Tosi paljon samannimisiä..

Anonyymi-ap

Tosi paljon samoja kirjainyhdistelmiä / samannimisiä kaipaajia / ihmiset kaipaavat samaa henkilöä / on matkimista ja trollaamista.

Tällainen vanha huomio tähän aamuun ja voi aiheuttaa sen, että ainakaan itselläni ei tule reagoitua oikein mihinkään.

Kuuraiset puut ja kauniin harmaa talvinen taivas ulkona. Tänään saattaisi olla runofiilis.

Huomenta ihminen. Tänään on loppuelämäsi ensimmäinen päivä. Miten aiot sen viettää?
Minä kuuntelen musiikkia tänäänkin.

Tell him / Barbra Streisand feat. Celine Dion

https://youtu.be/xKWWyO-C2o0?si=te32UpqOl36xCTQx

😊

13

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hehheh. Ihmisjäte ei ainakaan ole koskaan nähnyt omaa nimeään täällä. Mutta se ei ole yhtään yllättävää. Kun ihmisjätettä ei kukaan koskaan kaipaa. Eikä ihmisjätekään kaipaa ketään, koska ihmisjätteelle on tehty selväksi: Imetään kaikki apu ja tuki irti, pelleillään tunteilla ja sitten heitetään jäteastiaan. Se on todistettu yhä uudestaan ja uudestaan. Saa ihmiset olla mun puolesta. Pitäkää kuvaannollinen tunkkinne. Vemputtelen vain menemään. Poke ei ainakaan satuta minua.

• Anonyymi

Niin.

Ensinnäkään en ymmärrä tuota, että luokittelet itsesi jätteeksi ja olen kirjoittanut siitä ennenkin. Ehkä sinuakin joku kaipaa, mutta se joka kaipaa on sinulle väärän lintulajin edustaja. Mutta niinhän se yleensä menee rakkaudessa.

Millaista apua toivoisit?

• Anonyymi kirjoitti:

Niin.

Ensinnäkään en ymmärrä tuota, että luokittelet itsesi jätteeksi ja olen kirjoittanut siitä ennenkin. Ehkä sinuakin joku kaipaa, mutta se joka kaipaa on sinulle väärän lintulajin edustaja. Mutta niinhän se yleensä menee rakkaudessa.

Ei kaikkea tarvitsekaan ymmärtää. Minäkään en ymmärrä kaikkea maailmassa. Ne asiat mitä en ymmärrä, sivuutan. Antaa asioiden olla ja tehdä halujensa mukaan. Ei se minulta pois ole.

Esimerkiksi: Jos joku haluaa kontata keskustassa toria ympäri. Mulla ei ole hajuakaan miksi joku niin tekee. Mutta siinähän konttaa jos hän itse niin haluaa. Jatkan matkaani omiin juttuihin. Siihen voi olla vaikka kymmenen eri syytä miksi hän konttaa.

Ei minua kukaan kaipaa, ainakaan tietääkseni. Ei ole annettu minkäänlaista osviittaa siihen suuntaan. Pikemminkin päinvastoin.

En toivo tai minkäänlaista apua. Kiitos kuitenkin.

Ystävällisin terveisin: Ihmisjäte.

• MunNimiOnJK kirjoitti:

Ei kaikkea tarvitsekaan ymmärtää. Minäkään en ymmärrä kaikkea maailmassa. Ne asiat mitä en ymmärrä, sivuutan. Antaa asioiden olla ja tehdä halujensa mukaan. Ei se minulta pois ole.

Esimerkiksi: Jos joku haluaa kontata keskustassa toria ympäri. Mulla ei ole hajuakaan miksi joku niin tekee. Mutta siinähän konttaa jos hän itse niin haluaa. Jatkan matkaani omiin juttuihin. Siihen voi olla vaikka kymmenen eri syytä miksi hän konttaa.

Ei minua kukaan kaipaa, ainakaan tietääkseni. Ei ole annettu minkäänlaista osviittaa siihen suuntaan. Pikemminkin päinvastoin.

Kirjoitusvirhe tuossa lopussa.

En siis toivo minkäänlaista apua.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin.

Mihin muuten viittaat tuolla lintuvertauksella? Sukupuoleen, , seksuaaliseen suuntautumiseen, ulkonäköön tai muuta?

• Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

Niin. Jokainen konttaa tavallaan. Toiset henkisesti ja toiset fyysisesti. Joskus jopa molempia..

Mukavaa päivää sinulle. :)

• Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

Mihin muuten viittaat tuolla lintuvertauksella? Sukupuoleen, , seksuaaliseen suuntautumiseen, ulkonäköön tai muuta?

Viittaan erilaisiin lintuihin, kuten joutseniin.

• Anonyymi kirjoitti:

Viittaan erilaisiin lintuihin, kuten joutseniin.

Jos viittaat linnuilla kirjaimellisesti lintuihin. Niin eipä sillä sitten ole väliä. Koska vaikka ihmisjäte olenkin. Niin en sekaannu lintuihin.

• Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

Jos viittaat linnuilla kirjaimellisesti lintuihin. Niin eipä sillä sitten ole väliä. Koska vaikka ihmisjäte olenkin. Niin en sekaannu lintuihin.

En viittaa, vaan yhteen postiin, jonka olen lähettänyt.

Mutta tulin jo toistamiseen siihen tulokseen, että et ole oikea henkilö, joten..

*olankohautusemoji*

• Anonyymi kirjoitti:

En viittaa, vaan yhteen postiin, jonka olen lähettänyt.

Mutta tulin jo toistamiseen siihen tulokseen, että et ole oikea henkilö, joten..

*olankohautusemoji*

En valitettavasti ole toiseksi ihmiseksi vielä muuttunut. Mutta ehkä kolmannella kertaa...

• Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

En valitettavasti ole toiseksi ihmiseksi vielä muuttunut. Mutta ehkä kolmannella kertaa...

Naurahdin tälle ääneen, kyynel silmäkulmassa. Tai lähinnä sille kuinka alas voin itse vajota ja kuinka epätoivoinen voin olla.

*polvillaan elämän edessä emoji*

• Anonyymi kirjoitti:

Naurahdin tälle ääneen, kyynel silmäkulmassa. Tai lähinnä sille kuinka alas voin itse vajota ja kuinka epätoivoinen voin olla.

*polvillaan elämän edessä emoji*

Nyt lue tarkkaan ja ajatuksella. Vahvoissa tunteissa sekä kaipaamisessa ei ole mitään epätoivoista, säälittävää tai muutakaan vastaavaa.

• Anonyymi

Täällä käy tosi vähän kirjoittajia mutta matkijoita on muutama.
      Se on surullista että ihmisillä ei ole muuta tekemistä kuin kiusata ja esittää muita täällä. Enkä puhu mistään nimistä tai kirjaimista vaan ihan viestejä matkitaan täällä. Tyhmien ihmisten palsta tämä on. Muistakaa se!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      367
      3160
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      310
      1508
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1312
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1311
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1295
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1255
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1145
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      1062
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      25
      960
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      847
    Aihe