Tuli ihan jäätävän

Anonyymi-ap

Pahamieli! Anteeksi J-mies. Mut mut mut..toivottavasti saan anteeksi. Rakastan sinua ❤️.. Toivon, että näen sut vielä. Hyvää yötä vaikka mokasin, en ikinä loukkaisi tarkoituksella.

25

567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei mitään ota lisää brenkkua nii jutellaan taas sen jälkee

• Anonyymi

Hahaha 🤣🤣🤣

• Anonyymi

En ole juonut mitään.

• Anonyymi

Etkä oo juttelees mulle täällä taas 🥰
        A-nainen

• Anonyymi

Hehe, kylläpä keksit loistavan läpän naisena esiintyvälle miehelle, olet kurko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahaha 🤣🤣🤣

Nauratko mies usein omille kommenteillesi?

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

🍑 ­N­­y­­m­­­f­­­o­­­m­­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18189823m

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Tuo eip ole minulta, noup!
      Koo

• Anonyymi

J mies eli?

• Anonyymi

Joo hälle! Taidan nyt olla jo väsynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo hälle! Taidan nyt olla jo väsynyt.

Nukkumaan, hyvää yötä ja kauniita unia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nukkumaan, hyvää yötä ja kauniita unia.

Totta! Kiitos, mutta en tiiä olenko ansainut kauniita unia. Toimin vastoin omia toimintaperiaatteita.. Mutta kai nämä syyllisyyden tunteet menee ohi.

• Anonyymi

Eli joutava jodlaajamies itse, nimikirjaimensa joka ei ole riittävä indikaatio mihinkään banjon soitteluun, on eri, yllätys

• Anonyymi

Jukka ❤️

• Anonyymi

et sä sitä takAs saa enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

et sä sitä takAs saa enää.

Ei nyt liity tähän, mutta kukaan ei voi olla kenenkään vara tai odottaa loputtomiin. Mä mokasin ja en odota häntä enää takaisin, vaikka niin toivonkin. Aika näyttää ja jos ei näytä niin elämä jatkuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nyt liity tähän, mutta kukaan ei voi olla kenenkään vara tai odottaa loputtomiin. Mä mokasin ja en odota häntä enää takaisin, vaikka niin toivonkin. Aika näyttää ja jos ei näytä niin elämä jatkuu.

Sä pääset A hoon viekkuun lepäämään ;)

• Anonyymi

Kukaan ei saa täältä ketään ikinä.

• Anonyymi

Niinkö oikeasti ajattelit? Mä kuule luulen, että kukaan täältä ketään haluakkaan. Halut on ihan muualla.

• Anonyymi

Miten voisikaan saada täältä, jos mietitään sitä, että esim tässä tapauksessa kyseessä on läpiä päähänsä puhuva juttu-ukko? Ilmeisesti tämä miehen laittama punainen häränvaate, eli yksi ainoa nimikirjain onnistuu kuitenkin aiheuttamaan banaalia karheutta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten voisikaan saada täältä, jos mietitään sitä, että esim tässä tapauksessa kyseessä on läpiä päähänsä puhuva juttu-ukko? Ilmeisesti tämä miehen laittama punainen häränvaate, eli yksi ainoa nimikirjain onnistuu kuitenkin aiheuttamaan banaalia karheutta

Kaikki ei liity vitsauksen tai v***tuiluun. Mä kaipaan tätä miestä ja tiedän, että tein väärin. Uskon silti, että saan anteeksi tai ainakin toivon sitä hartaasti. Mieltä kyllä kovin kaihertaa ja joka minuutti odotan hänen tuloaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki ei liity vitsauksen tai v***tuiluun. Mä kaipaan tätä miestä ja tiedän, että tein väärin. Uskon silti, että saan anteeksi tai ainakin toivon sitä hartaasti. Mieltä kyllä kovin kaihertaa ja joka minuutti odotan hänen tuloaan.

Ei sulla mies ainakaan yritys lopu kirjoittaa jotain olematonta draamaasi auki

• Anonyymi

Jjoo

• Suosittelen laittaamaan ihan henkilökohtaisesti viestiä kyseiselle henkilölle. Täällä kirjoittaminen korkeintaan lohduttaa vain sinua. Tsemppiä asian suhteen.

• Anonyymi

Tämä onkin piiloleikkiä🙄 vaikka mun ei ikinä pitänyt. En mä hälle todellisesti täältä kirjoita. Ei ihan tulis mieleen:))

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      159
      2913
    2. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      29
      2777
    3. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      8
      1756
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      181
      1638
    5. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      205
      1495
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      319
      1436
    7. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      97
      1383
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      15
      1198
    9. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      67
      1194
    10. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      76
      1142
    Aihe