Päin naamaa mitä minun pitäisi tehdä. Ei tästä muuten mitään tule.
Sano minulle suoraan
12
543
Vastaukset
- Anonyymi
Tuu ja rakasta meidät ehjiksi.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18189931v
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Rakenna mulle muumitalo.
- Anonyymi
Tiedät sen itsekin, mutta et uskalla. Ehkä saat apua siihen?.
- Anonyymi
Kerro, jos kerran tiedät.
Heitä ihmisjätettä (minua) naamaan likasangon sisällöllä vaikka näin alkajaisiksi. Niin ne kaikki muutkin tekee. Sitten vähän tunteilla pelleilyä ja lopuksi tikari selkään.
- Anonyymi
Pitäisi kertoa minulle selvästi ja tunnistettavasti, missä menee ja mitä toivoo.
- Anonyymi
Sinä naimisissa oleva ruskeatukkainen nainen. Ota ero ja ole mun kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä naimisissa oleva ruskeatukkainen nainen. Ota ero ja ole mun kanssa.
Ei ole helppo rasti.
- Anonyymi
Jos naiselle niin… mies haluan SINUT. ❤️olet ihana, haluan puhua sinulle suoraa tunteistani ja tietää mitä ajattelet!
- Anonyymi
Pyydät että sinulle sanotaan asiat suoraan päin naamaa, mutta itse kirjoitat tämän pyynnön Suomi24 palstalle ja oletat että näin tämä hoituu. Oletko nyt aivan tosissasi?
- Anonyymi
Kyllähän minä voisin tulla sanomaan, mutta ensin pitäisi saada varmistusta sille, että juuri sinä olet hän, jota minä puolestaan ajattelen. Eli minne päin Suomea ja millaiselle ihmiselle aloitusviesti oli tarkoitettu?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea
Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja3252215En luovuta
Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail631387Matti Nykänen dokumentti tuli tv:stä - Katsoitko ja mitä ajatuksia herätti?
Matti Nykänen -dokumenttielokuvassa läheiset puhuivat legendasta, maailman parhaasta mäkihyppääjästä. Vaikeitakaan asioi601087Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta51076Keskusteluista julkisia.....
Näköjään lähettiin sitten sille linjalle että laitetaan asioita tänne aloituksiin yksityiskeskusteluista. (huom. moniko131984- 135977
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi15942- 63836
Rakas nainen
Ihastuin sinuun, vaikka en olisi saanut. Tulen sinusta levottomaksi, onnelliseksi ja surulliseksi. Kaipaan näkemistäsi e22769Päivän aforismi
Mitä vaikeampi nainen on saavuttaa, sitä varmemmin saatte hänestä kumppanin, joka ei lähde ensimmäisen liehittelijän mat84755