei toimi, jos ihminen ei päästä mitään tuntematomia numeroita lävitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on äärimmäistä vallankäyttöä ja uli uli ulii

        Sinun oma toimintasi on ihan lainkin mukaan laitonta ja lisäksi äärimmäistä henkistä väkivaltaa.


    • Anonyymi

      Olen sm tyyppi.

      • Anonyymi

        Suomen mestariko? Missä lajissa?


    • Anonyymi

      Juu varmaan siinä vaiheessa, kun jo tunnetaan ja ollaan oltu aktiivisesti tekemisissä ja sitten yhtäkkiä loppuu vastaaminen ilman syytä.

      Jos ei ihmiset ole vielä tutustuneet, voi yhteys helposti katketa, jos ei tiedä toisen tilannetta. Jos toinen ottaa yhteyttä, on tietysti kohteliasta vastata, että toinen tietää, missä mennään.

      • Anonyymi

        👍👍👍kyllä


    • Anonyymi

      Anonyymeille ei tarvitse vastailla varsinkaan kun ei ole aikaa roikkua täällä. Miten voi syyllistyä mainitsemiisi asioihin jos ei tiedä ketä toisessa päässä on.
      Ei ketään voi velvoittaa olemaan täällä vain sinua varten ja ei ketään voi velvoittaa myöskään vastaamaan sinulle kun tuskin anonyymi on se toivomasi henkilö.
      Altistat itse itsesi huonolle ololle. Käyn täällä enää hyvä jos kerran kuukaudessa kun joka kuukausi en käy ja en edes muista milloin viimeksi kävin. 2-3 kertaa olen käynyt pikaisesti mutta aikaa ei ole vastata eikä täällä ole edes sellaista johon haluaisi vastata.
      Oikea elämä on netin ulkopuolella eikä virtuaalimaailmassa anonyymeille vastaamassa.
      Kannattaa hankkia se elämä - netin ulkopuolelta.
      Hyvää Uutta Vuotta 2024!

      • Anonyymi

        Tuskin kukaan tätä palstaa vakavissaan tarkoittikaan. Tämä on vain purkupaikka. Toki täälläkin pitäisi asiallisesti purkaa. Silloin tällöin on jopa rikollisia kommentteja. Toivottavasti valvojat puuttuvat niinhin heti. Tämä ei ole mikään thor-verkko myöskään, vaikka sananvapauden periaatteella täällä voikin kaikkia normaaleja tunteita purkaa, mikä on tietysti hyvä asia. Kaikkea hyvää!


    • Anonyymi

      Ilmoitin ketjun väkivaltaiseksi yp lle.

      • Anonyymi

        Mahtavaa, eipä tänne tarvita näitä miehen kitinöitä, teet hyvää työtä, vaikka värikäs kirjoittelusi tuskin kiinnostaa niitä


    • Anonyymi

      Itse kostin tällaiselle ghostaajalle ghostaamalla kymmeneksi vuodeksi. Akka masentui kun ei päässyt enää leikkimään tunteillani.

    • Anonyymi

      Olen tehnyt niin ja minulle on tehty niin.

      🤔 Mutta jokaisella aikuisella ihmisellä on oikeus valita kenen kanssa haluaa olla tekisissä ja kenen ei.

      Niim se vaan on.

      • Anonyymi

        Juuri noin se niin kuin kirjoitit tuossa keskimmäisessä lauseessa. Siihen ei ole muilla mitään sanomista!


      • Anonyymi

        Tietysti. Ei kuitenkaan kannata alentaa itseään toiminnallaan. Ystävällinen voi olla myös silloin. Kun kertoo halusta jatkaa eri suuntiin.


    • Anonyymi

      Vähän riippuu suhteen laadusta.

      Itse en vastaa ventovieraiden viesteihin tai puheluihin. (Ventovieras= kännissä baarissa yöllä numeroita vaihdettu/ tinder/muu deittisovellus ja sieltä joku vieras alkanut soitteleen perään muutaman someviestin jälkeen)

      Jos taas ollu joku vähintään 1-3 kk kestänyt tapailusuhde jossa seksiä, suutelua, oikeita tapaamisia face to face. Vietetty aikas yhdes ja suhde muotoutunut näyttämään parisuhteen alulta niin ohan se nyt aika teiniä vaan kadota ku pieru saharaan!

      Kyllä mä uskon et 18-25 vuotiaar voi niin teineillä kun panetus vaihtaa kohdetta mut 30-70 vuotiailta se on jo aikas teinaria ja noloo!

      Itse olen henkilökohtaisesti saattanu joskus 11 vuotta sitten kännipäissään baarissa muistin jo pätkiessä luetella numeroni jollekin jonka kans oon muutaman sanan vaihtanu illan aikana ja aamulla krapulassa miettiny et kuka vttu tää viestin lähettäny on??? Joo en vastaa kun en muista koko tyyppiä! Tartte lisää sekoja elämääni. Exäks oli jo tarpeeks ja sit en vastaa mitään! Täysin vieras ihminen jonka naamataulua en edes pysty mieleeni palauttaan!

      T: Karoliina

    • Anonyymi

      Ja mitä siitä sitte teethän itsekin niin oletko itse ajatellut sen toisen tunteita yleensä te jotka näistä ruikutatte olette niitä pahimpia

    • Anonyymi

      ilmeisestikään ei ole kyseessä sitten ollut tähtiin kirjoitettu kohtaaminen ja muulle kai nyt se ja sama millä tapaa poistuu kuviosta, kaikkiin ei ole tarkoitus satsata samassa määrin kun muuten kukaan ei olisi kummempi toista

    • Anonyymi

      Tiesitkö että muiden ajatusten lukeminen on vielä mahdotonta?

    • Anonyymi

      Vai on ghostaaminen monen mielestä henkistä väkivaltaa? No tehkää rikosilmoitus, ja pyytäkää poliisia viemään teidät turvakotiin.

      • Anonyymi

        Niinpä AP et joltain muulta kysytään asiasta mielipidettä .
        Se joku muu saati viralliset tahot nauraa tyypin lähinnä pöpilään
        Mut eipä näitä sekoja kiinosta kun minä minä uli uli

        Oftopick tähän on hyvä lopettaa palstailu lopullisesti.
        Kiitos ja hyvästi kaikille.
        A-nainen


    • Anonyymi

      En. Miten voi olla. Jos vaikkapa joku on pahoinpidellyt partneriaan, ja odottaa vielä vastauksia viesteihin. En ymmärrä. Ja väkivallantekijö oisikin se jika ei halua enää kyseistä ihmistä elämäänsä.

      Näen henkisen väkivallan toisin. Kerrostaliissa on paksut seinät ja ikkunat, mutta omakotitaloissa ohuet. Hyväksyttyä väkivaltaa on pitää koiria. Ihan sama haukahtaako koira kerran vai pidempään, tietyssä iässä ja varsinkin naiset herkempinä nukkujina herää meluun.

      Ihmisrt jotka herättää toisen ihmisen, jolla saattaa olla taustalla vaikka mitä, unettomuutta, parin tunnin yöunia vuosikaupalla, sairastelua...

      Vaikka jotkut asiat ovat laillisia, ei se tee niiistä empaattisia tai oikein. Maailmassa on hiljaisempoa elöimiä varmaan 99,9 % elöimistä, miksi ohmiset haluaa sen joka meluaa eeniten.

    • Anonyymi

      Eli jokaisen velvollisuutena on pitää sinuun yhteyksiä jos sinä sitä haluat? Kenelläkään ei ole oikeutta valita seuraansa itse? Jos SINÄ haluat tavata jonkun ja pitää yhteyksiä niin sen toisen mielipide ei paina mitään. Voi Jessus mikä egoisti! Luuletko voivasi väkisin roikkua toisessa ihmisessä loputtomiin!

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Mä ghostaan vaan syystä ja hän valopää kun on tietää kyllä miks hänet ghostasin. Siit se ulvoo sitä mut iteppä tilasi. Kostonsa ei toimi.

    • Anonyymi

      Paree niin kuin nyrkki turpaan , se näkyy kun turpoo

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5225
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3267
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1820
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe