Tosi paljon samannimisiä..

Anonyymi-ap

Tosi paljon samoja kirjainyhdistelmiä / samannimisiä kaipaajia / ihmiset kaipaavat samaa henkilöä / on matkimista ja trollaamista.

Tällainen vanha huomio tähän aamuun ja voi aiheuttaa sen, että ainakaan itselläni ei tule reagoitua oikein mihinkään.

Kuuraiset puut ja kauniin harmaa talvinen taivas ulkona. Tänään saattaisi olla runofiilis.

Huomenta ihminen. Tänään on loppuelämäsi ensimmäinen päivä. Miten aiot sen viettää?
Minä kuuntelen musiikkia tänäänkin.

Tell him / Barbra Streisand feat. Celine Dion

https://youtu.be/xKWWyO-C2o0?si=te32UpqOl36xCTQx

😊

13

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hehheh. Ihmisjäte ei ainakaan ole koskaan nähnyt omaa nimeään täällä. Mutta se ei ole yhtään yllättävää. Kun ihmisjätettä ei kukaan koskaan kaipaa. Eikä ihmisjätekään kaipaa ketään, koska ihmisjätteelle on tehty selväksi: Imetään kaikki apu ja tuki irti, pelleillään tunteilla ja sitten heitetään jäteastiaan. Se on todistettu yhä uudestaan ja uudestaan. Saa ihmiset olla mun puolesta. Pitäkää kuvaannollinen tunkkinne. Vemputtelen vain menemään. Poke ei ainakaan satuta minua.

• Anonyymi

Niin.

Ensinnäkään en ymmärrä tuota, että luokittelet itsesi jätteeksi ja olen kirjoittanut siitä ennenkin. Ehkä sinuakin joku kaipaa, mutta se joka kaipaa on sinulle väärän lintulajin edustaja. Mutta niinhän se yleensä menee rakkaudessa.

Millaista apua toivoisit?

• Anonyymi kirjoitti:

Niin.

Ensinnäkään en ymmärrä tuota, että luokittelet itsesi jätteeksi ja olen kirjoittanut siitä ennenkin. Ehkä sinuakin joku kaipaa, mutta se joka kaipaa on sinulle väärän lintulajin edustaja. Mutta niinhän se yleensä menee rakkaudessa.

Ei kaikkea tarvitsekaan ymmärtää. Minäkään en ymmärrä kaikkea maailmassa. Ne asiat mitä en ymmärrä, sivuutan. Antaa asioiden olla ja tehdä halujensa mukaan. Ei se minulta pois ole.

Esimerkiksi: Jos joku haluaa kontata keskustassa toria ympäri. Mulla ei ole hajuakaan miksi joku niin tekee. Mutta siinähän konttaa jos hän itse niin haluaa. Jatkan matkaani omiin juttuihin. Siihen voi olla vaikka kymmenen eri syytä miksi hän konttaa.

Ei minua kukaan kaipaa, ainakaan tietääkseni. Ei ole annettu minkäänlaista osviittaa siihen suuntaan. Pikemminkin päinvastoin.

En toivo tai minkäänlaista apua. Kiitos kuitenkin.

Ystävällisin terveisin: Ihmisjäte.

• MunNimiOnJK kirjoitti:

Ei kaikkea tarvitsekaan ymmärtää. Minäkään en ymmärrä kaikkea maailmassa. Ne asiat mitä en ymmärrä, sivuutan. Antaa asioiden olla ja tehdä halujensa mukaan. Ei se minulta pois ole.

Esimerkiksi: Jos joku haluaa kontata keskustassa toria ympäri. Mulla ei ole hajuakaan miksi joku niin tekee. Mutta siinähän konttaa jos hän itse niin haluaa. Jatkan matkaani omiin juttuihin. Siihen voi olla vaikka kymmenen eri syytä miksi hän konttaa.

Ei minua kukaan kaipaa, ainakaan tietääkseni. Ei ole annettu minkäänlaista osviittaa siihen suuntaan. Pikemminkin päinvastoin.

Kirjoitusvirhe tuossa lopussa.

En siis toivo minkäänlaista apua.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin.

Mihin muuten viittaat tuolla lintuvertauksella? Sukupuoleen, , seksuaaliseen suuntautumiseen, ulkonäköön tai muuta?

• Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

Niin. Jokainen konttaa tavallaan. Toiset henkisesti ja toiset fyysisesti. Joskus jopa molempia..

Mukavaa päivää sinulle. :)

• Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

Mihin muuten viittaat tuolla lintuvertauksella? Sukupuoleen, , seksuaaliseen suuntautumiseen, ulkonäköön tai muuta?

Viittaan erilaisiin lintuihin, kuten joutseniin.

• Anonyymi kirjoitti:

Viittaan erilaisiin lintuihin, kuten joutseniin.

Jos viittaat linnuilla kirjaimellisesti lintuihin. Niin eipä sillä sitten ole väliä. Koska vaikka ihmisjäte olenkin. Niin en sekaannu lintuihin.

• Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

Jos viittaat linnuilla kirjaimellisesti lintuihin. Niin eipä sillä sitten ole väliä. Koska vaikka ihmisjäte olenkin. Niin en sekaannu lintuihin.

En viittaa, vaan yhteen postiin, jonka olen lähettänyt.

Mutta tulin jo toistamiseen siihen tulokseen, että et ole oikea henkilö, joten..

*olankohautusemoji*

• Anonyymi kirjoitti:

En viittaa, vaan yhteen postiin, jonka olen lähettänyt.

Mutta tulin jo toistamiseen siihen tulokseen, että et ole oikea henkilö, joten..

*olankohautusemoji*

En valitettavasti ole toiseksi ihmiseksi vielä muuttunut. Mutta ehkä kolmannella kertaa...

• Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

En valitettavasti ole toiseksi ihmiseksi vielä muuttunut. Mutta ehkä kolmannella kertaa...

Naurahdin tälle ääneen, kyynel silmäkulmassa. Tai lähinnä sille kuinka alas voin itse vajota ja kuinka epätoivoinen voin olla.

*polvillaan elämän edessä emoji*

• Anonyymi kirjoitti:

Naurahdin tälle ääneen, kyynel silmäkulmassa. Tai lähinnä sille kuinka alas voin itse vajota ja kuinka epätoivoinen voin olla.

*polvillaan elämän edessä emoji*

Nyt lue tarkkaan ja ajatuksella. Vahvoissa tunteissa sekä kaipaamisessa ei ole mitään epätoivoista, säälittävää tai muutakaan vastaavaa.

• Anonyymi

Täällä käy tosi vähän kirjoittajia mutta matkijoita on muutama.
      Se on surullista että ihmisillä ei ole muuta tekemistä kuin kiusata ja esittää muita täällä. Enkä puhu mistään nimistä tai kirjaimista vaan ihan viestejä matkitaan täällä. Tyhmien ihmisten palsta tämä on. Muistakaa se!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea

Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja
      NATO
      325
      2205
    2. En luovuta

Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail
      Ikävä
      63
      1387
    3. Matti Nykänen dokumentti tuli tv:stä - Katsoitko ja mitä ajatuksia herätti?

Matti Nykänen -dokumenttielokuvassa läheiset puhuivat legendasta, maailman parhaasta mäkihyppääjästä. Vaikeitakaan asioi
      Media
      60
      1077
    4. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      5
      1076
    5. Keskusteluista julkisia.....

Näköjään lähettiin sitten sille linjalle että laitetaan asioita tänne aloituksiin yksityiskeskusteluista. (huom. moniko
      Ikävä
      131
      984
    6. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      135
      967
    7. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      14
      928
    8. T rakastan

Rakastan sinua, en halua elää ilman. ❤️
      Ikävä
      63
      836
    9. Rakas nainen

Ihastuin sinuun, vaikka en olisi saanut. Tulen sinusta levottomaksi, onnelliseksi ja surulliseksi. Kaipaan näkemistäsi e
      Ikävä
      22
      769
    10. Päivän aforismi

Mitä vaikeampi nainen on saavuttaa, sitä varmemmin saatte hänestä kumppanin, joka ei lähde ensimmäisen liehittelijän mat
      Ikävä
      84
      745
    Aihe