Tänä vuonna kuningattaren itämaahan valitaan uusi hallitsija. Tehtävä on kuitenkin melko haastava, sillä raatihuoneen kassakaapissa ei ole kun vajaa viskipullo, rahat on tuhlattu.
Uusi hallitsija
25
799
Vastaukset
- Anonyymi
Tuliskoahan Kaleva takaisin jos pyytäis? Ei ainaskaan turhiin menis rahoja jos jostain löytyis!
- Anonyymi
Eiks se mennyt vasta naimisiin? Jos se noita löytämiään linkkejä tarvitsee, niin yhteiskunta suhteista syntyy haaste, kun koko ajan elää vieraasssa ympäristössä?
- Anonyymi
Kaupungin talouden kaputtiin oleellisesti vaikuttaneiden asuntomessujen saamista pikkukaupunkiin juhlittiin Raatihuoneella skumpalla, joten muutama tyhjä skumppapullokin saattaisi vielä löytyä nurkista. Niistä saa pullonpalautuksessa joitakin kymmeniä senttejä kaupungin kassaan.
- Anonyymi
Ok, kiitos tiedosta. Hyvää uutta vuotta!
- Anonyymi
Hyvää uutta vuotta vanha ystävä! Jatka samalla linjalla ensi vuonnakin. T:PH
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää uutta vuotta vanha ystävä! Jatka samalla linjalla ensi vuonnakin. T:PH
Jatkaako ystäväsi samalla linjalla ja hakee uutta 7 vuoden kautta tirehtöörinä sekä alkaa kulisseissa valmistelemaan uusien asuntomessujen järjestämistä tällä kertaa Sahaniemelle?
- Anonyymi
- Anonyymi
Huanoin tirehtööri ikinä historias. Se oli kai se vireeni kun junaili koko homman et sai Kalevan veks.
- Anonyymi
Toivottavasti uusi pomo seuraa duunareiden tekemiä yksityisajoja jotka suoritetaan kaupungin ajoneuvoilla
- Anonyymi
Duunareille sähköpyörät, joista pitää itse maksaa. Johtajalla sen sijaan on vapaa autoetu ja noin 80 000 euron arvoinen sähköauto, josta ei tarvitse maksaa. Vapaa autoetu tarkoittaa sitä, että työnantaja eli veronmaksajat maksavat kaikki työsuhdeauton kustannukset, myös ajoneuvovakuutuksen. Myös duunarien asiaa kuulemma ajavat demarit ovat innolla olleet mukana hyväksymässä johtajan autoetua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Duunareille sähköpyörät, joista pitää itse maksaa. Johtajalla sen sijaan on vapaa autoetu ja noin 80 000 euron arvoinen sähköauto, josta ei tarvitse maksaa. Vapaa autoetu tarkoittaa sitä, että työnantaja eli veronmaksajat maksavat kaikki työsuhdeauton kustannukset, myös ajoneuvovakuutuksen. Myös duunarien asiaa kuulemma ajavat demarit ovat innolla olleet mukana hyväksymässä johtajan autoetua.
- Anonyymi
Vapaa autoetukin maksaa kun ilmaiseksi ei saa oikein mitään. Mut siksi palkkaa nostettiin kompensioksi.
- Anonyymi
Saavatko kaupungin työntekijät myös palkassaan kompensaation sähköfillarin hankintakuluihin? Demarit varmaan duunarien etujen puolustajina ottavat asian esille.
Kyse on myös kaupungin palveluksessa olevien tasavertaisesta kohtelusta.
- Anonyymi
Kauriiden ruokinta saa onneksi jatkua valkossa.
Ei mafia saanut sitä loppumaan- Anonyymi
Hyvä näin, helpompi ampua sitten siihen viereen ne.
- Anonyymi
Älkää mafiaa ampuko
- Anonyymi
Loppuiko jo se kaupungin autoilla ykstyisajelu?
- Anonyymi
Loviisa on täynnä sairaita kotihoidon asiakkaita.
Näiden hoitaja saa käyttää kaupungin autoa kotikäynneillä. Joten havainto edestakasajelusta voi liittyä tällaiseen tilanteeseen.
- Anonyymi
Toivotaan että seuraava hallitsija ei nolaa itseään kuninkaallisten rinnalla.
https://www.loviisansanomat.fi/paikalliset/6422165- Anonyymi
Se oli todella noloa, kun prinsessa kehdattiin kutsua vihkimään se kurja pieni läntti Victorian aukioksi. Ilmeisesti asialla ja kutsun takana oli "hallitsija" itse kun hallituksen pöytäkirjoista ei löydy minkäänlaista kirjausta kutsun lähettämisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli todella noloa, kun prinsessa kehdattiin kutsua vihkimään se kurja pieni läntti Victorian aukioksi. Ilmeisesti asialla ja kutsun takana oli "hallitsija" itse kun hallituksen pöytäkirjoista ei löydy minkäänlaista kirjausta kutsun lähettämisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallitus on "hallitsijan" esimies, mutta sillä ei ole mitään otetta alaisensa toimintaan. Kuntalain mukaan hallitus vastaa kunnan hallinnosta ja taloudenhoidosta. Käytännössä hallitus on ihan pihalla hallinnon touhuista ja myös taloudenpidosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on juuttunut levy pyörimään paikoilleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallitus on "hallitsijan" esimies, mutta sillä ei ole mitään otetta alaisensa toimintaan. Kuntalain mukaan hallitus vastaa kunnan hallinnosta ja taloudenhoidosta. Käytännössä hallitus on ihan pihalla hallinnon touhuista ja myös taloudenpidosta.
Kaupunginhallituksen kokouksissa on valtuuston puheenjohtajalla läsnäolo-oikeus. Eipä ole kuulunut mitään siitä, että tämä nykyinen kansanedustaja olisi millään tavalla hallituksen jäseniä aktiivisempi kaupungin hallintoon ja taloudenpitoon liittyvissä asioissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupunginhallituksen kokouksissa on valtuuston puheenjohtajalla läsnäolo-oikeus. Eipä ole kuulunut mitään siitä, että tämä nykyinen kansanedustaja olisi millään tavalla hallituksen jäseniä aktiivisempi kaupungin hallintoon ja taloudenpitoon liittyvissä asioissa.
Lähinnä kehuu itseään veronmaksajien rahojen levittelyssä, kuten esimerkiksi tämän päivän Loviisan lapussa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745349Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011233Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282212- 371609
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510