Orimattilaan mäkkäri

Anonyymi-ap

Tai Hese, miten olis?

47

825

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mäkki ois hyvä

    • Anonyymi

      Ei tule näin pieneen kylään. Vaatii osto voimaa.

    • Anonyymi

      Hese olisi hyvä. Jospa Kehräämön uusi omistaja vuokraa Heselle tilat. Kaupunki voisi olla mukana jollain summalla jotta meille nuorillekin tulee hyvä mesta.

    • Anonyymi

      Kotipizzan yhteydessä on Rolls. Sieltä saa hampurilaiset ja muut pikaruuat. Suosittelen!

    • Anonyymi

      Pidätte välillä taukoa siinä pilluringin ajamisesta ja käytte äidin tykönä syömässä terveellistä kotiruokaa, lopuksi laitatte astiat nätisti tiskikoneeseen. Roskaruoka kertyy vatsanseudulle jonka jälkeen naiset ja miehet alkavat karttamaan seuraanne. Roskat levitätte vielä pitkin kyliä huh, huh.

      • Anonyymi

        Höpö höpö Julli. Sinä et tiedä mistään mitään.


    • Anonyymi

      Kyllä meillä nuorilla pitäis olla oma mesta Orkkulassa. Noi kaupungin nuorten tilat ovat pyhäkouluja varte joten ei sinne kaikki haluu mennä. Kaupunki vois kosia Hesee kehräämölle. Se Markku.

      • Anonyymi

        - Me emme tarvitse yhtään jenkkifirmaa tänne Suomeen eli ei "Mäkkiä".
        - Jos ei "pyhäkouluun" halua mennä, niin ei sinne ravintolaankaan saa mennä riehumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        - Me emme tarvitse yhtään jenkkifirmaa tänne Suomeen eli ei "Mäkkiä".
        - Jos ei "pyhäkouluun" halua mennä, niin ei sinne ravintolaankaan saa mennä riehumaan.

        Olipas hieno kirjoitus keharilta. Loistavaa työtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas hieno kirjoitus keharilta. Loistavaa työtä.

        Mikä nyt noin ärsyttää? Haluatko jenkkifirmoja Suomeen vai rikkoa käytössääntöjä?


      • Anonyymi

        "Kyllä meillä nuorilla pitäis olla oma mesta Orkkulassa."
        Jos käytöshäiriötä halutaan aiheuttaa, niin joku nuortenkoti sitten vissiin on sijainti. Ei sellaista taida Orimattilassa todellakaan olla. Ehkä siitä Kehräämön rakennuksesta saisi muokattu jonkun nuorisovankilan???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kyllä meillä nuorilla pitäis olla oma mesta Orkkulassa."
        Jos käytöshäiriötä halutaan aiheuttaa, niin joku nuortenkoti sitten vissiin on sijainti. Ei sellaista taida Orimattilassa todellakaan olla. Ehkä siitä Kehräämön rakennuksesta saisi muokattu jonkun nuorisovankilan???

        ...Taisi olla Raksa-Ranen idea jossain tehdä Orimattilasta Sparta. Ei ollut edes hurjat ohjeet. Oliko joku kaurapuuroa piti aamulla syödä tai vastaavaa. En nyt ala sitä juttua etsimään, mutta SE ja Kehräämö siis yhdessä olisi ratkaisu ongelmaanne. (Sen ketjun nimi oli joku "Orimattilasta Suomen Sparta" tai vastaava)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Taisi olla Raksa-Ranen idea jossain tehdä Orimattilasta Sparta. Ei ollut edes hurjat ohjeet. Oliko joku kaurapuuroa piti aamulla syödä tai vastaavaa. En nyt ala sitä juttua etsimään, mutta SE ja Kehräämö siis yhdessä olisi ratkaisu ongelmaanne. (Sen ketjun nimi oli joku "Orimattilasta Suomen Sparta" tai vastaava)

        "Orimattila - Suomen Sparta?
        2023-05-22 12:36:20

        Perustettakoon orimattilaan kovan kurin kasvatuslaitoksia joissa varttuu hyvin koulutettuja ja fyysisesti karaistuneita henkilöitä palvelemaan koko Suomea ja samalla Orimattilaa.
        Joka aamu alkaa ravitsevalla puuro aamiaisella sekä citrushedelmällä. Sen jälkeen tunti aamujumppaa. Sitten opiskelemaan siten että viimeistään 25 vuotiaana on suoritettu asepalvelus + RUK. Sekä lukio ja vähintään amk- tasoinen tutkinto."


      • Anonyymi

        Orkkulassa miehet vasta piereekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas hieno kirjoitus keharilta. Loistavaa työtä.

        Lets go boys! Kill them Yankees!
        Down with the stars and ripaska!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        - Me emme tarvitse yhtään jenkkifirmaa tänne Suomeen eli ei "Mäkkiä".
        - Jos ei "pyhäkouluun" halua mennä, niin ei sinne ravintolaankaan saa mennä riehumaan.

        "ei sinne ravintolaankaan saa mennä riehumaan."
        Menkää ruokakuppoihin riehumaan. Se on jopa muodissa nykyään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ei sinne ravintolaankaan saa mennä riehumaan."
        Menkää ruokakuppoihin riehumaan. Se on jopa muodissa nykyään.

        ...Moi. ruokaKAUPPA siis. Ei kuppo, kuppi tai kuppa. Tosin ei noista nykytrendeistä tiedä. Nuoriso tekee mitä lystää ja nyt tällä hetkellä on vissiin hauska prostestoida kauppoja, jotka häätää nuorisoa pois sisätiloistaan.

        Henkilökohtaisesti minua ei huoleta lainkaan, vaikka pistäisivät koko S-market/Prisman maan tasalle. Siellä nyt rempataan, joten nyt-jos-koskaan olisi oiva aika aloittaa kaikki ihan alusta. Se parkkihallialue teineen on hirveä ja olisikin parempi pistää kaikki uusiksi.

        Sama oli Jokivarrenkoulun kanssa aikoinaan. Mitä se haittaa, kun purettavaa koulua hajotetaan? Ei todellakaan ketään haitannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Moi. ruokaKAUPPA siis. Ei kuppo, kuppi tai kuppa. Tosin ei noista nykytrendeistä tiedä. Nuoriso tekee mitä lystää ja nyt tällä hetkellä on vissiin hauska prostestoida kauppoja, jotka häätää nuorisoa pois sisätiloistaan.

        Henkilökohtaisesti minua ei huoleta lainkaan, vaikka pistäisivät koko S-market/Prisman maan tasalle. Siellä nyt rempataan, joten nyt-jos-koskaan olisi oiva aika aloittaa kaikki ihan alusta. Se parkkihallialue teineen on hirveä ja olisikin parempi pistää kaikki uusiksi.

        Sama oli Jokivarrenkoulun kanssa aikoinaan. Mitä se haittaa, kun purettavaa koulua hajotetaan? Ei todellakaan ketään haitannut.

        ...Me todellakin oltiin koulussa rempan keskellä. Opiskelu kärsi, muttei meistä kukaan kai valittanut siitä. Minua hiukan huolestuttaa, kun täällä kysytään "paikkaa nuorille". Ei meilläkään mielestäni ollut mitään paikkaa. Ehkä asenne oli vain sallivampi ja sitä sai hengailla koulujen pihoilla ja kaupoissa. Vain baarit on alaikäisiltä kiellettyjä.

        Mystinen pakkomielle häätää kaikki pois julkisilta paikoilta ja sitten orimattilalaiset valittaa kun missään ei ole ketään... ostamassa! Kehun aina Lahtea, mutta sielläkin oli pari paikkaa, joissa sain hirveää palvelua enkä ihmetellyt, kun molemmat hävisi pian. Eivät olleet enää siellä, kun seuraavan kerran kävin siellä päin. Se on hurja alamäki, kun liike alkaa valikoimaan millaisia asiakkaita haluaa. Marengin tilanne taitaa olla se että muut ihmiset valittaa Marengin asiakkaista. Kiehtovaa nähdä se ero!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Me todellakin oltiin koulussa rempan keskellä. Opiskelu kärsi, muttei meistä kukaan kai valittanut siitä. Minua hiukan huolestuttaa, kun täällä kysytään "paikkaa nuorille". Ei meilläkään mielestäni ollut mitään paikkaa. Ehkä asenne oli vain sallivampi ja sitä sai hengailla koulujen pihoilla ja kaupoissa. Vain baarit on alaikäisiltä kiellettyjä.

        Mystinen pakkomielle häätää kaikki pois julkisilta paikoilta ja sitten orimattilalaiset valittaa kun missään ei ole ketään... ostamassa! Kehun aina Lahtea, mutta sielläkin oli pari paikkaa, joissa sain hirveää palvelua enkä ihmetellyt, kun molemmat hävisi pian. Eivät olleet enää siellä, kun seuraavan kerran kävin siellä päin. Se on hurja alamäki, kun liike alkaa valikoimaan millaisia asiakkaita haluaa. Marengin tilanne taitaa olla se että muut ihmiset valittaa Marengin asiakkaista. Kiehtovaa nähdä se ero!

        Marengin asiakkaissa ei ole miytään valittamista. Ainut ongelma on se, että kahvila on liian avoimella paikalla, josta ja jonne voi kytätä muita. Pitäisi saada jonkinlaiset näkösuojat puolin ja toisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marengin asiakkaissa ei ole miytään valittamista. Ainut ongelma on se, että kahvila on liian avoimella paikalla, josta ja jonne voi kytätä muita. Pitäisi saada jonkinlaiset näkösuojat puolin ja toisin.

        Jaa-a? Minulle sieltä on ilveily kun vain kävelin siitä ohi. Toisaalta huono/outo käytös on todellakin normi Orimattilassa.


    • Anonyymi

      Vaatii 20.000 asukasta ennen kuin MC tai Hese saapuu kylään. Onneksi Henna tuo ne puuttuvat asukkaat!

      • Anonyymi

        Se on just näin! Jos Henna kasvaa nyky vauhtia niin Hesa ja MC menee molemmat Hennaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on just näin! Jos Henna kasvaa nyky vauhtia niin Hesa ja MC menee molemmat Hennaan.

        Hese olis Hennan vetonaula. Kaupunki voi satsata sinne eikä Kehräämölle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hese olis Hennan vetonaula. Kaupunki voi satsata sinne eikä Kehräämölle.

        Se kehityspäällikkö Markku voisi ottaa asiakseen ajaa Hespurger tänne Olaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kehityspäällikkö Markku voisi ottaa asiakseen ajaa Hespurger tänne Olaan.

        Tässä on ideaa että saadaan nuorille oma paikka ja Markulle töitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hese olis Hennan vetonaula. Kaupunki voi satsata sinne eikä Kehräämölle.

        Heseen mennään piereen lujaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on just näin! Jos Henna kasvaa nyky vauhtia niin Hesa ja MC menee molemmat Hennaan.

        Miehet, jotka pierevät, Hesen tietävät!


    • Anonyymi

      Ei tartte mitään hesee tai mäkkii, kun otetaan pokaburgeri bäkkii!

    • Anonyymi

      Miehet, jotka piereevät Hesen tietävät!

    • Anonyymi

      Subway takaisin pliis.......

    • Anonyymi

      Miksi Raksa-Rane on homoseksuaali?

    • Anonyymi

      Miehet, jotka piereevät, Hesen tietävät!

      • Anonyymi

        Ai siksikö sinä olet homoseksuaali?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai siksikö sinä olet homoseksuaali?

        Oletko huomannut että SINUNlaiset kirjoittelijat eivät saa aina valituksia peräänsä. Minun asialliset viestini Orimattilasta saavat aina päänaukojia peräänsä. Hiukan tässä siis jää sellainen mielikuva että se ainoa päänaukoja täällä olet sinä ja vain sinä. Näiden ketjujen katselukerrat ovat pieniä.

        Muistatko kun viime vuoden juhannuksena joku koki raskaaksi sen että TÄYTYY viettää juhannus lukien minun juttujani. Se oli todellakin erikoinen kommentti, koska kenenkään ei tarvitse olla täällä Suomi24:ssä lukemassa viestejä ja erityisesti Orimattila osiota ja sitäkin intensiivisesti juuri minun viestejäni vahtien. Veikkaisin ettei kovin moni moista tekisi! O.O


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko huomannut että SINUNlaiset kirjoittelijat eivät saa aina valituksia peräänsä. Minun asialliset viestini Orimattilasta saavat aina päänaukojia peräänsä. Hiukan tässä siis jää sellainen mielikuva että se ainoa päänaukoja täällä olet sinä ja vain sinä. Näiden ketjujen katselukerrat ovat pieniä.

        Muistatko kun viime vuoden juhannuksena joku koki raskaaksi sen että TÄYTYY viettää juhannus lukien minun juttujani. Se oli todellakin erikoinen kommentti, koska kenenkään ei tarvitse olla täällä Suomi24:ssä lukemassa viestejä ja erityisesti Orimattila osiota ja sitäkin intensiivisesti juuri minun viestejäni vahtien. Veikkaisin ettei kovin moni moista tekisi! O.O

        ...Kaikki Orimattilasta kertovat viestit tuntuvat saavan v*ttuilua peräänsä. Ainakin joku yksi muu täällä kirjoittelee Orimattilasta ja hänkin saa samanlaisia turhia päänaukomisia.

        Ja kuten jo sanoin tämä/nämä päänaukojat eivät itse saa samaa peräänsä.

        Kaikki Orimattilan asioista kertovat saavat v*ttuilua. Ahdistaako. Tuolla on kaupungilla aika dystooppinen (vai mikä sana se oli?) fiilis, kun varjostetaan ja kuvaillaan. Se äijä joka hyppäsi jopa pyöräni eteen kuvaamaan minua oli mielestäni se sama tyyppi, joka auttoi jakamaan avustuksia. Taisi olla joku juttu laivareissustani. En muista. Epäluotettavan näköinen kaveri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko huomannut että SINUNlaiset kirjoittelijat eivät saa aina valituksia peräänsä. Minun asialliset viestini Orimattilasta saavat aina päänaukojia peräänsä. Hiukan tässä siis jää sellainen mielikuva että se ainoa päänaukoja täällä olet sinä ja vain sinä. Näiden ketjujen katselukerrat ovat pieniä.

        Muistatko kun viime vuoden juhannuksena joku koki raskaaksi sen että TÄYTYY viettää juhannus lukien minun juttujani. Se oli todellakin erikoinen kommentti, koska kenenkään ei tarvitse olla täällä Suomi24:ssä lukemassa viestejä ja erityisesti Orimattila osiota ja sitäkin intensiivisesti juuri minun viestejäni vahtien. Veikkaisin ettei kovin moni moista tekisi! O.O

        Olen samaa mieltä, että täällä on yksi asiaton päänaukoja, joka kirjoituksillaan ei tee muuta kuin yrittää loukata toisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Kaikki Orimattilasta kertovat viestit tuntuvat saavan v*ttuilua peräänsä. Ainakin joku yksi muu täällä kirjoittelee Orimattilasta ja hänkin saa samanlaisia turhia päänaukomisia.

        Ja kuten jo sanoin tämä/nämä päänaukojat eivät itse saa samaa peräänsä.

        Kaikki Orimattilan asioista kertovat saavat v*ttuilua. Ahdistaako. Tuolla on kaupungilla aika dystooppinen (vai mikä sana se oli?) fiilis, kun varjostetaan ja kuvaillaan. Se äijä joka hyppäsi jopa pyöräni eteen kuvaamaan minua oli mielestäni se sama tyyppi, joka auttoi jakamaan avustuksia. Taisi olla joku juttu laivareissustani. En muista. Epäluotettavan näköinen kaveri.

        ...Jos en siis väärin muista ja väärin tunnistanut, niin sama kaveri uutisissa sanoi ettei pelkää tekoälyä, koska senkin takana on ihminen.

        Ihan noin muuten vain: Monen orimattilalaisen pitäisi hommata itselleen oma elämä eikä lainata tämä minun (ilmeisesti niin armottoman jännää) elämääni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Jos en siis väärin muista ja väärin tunnistanut, niin sama kaveri uutisissa sanoi ettei pelkää tekoälyä, koska senkin takana on ihminen.

        Ihan noin muuten vain: Monen orimattilalaisen pitäisi hommata itselleen oma elämä eikä lainata tämä minun (ilmeisesti niin armottoman jännää) elämääni.

        ...Siitä tyypistä jäi todellakin ikävä fiilis. Ei pitäisi tuomita toista ulkoisen perusteella, mutta kyllä minua hirvitti se uutinen nähdä hänet "auttamassa" vähävaraisia. Se oli juuri niin luihunnäköinen kaveri että hän varmaan vaan etsiin epätoivoisia, jotka tekisi rikoksia rahan vuoksi.

        Oli niin tai näin, niin jos nämä eivät ole sama tyyppi, niin tarkoitan sitä va***kia, joka hyppäsi pyöräni eteen ja kuvaili minua. Julkisella paikalla SAA kuvata, muttei niin että siitä on haittaa toiselle. Siinä on siis ehto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Siitä tyypistä jäi todellakin ikävä fiilis. Ei pitäisi tuomita toista ulkoisen perusteella, mutta kyllä minua hirvitti se uutinen nähdä hänet "auttamassa" vähävaraisia. Se oli juuri niin luihunnäköinen kaveri että hän varmaan vaan etsiin epätoivoisia, jotka tekisi rikoksia rahan vuoksi.

        Oli niin tai näin, niin jos nämä eivät ole sama tyyppi, niin tarkoitan sitä va***kia, joka hyppäsi pyöräni eteen ja kuvaili minua. Julkisella paikalla SAA kuvata, muttei niin että siitä on haittaa toiselle. Siinä on siis ehto.

        Sinäkö olet se sinisen auton kuski? Ilmianna asiaton käytöksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Jos en siis väärin muista ja väärin tunnistanut, niin sama kaveri uutisissa sanoi ettei pelkää tekoälyä, koska senkin takana on ihminen.

        Ihan noin muuten vain: Monen orimattilalaisen pitäisi hommata itselleen oma elämä eikä lainata tämä minun (ilmeisesti niin armottoman jännää) elämääni.

        Se Tekoäly-juttu oli OS uutinen päivältä 01.09.2022.
        "S.S.:n mielestä tekoälyssä ei ole mitään pelättävää, sillä laitteet tottelevat ihmistä." siellä sanottiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Siitä tyypistä jäi todellakin ikävä fiilis. Ei pitäisi tuomita toista ulkoisen perusteella, mutta kyllä minua hirvitti se uutinen nähdä hänet "auttamassa" vähävaraisia. Se oli juuri niin luihunnäköinen kaveri että hän varmaan vaan etsiin epätoivoisia, jotka tekisi rikoksia rahan vuoksi.

        Oli niin tai näin, niin jos nämä eivät ole sama tyyppi, niin tarkoitan sitä va***kia, joka hyppäsi pyöräni eteen ja kuvaili minua. Julkisella paikalla SAA kuvata, muttei niin että siitä on haittaa toiselle. Siinä on siis ehto.

        Tarviix tuttii?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarviix tuttii?

        Mistä hitosta minä sen tietäisin? Tiedän kaverista vain sen mitä on lehdissä ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä hitosta minä sen tietäisin? Tiedän kaverista vain sen mitä on lehdissä ollut.

        Mietittyäni kysymystäsi aloin muistaa sen pitelevän aina kännykkää kädessään ja minuakin sillä helvetinkoneella kuvasi. Joten joku tutin korvike se vissiin sille on?


    • Anonyymi

      Pierupalsta

    • Anonyymi

      Mitää hesee.
      Rolssi ja Violetan Xmeal pelittää.
      Koivulan kioskilta saa myös. Ja näkee paikallisen kaljaremmin siin ootelles.

      • Anonyymi

        Tosi hauska kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi hauska kommentti.

        Sieltä vois valita vuoden Orimattilalaisen.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      47
      3288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2053
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      22
      1525
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1394
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1351
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1271
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1186
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1115
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 22
      1047
    Aihe