Päin naamaa mitä minun pitäisi tehdä. Ei tästä muuten mitään tule.
Sano minulle suoraan
12
577
Vastaukset
- Anonyymi
Tuu ja rakasta meidät ehjiksi.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18189931v
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Rakenna mulle muumitalo.
- Anonyymi
Tiedät sen itsekin, mutta et uskalla. Ehkä saat apua siihen?.
- Anonyymi
Kerro, jos kerran tiedät.
Heitä ihmisjätettä (minua) naamaan likasangon sisällöllä vaikka näin alkajaisiksi. Niin ne kaikki muutkin tekee. Sitten vähän tunteilla pelleilyä ja lopuksi tikari selkään.
- Anonyymi
Pitäisi kertoa minulle selvästi ja tunnistettavasti, missä menee ja mitä toivoo.
- Anonyymi
Sinä naimisissa oleva ruskeatukkainen nainen. Ota ero ja ole mun kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä naimisissa oleva ruskeatukkainen nainen. Ota ero ja ole mun kanssa.
Ei ole helppo rasti.
- Anonyymi
Jos naiselle niin… mies haluan SINUT. ❤️olet ihana, haluan puhua sinulle suoraa tunteistani ja tietää mitä ajattelet!
- Anonyymi
Pyydät että sinulle sanotaan asiat suoraan päin naamaa, mutta itse kirjoitat tämän pyynnön Suomi24 palstalle ja oletat että näin tämä hoituu. Oletko nyt aivan tosissasi?
- Anonyymi
Kyllähän minä voisin tulla sanomaan, mutta ensin pitäisi saada varmistusta sille, että juuri sinä olet hän, jota minä puolestaan ajattelen. Eli minne päin Suomea ja millaiselle ihmiselle aloitusviesti oli tarkoitettu?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62479Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant732314- 2021304
- 1131134
- 711098
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig233987Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211929Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �11854- 47799
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta54786