Jäähallin katsomo korkeammalle!

Anonyymi-ap

Nyky katsomo on selvä huonous. Nyt kun katsoo MTV-3 koosteita mestiksestä, näkee heti, kun vertaa muiden jäähallista ottettuja videoita, miten alhaalla se onkaan.

Ja täällä se kamera on just niin korkealla kun vaan pystyy, mutta näkökenttä on kuin kentän reunalta katsoisi. Verratkaapa vaikka! Ja ne pleksit vain huonontavat sitä näkyvyyttä.

Asia ei tietysti minulle kuulu, mutta minä rakentaisin koko katsomon uudelleen, siirtäisin sitä vaikka eteenpäin, jotta se saataisiin ylemmäksi. On siellä vähän tilaa vielä.

14

408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu ja se piti vielä mainita, jotta ei se pelkkä läsnäolo katsomossa riitä minulle. Kyllä peliäkin pitää voida seurata! Nyt siellä on aivan liikaa näitä "läsnäolo" paikkoja.

      • Anonyymi

        Onneksi sentään plekseistä näkee läpi eikä ne ole umpijäässä niinkuin Polvijärvellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi sentään plekseistä näkee läpi eikä ne ole umpijäässä niinkuin Polvijärvellä.

        No, sinne en lähtisi ilmaiseksikaan. On tullut joskus käytyä ja se on kyllä surkein halli, missä ikinä olen käynyt.


    • Anonyymi

      Jokp:n kukkarolle siis ja ensi kaudeksi uusi katsomo. Nehän joutuu pelaamaan täällä ensi vuonnakin.

      • Anonyymi

        eikös ne etsi uutta paikkaa missä pelata kun ei taija tämä meidän areena houkuttaa katsojia paikalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikös ne etsi uutta paikkaa missä pelata kun ei taija tämä meidän areena houkuttaa katsojia paikalle

        Jokp:n kiekkolijoille ei riitä jää kun paremmilla mestoilla ovat olleet, katsojat ovat heille tärkeä tulonlähde eikä heitä tänne kyrvänperälle saa...


      • Anonyymi

        Mehtimäellä on valmista marraskuun loppupuolella 2024, hulppea halli silloin vetää itsensä täyteen.
        Okun halli riittää meidän jätkille harjoitteluun ja pelailuun, katsomo on mitä on ja tarvetta ei uusia sitä millään tavoin.

        Pieni käpykylämme ei kiinnosta ketään joka on parempiin mestoihin tottunut, niitähän riittää Suomen maassa pilvin pimein..


    • Anonyymi

      Polvijärvellä huippuhalli, mitä turhia katsomoita korkeemmaksi

    • Anonyymi

      kun joesuun faneille tämä paikka on liian kaukana vaikka sieltä ois bussikyyditkin tänne peleihin niin yleisöpulan takia jokeri peli siirtyikin savonlinnaan. sinnehän on paljon pitempi matka kun tänne.

      • Anonyymi

        Savonlinna on sentään kaupunki Outokummun rähjäiseen maalaiskylään verrattuna. Matka ei ole este, kiekkopojilla on linja auto ja hyvät kuskit käytössään..

        Eipäs luulla liikoja itsestämme ja paikkakunnastamme, se mikä meille riittää ei riitä muille..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Savonlinna on sentään kaupunki Outokummun rähjäiseen maalaiskylään verrattuna. Matka ei ole este, kiekkopojilla on linja auto ja hyvät kuskit käytössään..

        Eipäs luulla liikoja itsestämme ja paikkakunnastamme, se mikä meille riittää ei riitä muille..

        Savonlinnan katsojat tulevat samalta paikkakunnalta kuin itse hallikin on. Tuskin joensuusta lähtevät sinne asti, kun jokp:lla ei ole oikein panosta.


    • Anonyymi

      Niin, joko on suunnitelmat tekeillä? Siis katsomo korkeammalle, nyt kun sitä rahaa vielä on. Kohta on sähköyhtiön rahat jo syöty ja juotu, sitten on turha enää purnata mistään.

      • Anonyymi

        Eikös miljoonat ole jo kiinnitetty kivijalkaan uusiin rakennuksiin ? Velkaakin pian otetaan sievoiset summat..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös miljoonat ole jo kiinnitetty kivijalkaan uusiin rakennuksiin ? Velkaakin pian otetaan sievoiset summat..

        Niihän ne tyhmät saahan tekemää...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1935
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1350
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1331
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe