Sano minulle suoraan

Anonyymi-ap

Päin naamaa mitä minun pitäisi tehdä. Ei tästä muuten mitään tule.

12

558

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuu ja rakasta meidät ehjiksi.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

😋 ­­­N­­y­­m­­­f­o­­m­­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18189931v

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Rakenna mulle muumitalo.

• Anonyymi

Tiedät sen itsekin, mutta et uskalla. Ehkä saat apua siihen?.

• Anonyymi

Kerro, jos kerran tiedät.

• Heitä ihmisjätettä (minua) naamaan likasangon sisällöllä vaikka näin alkajaisiksi. Niin ne kaikki muutkin tekee. Sitten vähän tunteilla pelleilyä ja lopuksi tikari selkään.

• Anonyymi

Pitäisi kertoa minulle selvästi ja tunnistettavasti, missä menee ja mitä toivoo.

• Anonyymi

Sinä naimisissa oleva ruskeatukkainen nainen. Ota ero ja ole mun kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä naimisissa oleva ruskeatukkainen nainen. Ota ero ja ole mun kanssa.

Ei ole helppo rasti.

• Anonyymi

Jos naiselle niin… mies haluan SINUT. ❤️olet ihana, haluan puhua sinulle suoraa tunteistani ja tietää mitä ajattelet!

• Anonyymi

Pyydät että sinulle sanotaan asiat suoraan päin naamaa, mutta itse kirjoitat tämän pyynnön Suomi24 palstalle ja oletat että näin tämä hoituu. Oletko nyt aivan tosissasi?

• Anonyymi

Kyllähän minä voisin tulla sanomaan, mutta ensin pitäisi saada varmistusta sille, että juuri sinä olet hän, jota minä puolestaan ajattelen. Eli minne päin Suomea ja millaiselle ihmiselle aloitusviesti oli tarkoitettu?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      30
      2866
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1847
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1820
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1434
    5. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      73
      1370
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1258
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      24
      1255
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      77
      1179
    9. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1038
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      98
      1016
    Aihe