Sanna sanoo toimittajalle olevansa "liian seksikäs". Pikkaisen noussut keltainen neste hänelle päähän.
Sanna Marin pitää itseään liian seksikkäänä
136
1548
Vastaukset
- Anonyymi
Sanna ei siis edelleenkään ymmärrä, että ongelma oli ö-luokan julkkishaaskat, huumeet, kännissä pettäminen ja kaikesta tästä valehtelu eli täysin mätä ja moraaliton käytös.
Ei suinkaan Sannan ulkonäkö tai tanssiminen.- Anonyymi
Unohdit tissikuvat virka-asunnolla ja nämä retardit siellä sooseissa häpäisemässä koko paikan.
- Anonyymi
Ongelma on muiden ihmisten ja ideoiden kopioiminen ja niillä ratsastaminen ikään kuin olisi hänen omia. Onko hän gradunsakin kopioinut joltakin toiselta? Tuskin tällä akalla on yhtään ainoaa omaa mielipidettä tai ideaa yhtään mistään. Tulee vielä lässähtåmään tämä hänen ”nenestyksensä”. Ps. En ole venäläinen enkä kateellinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ongelma on muiden ihmisten ja ideoiden kopioiminen ja niillä ratsastaminen ikään kuin olisi hänen omia. Onko hän gradunsakin kopioinut joltakin toiselta? Tuskin tällä akalla on yhtään ainoaa omaa mielipidettä tai ideaa yhtään mistään. Tulee vielä lässähtåmään tämä hänen ”nenestyksensä”. Ps. En ole venäläinen enkä kateellinen
”menestyksensä”
- Anonyymi
Sanna on nätti , ei kaunis !
Ei missään nimessä seksikäs !
Seksi tulee olemuksesta ei vaatteista !
Niin kuin karismakin sitä joko on tai ei
Hänellä ei ole kumpaakaan näistä
Tuolla tulee tusinoittain kauniita naisia vastaan tämä ei erotu massasta
Enkä ole kade , ei tarvitse - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohdit tissikuvat virka-asunnolla ja nämä retardit siellä sooseissa häpäisemässä koko paikan.
Oooi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanna teki itse gradun. Mutta huuhaasaari ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanna on nätti , ei kaunis !
Ei missään nimessä seksikäs !
Seksi tulee olemuksesta ei vaatteista !
Niin kuin karismakin sitä joko on tai ei
Hänellä ei ole kumpaakaan näistä
Tuolla tulee tusinoittain kauniita naisia vastaan tämä ei erotu massasta
Enkä ole kade , ei tarvitseJokaisella on oma mielitietty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole omia mielipiteitä muuten kuin sairaan vasemmistoideologian tyrkyttäminen. Marin on hyvä esimerkki poliitikosta, jolla ei ole osaamista eikä ymmärrystä, mutta silti jotkut vielä yksinkertaisemmat ovat äänestäneet häntä.
- Anonyymi
Marin ei tajua. Julkkisten kanssa voi bilettää, mutta kun vaikutuksesi x-min lakkaa, niin sinut heivataan ja et ole minkään arvoinen. Ethän ole julkkis, niin kuin julkkis on. Olet vain ruma ankanpoika näiden somehörhöjen silmissä. Nämä somehörhöt ei kaihda mitään, kunhan saavat itsensä esille. Olen näitä nähnyt.
- Anonyymi
Ei pyllytön tai tissitön ole koskaan seksikästä
- Anonyymi
Sanna yllättää vielä. On Bi-, ja tod. näk. Polyamorinenkin.
- Anonyymi
Kyllä näyttää aika paljon jotain "naista väkevämpää" nauttineelta, ehkä se on jostakin seksikästä. Sellaiselta, jota ennen bileporukassa katseltiin huolestuneima, että pitäisikö tuo laittaa menemään kotiin.
- Anonyymi
Sanna levittää nyt omaa totuutta. On kyllä kiero akka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanna levittää nyt omaa totuutta. On kyllä kiero akka.
Kohta on peruukki päässä ja nahkahousut jalassa. Varmaan aloittaa dominana työt.
- Anonyymi
Te hullut olette edelleen vapaalla näköjään.
90-luvulla tästä aiheesta tehtiin musiikkivideo.
Right Said Fred - I'm too sexy
https://www.youtube.com/watch?v=P5mtclwloEQ
Jonkun pitäisi nyt laittaa deep fakella Sanna tuohon videoon.- Anonyymi
Ehkä ne aikuisviihdemallit eivät halua tehdä yhteistyötä Marinin kanssa tai ylipäätänsä sekaantua politiikkaan. Ai niin, mutta eihän Marin kysy edes sellaista. Ne kun vaan LAITETAAN.
- Anonyymi
Anorektikko omakuva on varsin vääristynyt. Mutta tuo itserakas ääliö pitää laihuutta seksikkäänä - itseään. Saakelin luuviulu on kuin vinttikoira ja kaukana seksikkäästi. Naisen muodot puuttuvat j on kuin pikkupoika. Ei persettä ei mitään. No itse rakkaus on. Häpeän hänen sanojaan kun tuo ei itse osaa. Nolo kun mikä.
- Anonyymi
Kaunis, hoikka nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunis, hoikka nainen.
Hoikka on, mutta ei kaunis. Se bikinikuva oli karsean ruma. Hirveät patit hartioissa, alaosan malli teki ruman takamuksenkin. Sen verran itsekritiikkiä ainakin minulla olisi, etten tuollaista kuvaa laittaisi levitykseen.. Etenkin, jos pitäisin itseäni ylivertaisen seksikkäänä.
- Anonyymi
Kyllä on katkeraa porukkaa. Haukutaan ihmistä jota ei edes tunneta! Kannattaa hankkia ajoissa apua ettei tapahdu mitää vakavampaa vihan kourissa elävälle!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on katkeraa porukkaa. Haukutaan ihmistä jota ei edes tunneta! Kannattaa hankkia ajoissa apua ettei tapahdu mitää vakavampaa vihan kourissa elävälle!!
Tunnetteko kaikki joita haukutte täällä? Nyt on paljolti kyse siitä, mitä Marin itse sanoo ja mitä kuvittelee itsestään ja miten hän on käyttäytynyt aiemminkin. Itse hän on kuviaan levitellyt nettiin, joten niistä voi sanoa mielipiteensä.
Itselläni nousi niskavillat pystyyn, kun luin aamulla tuon jutun, siis meillä oli tuollainen pääministeri. Onneksi ei koko maata täysin tuhonnnut, velkahelvettiin kylläkin sai.
Ja nyt haukutaan niitä, jotka yrittävät tuhoja korjata. - Anonyymi
MiHin tissit ovat jääneet ? Miksi peppu on lattana ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunis, hoikka nainen.
Ihan nätti kun vähän laitetaan , muuten ihan perus harmaahiirulainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkonäöstähän tässä puhutaan , haukkua ei kenenkään tarvis mutta mielipiteensä voi sano
- Anonyymi
Liekö jauhoissa antanut tuonkin kommentin lehdelle. Sekopäinen eukko.
- Anonyymi
Täällä " fiksut" ihmiset kommentoi. 🙄
- Anonyymi
Pakko olla Kamoissa, niin ylpeä ja sokea. Luulee itsestään aivan liikaa.
- Anonyymi
Taas saa lapsi hävetä äitiään 😟
- Anonyymi
Tämä. Tuo nainen ei kertakaikkiaan sovellu äidiksi. Ajatukset minä minä. Minä olen seksikäs. Kaikki haluavat minua. Minä olen kaunein. Minä olen halutuin. Ihan sairas koska: ei ole seksikäs, ei ole naisellinen, ei ole kaunis sisältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä. Tuo nainen ei kertakaikkiaan sovellu äidiksi. Ajatukset minä minä. Minä olen seksikäs. Kaikki haluavat minua. Minä olen kaunein. Minä olen halutuin. Ihan sairas koska: ei ole seksikäs, ei ole naisellinen, ei ole kaunis sisältä.
Lehdistö höpisi, kuinka kaikki koko maailmassa ovat Marinin pauloissa, miten kävi? Aatteet unohtui ja pääsi tyhjänpäiseen salattuun firmaan, jonka palkan maksaa Saudien diktaattori ja Venäjän oligarkit. Ei ole paljon firma esitellyt aatteen vienneistä Kiinan presidentille, Putinille, Pohjois-korealle, entäs Arabeille ym. Valtioiden päämiehille. Hämärää hommaa. Eikä nuo miehetkään juokse hänen perässä täytyy tyytyä parturi-kampaajaan. Eikä saanut Zelenskyita vaikka juoksi Ukrainassa ja roikkui sen kaulassa, lupaili vielä Hornetit sinne.
Ei tule hyvin päättymään Marinin hommat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lehdistö höpisi, kuinka kaikki koko maailmassa ovat Marinin pauloissa, miten kävi? Aatteet unohtui ja pääsi tyhjänpäiseen salattuun firmaan, jonka palkan maksaa Saudien diktaattori ja Venäjän oligarkit. Ei ole paljon firma esitellyt aatteen vienneistä Kiinan presidentille, Putinille, Pohjois-korealle, entäs Arabeille ym. Valtioiden päämiehille. Hämärää hommaa. Eikä nuo miehetkään juokse hänen perässä täytyy tyytyä parturi-kampaajaan. Eikä saanut Zelenskyita vaikka juoksi Ukrainassa ja roikkui sen kaulassa, lupaili vielä Hornetit sinne.
Ei tule hyvin päättymään Marinin hommat.Ei ollut !! Ihan noissa jutuis on ollut muitakin suomi lehdistö van halusi näin tuoda häntä esiin
- Anonyymi
Itsepetos on suloista.
- Anonyymi
Huvitti kyllä tuo kommentti, oli oikein paras vitsin pläjäys näin uuden vuoden aattoon.
"Liian nuori ja seksikäs", kumpikaan noista ei pidä paikaansa, mutta demari on demari vaikka voissa paistaisi.
Tai hän mielestään näyttää nuorelta ja seksikkäältä.
Seksikkyys on ihan muuta kuin riukumainen kalsea olento. Eikä vaatteet tee ihmistä seksikkääksi, se seksikkyys tulee sisältä ei ulkokuoresta.
Eikä seksikkyys vaadi nuoruutta, se on iätöntä.
Usein nuoruus pilaa sen. - Anonyymi
Tikkuinen lankku reiällä ei koskaan ole seksikäs.
Ei edes vosu! - Anonyymi
Sannalla on kovat luulot itsestään. Sitä se äkkinousu julkisuuteen saa aikaan.
- Anonyymi
Sallikaa minun nauraa.😁
- Anonyymi
Sanna häpäisi taas itsensä kuten teki jauhovideollakin.
- Anonyymi
No onhan se pirun kaunis ja seksikäs nainen, sitä ei voi kukaan kieltää.
- Anonyymi
Kampaajako se siellä Sannan pakottamana kommentoi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kampaajako se siellä Sannan pakottamana kommentoi?
Kampaajaa ei tarvitse pakottaa. Kova tyrkky ja pyrkyri ollut aina.
- Anonyymi
kauneus on katoavaa,
- Anonyymi
Kauniimpi kuin kukaan missi esim, moneen vuoteen.
- Anonyymi
Erittäin muodokas nainen. Kuin Sofia Loren aikoinaan.
- Anonyymi
Meikattuna ihan ok, mutta hiirimäinen ilman meikkiä. Liian laiha naamakin, vai onko saanut täytettä poskiin, en ole niin seuraillut.
Luonne tekee vain ihmisestä ruman ja Sannalla on jotain häikkää sillä puolen. Pakkomielteinen siivoaminen, taitaa urheilukin mennä sille puolelle, js kuten näimme, vääristynyt oma kuva. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meikattuna ihan ok, mutta hiirimäinen ilman meikkiä. Liian laiha naamakin, vai onko saanut täytettä poskiin, en ole niin seuraillut.
Luonne tekee vain ihmisestä ruman ja Sannalla on jotain häikkää sillä puolen. Pakkomielteinen siivoaminen, taitaa urheilukin mennä sille puolelle, js kuten näimme, vääristynyt oma kuva....ja, ei js
- Anonyymi
Vinot hampaat ja luiseva olemus. Lisäksi narsisti.
- Anonyymi
Kateus on suurivoima jolla suomalainen elää vaikka ilman ruokaa.
- Anonyymi
Sannalla menee liian lujaa. Hän tietää sen itsekkin mutta näyttämisen halu on suuri. Pelkään että hänelle ei kävisi kun Prinsessa Dienalle. No toivotaan parasta.
- Anonyymi
En ymmärrä pitää pätee joka saralla ei riitä et on hyvä virka🤔.
- Anonyymi
Uniper on kaunis ja halpa.
- Anonyymi
Raivo taas noussut Rooman kuvista. Happy Sanna.
- Anonyymi
En tiedä muita kuin Roosnan. Miten se liittyy tähän?
- Anonyymi
Ottaisin vaimox jos vaan saisin.
- Anonyymi
Jos ihminen on noin täynnä itseään, ja julistaa seksikkyyttään, mitä hän teki ollenkaan pääministerinä, miksi hän siihen halusi, jos tiesi että on seksikäs ja haluaa maailmalle? Tämä Suomi oli vain ponnahduslauta oikeesti , ja sitä eräs puolue auttoi eteenpäin. Siinä sivussa kasvoi tämä minä olen jotain ylimaallista asenne, miten hänen nyt ävisi , jos hän palaisi takaisin kuvioihin, ja maailmalla ei olisikaan niin hauskaa, vaikka on kaunis. Kauneus on katoavaista, joku muu on arvokasta ihmiselle m näin muuttuu maailma eskoseni,.
- Anonyymi
Jos joku väittää että Sanna ei ole kaunis niin sillä tyypillä kyllä viiraa päässä. Kateellisten panettelua nämä negatiiviset kirjoittelut.
- Anonyymi
No, olihan hän superseksikäs tanssivideolla. Ja oikeassa oli siinäkin, että ei ollut tarkoitettu julkisuuteen. Kuka vuosi? Sitähän ei koskaan kerrottu.
- Anonyymi
Mun mielestä Sannassa ei ole mitään seksikästä, pelkkä nälkäkurki!
- Anonyymi
Sexikäs kun perkele. Ehkä suomen kaunein mimmi.
- Anonyymi
Kauneus on katsojan simissä😉! Mutta hänellä on nyt ehkä tarve tuoda itteään esille!
- Anonyymi
Maailman vanhin pissis elää omissa maailmoissa.
Monsieur Mosse ruokkii illuusioita. - Anonyymi
Ikävä kun on nykyään vähemmän esillä. Katsoisin kyllä mielelläni uusia kuvia hänestä mutta niitä kun ei vaan juurikaan enää näe missään.
- Anonyymi
Oma kehu, paras kehu.
- Anonyymi
Sanna on petturi ja itsekäs idiootti.
Hänellä oli lahja päästä todelliseksi kansan palvelijaksi.
Sanna antoi lahjoa itsensä pois kuvioista juuri kun häntä olisi tarvittu. Jos Sanna olisi todellinen demari ja uskollinen äänestäjilleen ja olisi kunnioittanut itselleen uskottua valta-asemaa, hän olisi jo asettunut ehdolle presidenttikisaan ja/tai ainakin ohjaisi puoluettaan kohti uusia eduskuntavaaleja ja tukisi äänestäjiään tälläisinä aikoina.
Nyt tarjosi kun lautasella Suomen oikeiston syötäväksi ja vielä alusti koko homman.
Epäilen että oli lahjottu petturi jo alusta asti tarkoituksenaan vesittää demokratia ja pedata Suomeen kapitalistien rahavalta.
Nyt ämmä esittelee persettään huumehöyryissä ja ylimielisenä, huhhuh.
Sanna Marin 👎👎👎👎👎 viiden tähden alapeukku
P.s maailmalla toimivat todelliset poliittuset vaikuttajat nauravat Sannan kaltaisille halvoille marioneteille. Tuskimpa menee pitkään ennenkun Sannan rahahana kuivahtaa ja ämmä on Alepan kassalla duunissa. - Anonyymi
Upea ja niin saakelin kaunis nainen jota katselee kyllä erittäin mielellään. Hänen poliittiseen osaamiseen en ota kantaa mutta onhan se kaunis kun kukka.
- Anonyymi
Kaunis siihen asti kunnes esiintyy bikinit yllään.
- Anonyymi
Sexikäs….no on todellakin.
- Anonyymi
Monsieur Mosse on tätä mieltä
- Anonyymi
Näytti ikäiseltään ja himpun liian hoikalta tanssi videossa. 5 viiva seitsemän kiloa lisää lihasta salilla ja jalkaprässiä niin bueno. Olut palautus juomaksi ei skumppa😀.
- Anonyymi
Aika tavallisen näköinen ruskeaverikkö
- Anonyymi
Sannan pitäisi ehkä syödä hieman enemmän. On mielestäni luiseva. Sitä paitsi mokas, ehkä pahimmin aikoinaan, kun järkkäsi bileet ja muilta rajoitettiin ihmiskontakteja.
- Anonyymi
En oikein ymmärrä näitä Sannan arvostelijoita….mikä siinä nyt niin pistää vihaksi että pitää jatkuvasti heittää lokaa niskaan. Sanna tehnyt Suomea tunnetuksi ympäri maailmaa hyvällä tavalla ja muutenkin upea ilmestys jota kelpaa maailmalla esitellä.
- Anonyymi
Sanna tuli kuuluisaksi osin elämäntyylinsä takia. Bilevideot levisivät ympäri maailmaa.
- Anonyymi
Itserakkaus tuossa iässä naisella isoa.
Tosiaan kyllä seksikäs voi olla noin laihakin mutta ei siihen yksitoikkoinen räpätys kameroiden edessä riitä silmät ymmyrkäisinä.
Pitää muuttaa ääntä eikä säksättää koko ajan vaan taukoja ja huokauksia ja samalla silmien sulkemista ja vartalon keimailuja.
Lonkan kohautuksia ja ripsien välistä katseita. Suun suipistelua, välillä koko hammasrivin näyttö. Rinnanseudun kohotusta huokausten tahdissa ja käsillä hameenhelmojen kohentelua
Ja helmojen alasvetelyä kainosti.
Suostuuko feministi siihen vai onko käsky tullut että pitää kohauttaa kun on Tony Blairin leivissä Ei riitä vain rikkaitten tapailu vaan itsensä esittely.... - Anonyymi
Jälkeenpäin vasta huolestuin, menisköhän nyt laukalla?
- Anonyymi
Anorektisen laiha ei ole koskaan seksikäs.
- Anonyymi
Samaa mieltä, liian laiha, ei tee ketään kauniiksi!
- Anonyymi
Kauneus on katsojan silmässä. Siksipä en sanokaan muuta, kuin että Sanna ei ole mitenkään mielestäni erityisen kaunis, ja siltä kantilta katsellen hänellä on useita " kauneusvirheitä". Lisäksi oli narsistinen, käyttäytyi huonosti ja arvaamattomasti, eikä kunnioittanut kokeneempia yhteistyökumppaneitaan. - Siispä "EI jatkoon".
- Anonyymi
Todellakin kaunis nainen ja kaiken lisäksi älykäs ja hyvin fiksu nainen ❤️.
- Anonyymi
Marin on fiksu ihminen, joka viettää nyt todellista luksuselämää. Hänen äänestäjänsä hyväksyvät sen vilpittömästi.
- Anonyymi
Kaunis,fiksu ja upea ilmestys, siinä kriitikoille purtavaa.
- Anonyymi
Meille on tullut hänen ansiostaan tutuiksi hienot hotellit ja ravintolat. Kuten esim. hotelli Kämp ja Cafe Savoy. Suurkiitos siitä.
- Anonyymi
Marin saavutti kuuluisuutta vain silä että oli sometuttava pääministeri. Marin tietenkään ei itse voinut kuvata itseänsä someen, vaan palkkasi jonkun kaverinsa kuvaamaan. Mitä olisi Mmarin tänä päivänä kaikkine some-julkisuuksineen, ellei hän olisi ollut pääministerin virassa? Joku copycat jostain Siepistä tai Torpasta.
- Anonyymi
Sanna Marin ja Annika Saarikko, kumpi kaunis ja kumpi r….kumpi edustava ja kumpi ei…
- Anonyymi
Hyvät perät on naisella ei hylly läskit takapuolessa ja on kiinteää lihaa kokonaan.
- Anonyymi
Bikinikuvassa ei kovin edustava takapuolesta päätellen.
- Anonyymi
Millainen on etupuoli?
- Anonyymi
Mu mielest piru kaunis lady.
- Anonyymi
Teitä saakin provosoida.
- Anonyymi
Sanna Marin ei ole turhan vaatimaton...
- Anonyymi
Kovat on luulot itsestään.
- Anonyymi
Ehkä Suomen kaunein nainen jos minulta kysytään.
- Anonyymi
Samanlaisia pikkusieviä naisia tulee päivittäin vastaan tuhansia. Kun Sannan meikit pestään pois, niin todelliset kasvot paljastuvat.
- Anonyymi
Jos joku sanoo että,se ei ole kaunis niin sillä tyypillä viiraa päässä. Ei löydy yhtään miestä jonka unissa se ei olisi jossain vaiheessa käynyt.
- Anonyymi
Ei kyllä ole mun unissa käynyt, en kehtaisi edes tunnstaa, jos olisi.
- Anonyymi
Teinien unelma. Kaunis nainen on muutakin, kuin pelkkä ulkokuori, eikä sekään nyt niin hemaiseva ole.
- Anonyymi
Hävettää tunnustaa mutta on se mu unis kyllä ollu.
- Anonyymi
Häpeäisit lepakkouttasi.
- Anonyymi
Minusta olisi ollut mukava pitää orgiat Sannan ja jauhojengin tyttöjen kanssa. Sanna saisi hieman pyöristyä, sillä nykyisin on kapisen näköinen kanttura.
Tosin Sannalla on kiva simasuu.- Anonyymi
Almaa ei voisi astua. On hirveän näköinen pylleröinen.
- Anonyymi
Alkajaisiksi voisi oikoa ne hampaat, jos kauniista puhutaan.
- Anonyymi
On karmeat hampaat 🤮
- Anonyymi
Demarikin voi elää kuin ökyrikas porvari ja olla silti omiensa suursuosikki.👍
- Anonyymi
Et tajunnut koko juttua.
Tää on sitä.positivistä ajattelua
Katsos,aina on joko huonoa tai paremmin missä sulla menee käsitys kyky. - Anonyymi
No onha se sexy, mitä siitä kiistelemään.
- Anonyymi
On kaukana seksikkäästä.
- Anonyymi
Mu mielest tosi hottis.
- Anonyymi
"Teinipissikseksi" liian vanha.
- Anonyymi
Saatiin lopullinen todiste tyhmyydestään :)
- Anonyymi
Ai niin, tarkoittaa tietenkin että lepakkojen mielestä seksikäs, onhan ne kehuneet sitä lapsesta asti :D
- Anonyymi
Järkyttävä otus on. Poikamainen vartalo, narsisti sekä vasemmistolaisena puuttuu aivoista jokin tärkeä palanen, joka normaaliälyllä varustetuilla ihmisillä on.
- Anonyymi
Älä nyt, näytteli vaan, jakeli miljrdeja rikkaille koko ajan ja nyt palkittiin huippupalkalla tekemättä mitään.
- Anonyymi
No onhan se niin pirun seksikäs nainen ei voi kuin ihailla häntä.
- Anonyymi
Laihakin voi olla seksikäs. Joidenkin mielestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laihakin voi olla seksikäs. Joidenkin mielestä.
Hyvä olisi olla edes aívoissa rasvaa.
- Anonyymi
Jos Sanna ei ole sexikäs niin kysynpähän van että kuka on…..
- Anonyymi
Onhan niitä, miljardeja.
- Anonyymi
Sanna Marinin ex-mies ja lapsen isä iskee blondeja kapakassa, tanssii pöydällä ja pussailee blodin kanssa. Saman illan aikana jo toinen nainen kierroksessa ja seuraavana päivänä kapakkakierros jatkuu.
- Anonyymi
Ei varmaan ollut mitään ottanut, juu.
- Anonyymi
Uskoisin että tehnyt tuota blondien jahtaamista jo heidän avioliiton aikana. Tuskin vasta eron jälkeen on tuollaiseksi muuttunut. Ehkä sekin oli yksi syy että heille tuli ero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskoisin että tehnyt tuota blondien jahtaamista jo heidän avioliiton aikana. Tuskin vasta eron jälkeen on tuollaiseksi muuttunut. Ehkä sekin oli yksi syy että heille tuli ero.
Olihan sellaisia juttuja ja salakuvia jo ennenkuin hakivat avioeroa. Jossain baarissa Sannan miehen käsi oli jonkun naisen takamuksella. Sanna oli siihen aikaan pääministeri. Haki heti eroa kun pääministerin pesti loppui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanna juhli aika reippaasti pääministeriytensä aikana. Lisäksi ilman Räikköstä.
- Anonyymi
No tuskinpa sannukalla ollut varaa vaatia yksipuolista uskollisuutta :D
Se vaan on kummallista että jälleen kerran kun ämmällä enemmän rahaa niin eipä tarvitsekaan puolittaa omaisuutta, vaikka ei oe avioehtoa, akat yrittää viedä kaiken vaikka on avioehtokin.
- Anonyymi
Sannukka ei vielä tiedä, että sen edestään löytää, minkä taakseen jättää, ja kyllä elämä opettaa, jos ei muuta, niin hiljaa kävelemään. Niin on täynnä itseään.
- Anonyymi
Kyllä ihan ilman tälläystä tavallisen näköinen 🤗! Mutta jos nyt menestys on hurahtanu niin pitää muistaa ei ole ikuista!
- Anonyymi
Komeiden miesten kanssa poseerasi hotelli Kämpissä.
- Anonyymi
Sanna on suomen seksikkäin nainen, siitä ei ole epäilystäkään.
- Anonyymi
Ainoastaan sinun mielestä.
- Anonyymi
Voisi sitä kännissä kakkoseen astua.
- Anonyymi
Voi olla, olisipa sille suotu edes hiukan järkeä "seksikkyyden" sijaan.
- Anonyymi
Antaa eukon luulla itsestään liikaa. Totuus on aivan toinen asia. Oma on pinnallinen elämänsä.
- Anonyymi
Kukaan ei ole uskaltanut kertoa Sannalle totuutta. Eli sitä, että hän ei ole seksikäs.
- Anonyymi
No onhan se joka pojan unelma, mitä siitä väittelemään.
- Anonyymi
Ehkä on pojan unelma, mutta ei miehen unelma.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli295484Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144084Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403217IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512850Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851352Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318- 611214
- 791149
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3971126Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2151111