Työntekiöiden irtisanomisen helpottaminen? Sen hyvä puoli on että saadaan juopot, huumeiden käyttäjät ja muuten huonosti käyttäytyvät sanottua irti työpaikalta. Siinä vain huomattava, että usein esimiehelläki on ylemmällä tasolla, joka voi irtisanoa jonkun irti. Hyvä siinä on myös se, että taloon kun valitaan uusi johtaja hän voi irti sanoa joukon ihmisiä joidenka paikalle hän laittaa uudet työntekijät (kavereita). Hänen kavereidenki täytyy olla todella hyviä, koska kaveriki voi saada niin sanotusti helposti "kenkää?"
Huono puoli asiassa on työntekijöillä joita ei voi irtisanoa helposti, kun nykyisin työelämässä on joukoittain epäpäteviä jotka sen vuoksi teettää erityisesti sijaisille / määrä-aikaisille monenlaisia tehtäviä kun eivät itse viitsi eivätkä osaa. Nykyiset laiskat työntekijät eripuolella Suomea pitävät jengien tehokkuudella puoliaan työpaikoilla. Jengi suorastaa laiskottelee ja heidän esimiehet yhtyneet heihin. Jengi voi käyttää kaupunkien, yksityisten kuntien kalustoa (ajoneuvoja) yksityiskäyttöihin, eikä käytännössä sille kukaan tee mitää. Jokainen työpaikka jengiin kuuluva vuosikymmenien ajan hyötyneet kun työpaikoilla pitävät sovituista menetelmistä keskenään. Kun tuohon joukkoon ilmeisesti tulossa muutos, kun heitä saa erottaa työstä, jengi hajoaa. Porukka ehkä katkeroituu niille joille työpaikka säilyy (epäilyksiä kehittyy)??
Noilla helpoilla irtisanomisilla vakituisiin työntekijöihiin kohdistuneissa tapauksissa saadaan työpaikoilta poistettua epäsosiaaliset työntekijät, sekä ne jotka eivät ole kyönneet uudistamaan taitojaan esimerkiksi prosessituotannossa.
Suomessa on suuri määrä ihmsiä jotka eivät osaa tehdä nykyisillä menetelmillä oikein mitään, he vain esittää kuin osaisivat jotain. Sitten ajoittain tulee tilanteita, jossa jälkikäteen työntekijöiden esimies insinööri toteaa vahingon sattuessa: "En minä tiedä mitään" kun toimittaja kysyyn: "miksi noin kävi?"
Hyvät huonot puolet
9
270
Vastaukset
- Anonyymi
Ja lestan arkkuun viimeinen naula! Aamen!
- Anonyymi
Patalaiskat osaamattomat kommarit/ay aktiivit hei hei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Patalaiskat osaamattomat kommarit/ay aktiivit hei hei.
Lestat ne raahessa ovat syöpä.hyväveli toimii joka paikassa kun lesta on muka puikoissa.muistakaa se.aamen ja paskaa jauhaa hyväveli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lestat ne raahessa ovat syöpä.hyväveli toimii joka paikassa kun lesta on muka puikoissa.muistakaa se.aamen ja paskaa jauhaa hyväveli.
Nasserilainen patalaiska lakkoileva ay-kommunisti on ollut sitten 60-luvun Raahen tuhoaja ja syöpä. Toverit pian on palkkintojen jaon aika tehtaalla ja sitten Fantin majalle itkemään ay-tarun totaalista loppua. Se oli sitten siinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nasserilainen patalaiska lakkoileva ay-kommunisti on ollut sitten 60-luvun Raahen tuhoaja ja syöpä. Toverit pian on palkkintojen jaon aika tehtaalla ja sitten Fantin majalle itkemään ay-tarun totaalista loppua. Se oli sitten siinä.
Mee leesus lasten kamariin kivaa touhuaan
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#181898110
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
eduskunnassahan niitä istuu
- Anonyymi
Lestaloinen iilimato, toisten neuvottelemista eduista nauttii ja paskoo silti omaan sarkapöksyynsä!!
- Anonyymi
Kommarin lakkoileva sontaläjä teidän lakkoilunne viimesenä loppputuloksena tehdas tullaan sulkemaan! Pidätkö sitä ay-pökäle etuna?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569