Uusi vuosi yksin

Anonyymi-ap

Onko ketään muita linjoilla joilla ei ole ketään ystävää jonka kanssa viettää esim, uuden vuoden juhlaa sunnuntaina? Yksinäisyys on raastavaan täällä korvessa ei ole ystäviä eikä rahaa ole mihinkään lähteä:(

28

604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      mitä te yksinäiset teette uuden vuoden aattona? ammutteko yksin raketteja?

      • Anonyymi

        Istutaan mukavasti kotona nojatuolissa ja luetaan kirjaa. Saa uppoutua ihan muihin maailmoihin. Voi siinä olla mansikoita ja lasi samppanjaakin, mutta ei ole välttämätöntä.

        Ei todellakaan käy kateeksi niitä, jotka riekkuvat laumoina pakkassäässä turuilla ja toreilla hörppien lonkeroita viluissaan.


      • Anonyymi

        Luen näitä muiden yksinäisten viestejä,vähän helpottaa oloa


      • Anonyymi

        Kävin kuntosalilla, venyttelin ja katselin samalla netflix, söin iltapalan, nyt lähden lukemaan sänkyyn kirjaa ja sitten ku oon pari tuntia lukenut pesen hampaat ja menen nukkumaan. Thäts it...


    • Anonyymi

      sitä voi miettiä pitäisikö sieltä sitten ihmisten ilmoille, jos ei ketään kerran mailla halmeilla, vai pitäisikö teille sinne palkata kaikille henkilökohtainen ystävä seuraa pitämään

      • Anonyymi

        Onko sinulla paha olla, vai miksi pitää tuolla tavalla pilkata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla paha olla, vai miksi pitää tuolla tavalla pilkata?

        Jonkun vuoden tälläkin foorumilla pyörineenä, ja usemmankin kerran kysyneenä, että mitä se parempi hoito mathaisi olla, niin sieltä rivien välistä ikään kuin tulee se että mikään hoito mikä tähtää paranemiseen, ei voi olla hyvää.

        Vaan enemmänkin juuri haluttaisiin, että olisi edes se maksullinen hoitaja joka hyppäisi sinne änkyrävänkyrä ihmisen vääristyneeseen maailmaan mukaan, kun siellä muuten on niin yksinäistä.

        Suurin osa ihmisistä ei tietenkään käyttäydy näin, mutta onhan se kumma, miten täällä koko vuosi valitetaan siitä, että kaikki on muiden syy, ja sitten yhtäkkiä aina juhlapyhinä muistetaan että ollaan yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jonkun vuoden tälläkin foorumilla pyörineenä, ja usemmankin kerran kysyneenä, että mitä se parempi hoito mathaisi olla, niin sieltä rivien välistä ikään kuin tulee se että mikään hoito mikä tähtää paranemiseen, ei voi olla hyvää.

        Vaan enemmänkin juuri haluttaisiin, että olisi edes se maksullinen hoitaja joka hyppäisi sinne änkyrävänkyrä ihmisen vääristyneeseen maailmaan mukaan, kun siellä muuten on niin yksinäistä.

        Suurin osa ihmisistä ei tietenkään käyttäydy näin, mutta onhan se kumma, miten täällä koko vuosi valitetaan siitä, että kaikki on muiden syy, ja sitten yhtäkkiä aina juhlapyhinä muistetaan että ollaan yksin.

        Onpas harvinaisen typerää kommentointia nytten. Yksinäinen ihminen varmasti tiedostaa olevansa yksin, todennäköisesti ihan päivittäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas harvinaisen typerää kommentointia nytten. Yksinäinen ihminen varmasti tiedostaa olevansa yksin, todennäköisesti ihan päivittäin.

        Niin makaa kuin petaa.


    • Anonyymi

      Yksinäisyys ei ole ongelma vain korvessa, vaan myös täällä Helsingissä. Täällä vietän uuden vuoden yksinäni ties kuinka monetta vuosikymmentä.

      Rahaa olisi lähteä vaikka matkalle, mutta ei juuri huvita. Ei se matkailu poista yksinäisyyttä. Harrastuksista ei myöskään ole löytynyt ystäviä. Töissä taas tehdään töitä, eikä olla tutustumassa ihmisiin.

    • Anonyymi

      Voi voi monet uudet vuodet jo takana ja yksin.en te sitä numeroa. Kaiken totuu,Ajatele sinäkin olet vain koti turvassa. sempiä ja muuta asenetasi yksin.Jos haluat ihisä elämä .Mene netti selaa punasen ristin sivuja,tai diakonisalaitoksen.järkävät ystävän sinulle,Sama on kirkon dakoniat. ikään sukupuoleen katsomatta.kenekään ei tarvii olla yksin.joutu vähän itse nähdä vaivaa asialle ja otaa kontakti edelä maintuihin järjestöihin.Jos paha mieli menen Helsinki Missio sivuille, Läydät valtakunalisia nimeroita soitaa 24h vaikka nimetömänäKuin siellä on chatt nuorille.

      • Anonyymi

        Yksin minäkin uudet vuodetkin , ja en tunne edes kaipausta lähteä minnekään .
        Joten kukin tavallaan . Moni ystävä menehtyi koronaa. Ja kaikista läheisin syöpään
        Joten sitä se elämä on täynnä menetyksiä .
        Heitä kaipaa, vaan ei saa takaisin


    • Anonyymi

      Jo monta vuotta viettänyt sen yksin. Älä mieti yksinäisyyttäsi. Kuuntele vaikka hyvää musiikkia, pelaa videopeliä tai katso hyvä elokuva.

    • Anonyymi

      Yksin on ihan hyvä olla ja elää, ihan turha pelätä sitä. Olen ollu parisuhteissa ja suorastaan nautin kun saan elää yksin.

      • Anonyymi

        Yksin oleminen on eri asia kuin yksinäisyys.


    • Anonyymi

      Moni leski ihmettelee miksi heitä ei enää puolison kuoleman jälkeen kutsuta niiden ystävien luokse joten kanssa aina ennen puolison eläessä viettivät yhdessä uutta vuotta .
      Mikä siinä oikeastaan on kun jos ihminen jää yksin niin hän ei enää kelpaa entisten ystävien joukkoon .
      Puhuin eilen yhden lesken kanssa jolla oli tämä kokemus , hän oli hyvin surullinen ja yritin lohduttaa häntä. Jos olisimme asuneet lähellä toisiamme niin olisin mielelläni hänet kutsunut uudenvuoden viettoon . Mutta matkaa on siinä 600 km joten sekään ei ihan sponttaanisesti järjesty.

    • Anonyymi

      Suomessa on paljon yksinäisiä, ole onnellinen että olet elossa ja kaiketi kotona ja tervekin kaiketi?

      • Anonyymi

        Ihminen tarvitsee toisia ihmisiä. Se on vähän niin kuin koodattu meihin. Miksi teillä joillakin on tarve tulla näihin ketjuihin vähättelemään toisten yksinäisyyden kokemusta?


      • Anonyymi

        Täällä on ainakin yksi, joka ei ole kaiketi terve, kotona kylläkin, ja elossa. Onnellisuus alkaa olla katoavaista, kun pikkuhiljaa alkanut yksinäisyys vaivat juurikin terveydentilan takia.
        Terveillä ihmisillä elämä jatkuu, sairastunut vähän kuin putoaa kelkasta, ja jää yksin, Se kun jatkuu, alkaa tuntua myös yksinäiseltä.


    • Anonyymi

      Kävin iltapäivällä kaupassa ja tapasin todella ihanan ihmisen puhuttiin kaikesta ja tuli mieleen, miten tärkeitä toiset ihmiset on. Ilta kotona meni hyvin yksin ja aina voi kauppareissuilla jutella jos huomaa et toinenkin haluaa vaihtaa kuulumisia vaikka on tuntematon.

    • Anonyymi

      Tämäkin uusi vuosi menee yksin. Ehkä olisin voinut kutsua itseni yhteen paikkaan, mutta ei tehnyt mieli. Eikä ylimääräistä rahaakaan juuri nyt oikein ole, koska tuli yllättävä meno ennen joulua. Eli senkään takia en voisi viettää sitä muualla tai esim baarissa.

      Mut ei viime vuosina ole niin paljoa enää harmittanut vuoden vaihtumisen viettäminen yksin. Käyn silloin viimeistään viime vuoden päässäni läpi ja mitä haluan seuraavana saada aikaiseksi. Semmonen nollausperinne ilman alkoholia on osoittautunut ihan toimivaksi.

    • Anonyymi

      Hyvää Uuden Vuoden Aattoa kaikille! Toivon ettei yksikään kokisi yksinäisyyttä niin että kukaan ei välittäisi.Tänne kirjoittaminen voi auttaa,meitä lukijoita ja kohtalotovereita on hengessä mukana.Nostetaan siis malja tai keitetään kaffit uuden vuoden kunniaksi.

    • Anonyymi

      Toivotan kaikille yksineläville ihmisille edes kohtuullisia pyhäpäiviä. Itse olen mies. Jo yli 5v. sitten saatoin vaim-ihmisen viimeiselle matkalleen.
      Ja niin porasin kuin poika siunaustilaisuudessa.

      • Anonyymi

        Kiitos, kiitos! Itse saatoin mieheni viimeiselle matkalleen jo yli 18 vuotta sitten. Siitä lähtien yksin, mutta en yksinäinen. Minulle tämä sopii hyvin.

        Hyvää Uutta Vuotta 2024!


      • Anonyymi

        kummallista tautii


    • Anonyymi

      YKSIN TÄSSÄ JOUTUU OTTAMAAN VASTAAN UUDEN VUODEN, JA VIETTÄNYT MENNEEN VUODEN.

    • Anonyymi

      Minä olen onnekas siinä mielessä, että teen työtä, jossa täytyy 365/24/7 jonkun olla paikalla töissä. Joten juhlapyhinä ilmoittaudun aina vapaaehtoisesti töihin. Jouluna olin iltavuoroissa, uv:na yövuorossa, ne kun ovat kaikkein vähiten halutut vuorot "tavallisten" ihmisten keskuudessa. Töissä aika meni ihan mukavasti. Muuten olisin nyhjöttänyt yksin kotona.

    • Anonyymi

      Yksin viettänyt useampia vuodenvaihteita ja niin nytkin. En kyllä olisi mihinkään jaksanut lähteäkään kun vasta aattona iltapäivällä kotiuduin reissusta. Edes raketteja ei kiinnostanut lähteä katsomaan, pauke kyllä kuului.
      Monta vuodenvaihdetta olen jo aiemminkin viettänyt yksin kun ei pääsyä tansseihinkaan jos sellaiset jossain on kun ei enää kyytejä.
      Onhan tuota kyllä jo kerennyt tähän ikään niissä kulkeakin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4709
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1031
    Aihe