Yksihuoltajan elämä

Anonyymi-ap

Millaista on . Oletteko katuneet kun toinen lähti tai potkit pihalle . En tarkoita tahattomasti yksinhuoltajia vaan itse aiheutettuna .

21

402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vähän vaikea kysymys.Voi olla niin erilaisia "lähtö" kohtia..tuleeko mukaan velkaa,lapsia? pääseekö lähtemään kalusteiden ja lompakon kanssa,mahdollisesti elatuksia tai ei...rillumarei? monia kysymyksiä siis

    • Anonyymi

      Luin vaan yhen vaasalaisenkin vuodatuksia somessa . Huhuh . Miksei ihmiset niinku mieti ja harkitse minkä ketkun mukaan lähtee. Lisää tulee traumatisoituneita lapsia kun niitäkin pitää tietenki tehdä heti tähän maailmaan kun se osapuoli on niin rakas . Ainakin hetken aikaa . Mutta sanotaan , että sitä saa mitä tilaa.

    • Anonyymi

      Suuri osa esittää rakkautta ja lopullinen tarkoitus on saada pari lasta ja niille elarit.
      Lasketaan, että oma palkka ja elarit niin pärjään taloudellisesti hyvin. Kuitenkin hoitopaikasta haut ja noudot, lääkärikäynnit, asioinnit, ruuanlaitot ovat todella rasittavia.

      Käsitetään ettei lapset tarvitse isää ja omasta lähipiiristä löytyy miehen malli helposti.
      Totuus on kuitenkin toinen, kun kavereilla isä ja se läheisistä oletettu miehenmalli ei halua olla siinä roolissa.

      Lapset painottavat puheissaan kaveripiirissä olevia huomauttamalla," ettei hänellä ole isää".

      Vois jatkaa loputtomiin mutta tuohon rumpaan joutuneet esiintyvät ylväästi, en kadu mitään.

    • Anonyymi

      Nämä nyky isien tyttäret,nämä jotka osaavat pelin hengen.
      Osaavat "Rakastaa" sekä himossa naida!
      Kaikesta selviää keskustelemalla rauhallisesti.
      Jälki "rapula" on lasten kannalta pahasta.

    • Anonyymi

      Ja yleensä ensin särjetään se toisen avioliitto ja sitten taas toinen lähtee särkemään jonkun muun liittoa . Mitä yksinhuoltajat marisee . Kaikki tuet tulee ja jos ei se puoliso ex maksa niin kaikki me työssäkäyvät kustannetaan tuo rumba . Sitte otetaan kuvia kuinka vaatimaton oli ruokapussi jonka ilman saavat . Kyllä me joudutaan ja halutaankin tulla omillamme toimeen . Eivätkä edes häpeä .

    • Anonyymi

      Ennen minä näin aivan tähtiä ja hormoonihiiret juoksi selässä, kun mies touhusi. Nykyään se on aina väsynyt ja valittaa työpaikan rasitusta.

      Ei minusta oo kiinni mutta en voi olla enää tässä liitossa.

      • Anonyymi

        Kyl se o niin, et vaihtelu virkistää. Miestäski. Eroaminen vaan siirtää ongelmaa.


    • Anonyymi

      Todellinen liikeidea on särkeä avioliitto. Osituksista saa ihan mukavat pääomatulot.
      eikä tarvitse perintökaarta noudattaa.
      Puolison tausta kannattaa tutkia tarkasti.tarkastaa kannattaako itse aiheuttaa.

    • Anonyymi

      Olikohan se niin, että 1965-1969 syntyneet aloittivat yh-buumin. Outoa, sillä heistä moni kuitenkin kasvoi ydinperheessä.

      • Anonyymi

        Kannattaa muistella Suomen Hallituksen tekosia,Avoliitossaoleville verovelvollisille.
        Esim: /Lapsivähennykset avoliitossaoleville,Uskonvapaus vero.
        Yksinhuoltaja/Asumistuet . Työttömyys oli kaupunkeissa lähes 0 tasolla,maaseuduila oli työttömyyttö jolloin alkoi Kaupunkiin ja Ruotsiin muutto buuumi.
        -58 syntyneet ovat jo näitä epä-tasaarvossa kasvatettuja,kolhoosi-hippien jälkeläisiä.
        Osa pussin nuuskijoita ja hassis poltajia Kaupunkeihin lummiituneita köyhiä,viina rokaiden jälkeläisiä. Täytyy ihmetellä kun ollaan näinkin terve kansakunta vielä!
        Kunnat jakeli "Lehtolapsia"maataloustyöntekijöiksi tilallisille,vieläpä maksoivat kun pääsivät eroon. Elettiin "Kekkosen"aikaa.


    • Anonyymi

      Kun näitä ruoka - apukasseja jaetaan ja ihmiset niitä vastaanottaa , voisitteko olla kiitollisia niistä . Masentavaa kun niitä kuvataan ja laitetaan faceen että miten yksinkertainen ja vajaa oli . Olisitte kiitollisia . Jos on huono niin ette varmaankaan tarvitse ja ei ole pakko hakea ja ottaa. Esim yksinhuoltajat . Itse olette hyvin useasti asianne järjestäneet .

    • Anonyymi

      Sosiaalipuolen tulisi olla vähän tarkempi kumpi vanhempi sopisi lasten yksinhuoltajaksi./Ei kumpikaan/Vai sijaiskoti. On liian helpo ratkaisu,kirjoittaa käräjäoikeudelle joidenkin lasten tulevaisuus,valmiiksi.

    • Anonyymi

      Lapsen ajatuksi! Olette vanhempina täysin mitättömiä .Kumpikin Äiti ja Isä.
      Minäkin tarvitsisin teitä vain 18 vuoteen saakka,tullakseni itsenäiseksi.
      Nyt joudun taistelemaan itse yhteiskunnan sokkeloissa.
      En ole itse saanut päätää elämästäni,te olette tämän minulle antaneet.
      Kumminkin HYVÄÄ ÄITIEN JA ISIEN PÄIVÄÄ.Huoltajille!

    • Anonyymi

      Koulukiusaajat harvoin eroaa

      • Anonyymi

        Jep, he eivät solmi liittoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, he eivät solmi liittoja.

        no tarkoitin parisuhteesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, he eivät solmi liittoja.

        Suomen ja Venäjän liitto.Kumpi on sen hajoittanut?
        Pitäiskö kysyä YLE:lltä vai Hesarista.


    • Anonyymi

      Turha katua tai valittaa, asiat lutviutuu aina.

    • Anonyymi

      Lasten todellinen koti on vanhempien välinen suhde.

      • Anonyymi

        EI ole suhteesta kiini vanhempien ja lasten välillä.Perinne joka on viimeiset pari sukupolvea kasvattanut lapsia,"Olisi pitänyt" vaan eipä ole kasvattanut.Suomen politiika on vienyt voiton
        ja mennyt lastenkasvatuksen edelle.Pari löysää sukupolvea politiikassa on saanut tämän aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI ole suhteesta kiini vanhempien ja lasten välillä.Perinne joka on viimeiset pari sukupolvea kasvattanut lapsia,"Olisi pitänyt" vaan eipä ole kasvattanut.Suomen politiika on vienyt voiton
        ja mennyt lastenkasvatuksen edelle.Pari löysää sukupolvea politiikassa on saanut tämän aikaan.

        Geenit määrää.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8186
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1163
    Aihe